HIer zijn alleen 2 ondertanden en 4boventanden, verder nog niets ontdekt. Maar dayenne was al laat met haar eerste tand (9maand) Vriesje:Ik zal eerst maar eens zien of het lukt om onder mijn budget te blijven Daarna zal ik wel een boekje maken hoor Mijn hond is geopereerd aan een wrat die ontstoken was, en nu moest hij 10dagen met zo'n kap lopen, ik noem dat een lampen kap Dalijk ff bellen. Dayenne heeft voor het eerst sinds twee weken ook een goede nacht gemaakt. Om 19uur naar bed, om 21uur wakker voor een flesje (is altijd) en daarna in een ruk door tot vanmorgen half 9 Dus ik heb ook heerlijk kunnen uitslapen Dalijk verde rmet wassen en strijken. EN als Dayenne in bed ligt kan ik stofzuigen en dweilen.
De link naar de laatste lijst staat in mijn onderschrift... Dan kom je automatisch op de juiste pagina, ff quoten en klaar! Ga nu snel ff mn boeltje pakken en ff naar het dorp.
WE GAAN ERVOOR IN 2009! 21 wannabe zwanger in 2009 1 zwanger! Januari MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 2 - 2e kindje Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Joan81 - Ronde 1 Vermanen - Ronde ? - 2e kindje Februari Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Maart Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje linda84 - Ronde 1 - 2e Kindje Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Vriesje 1e kindje, NODLIJST: Joan81 - 25 januari
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 21 wannabe zwanger in 2009 1 zwanger!! Januari MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 2 - 2e kindje Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Joan81 - Ronde 1 Vermanen - Ronde ?? - 2e kindje Februari Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Maart Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje linda84 - Ronde 1 - 2e Kindje Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Vriesje 1e kindje, NODLIJST: Joan81 - 25 januari Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!) Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 21 wannabe zwanger in 2009 1 zwanger!! Januari MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 2 - 2e kindje Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Joan81 - Ronde 1 Vermanen - Ronde ?? - 2e kindje Februari Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Maart Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje linda84 - Ronde 1 - 2e Kindje Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Vriesje 1e kindje, NODLIJST: Joan81 - 25 januari Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!) Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo
21 wannabe zwanger in 2009 1 zwanger!! Januari MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 2 - 2e kindje Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Joan81 - Ronde 1 Vermanen - Ronde ?? - 2e kindje Februari Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Maart Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje linda84 - Ronde 1 - 2e Kindje Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Vriesje 1e kindje, NODLIJST: Joan81 - 25 januari Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!) Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo[/quote] probeer het nog een keer. :
whahahaha ach het komt vast nog goed met me. Ik ga dochterlief naar opa en oma brengen voor haar slaapje. in verband met het lawaai van de badkamer. Was vanmorgen ook al wakker door werklui . ( gelukkig was dat pas om 08:10 uur.) Groetjes
Zooo...ochtendje werken zit er ook weer op! Sem heeft gelukkig al zn tandjes en kiesjes al...maar is ook nooit in de weer geweest toen hij ze kreeg gelukkig. Af en toe even wat Dentinox en hij had geen last meer. Hij had ook een kroelkonijntje met van die puntjes en die stopte hij in zn mond om er flink op te kauwen...dat ding ziet er nu dus niet meer uit, maar is wel heilig voor hem! Zonder kroel gaatie niet slapen....hebben jullie kinderen ook een favo knuffel of een speentje?! Lin: gaat alles goed met de verbouwing?! xx
Wendy, hier gaat ze zonder speen niet slapen. Wel makkelijk want daar heb ik er 3 van. En koop elke 3 maanden nieuwe. Dat lijkt me idd moeilijk met knuffels als ze vies worden. Heb je er meerdere ?
De verbouwing loopt perfect volgens plan. Morgen gaan ze tegelszetten. Het bad en toilet zijn geplaatst. De muurtjes voor de douche staan. Hier is zo'n nijn knuffellap helemaal favo samen met speen. Peen zoals anouk zegt. Zonder speen en nijn word er niet geslapen. Wij hebben 2 nijnen en 3 spenen voor der. Nijn 1 is kort terug in bad geweest ( lees wasmachine ) omdat hij een beetje de kleur van een verkouden kinderneusje had gekregen. Hebben jullie kindjes dag en nacht de speen of ook alleen maar in bed. Anouk heeft haar speen alleen in bed. En dat vind ze oke. Als ze uit bed komt is het tegenwoordig ook daaaaa peen.
oeps weer te snel met plaatsen. Tot volgende week zijn ze bezig. Ongeveer 10 werkdagen. Gelukkig gaan we het weekend weg. Nog een vraagje. Hebben jullie ook laten pendelen wanneer je een kleine zou krijgen? En zo ja is het uitgekomen.