Ja Ryan die moet zijn eigen ook af en toe zelf vermaken hoor. Ik moet ook gewoon mijn eigen ding kunnen doen zoals stoffen, zuigen, wassen, strijken etc. Ik heb nog best jong (schoon)ouders dus ik denk dat als er hier een 2de komt zij het niet heel zwaar zullen vinden en ik denk dat die het alleen maar leuk zouden vinden. Dat is ook zo bij jou dat als er een 3de komt dat de oudste dan al weer op school zit dus dan is het alleen voor de laatste paar uurtjes dat ze er dan 3 heeft.
Hallo, Ook hier hopelijk een kleine erbij in 2009. Ik heb nu nog 3 dagen pil en daarna wil ik eerst ongesteld zijn geweest. Als het allemaal mee zit is mij eerste NOD 13-01 na de pil. Vrijdag dus mijn allerlaaste pil en dan begin ik met folliumzuur.
Lin welkom hier. Spannend hoor voor jullie om ook voor een 2de kindje te gaan. Ik ga ook met de foliumzuur beginnen als ik met de pil stop. Heb dat met mijn vorige zwangerschap ook zo gedaan. Afgelopen maandag is mijn spiraal verwijderd. Dit omdat ik heel veel nare bijwerkingen had. Dus nu nog een paar maandjes aan de pil.
Zo heb ik het ook gedaan bij de eerste en ik hoop dat het ons wat betreft het zwanger worden ook weer net zo mag gaan. Ik was gelijk de eerste ronde toen al zwanger. Hebben jullie lang moeten wachten? Gr. Lin
Nee ook gelijk de 1ste ronde zwanger. 17 juni gestopt met de pil, 21 juli posi test in handen. Zo onwerkelijk maar waar. Die dag ervoor nog een negatieve test. Maar ik wist natuurlijk ook mijn cyclus niet, wel ervan uitgegaan dat hij zo'n 28 dagen zal duren. Maar die dag daarna dus wel een positest. Toen ik vrijdag een negatieve test in handen had was ik ook niet teleurgesteld, je hoort zo vaak dat het wel een half jaar (of nog veel langer ) kan duren, dus ik dacht het was ook te mooi om waar te wezen. Maar die dag erna heb ik toch wel een vreugde dansje gedaan. Ik hoop dat het bij een tweede kindje weer zo mag gaan. Ik vind het dan altijd wel zo sneu voor die meiden die al zo lang bezig zijn en waarbij het niet lukken wil. Zo zijn mijn neef en vrouw ook al heel lang bezig (al zo'n 3 jaar) en ik begin en was dan ook direct zwanger. Vind dat dan ook wel heel moeilijk om te vertellen. Omdat ik gewoon weet hoe graag zij ook willen!
Ja dat vond/vind ik ook erg moeilijk . Een vriendin van mij was al 3 jaar bezig met zwanger worden, 2 x een miskraam. Ik heb het haar ook persoonlijk en heel snel al verteld. Daarbij aangegeven dat ik het heel goed kan snappen als ze niet echt blij zou kunnen zijn. En door te blijven praten met haar is onze vriendschap alleen maar closer geworden. Gelukkig na een half jaar was zij ook zwanger en nog wel van een 2 ling. Ik was toen okt. gestopt met de pil, eerst een keer ongesteld keurig 28 dagen en 1 dec. had ik een positieve test in mijn handen. IK ga nu eerst werken. Groetjes
Hoi allemaal! Wij gaan ervoor vanaf begin april! Wij gaan eerst een maand op vakantie en in verband met een schildklierafwijking moet ik eerst bloedwaarden laten testen en medicatie afstellen voordat we mogen beginnen. Met de pil ben ik al in april 2007 gestopt omdat de hormonen erg veel effect hadden op mijn humeur en gezondheid (migraine). Stemmingswisselingen zijn sindsdien stukken minder en de migraine is weggebleven! Ik vind het erg spannend allemaal, maar ik ben er nu meer in mijn hoofd mee bezig dan mijn partner (voor hem komt dat denk ik pas als we echt er voor gaan).
Welkom Ilar. Spannend dat jullie ook in april voor een kindje gaan. Maar ook nog wel extra spannend ivm jou medicatie. Als het nu blijkt dat de bloedwaarden niet goed zijn, moeten jullie je kinderwens dan uitstellen? Of mag je met de medicatie die je gebruikt wel zwanger worden? Ik ben er ook veel meer mee bezig hoor dan mijn vriend. Ik denk dat dat een beetje vrouw eigen is.
Dank je Isra! Op dit moment heb ik geen medicatie omdat ik (gelukkig) geen klachten heb van mijn schildklierafwijking. Door de afwijking is zwanger worden zonder medicatie wel moeilijker en is er een grote(re) kans op miskramen of kans dat het kindje zich niet goed ontwikkelt. Op het moment dat we echt willen beginnen moet er de medicatie afgestemd worden op de bloedwaarden. Als ik het allemaal goed heb begrepen van de huisarts is dat het, kort samengevat. Het maakt het inderdaad extra spannend, maar over eventuele verdere moeilijkheden probeer ik nu maar niet al te veel na te denken m Ik vind het leuk om met een clubje naar zwanger worden toe te leven!
Nou dat is idd wel extra spannend ja. Ik neem aan dat jij en je kindje tijdens een eventuele zwangerschap ook extra in de gaten worden gehouden. Ja ik vind het ook leuk om er weer met een clubje naar toe te leven om weer zwanger te gaan worden. Want met vriendinnen bespreek ik dit soort dingen niet, die hoeven niet te weten dat wij alweer kriebels hebben voor een 2de kindje. En mijn vriend wil en hoeft er ook niet continu over te praten
Hier wel hoor, wij kunnen er heerlijk over zitten te beppen met ons tweetjes. Mijn man praat ook mee in de termen van NOD en wanneer is je ei enz enz. hahahaha
Lin wat schattig dat jou man lekker meedoet met alle eisprong verhalen. Hier alles goed. Vandaag nog even bij de intra tuin geweest. Heb van die hele leuke netjes met lampjes gekocht voor mijn buxusbomen.
hier probeert manlief me te begrijpen en vaak lukt dat ook wel , maar die vrouwelijke gevoelens en kwaaltjes , die voelen hun niet he , dus hij begrijpt het niet altijd
Welkom Lin en ilar! Leuk zeg het wordt hier al steeds drukker! Grappig zeg dat jullie in 1 keer zwanger waren...hoop dat het nu weer zo gaat! En dat het voor de rest ook niet lang (meer) duurt!
Ja vind het ook gezellig als het lekker druk word in dit topic. En Marjon dat is idd te hopen dat we snel mogen verhuizen naar het zwanger zijn topic Vandaag weer werken een lange dag want ik heb ook koopavond. Morgen ga ik voor een paar dagen snowboarden in Gerlos, heb er heel veel zin in. Dus ik zal dan een paar daagjes niet online zijn.
Hallo, Eindelijk even tijd om achter of moet ik nu zeggen voor de pc te gaan zitten. Moest dit weekend werken. Vrijdag dus mijn laatste pil geslikt. In bijzijn van manlief. Die zei al spannend weer he. Gisteren dus begonnen met foliumzuur en nu maar wachten . . . . . . . . . . Maar goed nu eerst weer door de dagen van vreselijke hoofdpijn en buikpijn. zucht hopelijk niet lang meer.