Wendy, waar ben jij dan geweest in Turkije? Het lijkt me in ieder geval super om er heen te gaan! Lekker relaxen in het zonnetje. Noeska, flauw he! Ik laat hem het liefst aan iedereen zien inderdaad, maar dat doe ik lekker op de dag zelf, hihi! Rosa, voor mij zal het ook anders voelen om getrouwd te zijn, toch een speciaal gevoel. En dat ik zijn naam mag dragen, vind ik ook al helemaal super! Fijne avond!
Ohja nou weet ik het weer, ik wou jullie nog bedanken voor de felicitaties! En ik wou nog zeggen dat ik gister bij de etos ben geweest voor de teunisbloemolie, maar dat de mevrouw in de winkel me aanraadde om ipv teunisbloemolie de capsules van etos te gaan gebruiken, iets met multivitaminen als je zwanger wilt worden. Daar schijnt ook iets in te zitten wat je cyclus 'helpt'. Maarja ik dacht, zou dat niet gewoon een verkooppraatje zijn, die dingen zijn namelijk wel duurder dan de teunisbloem. Heeft iemand er wel eens van gehoord die dingen van de etos? Volgens mij heb ik er wel eens iets over gezien hier op het forum, zo eens even zoeken. Kiwietje ik vind het inderdaad ook heel speciaal dat ik nu zijn naam mag gebruiken, nu zijn we echt de famile .... helemaal straks met een kleine erbij die ook hetzelfde heet!
iK HOOP DAT JULIE HET NIET ERG VINDEN DAT IK EVEN KOM BINNEN VALLEN? Oeps capslock aan... We zijn sinds vrijdag terug van vakantie en de feestdagen, gisteren de nieuwe meubels gekregen. En nog steeds aan het wassen Ik ben ziekjes, flink verkouden, oorontsteking (alweeeeeer) en erg moe. Vandaag visite gehad, dus erg druk geweest. Dus vanaf vandaag/ morgen kom ik weer actie fmee doen.. Heb we l veel werk te doen, moet de boekhouding helemaal op nieuw rangschikken... Omdat mijn boekhouder het anders indeeld als ik kan ik nu dus alles op nieuw doen... Balen zeg.
Zo daar ben ik weer! Ga ff teruglezen en reageren en dan een update over ons typen haha @Manuela, Ik kom uit Aalten, klein plaatsje in de achterhoek(Gelderland) op de grens met Duitsland. HAhahahaha ben je een beetje een scheiterd op het ijs Wij hebben gister geschaatst en het was weer heeeerlijk! 2 jaar geleden was het alweer *Vorig jaar was ik zwanger en met dikke buik mag je het ijs niet op he * @Debozou, Welkom bij de club! @Happy79, Welkom bij de club! @Kiwietje, Als ik jou was had ik zeker gewacht tot de bruiloft... Zou mooi zijn om op je huwelijksreis een babytje te maken! @Verena...Hoezo door naar Maart? Balen dat je nu al het papierwerk opnieuw moet doen @Wendy, haha hier ook lekker veel gegeten en gesnoept! @Vriesje... die koudwatervrees zal waarschijnlijk altijd wel blijven hoor. Daar moeten jullie gewoon even doorheen, met name je vriend. @Marlou, wat super dat jullie de knoop hebben doorgehakt! Heel veel succes @Rosa, wow dat hoor je niet vaak, dat de man het initiatief neemt! Gefeliciteerd met jullie jubileum! @Noeska... 3 maanden lang elke dag seks...pffffffffff @Lizab.... veel bijleeswerk he, ben nu met 6 pagina's bezig Kan me voorstellen dat je dan toch wat minder makkelijk de knoop doorhakt als je zo;n zwangerschap achter de rug hebt... je moet doen waar je jezelf goed bij voelt! @Isra...goed gebruik van maken hoor, die gipsarm @Joan, beetje laat om je eenf ijn weekend te wensen maar hoop dat het leuk was @Lin, vervelend zeg dat je meisje ontstoken oogjes heeft Wat leuk zeg die wat oudere kindjes...kan ik een beetje kijken hoe Tygho zal zijn over 2 maandjes en nog later Hahaha mijn vriend wil juist een megabruiloft van heeeel veel duizend euro... terwijl dat van mij niet zo hoeft IEdereen de kerstspullen al weg Ik nog niet...maar Tygho heeft lamp die op de plek van de boom hoort, omgegooit(grote glazen sta-lamp) dus heb geen licht dan Vriend en ik zijn in 2006 in Marmaris geweest... was ontzettend mooi! We gingen eerst voor een stap-vakantie maar uiteindelijk meer avontuurlijk geweest Jetskien,parasailen,boottochten e.d Maar wat is turkije een mooi land zeg! Nou ik ben weer bij plof nu op de bank, ghost whisperer,moonlight en supernatural kijken. Lekker genieten van mijn avondje voor mezelf
Kiwietje ja ik vind het ook heel leuk werk. Door mijn werk ben ik ook al op heel veel mooie plekjes geweest. Kusadasi ben ik nog nooit geweest maar hoor er van vele klanten positieve reacties over. Wij zijn idd verplicht om door te geven dat vaccinaties aanbevolen worden voor Turkije, maar ik weet dat het meerendeel van mijn klanten het niet doet. Zelf ben ik de halve wereld over gereisd zonder vaccinaties, maar uiteindelijk ligt de eindverantwoording bij jezelf. Wendy je zou een testje kunnen wagen, indien negatief zal ik er over 1 week nog 1 doen. Noeska kan me je twijfel wel voorstellen over de aanschaf van een paard. Ik heb vroeger een pony gehad een New Forest, maar toen ik 18 werd vond ik jongens interresanter dan de pony dus toen stond hij ook een beetje te verwaarlozen in zijn stal, uiteindelijk had ik er wel een meisje voor, maar mijn vader heeft gezegd dat hij het beest niet hield voor een ander (en hij deed de mindere leuke klusjes zoals mesten). Dus hebben hem toen verkocht. Ook nu heb ik nog wel is overwogen om er een aan te schaffen, maar ik moet eerlijk zeggen met een kleintje denk ik toch niet dat het heel praktisch is. Uiteindelijk gaan wij later op de boerderij wonen (Ray is boerenzoon) en dan heb ik thuis genoeg plek en tijd om een paard te verzorgen en te bereiden, want ik hoef er de deur dan niet meer vooruit. Wel roep ik nu continu als Ryan straks wat groter wordt krijgt hij een shetlander bij opa en oma zodat hij daar ook lekker kan keutelen. Ik kijk in de winter altijd uit naar de zomer, mooi weer, lekker in de tuin bbqen een lekker wijntje erbij, maar in de zomer kijk ik weer uit naar de winter idd lekker de kaarsjes aan, warme chocomel etc. Verena gekkie tuurlijk vinden wij het niet erg dat je even binnen komt vallen. Leuk dat je er ook weer bent. Oei Tygho boefje de lamp omgegooit, zijn eigen toch niet bezeerd? En is Harm weg vanavond of bedoelde je met een avondje voor jezelf, lekker saampjes op de bank?
@manuela het is een rondje auto geworden met een bezoekje aan schoonmoeders. Ook gezellig. Het miesserde hier namelijk ook! 39 graden? dan heeft ze aardig koorts. Kan me voorstellen dat dat erg zielig is zo'n hulpeloos hummeltje. Hopenlijk wordt ze snel beter. @kiwietje ahhhh een kleine hint dan? @isra en wendy : ach als ie maar lief is, zegt mijn moeder dan. en dat is ie! maar stiekum zou ik het wel leuk vinden hoor! Maar inderdaad dat geld hé... Maar voor reisadvies kunnen we dus bij jou terecht Ira! Lijkt me een leuke baan. Gaan mensen toch meestal vrolijk de deur uit. @wendy: oh spannend. weet je al wanneer je er een testje gaat wagen. Of wacht je daar nog even mee? @ noeska ja vind ik ook! als je het toch doet.... gaaf dat je paard rijd. heb zelf heel veel paargereden vroeger ( toen ik nog jong was ) Komt er helaas nooit meer van. Het is ook wel een er dure hobby. En één keer in de week een rondje in de bak vind ik ook niks. Een eigen paard lijkt me heel gaaf, maar lijkt me ook wel lastig als er eenmaal een kleintje is. Misschien samen met iemand anders? @verena zoveel te doen en nog ziek ook! Hebben jullie een eigen bedrijf, waar jij de boekhouding van doet? Pittig klusje, weet ik uit ervaring. @missco heerlijk hé zo'n avondje voor jezelf. lekker series kijken waar mannen toch meesal niets aan vinden.
Goeiemorgen! Vandaag een lang dagje voor de boeg. Eerst werken en vanavond naar een bijeenkomst van mijn werk. Maar morgen lekker vrij. Haha, Vriesje! Je bent wel nieuwsgierig, he! Mijn jurk is in ieder geval wit (of eigenlijk ivoor, zoals dat genoemd wordt) en strapless. Dacht dat strapless me niet zou staan, maar dat stond juist het mooiste! Fijne dag!
Goeiemorgen allemaal! Heerlijk genoten van mijn avondje voor mezelf. Heb supernatural niet meer gered, was zooo moe hahahaha. Isra, Tygho heeft zich niet bezeerd hoor. Hij heeft em vanuit de kinderstoel omgegooit kleine krachtpatser En ja Harmen was gisteravond weg... maar dat had je bij de aprilmama's al wel gelezen geloof ik Hier een redelijke nacht. Tygho werd tegen 11 nog even wakker maar wou geen fles ofzo. Weer gaan slapen tot 2 uur, toen was het huilen geblazen flesje gedaan en het allerallerallerlaatste druppeltje dentinox op zn tandje gesmeerd en meneer heeft gelukkig geslapen tot half 8. Vanmiddag snel even dentinox halen dus. Verder vandaag een thuisdagje, de keuken ffies aan kant maken en dan strijken... heb weer 2 mandjes verzameld hahaha Denk dat ik vanmiddag Tygho nog ffies dik aankleed en dan in de sneeuw zet en wat foto's ga maken, kijken wattie doet.
Hoi hio! Door naar maart omdat we dan pas officieel voor een tweedegaan, maar mijn cyclus is nu al (met de pil) idioot dus dat gaat zich wat geven ben ik bang. Envriend lief wilt liever neit dat ik eerder stop met de pil ik ook niet, ivm de bruiloft. Ja eigen bedrijf ja, een berg boekhouding waar je bang van word, en een irritante belasting dienst die wilt hebben dat we elke maand de boekhouding inleveren, waardoor ik de boekhouding pas 3maanden later kan inboeken (puinhoop) Want ik spaar het op vor de boekhouder, en als die het heeft krijg ik het twee maanden later weer terug... Verkoudheid word nu wat minder, oorontsteking neit. Baal ervan. Vandaag even de kasten ook onder handen nemen. Want ik kan nu wat meer orde scheppen in mijn kasten omdat ik er een dressoir bij heb Ik ben overigens vlak voor de kerst anderhalve dag ongi? geweest.. dnek ik... Allemaal bruine zooi...
Goedemorgen, Vriesje, ook ik zou het stiekem wel heel leuk vinden om te trouwen maar Ray wil echt niet. En niet eens zozeer om het geld, maar het heeft voor hem absoluut geen meerwaarde. Hij zegt ik hou van jou en dat zal ik me leven lang blijven doen en Ryan verbindt ons meer dan dat een ring of dat jij dezelfde naam als mij draagt ooit zal doen. Dus dat vind ik ook wel weer heel lief. En idd voor een reisadvies kunnen jullie bij mij terecht Kiwietje idd een lange dag voor jou, maar morgen lekker vrij dus dat is wel een lekker vooruitzicht. Miss ik hoorde het gisteren van Booky al dat het bij jullie in die hoek zo lekker gesneeuwd had. Hier een piep klein beetje, maar het is zo weinig dat je het nog niet eens op kan rapen.
Isra... Dat is zeker ook wel lief ja! Ach en anders dan doe je toch een klein trouwerijtje... omdat jij dat zooooooooooo graag wil( moet je dan wel bambi-ogen opzetten als je Ray vraagt he ) Verena... pff verschrikkelijk de belastingdienst. Succes ermee! Er ligt hier idd aardig wat sneeuw, zeker een cm of 10 Strakkies Tygho er maar eens inzetten hahaha kijken hoe hij het vind
Rosa wat voor paardje heb je? Ik rijd nu ook het paard van die vriend en die kan ik wel bij blijven rijden, maar het lijkt me ook zo lekker om weer een echt eigen paardje te hebben, maarja met een kleintje lijkt me dat dan ook weer lastig... Ben er nog niet uit! In die multivitaminen van de etos zal waarschijnlijk ook foliumzuur zitten. Ik heb hier ook al davitamon femnatal liggen, ook voor als je zwanger wilt worden met foliumzuur maar dat gebruik ik nog niet omdat we er toch nog niet voor gaan en die dingen inderdaad niet gratis zijn Ik heb overigens geen idee wat ik voor de teunisbloemolie betaald heb hoor, ik moest het hebben en dan kijk ik niet naar de prijs. Maar als jij er echt al voor wilt gaan is het misschien niet verkeerd om dan die multivitaminen te gebruiken, je zou eens op moeten zoeken wat er precies allemaal inzit. Verena wat voor bedrijf heb je? Ik ben ook ondernemer, nu nog parttime. ik heb nu een freelance contract voor 18 uur en doe er daarnaast nog klusjes bij. Straks hopelijk voor de andere 18 uur een gewone betaalde baan. En de belastingdienst zijn ook mijn vrienden niet hoor! Isra ik heb ook jarenlang een new forest gehad. Ik heb hem om verschillende redenen vorig jaar verkocht. Ik wil niet zeggen dat ik spijt heb van de beslissing, maar misschien wel van waar hij heen is gegaan en ik heb nu compleet kwijt ben. En ik mis hem toch wel enorm. Wij hebben nu nog wel een shet en dat is echt geweldig voor mijn kleine zusje! Ze wil nu ook echt op paardrijden maar we hebben afgesproken dat ze eerst op zwemles gaat en haar A-diploma haalt en dat we dan op paardrijles gaan. Ze wilde namelijk niet op zwemles en nu wil ze toch haha! Zal wel een foto opzoeken van haar met de pony. Kiwietje ik zou persoonlijk denk ik wel vaccinaties halen. Je slaat jezelf voor je kop als je daar toch iets oploopt. Maa dat is mijn eigen mening. Vriesje paardrijden is inderdaad een dure hobby, maar wel n heerlijke! Met iemand zou ook nog kunnen maar ik vind dat wel heel lastig omdat je wel echt samen hetzelfde idee moet hebben. En ik ben nogal een eigenheimer als het om mijn dieren gaat en ook een tikkeltje koppig en eigenwijs misschien dus ik weet niet of dat zou werken. En daarnaast rijd ik op een "speciale" manier (het zou DE manier moeten zijn maar dat is mijn mening ) Ik rijd namelijk volgens de rechtricht-methode van Antoinne de Bodt. Dus dan moet je ook nog eens iemand vinden die ook volgens die lesmethode rijdt. Nee, ik geloof dat ik het liever alleen doe Ja of samen met mijn zusje maar zij staat nu met haar paard in Rotterdam en ik ga echt niet dagelijks naar rotterdam rijden. Misschien als ze afgestudeerd is en weer hier komt wonen dat we het dan wel samen kunnen gaan doen. Maar dat is voor dan... MissC fijn dat je nacht in ieder geval beter was dan de afgelopen nachten. Hopen dat het snel weer wat beter gaat. Zo dat was het wel weer geloof ik. Geloof een aardig paardenpraatje, sorry niet paardrijdende dames Ik ga weer naar de zaak, verder met balanzen
Noeska wat voor bedrijf heb jij? Ik ga 17 januari naar de opendag van de fotovakschool en wil me eigen dan inschrijven voor de opleiding. Fotografie is namelijk een hele grote hobby van mij, maar ben toch wel van plan om mijn werk er van te gaan maken. Als ik de opleiding afgerond heb wil ik in de fotografie ook voor mijzelf gaan beginnen, eerst voor erbij. Dus wil mijn baan op het reisbureau nog behouden, maar mocht de fotografie echt lekker van de grond komen dan wil ik me daar volledig op richten. Ik heb nu ook al mijn eigen thuis studio heb al het e.e.a. aan cursussen gedaan, maar vind het wel heel leuk om een erkend diploma ervoor te gaan halen en dieper op alles in te gaan. Wat leuk dat jij ook een New Forest gehad heb. Ik heb nog wel is contact gehad met de meiden aan wie ik hem verkocht heb, die hebben hem inmiddels ook weer verkocht en die nieuwe eigenaar heeft mij ook nog is benaderd, maar inmiddels hebben die hem ook niet meer en de laatste berichten die ik gehoord heb is dat hij ergens in Duitsland staat. Achteraf heb ik eigenlijk wel spijt dat ik hem verkocht heb, vooral toen ik met Ray kreeg en hij is een boerenzoon, dus ik had hem gewoon bij mijn schoonouders neer kunnen zetten, maargoed dat is altijd achteraf. Ook ik ben begonnen met een shetlander. Wel goed van je zusje dat ze nu toch haar diploma wilt gaan halen, voor wat hoort wat zeggen ze dan toch altijd?!
Hallo allemaal, Wat kunnen jullie kletsen zeg. Even een half dagje werken en tjonge weer anderhalf pagina erbij. Herkenbaar Noeska over een eigen paard. Ik zit zelf ook vaak te twijfelen maar omdat ik ook nog onregelmatig werk net als vriendlief is het niet handig. Het zou inhouden dat het paard soms niemand van ons ziet in verband met werken en ANouk. Wel hoop ik dat anouk paarden leuk gaat vinden. Als ze drie is mag en kan ze op een shetlander van een vriendin van mij . Wendy Testen en anders over een paar dagen weer eens ! Vervelend Verena die oorontstekingen ! Sneeuw waar? Stuur hier een een paar CM naar toe Miss ! Vraag jij Ray toch ten huwelijk Isra. Wij zijn trouwens ook niet getrouwd maar dat komt nog wel eens. misschien 2011 ofzo ! In ieder geval wil ik graag een paar kids van ons als bruidskinderen. Nr 1 is er al en hopelijk komt Nr 2 ook snel. De oogjes zijn gelukkig weer iets opgeknapt. De snottebellen lopen er goed uit en het hoesten gaat ook aanzienelijk beter. Ik ga de ramen lappen hier. Tot later
Stuur mij ook maar een paar cm sneeuw hoor, ik hoorde net van mijn moeder dat er bij hun 20cm ligt! (midden limburg) hier in rotterdam zonnetje, wolkjes en droog.. Geen sneeuw! Noeska, Ik heb samen met mijn vriend een eigen binnenvaart bedrijf, eigen schip. Waar we op wonen en werken. Erg leuk, je ziet nog eens wat maar verder... Ik ben momenteel aan het zoeken naar een leuke foto locatie. Heb er wel ene op het oog maar heb nog geen mailtje gekregen of het dar mag.. Ik hoop het wel
Nou pff met zon pak sneeuw ga je ook niet voor de lol ff met de wandelwagen naar het dorp...je zou toch spontaan spierballen krijgen Verena, hopelijk word het wat met die locatie Haha hier totaaaaal geen paardenmens dus wat julie bespreken is voor mij abracadabra Noeska, Balans ze Ik hoorde dat er een paar liefhebbers zijn voor sneeuw... Hier komt wat... met mijn eigen ijsprinsje erbij hahahaha (Maar die mogen jullie niet hebben hoor
Hallo allemaal! Verena, een eigen binnenvaartschip. Leuk, maar lijkt me best heftig. Hoe gaat dat dan als je zwanger bent? (je kunt toch moeilijk al varende bevallen) Sneeuw? Hier helemaal geen sneeuw te bekennen. Zelfs niet een beetje. Wendy, ik zou idd gewoon testen. Succes iig! Isra, fotovakschool. Leuk! Ik vind fotograferen erg leuk. (we hebben ook een mooie spiegelreflex), maar een cursus daar ben ik nog nooit aan toe gekomen. Wel super. Helemaal als je idd voor jezelf aan de slag kan. Lin, zou idd leuk zijn als je eigen kindjes bruidskindjes kunnen zijn. Volgens mij maakt dat de bruiloft toch nog specialer. Fijn dat het weer wat beter gaat met de oogjes van jullie meisje. Rosa, Op het moment dat je er echt voor wilt gaan, zou ik wel voor de multivit. gaan. Ik heb toendertijd enkel foliumzuur geslikt, maar voor mijn weerstand (en ik ben niet ontzettend dol op groente, dus 2 ons pd gaat niet lukken) zou ik nu toch kiezen voor multivit. Kiwietje, ik zou zelf wel voor de vaccinaties gaan denk ik. MissC, fijn dat het werkt. Hier hebben we het zonder middeltjes gered, maar Fenna is een echte slaper (lijkt op haar moeder. ) die wordt echt niet zo snel en makkelijk wakker, en ze heeft haar slaap ook echt nodig. Noeska, balansen? Balen. Was altijd mijn minst favoriete bezigheid. Al bijna klaar? Nou, bedrijfsarts geweest. Aardige dame. mag weer 50% a.h. werk, en iedere week een uurtje per dag erbij. Verder ben ik sinds 3 maanden bezig met een cursus voor gewichtsconsulent. Niet om voor mijzelf te beginnen (in ieder geval niet als gewichtsconsulent), maar gewoon omdat ik het erg leuk vond. Moet zeggen dat het ook erg leuk is, alleen die weekmenu's maken. Bah. Dat komt me nu echt wel een beetje mijn neus uit. hahahaha. Ik zou overigens best wat voor mijzelf willen doen. Wil het enkel alleen doen als ik iets tegenkom wat ik ook echt leuk vind. Dat is nu nog niet gelukt. een webwinkel lijkt me trouwens wel erg leuk, maar die zijn er al zoveel.
lizab fijn dat je weer aan het werk mag! gewichtsconsulente... wat houdt dat precies in? Ben je dan een soort van sonja bakker? Ik zou ook graag iets voor mezelf beginnen, een webwinkel ofzo, maar idd die zijn er al zoveel