We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ik heb daarnog geen account, zal ik maar eens gaan aanmaken dan he..

Trouwens misschien heeft iemand voor mij DE tip: Als dayenne snotters in haar neus heeft (wij noemen ze wolven :) ) Krijgt ze dus amper lucht, haar neus mogen we niet schoonvegen, en het eruit halen al helemaal niet! Dit heeft altijd een driftbui als gevolg. Wat kan ik doen om het voor haar en voor ons uiteraard prettiger te maken?

Ik heb al zo'n pompje geprobeerd maar dat was geld weggooien, zelf proberen te leren neus poetsen werkt ook niet, wij de wolven eruit halen... tja dat meot al met 2personen.. EN tegen de tijd dat mijn vriend naar beneden komt ligt Dyaenne al lang en breed op een oor, en tegen de tijd dat hij weer moet gaan wrken ligt Dayenne nog te pitten..

Ik heb het zelfs met een (bot) pincet geprobeerd dat gaat wel, maar dan heb ik evengoed bijna hulp nodig, want ze trapt en slaat je oeral, daarbij probeert ze je handen weg te duwen (ook bij alle andere dinge die we hebben geprobeerd) wat uiteraard soms gevaarlijke situaties opleverd...
    Thnx

2. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Onderschrift is gelukt, al vind ik hem nu erg klein. :s

Dalijk nog ff de badkamer soppen maar dat kan pas als Dayenne al een half uur slaapt, dus rond 8 uur. Want die slaapt ernaast

3. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Bedoel je die pulken? :)
    Ik doe altijd een beetje zoutoplossing druppelen in het neusje. Dan 'lossen' ze op en komen er vanzelf wel uit lopen. De grote die voor het grijpen liggen haal ik er wel uit, maar vind Hannah ook niet leuk.

4. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Lin; ik zou nog wachten met testen! Al is het wel heel moeilijk ;).. maaruh heb je toch nog testen gekocht? hihihi! Geniet van je vrije dagen!

Ik vind het wel lastig hoor een test bij de drogist kopen, ook al is het de normaalste zaak van de wereld, toch ben ik bang een bekende tegen te komen en tja dan gaan ze natuurlijk vragen stellen! :oops:

Wendy; de testen van Matcare ga ik volgende week ook bestellen! Ben benieuwd wat jij van die testen vind.

Miss; hoe is het slapen vanmiddag gegaan bij Tygho?

Vermanen; welkom bij de club!

Miss; leuke baan heb je! Doe je dat vanuit huis?

Kiwietje; fijn dat het meeste nu geregeld is voor jullie bruiloft!

Verena; leuk onderschrift heb je! Balen zeg van je spulletjes... De ikea in Barendrecht is een leuke ikea! Daar kom ik ook wel eens... Veel shop plezier daar! Ik kan je geen tips geven voor het weghalen van de 'wolven' zonder strijd.. Ik ben er nog niet zo in thuis ;) Succes met soppen van de badkamer!

Leuke foto's hebben jullie gepost van jullie kindjes!

Ik heb weer 2 drukke dagen achter de rug op mijn werk, ik ben nu lekker vrij tot maandag :) Moet alleen wel weer huiswerk maken... :(

Fijne avond nog...
    Liefs

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben ook jaloers... hier kunnen we nog helemaal geen staartjes maken ;)

verena; wat balen zeg van je spulletjes! Ik moest trouwens eerst even goed lezen want er staat lam... haha ik snapte hem niet!

6. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    had ik ook met die lamp.
    En tja, misschien dat dit kapsel meer lijkt op wat jullie meiden nu hebben?

Hannah 2 mndjes ;)

7. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    wat een droppie, echt een hele lieve foto! Wat een bos haar zeg met 2 maandjes ;)

meiden ik ga mijn bedje opzoeken! Slaap lekker allemaal...
    Liefs,

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik denk dat dat nog wel een jaartje duurd voordat hier zo'n prachtige bos haar verschijnt.

Nee ik heb nog geen test gekocht. Kreeg onverwacht visite. Pfffff save by the bell.

Verder heb ik sinds gisteren steeds krampen in mijn buik. Herkent iemand dit? Ik weet het niet meer of ik dit bij Anouk ook heb gehad.

Jee Verena das balen zeg. De meubelen en de lamp. Ook ik mag graag naar ike@ gaan om te shoppen. Allemaal leuke hebben dingen.

Zijn alleen Wendy en ik nu aan de klus voor een beeb of zijn er al meer onder ons serieus begonnen?

prettige dag allemaal en voor wie al weekend heeft een goed weekend.
    Ik mag het weekend weer werken. Heb dan 2 late diensten.

9. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    TJa, ik zou nu wel aan de klus willen, maar dat heeft geen enkele zin! :( Gelukkig zakken mijn ongipijntjes nu wel af. Ik gebruik er iets homeopatisch voor, voel ik me stuk beter bij dan 8 neurofen op een dag!

10. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Gossiemeine jullie kletsen wat af zeg! Moet nu weer naar mn werk dus geen tijd om alles bij te lezen, vanavond zal ik mn best doen. Al moet ik nu al 4 paginas bijlezen haha en dat worden er vast nog meer!

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Nou LIn een extra controle voor d'r heupjes kan nooit geen kwaad.

Ilar tuurlijk mag je gezellig meekletsen ondanks je er niet zo vaak bent, dat maakt toch niet uit. NIet iedereen heeft de mogelijkheid en tijd om dagelijks iets te posten.

Joan ja toch nog druk geworden woensdag op mijn werk. MOet vandaag ook weer werken, maar wilde eerst even jullie gedag zeggen en snel reageren :D

Manuela echt een dramadag zeg voor je meisje. Hoe gaat het nu met haar? Enne ik had ook wel is mijn ups en downs hoor tijdens mijn wangerschap.
    Maar zo als ik er toen naar uit keek dat Ryan geboren werd, zo kijk ik er nu weer naar uit om weer met zo'n dikke buik rond te lopen.

Vermanen gezellig zeg dat je ook mee komt kletsen (ook een april mama :) ) En lees dat je weer ongi geworden bent. Echt balen meid. Had het zo gehoopt en dacht echt dat het deze maand raak zal zijn voor je.

Wendy heb heel even snel je site bekeken, maar wt een lief mannetje is Sem zeg.

Lin super leuke foto's.

Verena kan je die lamp niet opgeven bij de verzekering? Wat betreft je meisje, een ui onder haar bedje, haar rug en borst insmeren met luuf en neusdruppels?! Zo doe ik het hier met Ryan ook.

Ik heb mijn collega de testen laten halen :D.

Zo en nu nog even snel reageren bij de april mama's en dan weer aan het werk.

12. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Wij zijn ook aan het klussen.... mijn nod is 25 januari, maar volgens mij voelde ik afgelopen week mijn eisprong al, dus misschien weet ik al eerder iets... alleen weet ik niet zo goed wanneer ik dan moet testen.. zou ik wachten tot de 25ste of toch eerder?

Werkse voor alle meiden die nu nog moeten werken of van het weekend en de rest vast een fijn weekend!

13. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Joan ik zou wachten tot de 25;)

Ik ben vlak voor kerst 1dag ongi geweest(bruine zooi) ik mag de 17e weer die smurrie krijgen..
    Het is, dat ik dbang ben dat ik dalikj evengoed met een gigabuik op mijn eigenbruiloft zit. Maar anders zou ik direct stoppen met de pil en mijn cyclus even izjn gang laten gaan

Ik ben me gordijnen aan het wassen...
    ROt werkje

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Trots ik ben bij Kruitvat geweest en heb geen test gekocht :-D ( met moeite ) hahahahaha.

O Bah dat is echt rotwerk gordijnen wassen.

Maar waarom vraag je dan niet om een andere pil Verena als deze niet goed bevalt? Hier helpt Luuf goed en neusspray. Verder laat ik de kikkertjes zoals wij het noemen lekker zitten en alleen als de buiten haar neusje komen haal ik ze weg.

Spannend ook voor jou Joan. Dat zit jij haast gelijk met Wendy volgens mij.

IK heb begrepen dat dit forum waarschijnlijk het hele weekend uit de lucht.

Ik ga ons bed verschonen en boven stofzuigen.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hallo dames!
    Ben er ook weer ff :D
    Ik haal die prutjes ergewoon uit als ze ver naar voren zitten, en anders gewoon laten zitten... in geval van uiterste nood hebben we een neusspray om eventueel de slaapuurtjs mee door te komen.

Wat goed zeg! zomaar zonder een test te kopen de kruidvat uitlopen! *APPLAUS!*

Hier weer een gebroken nacht, gelukkig met wat wiegen en muziekjes en zn speen ging tygho wel weer slapen.
    Heb vandaag met mijn moeder zn bed voor de andere muur gezet, en dus een kwart gedraaid.
    Kijken of dat effect heeft... heb nu in elk geval wel ruimte om er een stoel bij te zetten(zn kamertje is niet zo groot)

Is het forum off dit weekend ja?
    pfff afkicken hahaah :)

16. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Verena; gordijnen wassen is inderdaad een rot werk!

Lin; wat goed dat je er geen gekocht heb!

Miss; hopelijk heeft het effect en slaapt Tygho vannacht wel door!

mmm dat wordt afkicken dit weekend! hahaha

Nou ik ga maar weer verder, ik moet nog stofzuigen en de hond wilt ook graag naar buiten....

17. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    WAt goed van je, omzo dner test het vat uit te lopen...

Het heeft helemaal niets met de pil te makenm, het heeft eigenlijk gewoon met mijn eigen cyclussen te maken, die hebben nog nooit normaal gezeten. Met of zonder pil.
    Ik baal er een beetje van, maar ik kan er uiteraard nu niets aan doen.
    TOen ik zwanger wilde worden van Dayenne, werd mijn cyclus steeds langer.. MEt etos zwanger worden werd mijn cyclus een beetje normaler. #maanden nadat ik daarmee begon was ik ook zwanger...
    Dus vanaf maart ga ik daar ook aan beginnen

Goh, valt me op dat als ik veelhaast heb vrijwel alle letters in mijn stukjes verkeerd staan :) volgende keer toch maar wat rustiger willen typen :)

Missc ik heb een paar maanden geleden ook met Dayenne gehad dat ze neit wilde slapen. Ook het bedje verplaatst en gelijk die nacht sliep ze behoorlijk goed... NU nog steeds. Ja als ze uit haar regelmaat komt, dan is ze enpaar dagen over de zeik, maar verder niet

18. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Meiden fijn weekend en tot maandag weer! We moeten allemaal verplicht afkicken hahaha

Liefs,

19. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    :) geen last van hoor :) Thank god 4 hyves :)

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou ik vind het ook wel afkicken hoor zp een weekend uit de lucht.

Lin wat goed zeg geen test gekocht.

Och Joan spannend voor je hoor. Maarre als ZP uit de lucht is weet ik wel wat jij aan het doen bent hahaha.

Nou meiden tot zondag allemaal. Weet niet of ik er zondag alweer ben, want dan geven Ray en ik een feestje. Omdat hij net jarig is geweest en ik ben volgende week jarig. En anders wordt het maandag.

Deel Deze Pagina