We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen Dames,

Zie mijn banner . Helaas pindakaas op naar de vlogende ronde.

Hier geen huisdieren . Thuis hebben wij wel altijd beessies gehad en zodra dochterlief oud genoeg is word er vast wel eens een konijntje gekocht.

Ik ga weer beginnen met hardlopen. Ben de afgelopen 6 maanden mijn motivatie kwijt geweest maar ga vanaf 27ste weer beginnen.
    Verder ga ik 1 x per week zwemmen met Anouk.

Gelukkig miss dat je niets gebroken hebt.

Wendy hoe voel jij je...........

Isra hoest met jou arm

Joan spannend of je kan beginnen met afstuderen. Een vriendin van mij heeft de opleiding ook parttime gedaan en werkt nu met randgroep jongeren.

Rosa het duurt nog even voordat het febr. maar ik zou er gewoon voor gaan ongi of niet.

Ga onze zwemspullen pakken wij liggen met een uur in het water.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen dames!

Lin balen meid!
    Op naar de volgende ronde, zal ik je op de lijst een ronde verzetten?
    Haal ik em meteen weer even naar voren!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

22 wannabe zwanger in 2009!

Januari
    MamaVanBas - Ronde 1 - 2e kindje
    Danna - Ronde 1
    Puck1234 - Ronde ?
    Kanjer - MMM
    Lin71 - Ronde 2
    Roeltje - Ronde ?
    Wendy30380 - Ronde 1
    Joan81 - Ronde 1
    Vermanen - Ronde ?? - 2e kindje

Februari
    Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje

Maart
    Isra - Ronde 1 - 2e Kindje
    Verena87 - Ronde 1
    Amaryllis - Ronde 1

April
    Ilar - Ronde 1
    Joli - Ronde 1
    oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje

Mei
    Marlou1983 - Ronde 1
    LizaB - ronde 1 - 2e kindje

Juni
    Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje
    kiwietje - Ronde 1

Weten nog niet zeker wanneer:
    Vriesje 1e kindje, Noeska

NODLIJST:
    MamaVanBas - 14 januari
    Joan81 - 25 januari

Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote.
    Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt.
    Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan!
    (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!)
    Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo

------------------------------------------------------------------------------------

Lin heb je naar ronde 2 gezet, Vermanen welke ronde zit jij nu in?
    Heb ook ff de NOD naar een apart stukje gezet, anders worden de regels zo lang en onoverzichtelijk!

4. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Vriesje, voor mijn vriend is het zeker geen straf nee! Juist leuk, ik zou het ook wel weten hoor! En ik moet zeggen dat ik het ook niet leuk vind als hij weg is hoor, al vind ik het niet meer zo erg als in het begin.
    Deze poezenbeesten zijn hier ook behoorlijk vermakelijk haha! Het is geen speciaal ras ofzo hoor, gewoon de huis-tuin-keuken europese korthaartjes... 2 lapjes zoals jullie hebben kunnen zien. Ik zal mijn website even naar je pb-en.

MissC, fijn dat het niet gebroken is, maar het blijft heel vervelend natuurlijk! Hopen dat je er snel minder last van hebt! Ohja, ik moest nog aan jou denken van de week, woensdag en donderdag zijn de webwinkelvakdagen in Utrecht. Dus als je nog eens iets met een webwinkel zou willen zou je daar misschien naartoe kunnen gaan. Ik heb helaas geen tijd, te druk met de taarten maar anders was ik zeker gegaan! Fijn trouwens dat de afgelopen nacht iets minder gebroken was dan de andere nachten. Hopen dat het een stijgende lijn blijft.

Joan, ik heb weer weinig van mijn "vrije" dag meegekregen haha, heel de dag druk bezig geweest! Heb mijn administratie voor het nieuwe jaar helemaal aangelegd en van het afgelopen jaar gearchiveerd. En alvast begonnen met de voorbereidingen voor de taarten en traktaties van vandaag. Maar, ik ben nog wel lekker een paar uur naar de paarden geweest dus ik heb toch een beetje vrij gehad! Succes met je huiswerk en je tentamen!

Wendy, ik ga waarschijnlijk volgende week weer beginnen met sporten. Ik heb een hele tijd op de sportschool gezeten en rijd natuurlijk paard. Na mijn afstuderen kon ik de sportschool niet meer betalen (zoals zoveel :( ) Maar via mijn werk gaan we korting op een abonnement krijgen, mijn baas heeft vrijdag een gesprek met de nieuwe sportschool hier op het dorp dus ben benieuwd! Dan wil ik ook gaan body-pumpen, de bbb-training en low-impact, schijnt ook heel erg leuk te zijn! Waarschijnlijk gaan we dat met alle meiden van de zaak doen dus wordt nog gezellig ook! Ik heb wel weer zin om te gaan bewegen, ik voelde mezelf niet meer lekker in mijn eigen vel, ben best wel wat aangekomen en mn spijkerbroeken zitten niet meer zo comfortabel haha :oops: dus die kilo's mogen er snel weer af!

Jammer Lin, volgende ronde beter! Veel plezier met zwemmen!

Ik ga even verder met de traktaties, voor iedereen die geinteresseerd is, dit is mijn website www.hapevents.nl Even geen zin om moeilijk te doen met pb-tjes enzo, volgens mij zit hier toch niemand die mij kent! Ik zal er nog even een paar nieuwe foto's op zetten!

Fijne dag iedereen!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zo heb maar meteen even de link in mn onderschrift weer aangepast :)

Noeska, zou heel aantrekkelijk zijn als Utrecht niet 2,5 uur treinen was en ik natuurlijk met een kind zit...
    Het ging vanacht ook redelijk... Tot half 6 sliep meneer en toen was het GOEIEMORGEN!

6. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hmmm nee dat is niet echt te doen nee. Ik denk daar helemaal niet aan haha, ik heb de luxe van een eigen auto en scheur overal zo naartoe! Maargoed, misschien zijn er ook wel cursussen o.i.d wat wel een beetje te doen is qua reistijd!

7. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ik knal er weer ff in hoor dames!

Ik las dat het ff ging over katten? Wij hebben 2 main coons, en een chocolade bruine labrador :) al heeft die alatste momenteel een lampenkap op :)

Missc jammer van je pols, ik wil je niet je hoop verpesten, maar ik heb een kappersduim, en ik beoefen nu al 3jaar geen kappers vak meer en heb er nog alle dagen last van...

Wij zijn zondag voor de trouwauto en de feestlocatie op pad geweest, en hebben erg genoten, de auto is prachtig! en de heeft locatie is precies wat we zoeken!
    Gisteren ben ik nog in het gemeentehuis geweest om de trouwzaal te bekijen. Die is rood en oranje geworden.. Beetje felle kleuren maar ik vind dat wel grappig :)

DAyenne weegt 10245gram en is 74 cm. IS dus bijna een kilo aangekomen en 2cm gegroeid in 3maanden tijd. VErder loppt ze behoorlijk voor op schema, en stond ze gisteren een paar keer helemaal los!
    Zeheeft zitten sjansen met een jochie van 3maanden :) en een jochie van 15maanden!

voor de dames die ik vergeten ben: sorry!

8. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Haaaaaaaaaaaaaaaaaii Dames!

Hier kom ik weer eens aanwaaien, wat een drukte deze maanden..

Allereerst nog een gelukkig 2009 :oops:

Zie dat het hiet over katjes gaat, ik vind het super leuk een beestje in huis, maar dat gaat hem hier niet worden..

We hebben een bovenwoning, met een ruim balkon, dus niet de ideale ruimte voor een hondje..

En persoonlijk zou ik liever voor een klein hondje gaan dan een kat..

Wij hebben hier iig besloten om in ieder geval nog even te wachten, maar het komt vast en zeker een keer goed..

Mijn zoontje van 1 jaar en 9 maanden, is afgelopen week ziek geweest..
    Hij zat tegen de 41 graden koorts aan..

Nou ik zal mijn best doen me vaker te melden vanaf nu, ik heb in ieder geval nog wel mee gelezen..

Ook morgen mijn NOD.. en nog geen enkel teken:)

We wachten rustig af

Liefs

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Verena... nou laten we maar hopen dat ik dat niet heb hahahaha(ben geen kapster dus het zou toch wat zijn :))
    ah je meisje doet het goed zo te lezen! super :D

wij hebben een kruising tussen en jackrussel en een boerenfox thuis lopen, echt een boerderijbeestje :D
    heel druk, maar superlief! :D

MamaVanBas, vroeg me al af waar je toch uithing :)
    Wel vaker langskomen he!

10. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Dag Dames, even snel.
    Ik had me nog zo voorgenomen om bij te blijven, maar gister gezellig bij zusje blijven eten en daarna had ik geen puf meer. Op het werk kan iedereen op mijn scherm meekijken, dus dat typt ook niet echt relaxed.
    Vanavond gezellig bij vriendlief in hotel slapen. Hij moet zelf nog met collega's, uit eten, dus ik ga lekker na het werk heen en dan uitgebreid in bad. Heb er nu al zin in!
    Ik zal morgenavond bijlezen en reageren.
    Tot dan!

groetjes,

Vriesje

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    gezellig vriesje!
    veel plezier!

12. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo dames,

Is alweer een paar dagen geleden! Had echt even niet de puf om bij te lezen. Net wel een paar pagina's gedaan. :)

Miss, lastig van je pols. In ieder geval fijn dat het niet gebroken is, aan de andere kant wel vervelend van het herstel.

Lin, op naar de volgende ronde. Komt vast helemaal goed

Verena, kappersduim? Nooit van gehoord. Wat is dat precies? De bruiloft klinkt erg leuk. Wordt er helemaal enthousiast van.

Vriesje, Veel plezier! Klinkt allemaal erg goed.

MamavanBas, ook voor jou nog de beste wensen. En nog geen NOD. Spannend!

Noeska, site ziet er leuk uit! Doe je al lang aan eventplanning?

Joan, opleiding klinkt erg leuk. Wat wil je precies gaan doen als je afgestudeerd bent?

Wendy, Joan, mijn buurvrouwen doen ook aan bodypump. Heb ook een les gevolgd, maar helaas is het voor mijn rug te zwaar. Zit overigens op waterpolo. Erg leuk.

Rosa, balen van je ongi. enig idee waarom het zo lang duurt?

volgens mij heb ik nu iedereen gehad? Anders sorry!

Hier gaat het nog niet zo super. Ik was steeds al zo misselijk en moe, en nu ook pijn in mijn buik. Vanochtend bij de dokter geweest en mag nu maandag naar de gyn voor een echo. Waarschijnlijk toch iets met mijn spiraal. minder.
    Ook op mijn werk een vervelend gesprek gehad. Er was een klacht gekomen over mijn afdeling, en mijn manager (werkt nog niet zo lang bij ons) heeft dat afgehandeld en wat hogerop gespeeld toen ik nog ziek was.
    Nu kreeg ik een verschrikkelijke uitbrander, samen met de mededeling dat dit wel eens van invloed kan zijn op mijn contractverlenging. Het erge is nog dat het echt niet mijn fout is geweest. Ik had gelukkig nog het één en ander bewaard, en kon wel wat dingen bewijzen, maar er zijn ook dingen bij ons op de afdeling mondeling besproken. Ik baal echt als een stekker. Mijn vaste contract kan ik waarschijnlijk wel vergeten, krijg eerst weer verlenging voor bepaalde tijd gok ik. Grrrr.
    Ik heb in ieder geval het grootste deel wel uit kunnen leggen, maar ja, die aantekening staat er al.

Melvin stelde al voor dat ik een andere baan ging zoeken. Laatst door een oud collega gevraagd voor een andere functie. 3 dgn. ,mooiere auto, hoger loon (verdien dan in 3 dgn wat ik nu fulltime verdien), maar wel een echte harde salesfunctie. En ik vind mijn huidige baan eigenlijk best leuk. :)

Ik ga nu Fenna halen!

13. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Jempig Lizab wat vervelend zeg, kun je daar neits tegen doen?

Een kappersduoim krijg je idd vaak in het kappersvak (ik ook)
    als kapster gebruik je je duim heel veel, zowel met het knippen als het verven en permanenten eigenlijk met alles wat je doet. Daarom kan je duim overbelast raken omdat deze het niet gewent is.
    Er zijn speciale spalken voor. Maar bij mij werkte dat niet (genoeg).

14. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Verena, nee, kan er helaas niet zoveel aan doen. Nu kon ik mijn onbepaalde tijd volgens mij sowieso al vergeten, aangezien de uitzendbranche op haar gat ligt. Moesten ontzettend veel mensen uit/vacaturestop etc. En dat terwijl ik bij één van de grootste uzb's van nederland werk.

Ach, het zal wel los lopen allemaal. Doe de komende 3 mnd. in ieder geval mijn werk super zorgvuldig, dat daar iig niks fout kan gaan. Heb 2 collega's die met zwangerschapsverlof gaan, en dan ben ik de enige die over is die alles weet, dus echt zonder me kan ze ook niet.

Oja, dat wou ik nog vertellen! Wij gaan dit weekend een slaapkamer in 2en delen! Een kamertje wordt dan wel echt klein (je kunt er dan net een 1persoonsbed en evt een comode in kwijt, en dan is het kamertje vol) maar de andere kamer blijft wel erg leuk en ruim genoeg. En we gaan van 2 naar 3 kamers, dus voor de waarde van het huis kan het sowieso geen kwaad.

Meiden, hebben jullie eigenlijk een voorkeur voor geslacht? Ik niet, maar Melvin hoopt echt dat, als er nog een kindje komt, het een jongen zal worden. :)

15. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ik riep altijd: ik wil éérst een jongen en daarna een meid... Naja Dayenne is een meid...
    Ik wilde altijd al een jongen, maar sinds Dyaene eris, heb ik zoiets: een meid erbij zou ook wel leuk zijn..
    Maar het liefst heb ik toch echt een jochie en een meid. Dus tja de voorkeur ligt stiekem toch wel bij een jochie ;)

Als ik dit hier lees ben ik zooooooooo blij dat we varen, hier is altijd wel personeel nodig gelukkig!

Als ik weer zwanger ben, moeten wij van de grote slaapkamer af, en komt Dayenne met het tweede kindje op 1kamertje. mits we verhuizen van schip dan wil ik een schip met drie slaapkamers :) Maar dat zie ik nog niet zo 123 gebeuren

16. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Verena, grappig om te lezen dat je stiekem toch wel een voorkeur hebt.

Is het bij jullie geen optie om een slaapkamer in 2en op te delen?

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Meiden, wat een rust hier?!

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier buikpijn en hoofdpijn. Morgen ben ik er weer en reageer ik weer uitgebreid op iedereeen.

Weltrusten

19. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Verena super dat het gelukt is met de trouwauto en locatie!

Mamavanbas, jeetje dat je kleine zo'n koorts heeft gehad :( Is best wel heftig geweest denk ik. Ik had toen ik klein was ook altijd meteen 41 graden koorts als ik ziek was. Er was dan ook geen land met me te bezeilen, althans, dat heb ik me laten vertellen :)

En Vriesje, hoe is je bad bevallen?

Lizab mijn bedrijfje bestaat nu anderhalf jaar, de meeste eventprojecten heb ik tijdens mijn studie gedaan maar er komen nu steeds meer aanvragen. Balen van je werk! Hopen dat het allemaal een beetje losloopt... Of ik voorkeur voor geslacht heb... Nee, eigenlijk maakt het me echt helemaal niks uit! Ik vind een meid onwijs leuk, omdat ik weet dat dat leuk is door mijn jonge zusje, maar een knul lijkt me ook erg leuk. Michiel zou wel graag een knul willen hebben maar ik weet zeker dat hij net zo blij zou zijn met een meid! Maar, als ik het echt voor het kiezen zou hebben zou het me heel erg leuk lijken om een meidentweeling te krijgen! Haha dus stiekem wel een klein beetje voorkeur. Maar ik ben met alles blij!

Vandaag hebben we de eerste carnaval verkoop op locatie, dus ik ga nu inladen! Hopen dat het een beetje gaat lopen, de laatste keer dat we op locatie stonden hebben we geen reet verkocht... Dan moet ik ook nog vlees voor de katten gaan halen en klaarmaken en mn huishouden weer een beetje op orde krijgen. Leuk die taarten maar je huis is een grote ontploffing daarna haha!

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Spannend mama van Bas ben jij de eerste van ons die op Roze gaat? Ik duim voor je.

Leuk Verena alles nu geregeld voor jullie trouwen?

Dat is zeker niet leuk Liza. IK duim voor je dat het allemaal goed komt. Ach en wie weet wat er op je pad komt.

Wendy hoe is het bij jou?

Wij hebben vorige week geprobeerd om de fles die ze normaal voordat ze naar bed gaat te minderen. Nou niet dus he. Ze kwam iedere nacht en maar huilen en jengelen. Nu krijgt ze weer 150 cc melk voor de nacht en slaap weer heerlijk door !

Voor mijn vriend hoop ik een jongentje maar het maakt mij nu echt niet uit.
    Van Anouk hoopte ik ook echt op een meisje maar riep heel hard jongen. ( Zelfbescherming? ).

Uit hoeveel kinderen hopen jullie dat jullie gezinnetje ooit zal bestaan?
    Wij hebben nu zoiets van 2 maar niets is defenitief.

Succes vandaag Noeska.

Ik wacht maar af tot de badkamer geleverd gaat worden. Volgende week word onze badkamer verbouwd. yes yes yes.

Deel Deze Pagina