Het wachtwoord van Dayenne staat in mijn hadtekening, het wel precies zoals het er staat dus ook het streepje ANders moet je me ff toevoegen isra, want als ik hem open zet, heb ik spontaan mensen erop die ik er niet op wil hebben... Ja ook auto ongeluk gehad met een whiplash ervanaf gekomen. Maar ja, soms neemt je leven een onverwachtste wending. We willen over een paar jaar wel graag weer een huisje aan de wal, want dan hoeft Dayenne niet naar het internaat. De een zegt dat k haar dan tekort doe, de ander begrijpt mij da tik het niet wil. Alles wat je doet heeft voor en nadelen. HEt nadeel is gewoon dat je niet altijd overal bij kunt zijn zoals verjaardagen. Voordeel is inderdaad mijn meisje. Foto's van het varen en van ons schip staan op pagina 2 van mijn foto's
Vriesje nee we wonen nu nog niet op de boerderij, maar daar gaan wij uiteindelijk wel wonen. Heel veel beterschap. Verena ga je toevoegen.
LizaB super zeg dat het gaat lukken de verbouwing! Tenminste wat betreft het geld dan. Verena, jaloers omdat hij varen prachtig vindt Maar om de redenen die jij al noemt ben ik blij dat hij gewoon op kantoor werkt Isra, bruiloften zijn inderdaad heel leuk om te doen maar wel heel vermoeiend En ik vind het altijd nog heel spannend, er zijn natuurlijk een paar momenten die nooit meer over kunnen, dus dan móet je op het juiste moment er staan! Oh jij denkt ook al dat ik zwanger ben zie ik was het maar zo! Vriesje beterschap, klinkt niet echt fijn! Ik ga ook even foto's kijken op de site van Dayenne Hyves heb ik niet!
Joehoe meiden waar zijn jullie Anders altijd zo druk aan het kletsen en nou ben ik een avondje alleen thuis en nou is er hier niemand
Ik was in de lounge. Mijn overbuurvrouw blijkt ook op zwpagina te zitten. Grappig. (ken haar helemaal niet) Dat wordt binnenkort koffie drinken. Ga nu een beetje aandacht aan mijn lief schenken. Fijne avond!
haha ahh rosa! ik ben er hoor! Al ga ik zo wel lekker bones kijken en ben dan dus niet meer aanspreekbaar! Wij hebben natuurlijk ook al zwaar pb-verkeer, zie nu net dat ik weer n nieuw bericht heb Verena wat een waanzinnig mooie blauwe kijkers heeft jou moppie zeg! Wauw! Vriesje beterschap! Hoopt dat je je gauw beter voelt! Rechtrichten is eigenlijk het berijden van een paard waarbij je het paard zo min mogelijk belast. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven haha. Het is een methode die veel wordt toegepast bij paarden die kreupel zijn door bijvoorbeeld hoefkatrol of overbelasting van bepaalde spieren en gewrichten. Maar daarbij is het een hele leuke manier van rijden, een manier die veel paarden ook snel begrijpen en waardoor je snel vooruitgang boekt. Bones begint dus ik ga op de bank! Fijne avond allemaal!
Grappig LizaB! Over overbuurvrouwen gesproken: die van mij is hoogzwanger en constant aan een sigaret aan het lurken. Kan daar zo slecht tegen he.... Haha ja dat jij er bent had ik wel door Noeska Veel plezier met Bones!
Hoi hoi! Lang werkdagje gehad vandaag, was pas rond half 9 thuis. Vanavond nog naar een informatieavond geweest over nieuwe regelingen op het werk. Was niet verplicht, maar ben blij dat ik geweest ben. Ben in ieder geval iets wijzer. Morgen een dagje vrij, heerlijk! Ik heb behoorlijk wat dingen op mijn 'to do' lijstje staan, zoals het huishouden, sporten, boodschappen en een aantal telefoontjes/dingen regelen. Ik weet nog niet of ik naar de sportschool ga of thuis op mijn hometrainer stap. Wat is er veel geschreven, zeg! Heb heel wat pagina's moeten teruglezen. Verena, wij gaan op 12 juni trouwen. Hebben jullie al veel geregeld? Volgende keer meer reacties. Ben moe en heb het koud, dus stap onder de douche! Fijne avond!
Druk dagje morgen kiwietje! Heb ik ook altijd, als ik niet moet werken heb ik het altijd drukker dan als ik wel moet werken
Pfff wat een kletstantes zijn jullie zeg! Ik heb niet veel tijd gehad om te lezen te posten hier dus even een egoberichtje.... Louise heeft nog steeds af en aan koorts en voelt zich niet lekker dus vriendlief blijft morgen thuis met haar. Ik moet werken en smiddags op kraamvisite bij een collega in Arnhem en daarna met een vriendinnetje uit Arnhem uit eten dus ik ben er ws woensdag pas weer.. Ik ben wel geregeld op msn te vinden (ook op mijn werk ) dus als je me wil toevoegen... ela51 apestaartje hotmail.com...
Hoihoi, van mij ook even snel een berichie! Moet er ook nog even voor gaan zitten om alles bij te lezen. Voel me niet zo lekker...zere keel etc. Zit wat te broeien denk... Sem is er net vanaf dus ja dan krijg ik meestal gratis wat mee van hem.. Duik zo lekker mijn bedje in....brrrrr -15 geven ze op voor vannacht! xx
duik hier ook mn nest in... keelpijn en oorpijn begint op te komen voor hier staat -17 geschat lekker dikke pyama aan en een kruikje mee dus! mag hier geen dubbel dekbed van vriend slaapt nog steeds in boxershort...anders heeftie et te warm rare vogel! Morgen weer werken dus ben er woensdag denkik pas weer!
goeiemorgen dames! kom toch nog even langswaaien Hier een goeie nacht gehad, tygho heeft geslapen van half 8 tot 11 en van half 12 tot half 7. MAar hij hoest nog wel ontzettend
Goedemorgen dames! Vanmorgen even aan het rekenen geweest weet eindelijk wanneer ik weer ongi moet worden... Dalijk even het een en ander bellen, huishouden, en wassen(dat stopt gewoon NOOIT) en uiteraard de was strijken in opruimen... EUhm kiwietje, wat ik heb geregeld voor mijn bruiloft? De jurk die hangt al ruim een jaar klaar... Vervoer en feestlocatie moeten we gaan bekijken, mijn zus maakt de taart, mijn zwager de foto's dus dat is ook geregeld. En dande rest moet ik nog allemaal. Maar ook dat regel ik in mijn uppie, en dat vind ik niet leuk.... Wendy, wijhebben hier ook flink keel pijn te pakken gehad... nog steeds eigenlijk Noeska, dan je wel, dat is ook het enigste wat ze van mijn heeft verder lijkt ze precies op haar vader, zowel het uiterlijk als het karakter
Pfff ik kan ook slecht tegen doorrokende zwangeren! Mijn stiefmoeder heeft het ook gedaan tijdens de zwangerschap van mijn zusje, hooguit 2 per dag, dat wel, maar volgens de gyn was dat beter dan dat ze koste wat het kost zou stoppen... Ik vond het zwak haha, ik ben toen namelijk wel gestopt toen zij zwanger was. Ben daarna weer gaan roken, maar nu alweer 2 jaar gestopt! Rookte het laatste half jaar weer af en toe een sigaretje maar dat was echt alleen als het heel gezellig was. Heb me voorgenomen om dat in het nieuwe jaar helemaal niet meer te doen. Mijn vriend rookt wel nogsteeds maar wel veeeel minder, hij rookt niet meer op zijn werk en alleen thuis na het eten. Hij is van een pakje per dag naar een pakje per week gegaan. Als we ervoor gaan gaat hij wel stoppen. Getsie allemaal een beetje ziekies aan het worden Ik heb het net gehad en mijn vriend ook dus ik hoop dat het hier weer even weg blijft! MissC ik heb ook zo'n rare snuiter die onder 1 dekbed in zijn boxershort slaapt. Ik heb 3 dekbedden en een dikke pyama! Fijn dat Tygho lekker doorgeslapen heeft! Daar knapt een mens van op denk ik zo! Ik ben ook vrij vandaag en heb ook weer een enorme to-do list! Ben ik goed in, mezelf werk verschaffen. Loop zo nog wel heel even naar de zaak, wil wat afhebben. Voordeel is dat we dicht zijn dus dan ook niet de verleiding heb langer te blijven en ik kan lekker doorwerken als er niemand is!
Noeska hoe kom je opeens op roken? Ik weet dat ik me nu veel op mijn hals zal halen, maar ik rook (soms) tot voor kort veel. En ook toen ik zwanger was rookte ik. Ik had 3miskramen gehad en mijn gyn vroeg mij: wat deed jij toen je erachter kwam dat je zwanger was? Tja ik gooide direct de sigaretten weg omdat roken slecht is voor mij maar zeker voor mijn ongeboren kindje. Hij adviseerde mij te minderen maar niet te stoppen. Bang voor een vierde miskraam. Ik heb een schildklier afwijking, en mijn hormoonhuishouding is zacht gezegt ka u tee... altijd al geweest. Ik heb dus wel gerookt, ik ben daar eerlijk in. Ik weet dat het slecht is, ik vond het verschrikkelijk. Mijn dochter is gelukkig kern gezon ter wereld gekomen, was 50cm en 3165gram maar dat had ook anders kunnen uitpakken. Dat weet ik verdomde goed Ik heb nu in 5dagen tijd 1 pakje sigaretten gerookt, ipv anderhalf pakje per dag. Ik ben nu al aan het minderen en wil op korte termijn helemaal stoppen. Maar ik merk dat het bij mij momenteel niet iets is van o even lekker een peukie, maar meer een gewoonte, na het eten, bij de laptop, bij een goede film. Noem maar op. De wil is er nu nog doorzetten... Ik bedoel hier verder helemala neits mee, maar roken tijdens zwangerschap is een moeilijk onderwerp. Daar zullen altijd verschillende meningen over blijevn
Mijn moeder heeft tijdens de zwangerschap van mij ook gerookt.. een paar per dag. Ook omdat de gyn haar afgeraden had om te stoppen. Het schijnt dat het stoppen met rokken je lichaam zoveel stress kan bezorgen dat het slecht is voor je ongeboren baby... Ik ben 2 maanden voordat ik ontdekte zwanger te zijn gestopt Mijn vriend rookt nog steeds....
Mij is het zo uitgelegd (ooit): Jij rookt, tegen de tijd dat jij achter je zwangerschapkomt schijnt het kindje dus ook al mee teroken. Dus ook verslaafd, want bij kindjes is dat veel sneller. als jij linea recta stopt met roken, krijgt jekindje stress omdat die geen 'rook'meer binnen krijgt... Of het waar ismij moet je dat nietvragen het is me alleen ooit verteld
Haha sorry, ja het lijkt wel een beetje uit het niets te komen, maar ik reageerde eigenlijk op deze opmerking van Rosa: Ik weet dat het vaak door gyns wordt aangeraden om niet in 1 keer te stoppen, maar als je bezig bent met zwanger worden vindt ik het onverantwoord om wel door te blijven roken. Als je toch van plan bent zwanger te worden, stop dan voordat je gaat klussen! Dat is mijn mening maar iedereen is anders en gaat er op een andere manier mee om. Toen mijn stiefmoeder zwanger was (overigens wel ongepland) zijn mijn vader, mijn stiefmoeder en ik allemaal tegelijk gestopt, ik was alleen de enige die het volhield en ik vond dat heel zwak, vooral van haar. Als je inderdaad in ieder geval al minderd dan ben je een heel eind, ze rookte op een gegeven moment nog maar 1 sigaret per dag, maar dan denk ik wat maakt die ene dan nog uit, stop dan helemaal! Ik weet dat dit een heel gevoelig onderwerp is en het was niet mijn bedoeling om met deze opmerking iemand te kwetsen ofzo! Sorry!