Nou meiden, nog even snel een berichtje van mij. Ik ben weer helemaal bij maar nog even geen puf om overal op te reageren... Heel de dag gewerkt, nu nog even wat afmaken en morgen weer werken. Inderdaad een weekend afkicken zeg! Moet maar n andere bezigheid gaan vinden dan Tot maandag!
Huh ik dacht dat tie er het hele weekend uit zou liggen. Niets bijzonders hier te melden. Heb met vriendlief afgesproken dat als ik maandagavond nog geen duivels heb ik dan ga testen. Hij moet dinsdag werken en ik wil het samen doen . Goed weekend ik mag/moet straks werken.
Ik zal voor je duimen lin! IK ga verder met mijn gordijnen en het huishouden... Mijn mannetje is vandaag jarig dus die ga ik zo ook ff taart geven
Ha Meiden! Ben ik ook weer na een paar dagen afwezigheid! Heb alles gelezen hoor maar om nou nog te gaan reageren heb ik geen puf meer voor, volgende keer beter! Verena gefeliciteerd met je mannetje! Leuk trouwens die trouwsite! Lin het wordt nou wel heel spannend bij jou! Ik duim voor je hoor!
mogguh dames! Zie dat we nog gewoon in de lucht zijn Bn ff kwijt wat ik heb gelezen... Hier een ronduit kl*te nacht gehad Het begon om 12 uur al... we zijn 5 of 6 keer uitgeweest voor Tygho en hij heeft 3x 30 minuten bij ons in bed gelegen, en dan slapend weer terug in bed geprobeerd te leggen en dan begon het schreeuwen weer Ben helemaal kapot! En tot overmaat van ramp ging vanacht onze magnetron ook nog eens kapot Dalijk een nieuwe halen en weeeeeer 150 euro lichter... wordt er zoooo moedeloos van, alles wat kapot gaat
Ben ik ook weer even! Hoeven dus niet af te kicken...hahah Sem heeft net voor het eerst op de schaats gestaan...hij vond er nix an! Zet zo even wat fotootjes op zn site... Allemaal fijn weekend!
Joehoe we zijn nog in de lucht. Verena gefeliciteerd met je mannetje. Lin oh wat spannend, nou ga hard voor je duimen. Miss wat een drama nacht zeg, dus zijn bedje een andere kant op wil ook niet echt helpen. En ook nog is je magnetron kapot en dat is toch wel iets wat je dagelijks gebruikt met zo'n kleintje. Wendy jammer dat Sem het schaatsen niet zo'n succes vond. Maar komt misschien vanzelf.
Miisc, ik herken dta gevoel zoooo erg dat alles kapot gaat! waarom probeer je hem niet eens een nacht bij je te laten slapen? Hebben wij ook eens met Dayenne gedaan, daarna gewoon in haar eigen bed en dat ging goed Ik weet overigens niet of jij BV of FV geeft, maar in dat laatste geval kun je eens nutril0n goede nacht proberen... hier heeft dat wonderen verricht. Dayenne sliep opeens van 21 tot 09uur ipv 23 tot 06uur
Lin; spannend joh! Ik hoop voor je dat het raak is. Verena; nog van harte gefeliciteerd met je mannetje. Hebben jullie iets leuks gedaan? MissC; jeetje wat balen zeg, zowel van de magnetron als van de gebroken nacht. Hopelijk slaapt Tygho snel (weer) beter. Heeft hij altijd slecht geslapen of is dit iets recents? Wendy; jammer dat Sem er niks aan vond, maar ik weet uit ervaring dat schaatsen niet voor iedereen is weggelegd Ach misschien vind ie het de volgende keer wel leuk. Isra; veel plezier morgen (vandaag) met jullie feestje en nog/alvast gefeliciteerd! Ik mag morgen uitslapen maar ben best moe dus ik duik er zo lekker in... het lijkt wel alsof ik kan blijven slapen... zou het aan het weer liggen?/
Mogge meiden! We gaan het vandaag weer proberen hoor...schaatsen! Als ik nu aan Sem vraag of hij wil schaatsen dan roept hij hard JAAAAAAA....nou we zullen het zien! Ga zelf ook weer op de schaats na 10 jaar ofzo....hopelijk breek ik nix Tis denk ik de laatste dag dat we kunnen schaatsen dus ja dan moet ik er ook maar aan geloven.... Lin: voor jou wordt het nou echt spannend hey! Wat denk je zelf?!? Ik wacht nog maar een weekje....van de week wel wat krampen gehad net of ik ongi moest worden maar ja.... Fijne dag allemaal xx
Ik kom jullie ook vergezellen! ik was al in november 08 begonnen serieus zwanger te worden, maar dat is tot nu toe niets geworden hopelijk gaat dit mijn jaar worden! (ik loop al 18 jaar rond met een hele sterke kinderwens , dus nu mag t wel eens tijd worden )
welkom borntotry! Hopelijk wordt dit jou/jullie jaar en ben je snel in verwachtign Wendy; veel schaatsplezier. Mijn mannetje is ook net vertrokken naar de vijver
Zo ik heb net de frituurpan schoongemaakt... wat een klotewerk is dat toch! Nu al bijna 2 uur bezig om de vriezer te ontdooien en die ook schoon te maken... we kregen de lades bijna niet meer dicht zoveel ijs zat erin hihi.
Dag Dames, Ik ben weer in het land der levenden hoor. jeetje wat was ik beroerd van de week, had zelfs geen puf om bij te lezen. maar dat ga ik nu dan maar even doen. Sorry alvast als ik niet op jullie heb gereageerd . Weet niet of dat nog gaat lukken naar zoveel pagina's. kletskousen! Hier beetje saaie boel. vriendje staat 4 dagen op een beurs en is dus 4 dagen van huis. vresenlijk vind ik dat. Vanaf de dag dat we samen zijn nog geen dag uit elkaar geweest! Gelukkig niet helemaal alleen, maar poes zit gezellig mee te lezen achter de pc. groetjes, Viresje *edit* viresje? haha moet vriesje zijn natuurlijk. suf!
Nou we zijn wezen schaatsen en meneertje vond het GE-WEL-DIG...wat zitten kinderen toch soms ook raar in elkaar! Hij was nu niet meer van het ijs af te slaan..... Welkom borntotry! Manuela: is idd een rotwerk! Maar ja..moet soms gebeuren helaas Ik heb zelf een hekel aan strijken....! Stapel soms de was zo hoog op dat ik 3 uur ant strijken ben....pfff! Vriesje: gelukkig ben je weer opgeknapt! Leuk hey poezen! Wij hebben er zelfs 3....kan echt niet zonder hoor! Fijne avond nog allemaal xx
leuk hoor 3 poezen. ben er ook helemaal gek van. Hier maar 1 helaas. Is wel een grappig verhaal, vriendlief wilde helemaal geen beesten in huis. Vond ie lastig al die haren etc. Maar nu is het zijn beste vriendje, zijn helemaal gek op elkaar. Slaapt zelf de hele nacht op zijn hoofd. Ik lach me rot, kom niet aan de poes hoor, dan heb ik ruzie. haha @borntotry Welkom en dat het maar snel mag gebeuren! Hier ook al vanaf mijn 18e kinderwens, en zie mijn leeftijd nu. Hoogste tijd dus!
heeeey we zijn weer online! Isra; hoe was jullie feestje? Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Lin; spannend! Ben benieuwd... ook ik ga voor je duimen! misschien wel de eerste beebie hier Verena; nog gefeliciteerd met je mannetje! Heb jullie een leuke dag gehad? Miss; wat vervelend dat Tygho steeds wakker wordt! Hoop dat hij weer snel door slaapt... En dat jullie ook een nachtje door kunnen slapen! En dan ook nog je magnetron kapot! balen zeg.... Wendy; wat leuk dat Sem het vandaag wel leuk vond! pff strijk daar heb ik ook zo'n hekel aan, ik spaarde het ook vaak op maar nu strijk ik het gelijk als het van de waslijn af komt (als ik er tijd voor heb!)! Dat scheelt wel veel.... Borntotry; welkom! Hopelijk wordt 2009 ook jou jaar! Vriesje; fijn dat je je weer beter voelt! Wat vervelend dat je mannetje nu 4 dagen weg is! Ik vind het ook altijd saai als de mijnes weg is! Vooral het alleen slapen Wij hebben ook een poes en een hond; dan ben je toch niet helemaal alleen Onze poes leest ook graag mee als ik achter de computer zit hahaha Meiden fijne avond nog! Liefs,
Tja mannen Als het aan de mijne ligt dat zit heel het huis vol met katten Vind ze wel errug lief, maar 3 vind ik genoeg! Vriesje: volgens mij kunnen wij jouw leeftijd niet zien... Duik zo m'n bedje in, moe van het schaatsen