We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Goeiemorgen!

Vandaag dus lekker een dagje vrij, maar wel genoeg dingen te doen! Ben net al druk bezig geweest in het huishouden, zo weer verder. Vanmiddag boodschappen doen en ik wil eigenlijk ook nog even naar de kapper. Vanavond krijgen we bezoek.

Verena, waarom moet je zoveel alleen regelen voor de bruiloft? Is je vriend veel weg van huis? Wij hebben de meeste dingen al geregeld, maar er moet ook nog best veel.

Noeska, ook dus veel op je to-do lijstje staan. ;) Succes ermee!

Nou, ik ga weer even verder hier!

2. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Het is ook niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen hoor! Iedereen moet het voor zich weten. En inderdaad: helemaal in 1 keer stoppen als je zwanger bent is soms veel slechter voor de kleine dan minderen maar toch af en toe wat roken.
    Maar die overbuurvrouw waar ik het over had, die heb ik echt nog nóóit zonder sigaret gezien, dat vind ik dan weer het andere uiterste!

3. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Hier twee rare snuiters ;) Wij slapen onder een zomerdekbed en met het raam open :) Hij alleen in boxer, ik heb wel een shirtje aan ;)

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Verena ziet er wel heel gezellig uit zo'n schip. Kon me er geen voorstelling van maken maar heb er nu toch een beeld van gekregen.

Sorry Rosa gisterenavond lekker bij een collega geweest, maar nu ben ik er weer :)
    Rosa dat meen je toch niet van je overbuurvrouw. Ik kan daar ook heel slecht tegen, dat je dat kleine beetje respect voor je eigen kindje nota bene niet kan opbrengen om (tijdelijk) te stoppen. Ik wil niet eens meer sinds dat Ryan er is er gerookt wordt in huis, ook als hij op bed ligt wil ik het niet hebben. Ray zit nu in de garage (haha dat is zijn rookruimte hier in huis :D )

Manuela jij bent ook al zo'n verslaafde die op het werk aan het forummen of msnen is op het werk. Msnen doe ik dan niet omdat dat niet mogelijk is, maar ik check regelmatig ZP en laat even een reactie achter hihi. Heb je overigens toegevoegd.

Jeetje jullie gaan toch allemaal niet ziek worden he. Iig beterschap voor alle zieke.

MIss hier Ray ook nog in zijn boxershort in bed. Ik lig met een trui en mijn trainingbroek in bed haha niet echt erotisch, maar ja dat komt wel weer als het wat minder koud is :p .
    Wat een super nacht zeg, hopelijk krijgt hij het door dat slapen toch wel heel lekker is.

Verena ik vind het knap dat je er eerlijk voor uitkomt dat je nog rookte tijdens je zwangerschap. Ik vind het echt not done! Ik heb ook altijd gerookt een pakje per dag. 2 jaar geleden heb ik het boek van Alan Car voor mijn verjaardag gehad, was niet eens van plan om te stoppen, maar na het lezen van het boek ben ik gestopt, zonder pijn en/of moeite. Ik ben echt blij dat ik gestopt was ver voordat ik zwanger raakte. Wel heb ik altijd geroepen, als ik stop met de pil stop ik ook met roken, zodat ik niet hoefde te stoppen op het moment ik erachter zou komen dat ik zwanger was, want dan is het naar mijn idee al te laat. Maar gelukkig was ik al gestopt.
    HOpelijk lukt het stoppen jou ook, succes.

5. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Daarom ok dat ik NUAL aan het afbouwen ben omdalijk te stoppen. Ik ga geen datum noemen of plannen. Ik zal gewoon een keer opstaan en niet roken...Alleen even een andere oplossing vinden voormijngewoonte, en dan vooral niet snoepen....

Ik regel de hele bruiloft zelf kiwietje, mijn vriend is wel continu in de buurt hoor, maar hij vaart de hele dag en ik zit de heledag in de roef(woning) HEt bellen afspraken maken, internet afpluizen, al die shit moet ik doen. Hij moet alleen zorgen dat hij eennieuw pak koopt tegen die tijd want dat doe ik dus niet voor hem.
    Muziek is wel een groot isseu hier, want hij houdt van Hardcore en ik absoluut niet....

Ik heb mijn moppie net in bed gelegd, die was moe, had een driftbui terwijl ik een poepluier aan verschonen was.. met als gevolg dat ik haar in de douche heb kunnen zetten...
    Ik vidn het trouwens wel vroeg, ze is net 1 en heeft nu al driftbuien...
    Moet overigens wel opletten als ze een drift bui heeft want dan kun je regelmatig een mep in je gezicht krijgen of een schop in je maag

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Het gaat je zeker weten lukken dat stoppen. En anders kom je iedere keer hier iets posten als je een sigaret op wilde steken :) Dus na het eten even wat posten, tijdens je bakkie koffie even wat posten, als je uit bed komt even wat posten. Goed idee he. Ik help je er wel vanaf :)

Zou je voor de bruiloft geen DJ kunnen nemen, die gewoon van alles draait en zo heel af en toe een nummertje hardcore! Iedereen het na zijn zin!

Jeetje 1 en al driftbuien. Wat zou er dan in zo'n klein koppie omgaan he. Ach en het voordeel is wel weer als ze straks uit haar bedje komt is ze het alweer vergeten.

7. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Verena, wij hebben gekozen voor een DJ, die komt draaien op ons feest. We hebben al een gesprek met hem gehad en onze wensen doorgegeven. Ook laten weten wat we absoluut niet willen horen. Kort voor de bruiloft mailen we hem een top20 en tijdens het feest kunnen mensen verzoeknummertjes opgeven. We hebben in ieder geval van alles wat, zodat het voor iedereen leuk is!

8. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ja zei wel ikke niet :)

Ik moet maandag naar het CB ff kijken wat hun ervan zeggen...

Nou, het gaat dan meer over het gemeente huis.. Hij wilt daar ook hardcore gedraait hebben en ik neit, de tssen weg is iets van Bon jovi, U2 Roxette dat soort muziek. VInd ik ok niet erg hoor, maar moet ff kijken want ik ben meer van de muziek van nu.
    Ach, ik mag het bepalen toch :oops: 8)

Ik ga zo maar weer eens telefoniste spelen.. locaties voro de bruiloft, dierenarts, boekhouder :rolleyes: keeps on going..

Ik wil er echt wel graag mee stoppen, ik heb van de week een dag niet gerookt, omdat ik amper lucht kreeg, maar de dag erop stakik als gewoonte om 9uur buiten een peukie op... ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, het was 1hele dag gelukt!

even kijken hoe ik het maandag ga regelen, want ik moet om 09.20uur bij het CB zijn en we varen in rotterdam.. Ik meot in Middenlimburg zijn.. MIsschien datik een nacht bij mijn ouders of schoonouders slaap en anders moet ik heeeeeel vroeg gaan rijden ivm files

Isra, jij hebt ideeen. Dalijk word ik weer verslaafd aan eht forum, daar ben ik ook al net van afgekickt :confused:
    Gewoon een afkick kliniek ingaan en dan helemaal verslaving loos eruit komen :)

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Meiden!

Vanochtend een test gedaan, ben niet zwanger! Ging er al vanuit, maar voelt toch wel errug jammer! Afwachten dan maar....Na mn ongi zal ik mn banner gelijk aanpassen...staat nu zo raar...overtijd terwijl ik niet eens weet wat mn cyclus is?!?!

Verena: das al vroeg ja die driftbuien...des te eerder ben je er vanaf ;) Wij hebben een krukje in de keuken staan en dat werkt errug goed moet ik zeggen! Ik hoef maar naar het krukje te wijzen en meneer houdt al op! :)

Ben ook een koukleum hoor! Lange broek, shirt en het liefst nog sokken aan ook! Winterdekbed en dan nog een los eenpersoonsdekbed er dwars overheen! Liggen nu op zolder (errrrg koud). Mannetje heeft een nieuw plafond in de slaapkamer gemaakt, moet nu dus nog geschilderd worden etc....nog 2 weken doorbikkelen in de kou (brrrrrr :))

Roken tijdens de zwangerschap...ik heb het niet gedaan, maar moet ieder voor zich weten. Mij is altijd verteld....stel dat je kindje iets heeft als het geboren is dan weet jij zeker dat je er alles aan heb gedaan om zo gezond mogelijk te leven. Dus niet roken en geen kattenbakken schoonmaken etc...

Sem ligt nu op bed en gaat zo meteen naar de peuterspeelzaal. Heb nog een hoop dingen op mn to do lijstje staan...dus ga maar eens aan de slag!

xx

10. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    ikke ben helemaal blij, ik heb een binnen-buiten locatie geregeld voor de foto's van de bruiloft :)

kost me 70 euro, dan mag en kan ik overal komen daar, en dan krijg ik parkeer munten, toegang voor 10personen en weet ik wat allemaaln og meer

weer wat van mijn lijstje gestreept

dalijk nog even onverwachts wat boodschappen doen

11. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    He jammer Wendy! Hopelijk komt de ongi snel dan, dan weet je ook wat meer over je cyclus!

Klinkt goed Verena een locatie voor zowel binnen als buiten!
    Ik heb trouwens ook alles zelf geregeld voor de bruiloft, manlief was daar toch wat minder mee bezig :) Muziek was hier ook lastig, maar uiteindelijk zijn we er toch uit gekomen. Mogen jullie meerdere nummers draaien? Anders kiezen jullie er allebei één. Hardcore bij binnenkomst is misschien best grappig, dan heeft meteen iedereen de aandacht erbij :D en het liedje bij binnenkomst staat toch maar heel kort aan, dan kies jij die bij het tekenen, dat duurt veel langer!

12. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    wij mogen 5nummers en die worden allemaal volledig afgespeeld het numme rwat mijn vriend wilt duur 15minuten dus neeeeeeee dank je...
    Hij zei net nog, ik doe dehardcore wel bij afsluiting van het feest mits het van de locatie zelf ook mag, want we vieren het in een hotel waarschijnlijk dus daar zullen vast wel wat regels zijn...

Foto locatie is kasteeltuinen in arcen... even rijden maar dan heb je ook wat.. Ook die foto's staan op hyves :)

13. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    hier ook even en egoberichtje. Voel me nog steeds beroerd, hou niets binnen en alles zit vol met snot! sorry hoor voor de vieze praatjes.

Heb wel even bijgelezen, maar voorlpig ga ik weer even mijn bed in.

misschien dat ik vanavond nog even ga reageren.

groetjes,

vriesje

14. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    5 nummers :confused: dan zou bij ons de hele tijd die we in het gemeentehuis waren alweer voorbij zijn :) Zijn muziek op het feest lijkt me ook wel een goed compromis dan!

Beterschap nog Vriesje!

15. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    het is maximaal 5 he.. Maar ik denk dat als M en ik onze muziek naast elkaar leggen dat we een complete muziek geschiedenis hebben :) Hij houd van Hardcore en ik vand erest vand e muziek...

Vriesje beterschap

16. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    He Verena, balen van die driftbui van je kleintje! Ik heb ze vroeger ook behoorlijk gehad heb ik me laten vertellen :rolleyes: Mijn moeder deed mij dan een soort van bakeren, gewoon stevig vasthouden en wiegen tot ik weer rustig was, en dan ging het veel sneller over als dat ze me liet gaan dus misschien een tip!

Hardcore op je bruiloft... zou mijn keuze niet zijn, Maargoed, ook de bruidegom heeft natuulrijk zeggenschap in zijn eigen bruiloft. Op mijn ultieme droombruiloft zou ik een 20-koppige bigband willen hebben met als zanger frank-in-person, is een onwijs goede imitator van Frank Sinatra! Maarrr... om die 2 uurtjes op je bruiloft te hebben spelen mag je 8.000 euro neerleggen dus ik ben bang dat dat een droom blijft haha :) Wij zijn overigens ook allebei wel van de muziek van nu maar kunnen ook wel genieten van een beetje jazz op zijn tijd!

Weet je wat ik heb gedaan toen ik stopte met roken als vervanging van mijn verslaving? Als ik trek had in een peuk nam ik een suikervrij antaflu snoepje. In het begin is dat wel lekker maar op den duur krijg je zoiets van Gatver, weer zo'n snoepje! Op die manier ben ik eraf gekomen en ik heb er geen slechte gewoonte aan over gehouden. Ja ik ben sneller geneigd om wat lekkers te pakken als ik bijvoorbeeld achter de computer zit of tv kijk, ter compensatie van die peuk, maar ik kan me opzich goed inhouden.

Gefeliciteerd met je locatie! De kasteeltuinen van Arcen zijn geweldig! Wij zijn daar afgelopen jaar ook heen geweest en daar was ook een bruidspaar aan het fotograferen. Echt zo waanzinnig mooi die tuinen. Wij hebben heel veel ideen opgedaan voor onze eigen tuin. Tis jammer dat het zo ver weg is anders zou ik dat ook een waanzinnig mooie fotolocatie voor ons vinden!

Wendy jammer dat je niet zwanger bent, hopen dat je ongi snel komt en dus snel door kan naar de volgende ronde!

Vriesje beterschap!

Ik ga weer verder met mn was :( en zo lekker naar de paardjes! T is wel koud maar hier schijnt het zonnetje lekker :) Vanavond gaan we weer schaatsen! :D

17. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Jeetje wat een kletskousen zijn jullie zeg! hahaha ben drie dagen niet op het forum geweest en moet nu 7 pagina's bij lezen..

Ons weekendje was heel erg fijn! De sauna was lekker, ook een lekkere massage gehad! Alleen was het jammer dat sommige sauna's dicht waren.. In november was er brand geweest, toen hadden we het geannuleerd... Maar nu was nog niet alles open.... Maar het weekendje was heel erg gezellig en leuk! Alleen werden we allebei ziekjes.. Ik zit nu nog thuis.. Denk dat ik morgen weer ga werken..

Isra; we zijn naar het Elysium in Bleiswijk geweest en hebben overnacht in de Golden Tulip in Rotterdam.. Dit was nog het verjaardagscadeautje van mijn vriend. Nog gefeliciteerd met je vriend! Was het een leuke dag?

Lizab; zie hierboven ;) Balen dat je zus en moeder ziek waren, welke sauna zouden jullie gaan? Leuk een cursus voor gewichtsconsulent! Ik ben ook wel veel met mijn eten bezig, wil altijd gezond en lekker eten :)

Lin; hoe gaat het nu met je dochter? Wat een vervelende zwangerschap heb je gehad! Ik hoop voor je dat de tweede idd anders wordt dan je eerste... Wat schattig dat je meisje ik hou van je zegt en met gebaren erbij en weer nieuwe woordjes zegt!

Kiwietje; fijn dat je vriend het ook begreep dat je pas de 19e wil stoppen, de tijd gaat zeker hard! Voor je het weet is het alweer zover... En met je huwelijk in het vooruitzicht gaat de tijd helemaal hard... Je dag klinkt erg leuk! Leuk dat jullie reis geboekt is! Ga je gelijk de dag na het trouwen weg? Ik zou wel voor de vacc gaan, je weet maar nooit! En als je wel iets oploopt dan baal je zo erg..

Rosa; nog gefeliciteerd met jullie 7 jarige jubileum! Hebben jullie er nog wat aan gedaan? hahah wat grappig, ik schijn ook verwekt te zijn in Italie! We are made in Italie! :)
    Ik zou ook voor de multi gaan. Ik slik ook multivitaminen en daarnaast nog foliumzuur. Maar in de multivitaminen zit vaak ook genoeg foliumzuur. Ik krijg ook niet genoeg vitaminen binnen door mijn voedselallergie daar neem ik elke dag multivitamine.
    Hoe was het bij de huisarts?

Noeska; wat fijn dat je er nog een contract voor 18 uur bij krijgt! wat grappig wij hadden ook al een keertje mei 2010 laten vallen; dan zijn we namelijk 5 jaar samen en dat leek ons een leuke datum om dan te trouwen.. Maar we willen eerst sparen voor ons droomhuwelijk..
    Kiwietje; zie hierboven..

jaaaaa ik wil ook wel een voorproefje van de jurken van de trouwende dames!

oOmissCOo; hoe gaat het nu met je zoontje? Hopelijk heeft hij geen last meer van zijn tandjes.. Wat een leuk mannetje heb je!

Marlou; wat een heerlijk cadeau hebben jullie gehad!

Manuela; en heb je de lente al in huis gehaald? Hoe gaat het met Louise, hopelijk is ze snel weer beter!

Wendy; balen dat het negatief is! Hopelijk is het volgende keer wel raak..

Verena; heb wel respect voor je hoor dat je altijd mee vaart en dat terwijl je een hele andere droom had! het lijkt mij heel lastig om alles op 1 dag te plannen en dat je nooit spontaan iets kan doen als je aan het varen bent! Ik ben ook nieuwsgierig naar jullie schip en huisje.. ik stuur je ook een uitnodiging op hyves! Leuk dat de locatie geregeld is! En fijn dat het binnen en buiten is :) je weet het maar nooit hier in nederland....

Ik wil ook sneeuw... hier is geen sneeuw te bekennen helaas.....

Ik heb ook regelmatig op msn te vinden vooral als ik aan het studeren ben...mag als het goed is beginnen met afstuderen, dus zal de komende tijd veel op msn te vinden zijn! Manuela ik zal je strakjes even toevoegen..

Wij slapen wel onder een winterdekbed maar wel met het raam open...

Zo ik ben weer helemaal bijgelezen... Is wel een beetje een lange reactie geworden! Alle meiden die ziek zijn beterschap!
    Ik ga nog even wat doen in huis en vanmiddag nog even naar de dierenarts met onze hond...

Fijne middag nog!
    Liefs Joan

18. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

18 wannabe zwanger in 2009!

Januari
    MamaVanBas - Ronde 1
    Danna - Ronde 1
    Puck1234 - Ronde ?
    Kanjer - MMM
    Lin71 - Ronde 1
    Roeltje - Ronde ?
    Wendy30380 - Ronde 1
    Joan81 - Ronde 1 - NOD 25 januari

Februari
    Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje

Maart
    Isra - Ronde 1 - 2e Kindje
    Verena87 - Ronde 1
    Amaryllis - Ronde 1

April
    Ilar - Ronde 1
    Joli - Ronde 1
    oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje

Mei
    Marlou1983 - Ronde 1
    LizaB - ronde 1 - 2e kindje

Juni
    Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje
    kiwietje - Ronde 1

Weten nog niet zeker wanneer:
    Vriesje 1e kindje, Noeska

Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote.
    Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt.
    Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan!
    Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo

Meiden ik heb mijn NOD dag erbij gezet...

19. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Meiden, even een kort ego berichtje.

Ik weet echt niet waar ik last van heb.

Ik ben al een hele week extreem misselijk, mijn hormonen spelen op (ik heb gewoon bijna zitten huilen toen er vanochtend een interview was met die man die 2 mensen uit het water had gered, en vervolgens opnieuw bij het lezen van een bouquet roman.) pfff. En ik ben ook al steeds zo moe.

Je zou haast denken dat ik zwanger ben, maarja, heb toch echt nog een mirena.

Bah. hopen dat het snel over gaat.

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Verena dat is idd plannen om naar het CB te kunnen. En helemaal met dit weer is de kans op files denk wel heel groot.
    En beter verslaafd aan het forum dan aan sigaretten. Forum is niet schadelijk voor je gezondheid en voor je baby en je houdt ons van de straat :)

Wendy jammer een nega test. NOu hopelijk wordt je heel snel ongi en dat daarna je cyclus iets minder lang mag duren.

Vriesje heel veel beterschap.

Joan fijn om te horen dat jullie weekend zo geslaagd was. Niet ziek worden hoor...

Lizab dat waren bij mij ook allemaal bijwerkingen van de Mirena. Ik ben zo blij dat hij er al uit is. Ik had echt het gevoel niet mijzelf te zijn. Kon continu janken om niks, ook heel veel misselijk, hele erge haaruitval en geen behoefte meer in gemeenschap. Sinds dat hij er uit is ben ik weer levendig vrolijk, heb weer zin :D , alleen nog wel last van haaruitval, maar een vriendin zei dat dat ook nog van het ontzwangeren kan komen.

Deel Deze Pagina