We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Welkom Isra !

Wij hebben na de keizersnede het advies gekregen om een half jaar te wachten met te gaan klussen voor een beepje , uiteindelijk was ik zwanger van onze 2e spruit toen thijme 8,5 maand was !
    Lekker ding trouwens , jullie Ryan !
    Knuffel M@rjon

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Meiden bedankt voor jullie warme welkom :D .

Marjon jij een halfjaar na KS, ook apart he dat het per gyn verschillend is, je zal moeten denken dat daar 1 lijn in moet zitten. En bedankt voor het compliment van mijn knappe zoon :) Ik had idd al onder je banner gezien dat jullie kindjes ook niet zo'n heel groot leeftijds verschil hebben, leuk hoor!

Puck en Kanjer ik leef helemaal met jullie mee en ga heel hard duimen dat 2009 jullie jaar gaat worden!

Rosa fijn weekend en we zien je na het weekend wel weer verschijnen.

3. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    @Marjon, dat is inderdaad spannend dan ivm de beschadigde eileider! Zal hard voor je duimen dat het allemaal goed gaat!

@Kanjer, wat jammer dat jullie de MMM in moesten! Ik hoop voor jullie dat dat de oplossing kan bieden en dat 2009 echt jullie jaar wordt!

@Isra, inderdaad een hele mooie foto van een heel knap mannetje in je onderschrift! Zo eentje wil ik ook wel ;)

Hebben jullie een fijn weekend gehad meiden? Hier lekker druk, visite, nog wat klussen in huis (we zijn net verhuisd) en nog wat van het mooie weer genoten! Ik ben weer helemaal klaar voor de week ;) Alleen vandaag nog even naar de dierenarts met de kat, die wil niet meer zo goed eten. Maarja, hij is dan ook al 17 en al een jaar niet helemaal gezond meer, dus ik ben benieuwd of er nog wat te doen valt. Zal hem wel erg missen als hij er niet meer is, maar ik ga hem ook niet laten wegkwijnen!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Rosa , wat zielig van jullie kat , en idd als je gekozen hebt voor zo'n beestje ,moet je er ook goedvoor zorgen en niet laten wegkwijnen...

Hier is het een lekker druk weekend geweest , sinterklaas ,onze oudste werd 4 en gelukkig hadden we dat vorige week al echy gevierd , want als we dat nog erbij hadden gehad , weet niet hoe mik dat had moeten doen !En idd mooi weer , gisteren ff naar intratuin geweest , doe ik nooit meer eerste zondag na sinterklaas , wilde ff snel gaan , ik heb het nog nooit zo druk gezien !

@Isra , idd zou je zeggen dat ze over een keizersnede daar 1 lijn in noeten trekken , maarik ben er nu met de bbz ook achter gekomen dat ze daar ook per ziekenhuis er anders op behandelen , dat haal ik dan uit contact met andere die ook een bbz hebben gehad , ik weet natuurlijk dan niet de verdere medische gegevens en details , want daar gaat het natuurlijk dan vaak om !

Allemaal een fijne dag en wie weet tot l@ter

dikke knuffel m@rjon

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marjon heb ook nog getwijfeld om naar tuincentrum te gaan, maar dacht al dat het heel druk zal zijn, dus toch maar lekker thuis gebleven. En het was super lekker weer dus we hebben lekker met de kleine man en de hond gewandeld.

Rosa nou ik hoop voor je dat je eind van het volgende jaar ook zo'n mooi, lief, knap en klein wondertje als Ryan in je armen hebt :) Uiteraard ook voor alle andere dames natuurlijk.
    Wat zielig dat de kat niet meer zo goed wil eten, hopelijk is er nog iets aan te doen, maar 17 is idd ook alweer een hele leeftijd, succes vandaag.

Ik ook een lekker weekend gehad. Vrijdag zijn mijn ouders en broer + vriedin hier Sinterklaas komen vieren, zaterdag moest ik werken en s'avonds lekker met zijn 2en thuis. En gisteren zo'n lekker rommel daagje. Lekker gewandeld, de kerstboom neergezet en s'avonds lekker gegourmet. De gourmet schotels waren in de aanbieding bij de AH, dus ik dacht waarom altijd maar met feestdagen en niet nu. Dus heb zo'n heerljk schoteltje meegenomen, lekker rose'tje erbij t'ja dat kan en mag nu natuurlijk weer/nog haha!

6. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Nou zeg, mijn kat blijkt niesziekte te hebben. En ik maar denken dat dat niet kon omdat hij ingeent is, maar dat blijkt toch te kunnen, ze krijgen het alleen dan wat minder heftig. Antibiotica meegekregen en dan zou hij weer op moeten knappen, laten we het hopen!

@Marjon, jeetje het zal inderdaad wel druk zijn geweest bij de intratuin! Iedereen wil natuurlijk kerstspullen halen! Ik ga daar altijd maar doordeweek heen als ik een dag vrij ben!

@Isra, goed idee zeg gourmetten ná de feestdagen! Ik zal eens gaan kijken of ze die schotels nog steeds hebben staan, heb er al helemaal zin in! Zal wel niet trouwens waarschijnlijk alleen zaterdag.

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Fijn dat het toch meevalt met je kat , rosa !
    Ik ga het liefst helemaal nooit naar intratuin , ben niet zo'n tuinier!1
    Maar Oma(moeder manlief) wilde graag gaan , en ging ik maar mee..

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Zo zeg ik heb ff een megadip zeg , net Thijme voor het eerst naar de basisschool gebracht en Tara naar de psz en ik fietste naar huis , stak de sleutel in het slot , en toen begon het ..
    Onze wens was , als Thijme naar school gaat zou het mooi zijn als we een derde kindje mogen krijgen , Tara is dan ook naar de psz en kun je lekker genieten van het nieuwe wondertje ..
    Ik dacht hier sta ik dan , ik zou nu eigenlijk ongeveer met verlof zijn gegaan , maar nu moet eerst maar eens zien dat ik zwanger word ......

Gelukkkig sta ik niet mt lege handen , want ik heb altwee poepies , maar het kon zo anders zijn , en daar heb ik het ff moeilijk mee ....

Dikke knuffel,
    M@rjon

9. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Oh marjon wat naar! Op zo'n moment wordt je dan echt met je neus op de feiten gedrukt, het had zo anders kunnen zijn nu! Dikke knuffel vanuit hier en die kleine die komt er echt hoor!

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik weet het Rosa , maar soms geloof ik er niet meer zo in !

knuffffff

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemorgen meiden,

Rosa hopelijk knapt je kat op van de antibiotica. En dat dat arme beestje dat ook nog moet krijgen op zijn oude dag :( .

Marjon ik ben ook niet zo'n tuinierder, maar vind het altijd wel leuk om er rond te neuzen. Vooral voor leuke spulletjes in huis. En nu met de kerstdagen kan ik nog wel wat leuke dingen gebruiken in huis.

Marjon kan me je megadip helemaal voorstellen. En ondanks dat je heel gelukkig bent met de 2 kleine kindertjes die je hebt, had je nu natuurlijk zwanger kunnen zijn van jullie derde wondertje. Soms is het zo oneerlijk allemaal. Mensen die heel graag kinderen willen kunnen ze niet krijgen of maken zoiets mee wat je hebt meegemaakt. En van die jonge meiden die er maar op los feesten die raken ongewenst zwanger met alle gevolgen van dien. Dikke knuffel voor jou meid! En moed blijven houden hoor!

Hier gaat alles verder zijn gangetje. De kleine man heeft last van zijn tandjes, dat is wel heel zielig. Ik baal er alleen van dat het weer van dat snert weer is. Het liefst ga ik iedere dag even lekker naar buiten, maar ik denk dat dat er vandaag niet in zit.

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik hou zeker moed hoor !
    Maar had zo gehoopt om ieg zwanger te zijn als mijn uitgerekende datum in zicht komt , kan nog steeds hoor , maar dan moet ik eind dec wel positief testen , anders ga ik erover heen ...
    En ik denk dat ik anders in januari maar eens met ovualtietesten gaan werken ,want ik denk dat ik weet wat ik voel (eisprong) maar weet niet zeker, dat is allemaal zo veranderd na de bbz ..Volgens gyneacoloog kan het tot een jaar duren voordat cyclus weer helemaal normaal is , dus dan kan het ook nog ff duren ......................

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou misschien ga je dit jaar dan toch nog goed afsluiten met een positest in handen. En anders idd ovulatietest en/of temperaturen!

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik hoopdat dat laatste niet nodig is !

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemorgen,

Zo vandaag weer een daagje werken. De kleine man vanochtend naar opa en oma gebracht.

Marjon ik hoop ook voor je dat dat laatste niet nodig is.

Rosa hoe is het met je kat? Slaat de antibiotica toe?

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier zo ook werken !
    Morgen ook de hele dag en vrijdag weer vrij !

Knuffel !

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mijn werkdagen zijn woensdag en vrijdag en 1 x in de 3 weken extra op zaterdag.

In het begin had ik er heel veel moeite mee om weer te moeten gaan werken. Het liefst was ik bij mijn kleine man thuis gebleven. Heb hier over best wel fijne gesprekken gehad met mijn baas en we hadden toen de afspraak gemaakt dat ik het 2 maanden aan zou kijken, mocht het niet bevallen had ik geen opzegtermijn meer en mocht ik direct stoppen. Maar vond het toch ook wel weer leuk met mijn collega's, de werksfeer, mijn klanten dus ben nu toch wel blij dat ik het geprobeerd heb. Het neemt natuurlijk niet weg dat als ik op mijn werk ben dat ik ook weer niet kan wachten tot het 17.30 is en ik weer als een speer naar huis kan :)

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik werk maandag en woensdag van 12 tot 6
    donderdag van 8 tot 6
    zaterdags van 7 tot 16:30

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vind jij het goed te combineren met 2 kindjes! Sommige zeggen tegen mij wacht maar tot er ooit een 2de en/of 3de komt dan ben je zo druk dan blijf je wel thuis. Maar ikzelf heb het idee dit de grootste onzin te vinden. Of ik er nu 1, 2 of 3 bij oma moeten brengen, wegbrengen moet ik ze toch?! Of zie ik dit verkeerd?

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik vind het niet veel moeilijker hoor , als je gewoon efficient met je tijd omgaat , is het heel goed te combineren !
    Tuurlijk is het wel druk , maar als je je kindjes leert (nu al mee beginnen)om ook goed zelfstandig te spelen kun je het echt wel combineren .......

Is eerder de vraag of oma het leuk vindt en aan kan denk ik , maar dan zijn er ook nog altijd andere oplossingen voor te vinden ....
    Als hier een derde komt , zit thijme al op school en dat scheelt ook een heleboel en school is voor oma paar minuutjes lopen

Deel Deze Pagina