We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    aha ik zie het ga het even aanpassen.

wel gezellig een huis vol poezen

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Vriesje; wat fijn dat je je weer wat beter voelt! Jammer dat je vriend een paar dagen weg is... ik ken het gevoel. Vorig jaar moest mijn vriend voor zijn werk 4 dagen naar cairo... nou ik vond het echt niks! Gelukkig hebben wij 4 poezebeesten om mij gezelschap te houden als Louise ligt te slapen ;)

Wendy; inderdaad... ik ben blij dat het weer gedaan is, ik sta liever te strijken hahaha, friends op en verstand op nul ;)

Zo ik heb mijn avondje series weer gehad (ghost wisperer en moonlight). Zo lekker even douchen en mijn bedje in. Slaap lekker allemaal!

3. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    nee is niks hé, en die van zit nog niet eens zo ver weg. cairo, poeh dat is pas een ent. 4? oh gezellig zeg!
    weltrusten!

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedenacht allemaal,

Vanmorgen toch stiekum een test gedaan en helaas negatief.
    Maar goed morgen is pas mijn NOD dus ik heb nog een klein beetje hoop. Mocht ik morgen geen duivels hebben dan test ik pas tegen het weekend weer.

Ik hou jullie op de hoogte maar ga nu eerst mijn bed op zoeken. Heb erg rare en drukke late diensten gehad.

Groetjes Lin

5. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Goedemorgen meiden!

Lin; wat jammer dat de test negatief is! Hopelijk is de volgende test wel positief! Duim voor je!

Ik zit nu op mijn werk en kwam eigenlijk alleen even goedemorgen zeggen! Meiden werkse vandaag en degene die vrij zijn geniet er van!

Liefs,

6. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hallo allemaal!

Welkom borntotry! Ik hoop voor jou dat dit jaar je veel geluk zal brengen!

Getver manuela, de frituurpan schoonmaken is geen lekker werkje. Hier moet het ook gebeuren, maar wij frituren echt haast nooit dus hij wordt niet zo vaak gebruikt.

Vriesje, fijn dat je weer een beetje opgeknapt ben. Man van huis is nooit fijn! De mijne is in december 4 dagen naar Italie geweest en zal dit jaar waarschijnlijk iedere vierde week van de maand een paar dagen naar italie moeten gedurende een half jaar :( en tussendoor moet ie ook nog naar finland en zwitserland. Voor hem wel erg leuk maar ik vind het minder :( Maar, het is in ieder geval al beter dan 3 maanden achter elkaar zoals eerst de bedoeling was! :rolleyes: Maar ook ik heb 2 lieve kleine poezenbeestjes van nog geen half jaar om mij gezelschap te houden! (zie album) Al zijn ze op het moment wel onwijs aan het puberen en plak ik ze af en toe liever achter het behang :evil: haha! Vriendlief wilde ook geen dieren in huis, maar na lang drammen heb ik het voor elkaar gekregen :D Nu ligt hij dagelijks op zijn buik op de grond met ze te spelen en savonds liggen ze als het ff kan allebei bij hem op schoot te kroelen haha! :)

Wendy wat grappig dat je mannetje het schaatsen nu wel leuk vond! Haha er is inderdaad geen touw aan vast te knopen! Strijken is ook niet mijn favo bezigheid. Ik heb ook een handje van opssparen maar probeer het nu ook meteen weg te werken zodra ik het uit de droger/van de waslijn haal.

Hier niks bijzonders. Vandaag lekker "vrij". Vrij tussen aanhalingstekens aangezien ik voor de zaak eignelijk nog wel veel moet doen. Heb zaterdag en zondag ook heel de dag gewerkt dus probeer wel een klein beetje vrij te houden. Heb voor woensdag 2 taarten en 60 traktaties die ik af moet hebben en zondag weer een taart! Lekker druk, mag niet klagen :)

7. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Even bijlezen:

MissC wat vervelend van die gebroken nachten, gaat het nu al wat beter? Zou zelf niet weten wat je er aan kan doen helaas

Dat alles kapot gaat herken ik hier ook, onze wasmachine doet het niet meer zoals het hoort, en nu kan ik hem alleen laten draaien als ik er bij ben, maarja, ik heb niet altijd tijd om anderhalf uur bij de wasmachine te gaan zitten, dus je kan wel nagaan hoeveel was er hier nog ligt...

Welkom hier borntotry! Ik hoop dat je snel zwanger mag worden!

Iedereen aan het schaatsen....ik niet hoor, vind daar eigenlijk niks aan. Als ik straks een kleine heb zal het wel leuker zijn ;)

Fijn dat je weer beter bent Vriesje! Pff 4 dagen alleen, zou ik ook niks vinden!

Hier trouwens ook twee katten, vind ze ook erg lief, maar ik word wel gek van al die haren om eerlijk te zijn!

Oh jammer Lin van je negatieve test! Blijf toch voor je duimen hoor!

Noeska wat een schatjes zeg die katten van jullie!

8. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Hier nog niet echt nieuws, nog steeds geen ongi...
    Ik weet nog niet wat ik ga doen als het februari is, wachten tot die ongi komt of gewoon beginnen met klussen. Denk het laatste, want de condooms zijn bijna op hahaha ik ga mooi geen nieuwe meer kopen!

9. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @Lin71
    balen van die negatieve test. Ga je dat redden tot volgende week niet testen?

@ joan
    Goeiemiddag inmiddels weer en werk ze.

@ 3 maanden :confused: mijn hemel zeg, dat is lang. Dan maar die 4 dagen. Wel leuk voor je vriend overigens afentoe naar het buitenland. lijkt me geen straf! oh lees net dat ie elke maand moet. Dat is toch minder. Ik vind mezelf wel een suffe doos hoor, moet toch geen probleem zijn voor iemand van 28 een paar dagen alleen! Maar vind het gewoon niet gezellig.
    Leuk hé puberende poezen. Die van mij is nu 9 maanden ongeveer. We worden echt de hele avond vermaakt door dat beest, gweldig om naar te kijken, geen tv meer nodig. Ik ga zo ff spieken naar je monsters.
    Vind wel dat je rustig dagje verdiend hoor, na zo'n weekend! Ben benieuwd naar wat je allemaal maakt, je had toch een website, kan je die pb'en.

@rosa
    dank je! vind het wel gezellig om er weer te zijn.
    denk denk, ben even kwijt hoe het ook weer zat met jou, jullie waren nog niet begonnen met klussen, maar wel gestopt met de pil? help me ff.

Ik ben nu bezig met de laatste week van de pil. Dan heb ik er noog één. En dan ben ik er klaar mee. Hoop dat tegen die tijd ook ons huis geregeld is en we van de dubblele lasten af zijn.

ga nog even wat doen, en dan lekker op tijd naar huis, heb nog een hoofd vol snot!

10. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    ahhhhh wat een opvreters die monsters van je. Bijzonder gekleurd zijn ze, nog een speciaal ras?

11. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    mmm ik ben zeker de enige die aan het spijbelen is...........

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hey dames!

Nou ik moest vanmorgen foto's maken van m'n pols dus met de trein naar winterswijk geweest.
    Tygho mee in de wandelwagen.. ging goed :D
    Goed nieuws is dat er geen breuk in mn pols zit en ook alles goed op zn plek zit, minpunt daaraan is, dat het dus vanzelf over moet gaan, en soms heb ik dus echt heeel veel pijn. :(
    Maar ze gokken op overbelasting en dat het echt vanzelf weer overgaat.

Vanmiddag ook een stoeltje voor op de fiets gekocht.
    Hadden met Tygho's doopfeestje aangegeven dat we graag een fietsstoeltje wouden kopen, dus hebben aardig wat geld gehad.
    Konden het precies daarvan betalen, inclusief windscherm en zo'n steunding voor je kind.
    Bij de halfords zijn sommige bobikes in de aanbiedng van 63 voor 43.... (HINT! )
    Heb een groen/zwart/wit gestreept motief gekozen.

Vanacht is het vrij redelijk gegaan.
    Tygho tegen 12en nog even gehoort, en vanacht zijn we beiden 1x naar hem toe geweest om hem zn speentje te geven, om 6 uur was hij wakker...
    Gelukkig was ik vroeg naar bed gegaan :)

13. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Hey meiden,

Ik ben er ook weer! Was vroeg klaar met werken, maar nu helaas weer verder met mijn huiswerk :evil:

Noeska; wat een schattige poezen heb je! Hopelijk heb je nog een beetje genoten van je vrije dag!

Onze poes wordt al weer 13! Ze slaapt alleen nog maar en af en toe naar buiten maar dan heb je het ook wel gehad...

Rosa; dat is irri zeg van je wasmachine! Ik zou gewoon beginnen met klussen ;)

MissC; wat een goed nieuws zeg dat er geen breuk in je pols zit! Alleen wel balen dat het vanzelf over moet gaan....

Nou ik ga maar snel weer verder met mijn huiswerk, morgen tentamen inleveren!

14. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ik ben al een tijdje van de pil af en we willen in februari beginnen met klussen! Maar nu is de cyclus waar ik nu in zit ineens heel lang, dus ik zat me af te vragen of ik nou wel of niet mijn ongi af ging wachten.

MissC gelukkig maar dat je pols niet gebroken is! Maar die pijn blijft wel heel vervelend natuurlijk! Hoop dat het snel beter wordt!

Joan succes met je huiswerk! Wat voor opleiding doe je?

15. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Rosa;bedankt! Ik doe een deeltijd opleiding Maatschappelijk werk. Zit nu in het vierde en laatste jaar... Morgen hoor ik ook of ik mag beginnen met afstuderen! Eindelijk... :)

16. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Haalloo!

Lin: balen zeg....maar er is nog een beetje hoop! Duim voor je meid..

Wat voor poezen hebben jullie allemaal? Wij hebben 3 huis tuin en keuken katten...een rode kater, een cyper en een lapjeskat. 2 zijn er 10 jaar en eentje van 5 dus echt spelen is er niet meer bij :)

MissC: kan je nu wel goed uit de weg met de kleine nu je met je pols zit?! Lijkt me lastig...Vervelend dat hij ook zo in de weer is 's nachts. Wij hebben er eentje thuis die slaapt om 7 uur en volgende morgen moet ik hem om 9 uur wakker maken :confused:

Joan: is het gelukt met je huiswerk? Succes morgen!

Ben net terug van een uurtje body-attacken. Doen jullie ook nog aan sport?!? Verder doe ik op donderdag ook nog body-shake...echt leuk om te doen! Moet echt nodig in beweging blijven anders vliegen die kilo's eraan... :oops:

Fijna avond...liefs

17. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Wendy; nou het lukt, ben nog niet klaar... :oops: zal wel weer laat worden vanavond ben ik bang.....

Wij hebben een europese korthaar..

Ik doe aan bodypump, spinnen en ga ook bodyvive doen, maar de laatste tijd is het er een beetje weinig van gekomen. Ik moet het nodig weer oppakken.. Wendy ik heb het zelfde probleem als ik niet sport dan hoef ik maar naar eten te kijken en ik ben alweer een kilo aangekomen :evil:

Ik ga snel weer verder! Fijne avond nog...
    Liefs,

18. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Zozo ook lekker fanatiek met sporten Joan, nu dan effe niet ;) Over 2 weken beginnen ze bij ons ook met bodypump, ga wel even een proefles nemen, ben benieuwd!

Nog effies doorbikkelen met je huiswerk, hopelijk ben je snel klaar!

Ga nu effe lekker tv kijken...xx

19. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Ik vind bodypump echt heel leuk om te doen! Is echt een aanrader hoor! Goed voor je figuur ;) Ben benieuwd wat je er van vindt als je de proefles hebt gedaan!

Liefs,

20. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Wat veel mensen met katten hier :) Wij hebben ook twee doodnormale huis tuin en keuken katten, uit het asiel gehaald 4 jaar geleden (toen waren ze al oud, nu zijn ze bejaard ;) worden dit jaar als het goed is 18 en 19!)

Het ging ook nog over sporten, ik ga niet naar een fitnesscentrum ofzo maar heb hier thuis een crosstrainer staan. Ik moet ook echt wel in beweging blijven, kom ook van het kleinste koekje nog aan!

Deel Deze Pagina