We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ja ik heb laten pendelen, de eerste pendel is niet uitgekomen. Mijn pendel voorspellingen staan onderin mijn profiel..

Kingston mag de Lampenkap af, de hechtingen mag ik verwijderen. Maar ik heb hem gewogen en hij is in 10dagen tijd, door de chemische castratie, al 1,7 kilo aangekomen en dat terwijl ik zijn voer heb gehalveerd. Onder het mom van: meer kan altijd, minder is moeilijker.
    Nu moet hij ws dieetvoeding, maar hij kan allen tegen het bonz0 voer (ik heb geloof ik allemerken al geprobeerd)
    ALs je hem iets anders geeft eet hij het neit, OF spuugt hij alles uit. zwakke maag ofzo.

Dus ik hoop nu op de voedingsconsulent dat die me het een en ander kan vertellen. Minder voer kan het beestje echt neit hebben hij schooit nu namelijk ook opeens van de honger.

Maar hij word dus echt niet gewoon gecastreerd. Hij luisterd ook opeens minder en dat wil ik neit.

Hij heeft de kap nu af, daliijk de hechtingen eruit, en dan vanavond de kap weerom omdat ik bang ben dat hij zich vanacht openkrabt.

ZO jullie ook weer up 2 date

2. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Sem heeft maar 1 kroel...had ik als kraamcadeau gekregen. Nog gevraagd waar ze m gekocht hadden, maar helaas....Mag 'm gelukkig wel wassen (blij toe, want dat ding zietter af en toe uit :confused: ). Hij heeft m trouwens alleen maar alstie gaat slapen...

Pendelen? Heb ik iets gemist...geen idee wat het is :oops:

Net trouwens die Etos pillen gehaald...wat een grote dingen zeg pfff....wel 25% korting :)

xx

3. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    WIj hebben ooit op een tankstation een tijgertje gekocht in slaaptenue (ochtend jas slaapmuts enz)
    Nooit verwacht dat dat haar kroel werd... Ja wel dus! Ik alle tankstations waar we langs komen afgezocht.. Niets te vinden... Uiteindelijk een vriendin van mij bij een winkel net zo'n tijgertje gevonden alleen had die geen ochtendjasje aan.. Maar Thank god heeft Dayenne ook die tijgertje geaccepteerd, en nu kan ik gewoon switchen als de een de was in moet...

Ikke ga koken, er staat frite op het menu, met gyros

4. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Haaaaaaaaaaallo Dames! :D

Hier eventjes een kleine update

Vandaag zijn we alweer een week verder, wetende dat er een kleintje
    op komst is, en MvM is vandaag al geweest..

Opnieuw dus een test moeten doen, en de streep kon niet breder en dikker

hihi, *Trots*

Ik hoop voor jullie ook gauw allemaal gezonde beebjes in jullie buikjes

liefs

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo dames! Ik haak gewoon even in hoor... want alles bijlezen is niet te doen ;)

Wendy; wat fijn dat sem zo weinig last heeft gehad van de doorkomende tandjes/kiesjes!

Lin; wat fijn dat alles zo op schema loopt.. wanneer mogen we om de beurt bij jou badderen? ;) Louise heeft ook een speen en een nijntje tutteldoek, die zijn haar heilig. Spenen heb ik er ook meerdere van en Nijntje is er in tweevoud. Als ze uit bed gaat moet ze nijn en speen in bed gooien dus alleen met slaapjes mag ze ze hebben... tenzij ze erg ziek is zoals met de waterpokken ofzo.
    Pendelen heb ik bij Louise ook laten doen (wel een stuk of 10) maar net in de maand dat ik geen pendel had staan, werd ik zwanger hihi Nu weer gependeld en dat staat onderin, maar zien welke uitkomt,.

verena; jeetje wat naar voor Kingston! Hopelijk heb je wat aan de voedingsconsulent!

mamavanbas; leuk joh! weer een bevestiging dat het echt zo is he?! Geniet ervan!

Nou hier gaat het weer de goede kant op, gisteren en maandag niet helemaal lekker geweest en heeeeeeel veel geslapen. Gelukkig ging het vandaag weer beter, ik heb ook weer gewerkt en dat was ook wel lekker.

Louise is de laatste tijd een regelrecht drama! Ze zit vol in de dreumespuberteit met krijsen, gillen, smijten, knijpen en slaan. Vanavond was ze boos omdat papa haar luier ging verschonen ondanks dat mama er was... nou mevrouw heeft wel 3 kwartier oorverdovend gekrijst en wilde door niks of niemand getroost worden. Daarna was het over en heeft ze gelukkig haar hele bordje leeg gegeten maar jeetje wat is dit vermoeiend!

Zo weer lekker naar bed en morgen weer een dagje met Louise.

6. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Mogge!

Weet inmiddels wat pendelen is hoor...gelijk even gegoogled :) Nooit geweten dat ze dat pendelen noemen. Toen ik zwanger was van Sem heeft een tante het gedaan. Ik zou eerst een jongen krijgen en daarna een meisje. Eerste is dus al uitgekomen....

Heb aan een paar mensen gevraagd op deze site of ze voor mij willen pendelen, dus ben benieuwd! Jullie horen het nog...

Manuala: vervelend zeg dat de kleine van die buien heeft! Zo erg heb ik het hier niet meegemaakt hoor. Nu hoor ik van alle kanten dat Sem wel errug makkelijk is dus misschien vandaar...

Vandaag hoef ik eigenlijk niet te werken, maar er moet echt iets af dus ga, als Sem naar de peuterspeelzaal is, even 2 uurtjes werken.

Fijne dag allemaal xx

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ iedereen ik zal mijn agenda pakken dan kunnen jullie om en om komen badderen.

@ Wendy werkse.

@ Manuela vervelend hoor allemaal.

@ Mama van bas heerlijk die bevestiging.

Hebben jullie bij de eerste ook mee gedaan met MvM. Ikke wel en zal het nu ook weer doen.................................Hopelijk kan ik me op de 9 maandenbeurs aanmelden.

8. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @mamavan Bas
    Kan me voorstellen dat dat leuk is zo'n dikke vette streep. Goed trouwens dat je daar aan mee doet mvm!

9. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    hier nog steeds geen ongi, heb wel een testje gedaan voor de zekerheid, maar zo negatief als het maar kan. Toch gek eigenlijk, was toch wel een beetje teleurgesteld.
    Ben nu maar weer begonnen met een nieuwe pilstrip.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen!

Hier ook nog geen ongi te bekennen :(
    Achja, hoef dinsdag pas weer de 1e pil te slikken dus het kan nog.

MamaVanBas, Super he :D

Verena, ik geloof dat ik het niet helemaal volg, is je hond nou gecastreerd of niet? kan me voorstellen dat je niet wilt dat hij minder gehoorzaam is ineens!
    En wat voeding betreft, de hond van mn ouders is ook zo'n kieskeurige eter, houdt ook niks anders binnen.
    Die van ons eet gewoon euroshopper brokken van de Albert heijn van 2,50 per 5 kilo :)

Lin71, fijn dat de verbouwing op schema loopt!
    Kun je mij ook ff in het schema proppen voor het bad? :)

Ik heb met de 1e niet meegedaan met MvM, omdat ik er niet echt van op de hoogte was.
    Maar bij een volgende ga ik het zeker wel doen!
    Geweldig initiatief is het.

Nou hier een redelijke nacht.
    Tygho werd om half 1 en om 2 uur wakker in paniek :(
    Daarna geslapen tot 7 uur.

Verder ben ik niet vooruit te branden :(
    Al een paar dagen, zal wel komen van het ongesteld moeten worden ofzo :)
    Gisteravond wel ff actief gedaan. ff ee paar flinke manden strijk gedaan en Tygho's speelgoed uitgezocht :)

Ik heb hem nu oud speelgoed van mij gegeven, een schooltje met poppetjes en een speeltuin en een straatje met een bus erbij(misschien kent iemand het :p) en hij is het helemaal gelukkig mee!
    Heb er ineens geen kind meer aan :)
    De laatste tijd is hij helemaal weg van groot speelgoed :D

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi,

Lin Ryan heeft nu 8 tandjes, boven 4 en onder 4. Maar ik heb het idee dat hij ook een kiesje begint te krijgen. Hij zit continu over al op te bijten op de plek waar de kiesjes moeten komen. En niet afgelopen nacht maar die nacht daarvoor was hij zo onrustig, maar hij is ook wel grieperig, dus vind dat dan altijd zo moeilijk om in te schatten waardoor hij zo onrustig is, of misschien wel een combinatie van beide.

Verena Ryan was heel vroeg met zijn tandjes. 3 maanden en toen kwam de 1ste al.

Lin nog even en het lukt je wel met die lijst haha.JOEHOE het is je al gelukt.

Wendy hier heeft Ryan ook een kroel knuffel. Maar die laat ik alleen maar in bed liggen. Ik wil niet dat hij continu met die knuffel rond loopt en dan nog is het gevaar dat hij kwijt raakt en niet kan slapen. Bij mijn ouders heeft hij een kroelschaapje die blijft daar ook altijd en naar mijn schoonouders nemen we kroel mickey mee en die nemen we ook altijd mee als we het campingbed meenemen. Enne zijn speen is ook heilig hoor. Zonder speen slaapt hij niet. Ik heb dan ook een voorraad spenen thuis liggen voor het geval er 1 kwijt raakt :D

Lin ik heb het nu aan het afbouwen zijn speen op de dag in. Maar eigenlijk lukt dat aardig. Ik wil niet dat als hij wat ouder is dat hij dag en nacht met zijn speen loopt. Maar om te slapen vind ik prima.

Ik heb niet laten pendelen. Ik zie wel wanneer het komt.

Mama van bas, wat goed zeg en leuk als je af en toe is een update komt geven. Knap hoor dat je mee gaat doen met MVM, heb je dat met je vorige kindje ook gedaan? Ik heb het ook geprobeerd bij Ryan, maar heb na 2 weken de moed al opgegeven, niks voor mij. De eerste week had ik 2 flessen van de 6 vol geplast en de 2de week een halve. Heb me toen gelijk maar afgemeld. Ik zag de bui al hangen dat ze die week erop zou komen en ik misschien net 10 druppels had opgevangen :)

Manuela jeetje zeg, die dreumespuberteit is ook heftig zeg. Hopelijk heb je niet vaak van dit soort uitspattingen.

12. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    MIssc, nee hij is niet gecastreerd, hij is chemisch gecastreerd Dat is maximaal over een half jaar uitgewerkt, met chemisch castreren kun je zien wat voor effect het heeft, en of het het gewenste effect heeft, en geloof me da theeft bijKingston NIET! Hij speelt niet maar, hij slapat de heledag! Hij eet amper. Hij luisterd minder.

Ik ga ff zijn hechtingen verwijderen ik kom zo weer

13. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    ZO, euhm 3 van de 4 hechtingen zijn eruit, nummer 4 zag naarmijn mening nog erg rood, en dat durfde ik niet aan, stel dat het open gaat ben ik er niet snel genoeg mee naar een dierenarts.

DAyenne ligt in bedje, die was boos en moe.

Mama van Bas, leuk zeg dat j eons ook een beetje up 2 date houd :)

PEndelen, ik laat dat voor de lol doen. Ik vind het wel grappig. En verder, tja ik zie wel of en wanneer er een kleintje komt. Ik ben ook nog steeds niet ongi, wel alweer aan de pil begonnen :)

Er staan nieuwe foto's op Dayenne's site.

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Het kan ook zijn dat die hechting er juist uit moet Verena. Misschien als het ontstoken is en hij laat het toe moet je het schoonmaken met gekookt water of met water in daarin biotex of robijn. Helpt heel goed om een ontsteking te genezen.
    ( zat met mijn billen enz in een bad biotex na de bevalling vanwege irritatie van de hechtingen ) :oops: :oops:

IK heb alle weken keurig 6 flessen helemaal vol geplast voor MvM. En zal het zeker nu weer doen. :idea:

Hier komen ook weer kiesjes aan. Anouk zit de hele dag op haar knuisje te knabbelen en het water/spuug loopt langs haar handje .

15. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    MvM kan ik niet aan mee doen, ik heb geen vaste woonplaats :) Ik vind het wel jammer, als ik het KON doen dan deed ik het. maar helaas

16. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Heb ook meegedaan met MvM....kreeg de flessen niet altijd vol, maar alle kleine beetjes helpen, toch?!

17. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ik zat overigens al te denken aan een badje met badedas... Maar hoe kan ik hem in hemelsnaam zijn oor in een badje met weet ik veel wat laten :) Geloof mij maar, die kan dan opeens niet meer rustig liggen :)

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    met een gaasje gedrenkt in biotex of iets en dat tegen zijn oor houden.................

19. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ach Verena wat sneu voor je hond. Ik zou idd ook zeggen eruit met die hechting. Ik werk zelf als kraamverzorgster (is wel wat anders dat dierenartsassistente hih) maar bij kraamvrouwen worden de hechtingen juist verwijderd als het gaat ontsteken. Je lichaam gaat vaak juist reageren op iets onnatuurlijks als een hechting.
    Als de huid nu niet vastzit zal hij ook niet meer vastgaan en heeft het langer de tijd nodig.
    Weet natuurlijk niet of het ook zo gaat bij honden. Succes ermee !

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Moet stiekem wel lachen om de vergelijking.

Deel Deze Pagina