We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ha meiden!

@Lin, balen van je ongi :( Op naar de volgende ronde!

@MissC, handig zo met de NOD apart!

@Noeska, mooie website, lijkt me leuk zo'n eigen bedrijfje!

@Verena, ooh wat gaaf e main coons, die vind ik zo mooi! Wil ik ook graag ooit nog eens, maar voorlopig zijn onze twee opa's er nog :)

@MammavanBas, wat naar dat je zoontje ziek was! Ik zie aan je banner dat je nu 1 dag overtijd bent, spannend!

@Liza, wat vervelend dat je nog steeds zo beroerd bent! Gelukkig gaan ze er nu wel naar kijken! En ook op je werk al zo'n gedoe, pff, klikt echt rot, sterkte er mee!
    Ik heb trouwens geen idee waarom mijn ongi zo lang uitblijft, waarschijnlijk nog overblijfselen van de pil? Het schijnt wel vaker voor te komen dat je cyclus na de pil eerst normaal is, nog een soort routine vanuit het pilgebruik, en dan opeens raar gaat doen omdat je lijf het echt helemaal zelf moet regelen.

Oei, voorkeur voor geslacht....ja ik kan nou wel heel schijnheilig zeggen dat het me niks uit maakt, maar ik wil toch stiekem wel erg graag een meisje hoor ;) Maar eerst maar eens zwanger zien te raken! En als het een jongen is, ben ik daar ook heel blij mee!
    Hoeveel kinderen vind ik nog heel moeilijk te zeggen, dat ligt denk ik ook aan hoe de zwangerschappen verlopen, hoe het daarna gaat met een kleine in huis, waar en in wat voor woning we zitten...maar als ik het zo moet zeggen: drie vind ik wel een mooi aantal!

Nou ja ... eerst maar eens ongi worden en dan zwanger, dan zien we wel verder!

2. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    :) nee nog lang niet alles is geregeld voor we gaan trouwen. Het is echt een berg werk zo in je uppie :) We moeten nu eerst de auto en de locatie toezeggen. En daarna gaan we door met de rest te regelen.
    En het jammere voor mij is gewoon dat ik niet zomaar even ergens kan gaan kijken. En dat kost een hoop inspanning en tijd... ik kan bijvoorbeeld zodnag pas weer van boord. en dan mag jij me gaan vertellen wat er open is ;)

Ondertrouw word zodnag wel in orde gemakt (schrifelijk) dus dan zijnw e weeeer een stappie dichterbij...

Lin, ik zou eigenlijk graag 3 kindjes willen, maar mijn vriend, die eerder altijd 4 rtiep wilt er maar 2. Dus tja... dan zijnw e na de volgende klaar...

IK moet zaterdag ongi worden.. ik ben benieuwd... zal wel hoor. ik hoop echt neit dat ik nu zwanger zou zijn, dan kan ik alles gaan vervroegen OF vweer verzetten...

KOmt wel goed, eerst zaterdag maar eens afwachten he

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Zo, net weer terug van het CB.
    Was deze keer naar het antroposofisch CB geweest. (bij het kdv van Fenna) Echt super fijn.

Onze dame doet het goed. 83 cm! en 10,2 kg.

We gaan wel haar voedingsschema omgooien, aangezien ze nu haar laatste fles om 23 u krijgt. Dit moet naar een uur of 19. zal wel wat slapeloze nachten krijgen. hahaha.

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Een lange dame jullie Fenna.

De spullen voor onze badkamer zijn geleverd. Ik zit al een poos in de schuur te zwijmelen bij het bad......................................

5. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hoihoi was ik weer!

Lizab: voorkeur voor geslacht? Zou toch wel errug graag een meissie willen hebben :)

Lin: voel je je al wat beter? Hier nog nix te bekennen hoor! Wil gewoon dat die ongi komt, dan kunnen we weer verder! Enne..2 kinderen vind ik denk ik wel voldoende. Wilde het na de bbz op eentje houden, omdat het zo'n grote impact op ons heeft gehad. Toch besloten dat we Sem een zusje (of broertje ;) ) gunnen...

Ga even wat doen in huis...xx

6. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    :) wat zul je dan gaan zwijmelen als het bad erin staat zeg :)

Lange dame lizab. Maar krijgt ze nog een fles om 23 uur? slaapt ze anders neit door dan?
    sorry ik kan me er niets bij voorstellen. Dayenne sliep met 4weken al 6uur achter elkaar 'snachts en met de maand hebben we dat vervroegt naar inmiddels 19uur... en dan slaapt ze tot de volgende ochtend 08.30uur... lange slaper :)

Ik heb net de kasten van M en mij gewisseld, hij heeft nu de drie deurs en ik de twee deurs.. alleen heb ik nog ruimte over en hij niet :confused:

7. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Ben niet alleen 1 dag over tijd

IK MAG OP ROZEEEEEEEEEEEE!:D:D

8. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Waaaaah wat goed zeg! GEFELICITEERD! Echt heel leuk, nu al de eerste zwanger! Geniet er maar van meid!

9. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    ja sorry ben helemaal beduust zit te trillen hier.. haha

dat is wel letterlijk we gaan er voor in 2009 of niet dames:D

laat het jullie allemaal hoop geven

Anders stuur ik jullie wel heel veel hcgtjes door:D

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    wauw, mama van Bas,

GEFELICITEERD! Zit helemaal happy achter de computer. :) Super joh! Genieten nu!

Al nagedacht hoe je het je man gaat vertellen?

Verena,
    Fenna is eigenlijk een ideaal kind. Vanaf 8 weken sliep ze 's nachts helemaal door. (van 19 tot 7) en dat is eigenlijk wel zo gebleven. Die fles is enkel steeds wat later geworden omdat er meer voeding bij kwam. Beetje suf. Was de logica in haar schema ook echt even kwijt.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa SCHAT!
    GEFELICITEERD!

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Super Gefeliciteerd en dat er maar snel veel mogen volgen !

13. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    GEFELICITEERD! Nu wij nog.... :)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

22 wannabe zwanger in 2009!

Januari
    MamaVanBas - Ronde 1 - 2e kindje
    Danna - Ronde 1
    Puck1234 - Ronde ?
    Kanjer - MMM
    Lin71 - Ronde 2
    Roeltje - Ronde ?
    Wendy30380 - Ronde 1
    Joan81 - Ronde 1
    Vermanen - Ronde ?? - 2e kindje

Februari
    Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje

Maart
    Isra - Ronde 1 - 2e Kindje
    Verena87 - Ronde 1
    Amaryllis - Ronde 1

April
    Ilar - Ronde 1
    Joli - Ronde 1
    oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje

Mei
    Marlou1983 - Ronde 1
    LizaB - ronde 1 - 2e kindje

Juni
    Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje
    kiwietje - Ronde 1

Weten nog niet zeker wanneer:
    Vriesje 1e kindje, Noeska

NODLIJST:
    Joan81 - 25 januari

ZWANGER!!
    MamaVanBas

Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote.
    Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt.
    Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan!
    (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!)
    Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo

------------------------------------------------------------------------------------

MamaVanBas, wanneer ben je uitgerekend ongeveer? dan vul ik dat ook even in!

15. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ben ik ook weer een keer. Al een tijdje niet geweest. :oops: Heb het behoorlijk druk de laatste tijd! Ik probeer wel mee te blijven lezen.
    Het gaat hier verder wel goed, voorbereidingen voor de bruiloft schieten lekker op. We kunnen steeds meer afstrepen van ons lijstje. :D

Mamavanbas, gefeliciteerd! :D Leuk zeg!

Verena, succes met regelen voor de bruiloft. ;)

Tot de volgende keer!

16. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Mamavanbas GEFELICITEERD! JOEHOE! Dat wij allemaal maar snel mogen volgen! Geniet ervan!

Verder even niet zoveel tijd zal morgenochtend wel weer proberen op iedereen te reageren.

Fijne avond iedereen!
    Liefs

17. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    ag dames,

Ben ik weer, was heeeeeel erg gezellig gister. Vandag gezellig naar de Horecava geweest, en nu even bijlezen.....

ahhhhhhh ik zie net dat we een zwangere hebben! Gefeliciteerd mama van Bas!

18. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    uhhh sporten, wat is dat?
    Liep altijd hard, maar ben echt een mooi weer sporter. Proberen wel elke week een flinke wandeling te maken en ga vaak op de fiets overal naar toe, telt dat ook?

@noeska
    gafe website zeg! je maakt echt hele mooie taarten. Vind die geschminkte kindertjes ook heel erg leuk! Doe je dat ook zelf?

@verena
    Leuk dat het zo goed gaat met het plannen van de bruiloft

@lizab
    Wat een rare gang van zaken daar op je werk. Als je er niets mee te maken hebt, moeten je ze toch op zijn minst het voordeel van de twijfel geven.
    Die nieuwe functie klinkt goed, maar geld is natuurlijk ook niet alles, je moet het werk ook leuk vinden. denk je er serieus over na?
    balen trouwens dat je je zo beroerd voelt. Gaat het al wat beter, hoop dat ze kunden vinden wat er mis is en er wat aan gaan doen. Sterkte!
    Fijn dat fenna het zo goed doet.

@noeska
    Bad is prima bevallen! heb het s'ochtends nog een keertje over gedaan. Bordje do not disturb op de deur. Was trouwens wel lachen. De collega's van mijn vriend sliepen allemaal op dezelfde gang en die mochten niet weten dat ik bleef slapen. Tenminste niet mogen is en groot woord, maar het is niet echt gebruikelijke en verder doet niemand het. Dus wij heel sniekie daar door de gangen sluipen eenmaal op de kamer alleen maar fluisteren. We voelde ons net twee kleine kinderen die iets stouts deden. geeft weer een hele nieuwe dimensie aan je relatie hoor! Het is nog gezellig geworden die avond... :oops: hihi

@Lin, wow een bad heerlijk hoor! ben gek op lang badderen, maar dat had je vast al gelezen ;)
    Als ik iemand vergeten ben sollie!

Oja ik las nog iets over hoeveel kindjes en voorkeur voor geslacht.
    tja, dat verschilt per keer, ben gek op tutten en rose etc. maar als ik dan weer bij mijn vriendin ben geweest, zei heeft een jongen van 1,5 dan ben ik toch weer helemaal verliefd. en hoeveel, zou er zelf wel 4 hebben of toch minsten 3. Maar vriendlief wil er maar 2, en eigenlijk zou hij het ook niet erg vinden als het bij 1 bleef geloof ik. Ach hij is ook al op leeftijd hé :confused: Het is maar goed dat ie niet mee leest.

Hier overigens slecht nieuws qua babyplanning. Huis van mijn vriend is nog niet verkocht en het ziet er naar uit dat dit wel een half jaar of langer kan duren. Dat betekend nog een half jaar dubbele lasten en dus nog geen baby's. Ik kreeg dit nieuws vanmiddag al, maar de gevolgend dringen nu eigelijk pas door. Maar even niet aan denken en hopen op toch nog een snelle verkoop.

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zo meiden... ik laat mijn neus ook weer even zien ;)

Ik heb helaas niet altijd de puf/tijd om bij te lezen en overal op te reageren ondanks dat ik dat heel erg leuk vind. Wij zijn natuurlijk ook nog niet met de pil gestopt dus ik denk dat dat ook meespeelt. Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik niet zo vaak kom (maar wel meelees ;) )

Mamavanbas; van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap hebt :D

Ik voel me de laatste paar dagen niet helemaal fit en Louise is iedere avond een drama dus ik kruip zo lekker mijn bedje in.

Veel liefs van mij!

20. ik kwam hier ff spieken(ja wil wel op de hoogte blijven of er april mama's toevallig al weer zwanger zijn hoor hihi) en ik las al 1 zwangere in 2009!
    Mama van Bas van Harte!
    Geniet van de zwangerschap!

voor de rest van de wannabee mama's succes!

Deel Deze Pagina