MissC ik duim ook voor je dat de ruil door kan gaan! Lin71, jemig, dat is ook wat van die vorige bruiloft van jou, wat erg! Kan me voorstellen dat het nu niet zo'n haast heeft dan, en trouwen met je eigen kinderen er bij lijkt me prachtig! Kiwietje nog gefeliciteerd! Ingewikkeld allemaal verena, maar klinkt goed zo'n 'vast contract'!
Hallo allemaal! Miss, ook ik zal voor je duimen. Duurt wel lang voordat ze eindelijk wat laten weten of niet? Noeska, Super dat je op 2e gesprek mag. Ga voor je duimen! Kiwietje, nog gefeliciteerd! Lin, klinkt heftig zo'n ex. Lijkt me idd erg leuk, trouwen met je kinderen aan je rok. (ben "helaas" al getrouwd) hahaha. Nu het toch over bruiloften gaat. Wij zijn op maandagochtend gratis getrouwd. een maand daarna hebben we een groot tuinfeest gegeven. Was toen zo'n 500 euro kwijt. (veel gekregen dankzij mijn horecafamilie) Wij zijn wel bezig geweest om er een leuke bruiloft van te maken, maar er was zo ontzettend veel gezeur in de familie (van melvin) dat we voor onszelf gekozen hebben, en zonder familie zijn getrouwd. Toch jammer hoor. Linda, welkom! Julia is tegenwoordig idd een veel voorkomende naam. Bij ons ook een optie, maar wij hebben uiteindelijk voor Fenna gekozen omdat je die minder vaak hoort. Maar vind het wel een erg mooie naam. Wendy, lekker uitrusten! Verena, dat in de huur gaan klinkt prima! Spannend. En kan me indenken dat het erg leuk varen is als je overal komt. Nou, hier een pittige dag achter de rug. We hebben verbouwd. hahaha. onze oude slaapkamer is in tweeën opgedeeld, en wij slapen nu op fenna haar kamer. Ontzettend veel gedaan vandaag. Nieuwe muur, deur kozijn etc. zijn al geplaatst. Heb ook geweldig behang gezien, dus dat volgende week maar even ophalen, nieuwe vloer voor boven uitzoeken etc. Is echt ontzettend leuk geworden. Maak binnenkort wel even foto's. (als het helemaal af is) Heb zulke leuke plannen voor Fenna haar kamer. En Melvin vandaag: zo, mocht er een kleine bij komen heeft hij in ieder geval een eigen kamer. Het kamertje is trouwens wel heel klein. Had gehoopt dat het iets groter zou kunnen, maar helaas, er zat een kachel in de weg. Ach. het is een extra kamer, daar gaat het om. we hangen nu dus in joggingpak op de bank. Fijne avond allemaal!
Klinkt goed Verena zeker met de financiele situatie waarin nederland verkeerd. Klopt Rosa was ook niet een gemakkelijke tijd. Vandaar ook mama op latere leeftijd. Maar goed ooit doen we het alleen dan helemaal anders.
lin 71 jee wat een vervelende situatie was dat toen zeg. Maar met je kids erbij (als bruidskindjes?) is ook wel heel erg leuk ! Vooral als ze iets groter zijn en ze het bewust meemaken. Lisa, Fenna is ook een erge leuk naam. En hoor je idd wat minder. Je zit dus nu in de verbouwing. Jee al die troep moet er niet aan denken Wij wonen ook klein. In een appartement van 85 m2. We hebben 2 slaapkamers. Toch blijven we hier voorlopig wonen. Want de prijzen in de randstad zijn momenteel veel te hoog om een eensgezinhuis te kunnen kopen.
Ik begin even vanaf pagina 40 met reageren Noeska; wat spannend zeg... ik duim met je mee voor een goede uitslag van je gesprek! MissC; hopelijk gaat de ruil door! Wat betreft het trouwen, ik wil ook heel graag maar ik wil ook gewoon alles erop en eraan dus hier zal het ook wel even duren, tenzij we eindelijk de staatsloterij winnen Kiwietje; een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd! Verena; inderdaad, mooie trouwschoenen hoeven helemaal niet duur te zijn. En je zou ze ook na de bruiloft kunnen laten verven als je bijvoorbeeld regelmatig liever zwart draagt. Lin71; jeetje wat een verhaal over je vorige vriend! Dat is inderdaad verschrikkelijk als je zoiets te horen krijgt, maar wel goed anders was je nu niet met je huidige vriend Linda84; jouw dochter dus ook aan het spoken? Louise is de afgelopen week ook een drama, krijst bijna iedere avond de hele buurt bij elkaar... Daarentegen slaapt ze (net als wij) graag uit dus wat dat betreft mag ik niet klagen En de huizenprijzen zijn inderdaad verschrikkelijk.. Hier is het nog allemaal wel te behappen maar als starter kun je vaak net een garagebox bekostigen! Lizab; jeetje dan heb je wel een bankhangavondje verdiend zeg! Ik heb niet veel te melden hihi... vandaag even bakkie thee gedaan bij een vriend van Michel en verder lekker in huis gehangen. Ik mocht lekker uitslapen (om 12 uur werd ik wakker) en morgenochtend moet ik aan de bak dus zo lekker naar mijn bedje
Linda84 jou dochtertjes naam staat ook boven aan mijn meidennamenverlanglijstje! Ik vind Julia een hele mooie naam! Ik heb ook zo'n soort contract Verena, ik ben zelfstandig ondernemer en heb nu bij het verkleedpaleis een freelance contract. Dus inderdaad toch vastigheid met een vast contract maar nogsteeds zelfstandig, ideaal! Fijn Liza, dat de verbouwing wel een beetje opschiet. Pfff wij hebben hier 9 maanden in een verbouwing gezeten en zou dat zo 1,2,3 niet graag overdoen! Maar nu we er eenmaal inzitten en alles af is ben ik wel heeeel blij dat we het hebben gedaan! Wij hebben wel een eigen huis, een vrij grote eengezinswoning met 4 slaapkamers. Dus genoeg plek voor een heleboel kindjes! net optijd gekocht als ik nu naar de huizenprijzen kijk. Ik studeerde nog toen we het huis kochten en het is best pittig geweest financieel. Aan de andere kant hebben we ook echt niet te klagen, we hebben alle meubels nieuw gekocht, allebei een auto onder onze kont en tot voorkort ook een motor. Nee, we kunnen niet altijd mee uit eten, en we moeten wel eens kiezen tussen het een of het ander, maar als ik dan om me heen kijk besef ik wel dat wij het echt niet slecht hebben! En nu wordt het alleen maar makkelijker nu ik ook (bijna) een volledige baan heb! Verder weinig boeiends te melden. Michiel heeft pokeravond hier met zijn collega's en voel me een beetje gast in eigen huis haha! Ben net ff bij een vriendin geweest en nu maar weer achter de computer gekropen. Ga er ook niet heel de avond bij blijven zitten.
wow jullie hebben wat afgekletst zeg Verena, klinkt goed hoor dat in de huur gaan! Lin, wow klinkt idd als een heftige tijd @Linda, als jullie al klein wonen dan wij al helemaal Een benedenwoning van 53m2. Ach opzich is het groot genoeg, alleen niet erg veel bergruimte. Het duurt idd erg lang voordat we wat horen van de woningbouw. Ga ervanuit dat het niks word omdat mijn moeders tante(waar we mee willen ruilen) al in het traject zit om naar een verzorgingstehuis te gaan, ivm zware alzheimer.... MAargoed dan kunnen ze op zn minst van zich laten horen toch!
missc: Idd is 85 m2 niet heel klein. Maar doordat we een woonkamer van 30m2 hebben en een grote badkamer en hal. Hebben we maar 2 slaapkamers. Als er een 2e komt gaat deze eerst bij ons op de kamer slapen en daarna in een stapelbed samen op een kleine kamer. Ach vroeger had ook niet ieder kind een eigen kamer. Huren jullie nu ook ? Das toch wel erg makkelijk in deze tijd. Ik zou niet weten hoe we nu nog een eensgezinshuis kunnen kopen. Hoop voor je dat het wel doorgaat ! Noeska: Wat doe jij dat voor werk ? manuela: ja wij hebben nooit een goede slaper gehad hoor. Maar nu is ze al weken in de nacht een paar uur wakker. En maar huilen zodra ze in haar bedje ligt. We leggen nu maar ons matras naast haar bedje neer als we haar niet stil krijgen. Anders zijn we zo een uur of 4 bezig voordat ze slaapt. Hier nu al sinds woensdag buikpijn. Mijn buik is opgezet en zeurt de hele tijd. Wat denken jullie heeft dit met ontpillen te maken ?
Hallo meiden, even geen puf om op iedereen te reageren hoor. Net terug van visite. Was ontzettend gezellig, maar ik zou terug rijden, en ik ben zo nachtblind als de pest. In ieder geval veilig thuis gekomen. Verder hier alles prima. Wij hadden een vloerkleed (kwam van Fenna haar kamer en past nu niet meer) op marktplaats gezet. Bleek het een erg gewild kleed. Mailbox puilde uit van de reacties, telefoon ging constant en na 3 uur was het kleed verkocht. helaas zaten wij in zwolle en konden we dus niet de advertentie veranderen. hahaha. Nu lekker de benen omhoog. Ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen. Gesprek om mijn werk, waarin ik aan ga geven dat ik niet in deze functie wil blijven. pfff. ben benieuwd.
Goedemorgen allemaal, Hier zijn de verbouwwerkzaamheden van de badkamer begonnen. En ik word nu al gek van de herrie ! Dames de huizenprijzen zijn hier geweldig hahahah. Wij hebben vorig jaar een gezinswoning gekocht met 4 slaapkamer . Hopelijk horen jullie snel iets Miss. Wendy hoe is het met jou? Zijn er nu dames die in de buurt van hun NOD zitten. Ben even het overzicht kwijt. Wij gaan bijna de knutselperiode weer in. ik kijk niet naar de vruchtbare dagen enz. Wij knutselen als we zin hebben. Wel heb ik vernomen dat ik meer in de mood kom rond mijn eisprong. Handig zo'n moeder natuur. Leuk iets he dat marktplaats. Wij zijn vorig jaar verhuisd en hebben toen alle meubelen op marktplaats gezet. In een mum van tijd alles weg. Scheelde enorm met verhuizen. Wij zijn vanuit het westen naar het noorden verhuids. Prettige maandag.
Hio meiden! Ben ik weer, WIj hebben niets via Marktpaats gedaan toen wij van ons appartement en schip (vorige baas) naar dit schip gingen, heel veel weggegooit. Maar dat was omdat we er (voor de verandering ) Weer eens geen tijd voor hadden Wel heb ik mijn kinderwagen verkocht via MP.. S nachts om 3uur werden we gebeld, ik heb gemeld dat ze me maar de dag erop meosten terug bellen, De ochtend erop om 8uur belden ze terug en om 9uur wassie weg...
BEn overigens nog niet ongi, maar heb al getest en die was negatief... Klinkt rot, maar momenteel zeg ik nog gelukkig
Hey Meiden, Ik ga jullie verlaten. Ik heb gisteren een serieus gesprek met mn mannetje gehad over hoe hij het allemaal het liefst zou willen. Hij wil eigenlijk liever gewoon eerst trouwen zoals we dat eigenlijk ook samen bedacht hadden. Maar mijn wens is zo groot dat ik daar helemaal niet mee bezig was. Tuurlijk, het liefst was ik gister al zwanger geweest, maar diep in mijn hart zou ik ook het liefst willen trouwen en de bruiloft van onze dromen willen hebben en daarna voor een kindje gaan, maar ik ben gewoon heel erg ongeduldig en het duurt me allemaal veel te lang haha! Naar alle waarschijnlijkheid gaan wij volgend jaar mei trouwen, en dat is het zo! Dus ik moet nog een jaartje mijn kak ophouden! Aan de ene kant ben ik teleurgesteld, ik had graag dit jaar al zwanger willen worden. Maar aan de andere kant ben ik ook heel blij want het gaat nu wel zoals ik het altijd al gewild heb. En wat is nou een jaar op een mensenleven... Ik hoor dus niet meer thuis in wij gaan ervoor in 2009. Voor ons wordt het 2010! Eerst wilde ik nog gewoon actief blijven op het forum, maar heb nu besloten om dat toch maar niet te doen. Dat is echt kat op het spek binden en dan maak ik het mezelf wel moeilijker. Ik vind het jammer dat ik nog een jaartje moet wachten, maar ik sta 100% achter de keuze die wij gisteren samen hebben gemaakt, het voelt goed! Bij deze meld ik mij af. Voor alle dames hier, heel veel succes met zwanger worden en ik wens jullie allemaal een hele prettige zwangerschap en een mooi en gezond wondertje voor dit jaar toe! Veel liefs, Noeska
He Noeska wat jammer dat je weggaat! Maar ik snap het helemaal hoor, jullie moeten er allebei achter staan en zo te horen heb jij het ook liever zo! Ik hoop je hier volgend jaar weer terug te zien dan! Het ging nog over woningen; wij wonen ook niet groot hoor. Even denken, 32+12+9=53m2 en dan nog de hal en keuken dus zeg 56m2 ongeveer. Ook maar 2 slaapkamers (waren er 3, maar er is 1 muur doorgebroken zodat we een grotere woonkamer hebben. 1 kleine kan er hier prima bij, een tweede lijkt me niet ideaal maar natuurlijk kan het wel. Mijn man heeft altijd met zijn broer op 1 kamer geslapen en daar nooit problemen mee gehad hoor! @verena, 'gelukkig' inderdaad dat je niet zwanger bent . Ik ben trouwens ook nog steeds niet ongi! @Lin, veel plezier met de knutselperiode
Noeska, wat jammer dat je ons gaat verlaten. Maar super dat je het met je mannetje samen gewoon eens bent over jullie toekomst! Ik hoop dat we ooit nog eens wat van je zullen horen! Heel veel geluk voor de toekomst!
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 21 wannabe zwanger in 2009 1 zwanger!! Januari MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 2 Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Joan81 - Ronde 1 Vermanen - Ronde ?? - 2e kindje Februari Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Maart Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje linda84 - Ronde 1 - 2e Kindje Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Vriesje 1e kindje, NODLIJST: Joan81 - 25 januari Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!) Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo
Noeska; heel jammer maar erg begrijpelijk. Hopelijk hebben jullie een fantastische dag en ben je daarna snel zwanger. Veel geluk toegewenst!
hi meiden, Daar was ik ook weer. Eindelijk een nieuw beeldscherm. Ik ga even de laatst paar pagina's bijlezen. Moet natuurlijk wel op de hoogte blijven he
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk Noeska. Is zeker iets mooi's om naar uit te kijken . En ja je moet er samen over uit zijn hoe je je toekomst het liefst ziet. Ik denk dat deze keuze jullie band alleen maar zal sterken. en wat je zegt wat is een jaar op een leven. Ik hoop dat 2010 voor jullie roze mag kleuren.