Tsja met 6000 euro schijnen we het inderdaad redelijk goedkoop gedaan te hebben, maar ik vond het duur zat! We studeerden ook allebei nog dus ja... We hebben geen avondfeest gedaan (houden we toch niet van) dus daar hebben we het meeste op bespaard. Fotograaf was onze grootste kostenpost, 1700 euro uiteindelijk Maarja ik maak zelf foto's, dus ik wilde wel een fotograaf waar ik echt vertrouwen in had. Was het ook helemaal waard achteraf!
Pff wat een geld zeg dat trouwen. Maar goed ook wij gaan ooit trouwen. Ik heb er alleen niet zo'n haasst mee maar goed dat komt door een persoonlijke ervaring. Wendy hoe is het bij jou? Al enig teken van de duivels? En Noeska jij zit nu toch ook bijna aan jou NOD? Hier zijn de duivels al weer flink op hun retour. Nog een weekje en dan heerlijk naar CP. Hebben er nu al zin in. Ik ben het weekend heerlijk vrij. Mag straks nog aan het werk en manlief en dochterlief doen de boodschappen. Dus ik kan me dan morgen even goed op de huishouding richten en dan zondag genieten en maandag gaan ze beginnen met onze badkamer ! Prettig weekend allemaal .
Ik heb net de DJ vastlaten zetten en de feestlocatie Fest is goedkoper als gepland Maar evengoed duur genoeg! We trouwen 17-7-09. DUs over een half jaar al. Vandaar ook dat we pas ergens in maart voor het echie gaan klussen. mama van bas 21sep uitgeteld, leuke datum. 2 dagen later ben ik jarig Ben benieuwd of ik morgen ongi word, heb wel al wat krampen dus ik hoop van wel zijn er maar weinig die het momenteel hopen.... Ik zit een beetje te dubben, Dayenne is (nu al) niet het type wat dus braa faan komt lopen met een ringen kussen... Maar ik zou het wel geweldig vinden als zij de ringen bracht... Hoe kan ik dat oplossen?
@oOMissCOo Nee, niet ziek worden! Hoop dat je je al wat beter voelt en dat Tycho je een beetje slaapt gunt. @noeska Leuk hoor en wat een schatje je zusje, hoe oud is ze? Lekker genoten van je buitendagje met de paarden? haha leuk die droom, dat wordt gokken op een 6ling dan. Ik hoop ook heel stiekum dat de tweede een tweeling wordt hoor! Mij moeder heeft een tweeling broer en zus, ik hoop dat dat dichtbij genoeg is. @wendy, tja denk ook dat het wel eens heel lang kan gaan duren. Nou ja weet hebben we geluk. We moeten het maar positief zien! @Kiwietje Gefeliciteerd! Is alles lekker schoon en kan je nu genieten van de visiste? En we willen natuurlijk een uitgenreid verslag van alle cadeau's die hebt gekegen! Veel plezier vandaag! @Linda Welkom! een 3e naamgenootje. Gezellig! Ja, ik zal het maar verklappen ik heet ook Linda. kan niet zo veel kwaad om dat hier te melden geloof ik en zijn er duizenden in heel nederland....... @verena 6000 euro lowbudget! En ik roep altijd tegen mijn vriend dat het met een paar duizend ook wel lukt. Dat was dus iets te optimistisch. Maar die tip over een trouwpak is wel een goeie, dat kan je tenminste nog eens aan. Heb woendag mijn laatste pil uit de strip gebruikt. Zit dus op ongi te wachten. bleghhhhh Voel me nu al missenlijk, nu nog wachten op kramp en pijn in mijn rug. Vanavond lekker afleiding. Ik ga met een vriendin naar Ciske de Rat in het Rai theater. Heb er zijn in, ga nu even een restaurantje uit zoeken
Tja, bruiloften kosten erg veel geld, daarom wachten wij ook nog eventjes. Als ik zou trouwen zoals ik het ECHT zou willen, dus met 20koppige big-band met frank in person en alles erop en eraan zouden we minstens 20.000 euro kwijt zijn exclusief de huwelijksreis naar bora-bora Dat is vooral Michiel zijn droom haha! Maar ik denk dat het gauw op maandagochtend trouwen wordt en dan met een jaar een groot feest geven, ik wil dan graag een gemaskerd bal, dat lijkt me zo gaaf! Nou moet ik eerlijk bekennen dat bijvoorbeeld mijn taarten ook duurder worden zodra er "bruids" voor komt te staan. Maar dat komt ook omdat je in zo'n taart toch veel meer tijd en energie steekt dan een "gewone" taart. Lin mijn NOD is nog laaaaaaaaang niet haha! Ik heb nieteens een NOD. Mn banner staat op 40 dagen omdat ie niet verder gaat, maar afgelopen keren was het 64 en 83 dagen en ik zit nu pas op dag 20. Ik hoop trouwens wel dat door die teunisbloemolie het met een dag of 30-35 komt, maar dat zien we wel. Vriesje mijn buitendagje was heerlijk! Heb heerlijk gelest! Mijn zusje is 6 jaar. echt een lekker ding, ben zo onwijs gek op haar! Whahaha 6ling.. zullen we dat maar ff niet doen?! Dan scheur ik aan alle kanten uit elkaar en ik wil ook graag NA kinderen nog normaal seks kunnen hebben Volgens mij is dat na een 6ling een groot gapend gat whaha! Heb ik trouwens al verteld dat ik bij de gemeente ben uitgenodigd voor een tweede gesprek? Bij deze! Kreeg dinsdag mail dat ze me zeer geschikt vinden en me graag nog een tweede keer willen zien. Ik krijg deze week te horen wanneer dat gaat zijn. Met een beetje mazzel kan ik 1 feb beginnen. Dan begin ik in maart met foliumzuur in de hoop dat ik in april een jaarcontract krijg en dan... JOEHOE!
Een gemiddelde bruiloft kost toch al gauw een 15000euro hoor! dus ja we zijn low budget. Maar zelfs daar kun je het voor doen... Het is alleen pezen om onder het budget te blijven.. Maar zelfs de mensen met een groot budget krijgen het voor lekaar om erover heen te gaan.. Ik heb net ff met Dayenne gedouched, die had mij en zichzelf onder geplast... En dat vond ik nu niet zo fris... Voel me nu net een koals.. met van die lekkere zwarte randen rond me ogen
ik al echt nooooit 15000 euro aan een bruiloft uitgeven hoor! Als het aan mn vriend ligt wel... maar voordat we dat zomaar ff kunnen betalen denk ik dat we nog eerder nooit zullen trouwen Noeska, spannend zeg! Wij zitten nog steeds te wachten op bericht van de woningbouw, of de ruil door kan gaan... anders gaat het hier ook nog wel ff duren voordat de pil de deur uit gaat..
Ik zal voor je duimen missc... Ik vind het ook belachelijk duur. We hebben u de festlocatie vast staan en van alles waar we hebben geinformeerd was deze de goedkoppste maar wel de chique ste :S kan schijnbaar ook nog
Vriesje, dankjewel voor de felicitatie. Heb vandaag gewoon gewerkt en heb het op mijn werk gevierd met de kids, was leuk. Vanavond komt er wat visite. Qua cadeautjes is het niet heel spannend, ik krijg voornamelijk geld en bonnen. Weet jij eigenlijk al wanneer je gaat stoppen met de pil? In ieder geval veel plezier vanavond! En ja... trouwen is echt duur! Ons budget was 10.000 euro, maar we zitten er nu al 2000 boven. Hoop dat er niet veel meer bij komt qua kosten of dat sommige dingen minder kosten dan dat we hebben berekend. Maar goed... we hebben het geld er dubbel en dwars voor over, want we willen nu eenmaal graag trouwen. Fijne avond allemaal!
er komen altijd onvoorziene kosten met een bruiloft... Wij maken er gewoon een sport van. Ik koop dalijk ook geen echte bruidschoenen, richting de zomer komen overal mooie witte pumps althans daar gaan we heilig vanuit
Laat vanaaf toch even mn neus zien. Net een verjaardag gehad en ben moe...ga zo lekker douchen en naar bed (saai hey zo op de vrijdag). Ga zo ook nog even mn banner weghalen...eerst de ongi maar even afwachten. Dan kan ik een nieuwe maken... Lees vant weekend wel weer even bij...xxx
hihi een vriendin van me had haar trouwschoenen van de van haren ofzo voor nog geen 30 euro! Tja zo kan het ook he
Goedemiddag Allemaal, Hoe is het met iedereen? Allemaal druk of zijn jullie aan het genieten van je weekend. Hier uitgeslapen vanmorgen. Anouk was pas om 09:00 uur wakker :-D . Normaal is het vaak 07:45 uur. Hoe gaat het met Mama van Bas? Voel je je nog steeds lekker? Of heb je al wat klachten? Hoop dat je een heerlijke zwangerschap hebt en houd. Leuk vriesje jij ook een Linda. Spannend tijden voor je nu gestopt met de pil. Hopelijk ben je snel zwanger ! We hebben geen idee wat wij ooit aan een bruiloft gaan uitgeven. We zien het wel. We weten niet wanneer we gaan trouwen maar zijn al wel aan het sparen voor een trouwerij ! Maar goed ik heb dus ooit op het punt gestaan om te trouwen en een week voor de trouwdag zei mijn ex ik trouw niet met je want ik hou niet meer van je. Kwam die lekker op tijd achter ......... Daarom heb ik gezegd als ik ooit trouw dan totaal anders als wat toendertijd de bedoeling was en dan met 1 of 2 kindjes van ons aan mijn rok/jurk. Kindje 1 is er al maar nu eerst kindje 2 nog. Kiwietje nog gefeliciteerd. Heb je een gezellige avond gehad? Ben je goed verwend? je hebt gelijk hoor verena , waarom zou je dure schoenen kopen die je misschien eenmalig aahebt. Bij scapino enz is het een stuk goedkoper . scheelt als snel denk ik 100 euro ofzo. Varen jullie in een bepaald gedeelte van nederland of kom je overal? iedereen een prettige zaterdag groetjes Lin
Verena, leuk hoor over een half jaar al trouwen ! hihi jullie vrijen dus ook niet altijd helemaal safe omdat je hoopt ongesteld te worden ? Ik ben wel getrouwd toen ik 20 weken zwanger was. In een gewone trouwjurk was (gelukkig) nog bijna niets te zien. Wauw Lin 71 wat een lekkere slaapkop heb jij. Mijn dochter is een boef met slapen. We zijn erg blij als ze een nacht door slaapt. Maar de afgelopen weken zijn we in de nacht uren met haar bezig. Vriesje gezellig met 3 linda`s populaire naam was het toen he ! Krijgt mijn dochtertje later ook.
Linda, we doen het wel nog veilig, met de pil, maar ik word ondanks de pil maar zelden fatsoenlijk ongesteld. Ik heb regelmatig een halve dag bruine zooi en dan is het weg. En zelfs dat in onregelmatig. Ik heb een tijdje geleden een cyclus gehad van 3maanden MET de pil IK heb zelfs onderzoeken gehad, opwekkers en uiteindelijk bij de gyn werd me verteld dat mijn FSH te hoog is. EN dat mijn pil te goed werkt, al geloof ik dat neit... Maar ik hoop gewoon regelmatig heid te krijgen.. En we hebben erover gehad om nu al te stoppen emt de pil, en dan in maart er echt voro te gaan maar de kans dat ik dan bijvoorbeeld eerder zwanger ben is natuurlijk ook eerder aan wezig, en dat willen we nu echt voorkomen zodat we gewoon kunnentrouwen. Toen 20weken was, had ik best wel een grote buik...
lin, we varen nu Rotterdam --> Amsterdam of Rotterdam --> Moerdijk.. Maar we zijn al in Givet geweest (noordfrankrijk) tot aan het puntje in friesland EN dat vond ik leuker varen hoor...
Kan ik me iets bij voorstellen. Dan zie je ook nog iets. Ik denk dat je ondertussen alles wel kunt dromen ......................... Hoe komt het dat jullie nu Rotterdam --------->Amsterdam en Rotterdam --------->Moerdijk varen?
De bevrachting is nu door de economie crisis uiteraard ook minder geworden doordat er minder productie is en dus minder in en export. waardoor er minder werk is. Wij zijn de containers in gegaan, en dat betaald momenteel erg goed. WE hebebn vandaag tehoren gekregen dat we waarschijnlijk een jaar de huur in gaan daar. En dat bied vastigheid... BEetje het zelfde als een vast contract, alleen dan als eigenbas. snappie?