We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Wat leuk Isra!
    Ik zou dat ook graag willen doen maar het kan hier niet in de buurt, dus hou ik het bij veel zelf oefenen en af en toe een cursus!

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Rosa heb ook verschillende cursussen gedaan en vond dat ook altijd zo leuk, dat ik nu maar echt een opleiding ga doen. Uiteindelijk wil ik er ook wel meer mee gaan doen.

3. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Goeiemiddag!

Wat wordt er veel geschreven in dit topic, leuk hoor.

Hier gaat alles goed, al lekker ver met het regelen voor de bruiloft. Eigenlijk zijn bij ons de meeste dingen al wel geregeld. Maar goed... er moet ook nog wel het één en ander gebeuren, maar we lopen dus goed op schema. :D

Nog bedankt voor de felicitaties. :D Ik heb een leuke verjaardag gehad.

Ik kwam er trouwens achter dat ik zondagavond de pil was vergeten. Dat merkte ik pas maandagavond. Ik heb meteen in de bijsluiter gelezen wat ik moest doen. Ik zit nu in de tweede week van de strip en dan schijnt het niet zo erg te zijn, als je er eentje vergeet. Ik moest er gisteravond gewoon 2 tegelijk nemen. De pil schijnt nu niet een mindere werking te hebben. Ik zei het gelijk tegen mijn vriend en hij moest er wel om lachen, haha! We zouden heel graag een kindje willen, maar dan wel graag na de bruiloft. Anders pas ik mijn jurk niet meer, haha! Maar goed... mocht het anders lopen, dan is het gewoon zo. Sommige dingen vallen natuurlijk niet te plannen. ;)

Ik vind het leuk om te lezen hoe jullie wonen. Wij wonen nu in een huurwoning. Echt een hele leuke eengezinswoning aan het water, in een nieuwbouwwijk. Maar we willen graag kopen, al een hele tijd. Op dit moment zijn we niet meer zo fanatiek op zoek, omdat we ons nu vooral richten op de bruiloft. Maar al komen we onze droomwoning tegen, dan gaan we er wel voor!

Ik las over Etos zwanger worden. Denk dat ik die tegen de tijd dat het zover is ook ga halen. Er zit een Etos naast mijn werk, dus dat is handig, haha! Zit daarin ook foliumzuur of moet je dat er nog naast slikken?

Mijn cyclus is met de pil echt heel stabiel. Als ik mijn laatste pil slik, ben ik na een dag of 4 ongesteld en dat duurt dan ongeveer 4 dagen. Ik slik eigenlijk nooit 2 of meer strips achter elkaar, alleen als het met een vakantie slecht zou uitkomen.
    Ik ben wel heel benieuwd naar mijn eigen cyclus. Toen ik aan de pil ging, was ik 16 en voor die tijd was mijn cyclus nog niet heel stabiel, maar dat schijnt geloof ik normaal te zijn tijdens de eerste paar jaar. Ben echt heel benieuwd hoe mijn cyclus terug komt.

oOMissCOo, ik heb op je site gekeken, erg leuk!

Verena, op welke datum ga jij ook alweer trouwen?

Nou, tot de volgende keer!

4. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Kiwietje, 17-7-09 Dus nog een halfjaartje :)

NEe je hoeft daarniet extra foliumzuus bij te slikken dat zit er al in.
    2 pillen tegelijk innemen? MIj hebben zelaltijd geleerd dat ik dat niet moest doen.

5. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Het stond in de bijsluiter van de pil, dus ik heb het maar gedaan. ;)

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Doe ik ook wel is hoor :p

7. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    hmm... ik d8 dat dat niet mocht :)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    uhm ik heb da ook nog nooit gedaan haha, vergat ik em,dan schoof de boel gewoon een dag op :)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    volgens mij krijgt er hier weer 1 een tandje ofzo...
    huilen van vermoeidheid, in bed gelegd...schreeuwen krijssen brullen.
    Speentje met dentinox eraan en meneer slaapt :)

10. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    :) fijn is dat spul he..

Hier is er ene vandaag eindelijk sinds 2weken weer vrolijk geweest, ze had de 13maanden spurt terwijl ze nog niet eens 13maanden is :)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou hij was binnen 10 min alweer wakker.
    ff laten kruipen, flesje bambix avondpap gegeven en hupsakee het bed in!
    nu slaaptie wel :D
    Hopelijk gaan we een goeie nacht tegemoet

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ben je misschien overtijd gelopen bij je zwangerschap?
    Ze gaan uit van de uitgerekende datum he...

13. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Nee, ik ben met 38,2 weken bevallen :) Maar ik heb gewoon een vlotte meid volgens mij, alleen het lopen wilt maar niet :( Alhoewel... ze heeft vandaag kilometers gelopen achter de activity walker :) Mama ook ivm het rondlopen :)

Ik ben bezig nieuwe foto's op haar site aanhet zetten

14. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    ohhh nu snap ik het waarom mijn cyclus gek is, ik ben ook gek! :confused:

Ja verena, kan je de tips niet bundelen tot een boekje met bespaartips. Kan ik mijn vent overhalen, zie schat zij kan het ook hahaha

lampekap? heb ik iets gemist?

Lin in bad, heeeerlijk zeg! ben stiekum jaloers. Waar woon je kom ik hem, even goedkeuren. (is geen oneerbaar voorstel hoor, maar een grapje;)

@Ira, gaaf joh. Kan je van je hobby je beroep maken. Ik zal aan je denken als het zover is!

@kiwietke
    Oeps! maar volgens mij kan het niet zo veel kwaad idd in die week. En 2 teglijk heb ik ook wel eens moeten doen, blegh wordt je missenlijk van!

@OMissCOo
    detinox klinkt of je hem gaat drogeren....
    hoop dat jullie een beetje slapen vanacht.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha, dentinox is voor pijn bij doorkomende tandjes :)

16. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    aha, nou weer wat geleerd! Je weet nooit of het gauw van pas gaat komen :)

17. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Goedemorgen Dames,

Vandaag lekker vrij, eerst even wakkerworden met een koffie verkeerd en dan aan de slag!
    Ik heb het huishouden echt vresenlijk verwaarloosd.

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik woon in Noord oost groningen Vriesje en je bent welkom hoor . . . . . .. . .

19. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wat vreemd dat jullie met de pil onregelmatig ongesteld zijn. Is de pil dan wel sterk genoeg ? Ik werd altijd 4 dagen na de laatste pil ongesteld. En begon na 7 dagen gewoon weer ook al was in nog ongi.
    Nou ik ben benieuwd wanneer ik ongi ga worden, hebben deze maand het condoom een paar keer niet gebruikt :oops:

Die dentinox, super spul :) Dit is al mijn 3e flesje (1 opgemaakt door mij toen ik zenuwpijn had en het hielp nog ook)

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier nooit geen moeilijke periode gehad met tandjes en kiesjes gelukkig als ik dat zo allemaal lees.

Hier alleen nog maar 4 tandjes boven en 2 kiesjes.
    En onder alleen 2 tandjes en 1 kiesje.
    Hoeveel tandjes hebben jullie kindjes,

En voor de lijst wij zijn ronde 2 voor 2e beebje.

Miss kan jij de lijst ophalen? Geen idee hoe zoiets werkt

Deel Deze Pagina