We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

22 wannabe zwanger in 2009!

Januari
    MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - ???September
    Danna - Ronde 1
    Puck1234 - Ronde ?
    Kanjer - MMM
    Lin71 - Ronde 2
    Roeltje - Ronde ?
    Wendy30380 - Ronde 1
    Joan81 - Ronde 1
    Vermanen - Ronde ?? - 2e kindje

Februari
    Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje

Maart
    Isra - Ronde 1 - 2e Kindje
    Verena87 - Ronde 1
    Amaryllis - Ronde 1

April
    Ilar - Ronde 1
    Joli - Ronde 1
    oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje

Mei
    Marlou1983 - Ronde 1
    LizaB - ronde 1 - 2e kindje

Juni
    Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje
    kiwietje - Ronde 1

Weten nog niet zeker wanneer:
    Vriesje 1e kindje, Noeska

NODLIJST:
    Joan81 - 25 januari

Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote.
    Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt.
    Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan!
    (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!)
    Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo

------------------------------------------------------------------------------------

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen dames!

Hier een goeie nacht gehad wat Tygho betreft :D
    laatste fles om 8 uur en om 6 uur vanmorgen werd hij wakker.

Helaas ben ik gisteravond ziek geworden :(
    Overgeven,diaree, warmkoudwarmkoud :(
    Vandaag dus ziekgemeld en blijf lekker in de pyama lopen!

3. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    haha vriesje dat lijkt me ook wel heel spannend dan haha, dat zijn inderdaad leuke dingen die je relatie vaak weer een zetje in de goeie richting geeft haha en dat het daarna erg gezellig is geworden kan ik me helemaal voorstellen! ;)
    Thnx voor je compliment :oops: Schminken doe ik inderdaad ook zelf en die geschminkte kindertjes op de site is mijn zusje :D

Manuela niet ook ziek worden hoor! Tuurlijk vinden we (of spreek ik voor mezelf?) het niet erg als je gewoon lekker mee blijft lezen en reageert als je er zin in hebt. Het zal inderdaad nog iets minder spelen bij je. Hopen dat het snel wel echt wordt!

Ahh MissC beterschap! Hopelijk voel je je snel beter!

Ik ben vandaag ECHT vrij, ga NIKS voor de zaak doen heb ik me voorgenomen haha, ik weet hoe dat anders weer gaat. Heb vanmiddag lekker les met paard en ga daarna mn ponybeest nog even vertroetelen. Een lekker buitendagje dus voor mij! Maar eerst even wat huishouden doen.

Nog even over het aantal kinderen, ik zou er wel graag 3 of 4 willen, maar Michiel wil er ECHT maar 2. Ergens hoop ik toch dat ik tijdens een hopelijke tweede zwangerschap een tweeling krijg ;) Ooit is voor mij gependeld, een jongen en een meidentweeling. En ergens hou ik me daar toch wel een klein beetje aan vast haha, ik hoop echt dat dat uit gaat komen! Ik heb overigens wel een vrij grote kans op een tweeling, mijn oma was er 1 van een tweeling en mijn andere oma haar moeder was er 1 van een tweeling. De dochter van mijn opa's broer heeft ook een tweeling. Dus er zijn van alle kanten best wel een aantal tweelingen in de familie. Ik heb pas gedroomd dat we op zondag met het hele gezin ontbijt op bed hadden, in een veel groter huis in een heeeeeel groot bed, met 6 kinderen hahaha maar dat vind ik dan wel weer ERG veel haha! Het was overigens wel heel gezellig!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij willen allebei gelukkig een groot gezin, maar zijn het er over eens dat we bij elk moment dat we zwanger willen raken, eerst kijken of we het financieel een beetje kunnen redden.
    Het kan maarzo zijn dat we het ook bij 2 houden, als een 2e ons al gegund is... maar het kunnen er idd ook 4 worden :D
    Ooit is voor mij 4 jongens gependelt :confused:
    Maar ook 1 jongen en een meisjestweeling... ben beniewd!

Hier trouwens ook 2lingen in de familie, mijn oma van moeders kant is van een tweeling, en mijn 2 nichten van mijn vaders kant(zelfde generatie als ik) hebben allebei een tweeling gehad!

5. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Goedemiddag iedereen!

Bedankt voor alle felicitaties :D

Voel me nog kiplekker, beetje last van zuurbrand, maar nog niets
    te klagen, dus ik geniet er nog even van :)

De vorige zwangerschap ben ik al die tijd, misselijk moe geweest, hele dag door overgeven..

En hele dagen mega zuurbrand..

Het was het allemaal waard, maar ik hoop dat deze zwangerschap iets beter verloopt..

Al is mijn kleine kindje, gezond geboren en daar gaat het toch allemaal om.. Dus eigenlijk mag ik niet klagen

@ MissC Beterschap!

6. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Wat grappig, bij ons komen er ook tweelingen voor in de familie...wie weet! :) Denk dat eentje erbij al wel genoeg is haha...

Noeska: bevalt je daggie vrij goed? Is soms wel eens lekker..

MissC: gaat t al wat beter met je?!?

Manuela: ook al wat opgeknapt?!

Vriesje: zo blijft je relatie spannend idd! :) Balen zeg dat het huis van je vriend nog niet verkocht is joh! Huizenmarkt ligt een beetje op zn gat volgens mij...Hoop voor jullie dat t toch nog snel verkocht wordt!

Kiwietje: geeft denk ik wel een goed gevoel als je iedere keer weer wat kan wegstrepen van wat je had moeten regelen of niet?!

Ga hier weer us wat doen in huis..blegh! :cry:

Liefs xx

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier gaat het ietsje beter... net wat gegeten en heb et er nog niet weer uitgegooid :D
    Tygho ligt al lekker 2 uur te slapen dus heb fijn een beetje rust :)

8. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Goeiemiddag,

Ben ik weer even. Lekker een dagje vrij! Heb vanmorgen gesport en net boodschappen gedaan. Was weer een hele lading, want morgen ben ik jarig, dus moest wat extra dingen inslaan. :D Nu ben ik bezig in huis, alles opruimen en schoonmaken enzo.

Wendy, het geeft zeker een goed gevoel om steeds weer iets te kunnen wegstrepen. Mijn vriend heeft mij pas eind oktober ten huwelijk gevraagd, dus in korte tijd hebben we al veel geregeld. :D

Manuela, wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje, haha! Ik stop dus ook 'pas' in juni met de pil, dus lees nu voornamelijk mee, want dat vind ik wel erg leuk!

Ik las over het aantal kinderen, dat iedereen graag zou willen. Ik zou dat echt nog niet weten, haha! Eerst maar eens zien of het allemaal wel gaat lukken. Mijn vriend is de helft van een tweeling, maar volgens mij geeft dat ons niet meer kans daarop. Ik geloof dat dat alleen van moeder op dochter gaat? En ach... een tweeling lijkt mij ook erg leuk, haha!

Fijne dag verder!

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wij gaan ook voor een 2e kindje in april 2009. Ben erg benieuwd wanneer het raak zal zijn. Vorige keer was dat in de 8e ronde. Ik ben deze maand wel alvast gestopt met de pil om te zien wat mijn cyclus doet.

Veel succes meiden ! En maar hopen dat we snel zwanger zijn.

10. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    23 wannabe zwanger in 2009!

Januari
    MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - ???September
    Danna - Ronde 1
    Puck1234 - Ronde ?
    Kanjer - MMM
    Lin71 - Ronde 2
    Roeltje - Ronde ?
    Wendy30380 - Ronde 1
    Joan81 - Ronde 1

Februari

Maart
    Verena87 - Ronde 1
    Amaryllis - Ronde 1

April
    Ilar - Ronde 1
    Joli - Ronde 1
    linda84 - Ronde 1 - 2e Kindje

Mei
    Marlou1983 - Ronde 1

Juni
    kiwietje - Ronde 1

NODLIJST:
    Joan81 - 25 januari

Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan!
    (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!)

------------------------------------------------------------------------------------

11. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Januari
    MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September
    Danna - Ronde 1
    Puck1234 - Ronde ?
    Kanjer - MMM
    Lin71 - Ronde 2
    Roeltje - Ronde ?
    Wendy30380 - Ronde 1
    Joan81 - Ronde 1

Februari

Maart
    Verena87 - Ronde 1
    Amaryllis - Ronde 1

April
    Ilar - Ronde 1
    Joli - Ronde 1
    linda84 - Ronde 1 - 2e Kindje

Mei
    Marlou1983 - Ronde 1

Juni
    kiwietje - Ronde 1

NODLIJST:
    Joan81 - 25 januari

De vermoedelijke uitgerekende datum zal zijn: 21 September

12. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    @Linda welkom hier!

@Vriesje haha ik moest wel lachen over je verhaal van dat hotel, ik kan me helemaal voorstellen hoe dat gegaan is!

@Noeska, lekkere dag om veel buiten te zijn, hier tenminste wel!

Ik begin het nou wel spannend te vinden trouwens, februari komt dichtbij!

13. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Mama van bas gefeliciteerd! ga maar rondstrooien met die HCGtjes, vanaf maart kom ik mee vangen!

Linda welkom hier.

verder heb ik maar half gelezen, we hebben echt een paar stress momenten achter de rug hier.
    WE varen nu containers, en naast mijn boekhouding heb ik nu ook een dagelijkse boekhouding erbij gekregen. kost me veel tijd, veelmeer moeite. De pc staat hier momenteel van 07uur tot 22uur aan. Dayenne krijgt wat minder aandacht van mama omdat ik heel veel tijd in de stuwplannen, mails en heen en weer rennen moet steken.

Verder gaat het goed. al vind ik dat mensen asociaal vel geld vragen ivm de bruiloft.

14. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Klinkt inderdaad erg druk verena! En eh, misschien domme vraag, maar hoe werkt dat eigenlijk, internet op een boot? Gaat dat via satelliet ofzo?

Tsja die bruiloft, zodra er 'trouw' voorstaat gaat er zo de helft bij de prijs op lijkt het wel! Wij hebben het toen allemaal redelijk klein gehouden, maar nog waren we zo rond de 6000 euro kwijt, exclusief kleren, die kregen we van onze ouders. Wel inclusief huwelijksreis trouwens. Maar dan heb je ook wel een mooie dag ;)

15. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    WIj zijn nu al boven de 6000euro en dat vind ik gewoon veel geld!

Tja verder... oja indternet

JE kent die reclame toch wel met de dongel?

Wij hebben ook op die manier internet :)

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    tja en dan is 6000 euro nog best low-budget voor een bruiloft heb ik begepen...
    Mijn zwagers bruiloft kosten meer dan het dubbele :confused:

17. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Is inderdaad low budget, ik vind het nog genoeg geld! Maar ik ken ook inderdad mensen die meer danhet dubbele hebben betaald!

Ik heb gewoon ontzettend veel geluk dat mijn zwager en mijn zussenhelpen, de een maakt de foto's, de ander de uitnodigingen, de derde maakt DE taart ;)

AL met al scheelt dat al een berg geld uiteraard, een kennis van ons is DJ kost me ook bijna niets.. Ik denk dat als ik deze 4 bij elkaar optel dat ik al gauw een 2500 euro goedkoper uitben.

maar dan nog, een jurk kost je al snel 1500euro, gelukkig hebben mijn ouders die betaald. Maar het pak van mijn vriend moeten we zelf betalen. Heb hem al gezegt dat hij voor een gewoon pak moet gaan met een trouwstropdas, dan ben je al 400euro goedkoper uit. Ik heb daar ooit eens voor gekeken bij een zaak met allerhande pakken, trouwpak is de startprijs 500euro, en een gewoon pak 100 euro :)

En als je daar dan een speciale stropdas bij doet ben je lang niet zo veelgeld kwijt...

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heb je helemaal gelijk in!
    Ik heb ooit eens een witte jurk aangehad van 90 euro.... paar accentjes erop laten maken en je hebt lowbudget ook nog een mooie jurk!

19. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Wij gingen naar antwerpen voor mijn jurk, maar daar wilden ze van een maat 36 een maat 46 maken (was mijn maatje toen :)) en daar deden ze heel lastig,
    Ben uiteindelijk met me moeder naar geleen gegaan, en daar werden we goed geholpen en binen 2 uur had ik DE jurk :)

Ik hoop alleen nog steeds stiekem dat M's ouders izjn pak betalen maar dat zal wel niet... Ze zullen wel weer een of ander excuus hebben

20. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    verena, wat leuk wanneer gaan jullie trouwen ?
    Ja belachelijk he die prijzen voor het trouwen. Schrok me al rot toen we trouwringen gingen kopen :oops:
    Maar het is wel een super leuke dag om op terug te kijken. Al is het wel jammer dat je die trouwjurk nooit meer aandoet. (zou het graag nog eens overdoen ;) )

Deel Deze Pagina