We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Wat een droppie zeg!

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wahahaha geweldig Djen dinne Tja dan is het maar afwachten wat ze willen.

Jee Miss dan is jou mannetje net zo zwaar als toen onze dochter 14 maanden was. Nu hebben wij een licht gewichtje . Wij moeten volgende maand weer naar het CB ben benieuwd hoe groot en hoe zwaar ze is. We hebben dan een dubbel consult omdat Anouk sinds ze loopt nog steeds heel wijdbeens loopt. Krijgen vaak de vraag of ze een spreidbroek heeft gehad. Dus een extra controle voor de heupjes.

Is bij ons netzo verena hoor, als ze haar zin niet krijgt dan driftbui. Ik stap er tegenwoordig over heen en geef haar geen aandacht, dan is de bui zo over.

Ga even een broodje smeren.

3. ilar

ilar Lid

10 dec 2008
    7
    0
    0
    Hallo meiden,
    zo, he he, ik ben weer helemaal bijgelezen! Ik hoop dat ik gewoon bij het clubje mag blijven ook al plaats ik niet zo vaak een berichtje!
    Ik zie trouwens dat ik even m'n banner moet aanpassen. Die staat op 8 dagen overtijd haha :)
    dat het maar een gezond, gelukkig en vruchtbaar 2009 mag worden voor jullie allemaal!

4. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Goedenavond meiden!

Wat is het stil vanavond op het forum? Ben ik niet gewend hahaha

Lin; hier lag vanmorgen ook eindelijk sneeuw! Helaas is het alweer weg :( Lekker vooruitzicht! Naar welke CP ga je?
    Hopelijk is het maandag raak! Zou leuk zijn....

Isra; en is het nog druk geworden op je werk?

Het lijkt mij ook heel leuk om zwanger te zijn! Kijk er nu al naar uit... haha Vind het allemaal heel spannend.... moet nog 2 weken wachten op mijn NOD...

OoMissCOo; wat knap dat Tygho al zo veel kan! Jeetje wat was het bij jullie wit! Leuke foto's van Tygho....

Ilar; tuurlijk! gezellig dat je er weer bent!

Fijne avond nog!
    Liefs,

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zo ik moest weer flink bijlezen na een paar dagen hier niet geweest te zijn... sorry dus als ik iemand vergeet.

Vriesje; hopelijk voel je je weer wat beter.

Lizab; zie boven ;)

Noeska; heb je nog lekker geschaatst?

Lin; met Louise gaat het iets beter maar ik vermoed de 6e ziekte want ze heeft nu ineens allemaal vlekken op haar lijfje. Gisteren was een dramadag voor haar want ze is van de stoel gevallen met haar achterhoofd op de grond en met haar vinger tussen de vaatwasser gezeten.. ze had echt haar dag niet.

Isra; hahaha grappig hoe je zo over het zwanger zijn praat... helaas voelde ik het niet zo, vond het erg bijzonder allemaal hoor maar ik was stikchagrijnig van al die hcg ;)

MissCoo; mooie foto's! En wat een apart schema voor Tygho. Louise doet vaak nog 2 slaapjes op een dag ;)

ilar; waarom zou je niet mogen blijven? Is toch leuk als je af en toe wat van je laat horen!

iemand vroeg over hoe je zou trouwen of bent getrouwd... ik ben zelf niet getrouwd, ik zou het heel graag willen maar ik wil ook dat mijn vriend mij vraagt en hij zegt steeds dat hoe ik wil trouwen we nog even door moeten sparen ;) Als we trouwen, dan doen we dat onder huwelijkse voorwaarden.

Nou ik ga zo lekker naar bed want ik heb 2 zware dagen achter de rug!

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Tuurlijk Ilar waarom niet. Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch.

Wij gaan naar de Eemhof.
    Ja zeker spannend , maar goed ik reken nergens op.

Gelukkig dat je kleine meid weer is opgeknapt. O jee een echte pech dag dus voor Louise.

Hier niet zoveel te melden, alleen dat ik nu heerlijk 2 dagen vrij ben.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ilar tuurlijk hoor je gewoon bij ons!

Lin, ik ben in september ook naar de eemhof geweest :D Errug mooi vondik het! we hadden gewoon t-shirtjes weer :D

Manuela... heb het als probeersel meegekregen, omdat tygho vaak rond 11 uur maar 30 min sliep....
    Dat is gewoon niet genoef :(

Isra, ik deel je gevoel over zwanger zijn helemaal!
    Vond het ook zo mooi en bijzonder!

Gisteravond lekker wezen schaatsen :D
    mn moeder heeft opgepast... heerlijk hoor!
    Helaas vanacht alweeeer een slechte nacht.
    Tygho had tegen 3uur de slaap uit :cry:
    Vanmiddag moet ik weer werken en dan zullen we zien hoe lang hij slaapt...

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hey hallo, ik wil me hier ook aanmelden.
    Ik zal me meteen even voorstellen hoewel ik al bekenden heb gezien van april mama's 2008 ;)

Ik ben inmiddels 26 jaren jong, net als mijn man.
    Ons wondertje Hannah, is geboren op 13-april-2008, onze geluksdag! (wij hebben wat met 13 hoor....)
    Sinds september vorig jaar weer ongi en sindsdien ook aan de klus. Maar helaas. Vanmorgen was het weer rood :(

Dus gaan we ervoor in 2009! Ik had met mezelf ook afgesproken als ik 6 keer ongi ben geworden ga ik ook weer even langs de gyn ivm endometriose. Dus.... ik hoop dat het deze maand wel raak is, dan kan ik bij de gyn langs voor iets heeeeel anders ;)

Nu is mij inmiddels helemaal niet meer duidelijk hoe mijn cyclus nu loopt. Nou ja, een beetje verwarrend. Ik had een cyclus van 28 dagen voor de zwangerschap en nu de laatste 3 keer van 30 dagen, heel lastig hoor!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    haaa vermanen!
    Welkom bij de club!

10. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Mogge!

Hier nog steeds geen ongi en en ook geen verkoudheid te bekennen hoor....wat kan je lijf je toch voor de gek houden :(

Vriesje: al wat opgeknapt?!?

Lin: spannend voor jou hoor! Hoe lang duurde het bij Anouk voordat je zwanger was?!

Verena: Sem liep pas met 16 maanden...was niet zo'n vluggertje :)

Joke (Vermanen): welkom!

Ga die kleine zo weer van de psz halen....liefs!

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Bij ANouk was ik gelijk de eeste ronde zwanger. Maar goed dat zegt niets natuurlijk. We wachten af. Wel heb ik nu af en toe het gevoel zal ik al een testje doen?
    Heb ze gelukkig niet in huis .

12. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Zo dat was dus gelijk raak! Bij Sem duurde het 4 maanden...vorig jaar was ik gestopt met de pil en werd toen 3 maanden niet ongi. Medicijnen van de dr gehad en daarna gelijk ongi. Toen een cyclus van 38 dagen en daarna de bbz...ga dus nu ook uit van 38 dagen...verander zo mn banner ook even denk....

Gelukkig dat je geen testen in huis hebt...heb ik nu ook niet meer....kunnen we ook niet in de verleiding komen ;)

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nee zeker even geen verleiding..........Maar goed ik wil vanmiddag nog even naar Kruitvat om voor onze dame kleine elastiekjes te halen. Enne daar hebben ze testen. Hahahahahaha.

Wanneer ga jij weer testen?

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Oh ik zie het al over een dag of 10. Je hebt je banner aangepast.

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wat een heerlijk ventje jullie zoon Wendy !

Heb even je site bekeken.

16. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Heb net even online testen gekocht...ben toch altijd bang dat ik iemand tegen kom als ik net die testen koop :oops: Jij niet?!?

Wacht idd nog 10 dagen...anders maak ik mezelf helemaal gek denk ik!

Heb jij foto's van jullie meissie?!?

Tis ook een heerlijk ventje hoor! Wij noemen hem Gizmo (van de gremlins), ken je die nog?!? Ziet er errug lief uit, maar ondertussen....hahah!

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Whahaah Gizmo ja die ken.
    Ik heb hier geen foto's online staan maar op hyves wel. Heb jij Hyves? Weet niet hoe ik hier foto's kan plakken.

Hier noemen we haar kleine muis ( ruim 80 cm ondertussen ). En mijn moeder heeft dan ook een mooie trui gemaakt met een muis erop.

Ja dat is wel zo als ik een bekende tegenkom, tja wat zeg je dan. Geen idee. Waar bestel jij die dingen dan online?

18. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Heb ze besteld bij Matcare....via telebankieren betalen en dan heb je ze de volgende dag al in huis! Heb geen idee of het goede testen zijn...maar denk maar zo een test is een test!

Kleine muis klinkt lief! Ruim 80 cm dan is ze best groot of niet? Sem haalt nu net de 90 cm...is klein voor zn leeftijd!

Zit ook op Hyves ja...wendyhart.hyves.nl. Ben benieuwd naar wat fotootjes!

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Je hebt een leuke website daarvoor :
    www.tinypic.com.

Daar kan je je eigen pagina maken en foto's uploaden en verkleinen.
    Dan krijg je codes die je in dit bericht kan plakken.

Hier onze meid:

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Klopt Anouk is ook erg groot. Ze zit ondertussen in broeken 86 en shirtjes 92 bijna omdat ze anders te kort zijn.
    Verder is het een lichtgewichtje. Ze zal nu ongeveer 10,4 kg zijn.
    Maar wat lengte aan gaat denk ik dat ze zeker 83 cm zal zijn.

heb je toegevoegd op hyves.

Deel Deze Pagina