Wat kan een lichaam toch raar in elkaar zitten... Ga gewoon die pillen halen...kan het allicht proberen! Een cyclus van 30 dagen lijkt me heerlijk...meer kans van slagen Wacht jij nu eerst een ongi af voordat je voor het echie gaat of niet?
meiden bedankt voor jullie felicitaties. Wendy ik denk dat ik er ook zo over denk, dat als het wat langer mocht duren dat wij dan ook gerichter gaan klussen ofwel knutselen . Maar straks in maart stoppen we en we zien het wel. Pfff balen zeg van je spierpijn. Hopelijk gaat het vandaag wat beter. Vriesje ben het helemaal met je eens, je moet kunnen blijven dromen toch! Joan heel spannend. Ik duim met je mee. Pfff Rosa dag 73 alweer. Hopelijk komen die rode duivels snel of nog beter een positest!
Ik zeg nú dat we niet gericht gaan klussen... maar of ik datover 2 maanden nog zeg? Ik begon er met het zwanger raken van Dayenne steed smeer tegenop te zien.. ik baalde van het verplichte klussen/knutselen. Maar ik heb momenteel een instelling van we zien wel... als het komt komt het, en als niet niet komt, dan heb ik een prachtkindje hier... Misschien klinkthet hard of rot. Maar ik heb mezelf zo leren denken
oh, dus ik ben niet de enige. Ja klinkt misschien raar maar het lijkt me toch niet goed als ik nu zwanger ben. slik geen folium, drink nog wel een glaasje etc.
Vriesje, ik rook schat.. Wel al flink geminderd maar dan nog.. Ik ben ook neit heilig momenteel. Ik weet neit, ik heb gewoon een gekke cyclus MET de pil.. Nu maa rhopen dat ie zonder de pil binnenkort beter word
Een gekke cyclus met de pil is eigenlijk wel heel gek. Ik slik de pil en als ik stop word ik na dag 3 meestal ongi en dat duurt zo'n 4 dagen. Voorheen had ik het spiraal en dan werd ik zo 3 maanden niet ongi en vervolgens 2 a 3 weken achter elkaar wel.
Ik heb dat nu eigenlijk sinds september. ik moest 5september ongi worden, en pas op 2december ben ik ongi geworden. Toen weer vlak voor de kerst. En nu weer wachten.... Maar ik ben een gek mens, gekken mensen gekke dingen Ach zodra we voor een 2e uk gaan ga ik gewoon aan het etos zootje en dan zie ik wel wat het gaat worden.. Ik heb al in geen maaaaaaaaanden meer rood bloe dgehad allee maar bruine hupsesmurrie
Met de pil was bij mij trouwens wel alles normaal hoor! Ik slikte hem alleen wel raar, dan weer 1 maand, dan 3 achter elkaar, dan weer 2,5 enz. Misschien dat mijn lijf daar nog wat van slag van is. Wat doen jullie dan met je stopweek meiden als er geen ongi komt? Gewoon op dag 8 weer gaan slikken?
Meiden wat zijn jullie toch aan het kletsen zeg! WOW Ik heb voor mijn zwangerschap van Tygho foliumzuur geslikt en tijdens de zwangerschap de vitaminen van de DA. En als ik stop met de pil...hopelijk in april, dan begin ik meteen weer met foliumzuur. Na de spiraal werd ik meteen ongesteld en na zo'n 30 dagen weer, toen weer begonnen met de pil, en zit nu in mn stopweek. Als het goed is word ik morgen/donderdag ongesteld. Vorige keer na de pil, 1e cyclus 36 dagen en de 2e was op dag 43 een positieve test dus een week overtijd. Als ik niet ongesteld word, dan bel ik de dokter denkik, om te vragen hoe dat kan hahahahaha
Zo dan jullie zijn echt flink aan de klets zeg. Pfffffffff wat ik mag ik blij zijn met mijn tot nu toe altijd regelmatige cyclus. Ongeacht wanneer ik de pil laat staan is mijn cyclus 28 a 29 dagen. Ik zou gek worden denk ik en mega veel testen verbruiken als ik zo'n rommel cyclus heb. Joan wat heerlijk dat het einde in zich is van je opleiding. Ook ik drink nog steeds af en toe een glas wijn hoor. En eet mijn broodje filet american ook nog hahahahah.
Ik slik mijn pil netjes elke dag, voor 21dagen, en dan een stop week, geen ongi? een test, en anders weer gewoon gaan slikken hoor.. BEn momenteel te bang dat er wat van komt Poh heb alweer 4 slingers was gedaan, nu dalijk verder en strijken. Heb me nagels en de kapper ookalweer geregeld ivm de bruiloft, het ene oud klasgenootje van mij doet me aren en me make up en een ander klasgenootje doet me nagels weer wat bespaard kostwel wat hoor maar nog altijd minder als bij andeen Morgen ff bellen wanneer ik de hechtingen van me hond eruit mag halen en wanneer die rot kap af mag....
ja ik ben ook blij dat het hier nog wel vrij redelijk gaat qaa cyclussen hoor! moet er niet aan denken zo'n cyclus van 2-3 maanden verena, elke euro die je bespaart is er 1 he
als jij straks getrouwd bent komen wij allemaal bespaar tips bij je vragen Verena, En de dierenarts al gebeld. Mag de lampenkap af? De muren voor onze douche hoek staan bijna kan niet wachten tot volgende week vrijdag, tralalalalal dan s'avonds lekker in bad . Pompidompidom Ga zo aan het werk. Ik spreek jullie Groetjes Lin
LIn, morgen bel ik pas, dan is hedt pas tien dagen geleden Mag hoor! Ik wil helemaal neit krenterig zijn ofzo, maar een bruiloft is belachelijk duur. Ik had te straks op een site gekeken voor schoenen. LEuke witte schoentjes gezien met een niet te lage hak. 30euro.. Ik zie dar ook een deel staan met trouwschoenen klik daar op. Wit schoentje, met een evenhoge hak: 90euro :S dat is nog eens een verschil zeg, en dat vor vrijwel de zelfde schoenen :s Dat van die nagels, ik had 2 kennisen gebeld, de een is net begonnen en die vraagn nu al 50euro! En een die doet het al 6jaar en die vraagt er 35...
Hier precies hetzelfde. Af en toe is mijn strip net gatenkaas Maar nadat mijn spiraal verwijderd is probeer ik er toch wel wat meer op te letten. Tijdens mijn stopweek word ik eigenlijk altijd ongi.
Oohhh heerlijk volgende week vrijdag in bad, leuk vooruitzicht he. Ik ben ook zo blij dat we een bad hebben. Helemaal toen ik zwangerschapsverlof had, ik zat toen echt bijna iedere middag in bad. Vond dat echt heerlijk.
Ik ben trouwens zaterdag naar de opendag van de fotovakschool geweest en ik ga in april met de basisopleiding beginnen. Heb er echt helemaal zin in. Dus mocht iemand nog een fotograaf nodig hebben voor zijn bruiloft..........................