Haha huid is huid lijkt me Gaan jullie nog op vakantie meiden ? Ondanks sommige voor nummer 2 gaan ? Wij hebben vorige week geboekt naar mallorca en gaan eind juni. Dat is ook de reden dat we eigenlijk pas in april willen gaan voor een 2e. Anders zit je met je dikke buik in de schaduw. En mag ik mijn gezicht wel afdekken voor pigmentvlekken.
Ja zeker huid is huid hahahahaha. Ik deed de benen van mijn paard als er een wondje aanzat ook vaak met Biotex en tja ik heb zelf ook in de biotex gezeten na de bevalling hahahahaha. Hier nog geen vakantie plannen. Wij kijken wel. Eerst afwachten hoe en wat met eventueel zwanger worden. Afgelopen jaar hebben wij ook pas in Aug. geboekt en zijn we in Okt. nog 3 weken met vakantie geweest. We zijn nu nog vrij van alle schoolvakantie's. Ik wens iedereen een prettig weekend en tot na maandag. Wij gaan zo genieten. De laatste spulletjes inpakken en dan foetsie ! ( gelukkig maar want we hebben momenteel geen toilet. Hahahah. Beide liggen eruit ). Doegggggggggggggggggggggggggggggggggggg
Huid is huid ja Ik heb gisteren ook de laatste hechting nog verwijderd, en die inderdaad met een gaasje en biotex gedept, het ziet er in ieder geval beter uit inmiddels. {b] thanx 4de tip[/b]
O ja.. we gaan niet op zomer vakantie We willen wel weer tusen kerst en oud op nieuw op vakantie Hebben we afgelopen jaar voor het eerst gedaan en we vonden het heerlijk. Maar dat ligt eraan of er een leuke last minute is in nederland ivm het schip en of dat ik zwanger ben en hoever
Isra; wat leuk dat je naar de fotovakschool gaat! Ik zal je in gedachten houden mochten wij ooit gaan trouwen Kiwietje; als ik een pil was vergeten nam ik die de volgende dag ook extra in, bij mijn pil was het zo dat als je er binnen 12 uur achter kwam kon je de pil gelijk nemen en tot 24 uur dan moest je als er de andere pil nam er twee nemen... Ik was nooit zo netjes met de pil Toen ik er drie achter elkaar was vergeten ben ik maar helemaal gestopt met de pil (we wilden toch al met de pil stoppen) Wij wonen ook in een eengezinswoning, ook een huur woning! Maar we wonen hier erg goed, drie slaap kamers en een grote tuin We willen heel graag dit huis kopen, maar helaas de woningbouw wilt er niet aan mee werken... Helaas... Pendelen, nee dat heb ik (nog) niet laten doen... Verena; vervelend dat kingston in zo'n korte tijd veel is aangekome en minder luistert! Ben je nog wat wijzer geworden van die voedingsconsulent? Begrijpelijk dat je hem dus niet laat castreren. Wij hebben onze hond wel laten castreren (ook omdat het moest) en hij is gelukkig niets aangekomen (als we niet uitkijken valt hij alleen maar af), luister nog goed en is gelukkig ook nog actief... Alhoewel hij wel een enorme slaapkop is! Mamavanbas; haha altijd fijn zo'n dikke vette streep! Geniet ervan... Mocht ik zwanger raken dan wil ik ook mee doen aan MvM. Manuela; vervelend zeg dat Louise zulke buien heeft! Hopelijk gaat het snel weer beter! Linda84; lekker vooruitzicht dat de vakantie al geboekt is! Wij hebben nog geen vakantie geboekt! Willen wel maar moeten even kijken hoe het allemaal gaat lopen, anders wordt het lekker een last minute ofzo.. volgend jaar willen we graag naar cuba! Maar mocht er een kleintje zijn dan wordt het toch wel dichter bij huis en gaan we later wel een keer naar cuba toe! Lin; Fijn weekend en geniet ervan! Hier gaat alles goed, al ben ik de laatste dagen 's avonds wel erg moe en heb ik ongeveer een uurtje na het avondeten last van maagzuur en daarbij soms ook misselijk! Niet echt prettig dus.. Liefs,
Joan, die &%^#*& consulent heeft neit gebeld... Baal er van.. Maar hij krijgt nu van mijnog wat minder te eten, en hij laat nu opeens de helft staan.. :s Ik hoop met heel mijn hart dat die *&^ chemische zooi gauw is uitgewerkt, dan hoop ik me hondj terug te krijgen...
Wat raar dat ze niet gebeld heeft! Kan je haar niet bellen dan? En wat zegt de dierenarts hiervan? Wat krijgt hij nu te eten dan, nog steeds Bonzo? Ja ik hoop ook voor je dat het snel is uitgewerkt en dat je je hondje weer terug hebt! Dit kan volgens mij nooit de bedoeling zijn...
HIj krijgt gewoon Bonzo ja. Ik heb steeds het gevoel dat het zondag is, maar het is dus vrijdag:S ik ga zo de Dierenarts bellen. Ik had eigenlijk boodschappen willen doen, maar omdat we een miniatuur kans hebben dat we vandaag nog containers kunnen wisselen moet dat maar zondag weer things I hate about sailig :S
Linda ik ga in maart weer op wintersport, haha kijken of ik het er dit keer beter vanaf breng dan de vorige keer. Ryan gaat nu ook mee, heb er echt mega veel zin in. En van de zomer twijfelen we nog of naar Menorca of naar Portugal gaan. Mocht ik tegen die tijd zwanger zijn, kijk ik wel wat we doen, ligt er een beetje aan hoever ik ben. Het is iig voor de annuleringsverzekering een geldige reden om te annuleren. Waar ga jij naar toe in Mallorca, ik ben in Cala d'Or geweest vond dat echt super leuk. Verena gelukkig zien de hechtingen althans de verwijderde hechtingen er goed uit. Joan Cuba is echt fantastisch, wij vonden het echt een geweldige mooie bestemming, met zulke lieve maar vooral muziekale mensen. Nu nog op mijn werk, moet tot 20.00 en vanavond een feestje, Nick en Simon komen heb er echt wel zin in.
Hallo meiden, Even kort bericht hoor. Ga morgen wel weer bij lezen. Hier gaat alles prima! Druk met Fenna haar 1e verjaardag. Zondag komt de grote berg visite, en nu ook steeds al een beetje. Verder ook nog druk met de verbouwing boven. Gaat de goede kant op. Behang gekocht en zelfs ale een deel geplakt, en vanmiddag hebben we ook een vloer uitgezocht. We gaan toch voor een echte houten. Erg mooi iig. Komt vrijdag, en Melvin kan hem gelukkig zelf leggen. Nou, Tot morgen! (dan hoop ik alles even bij te kunnen lezen)
Verena; en heb je de dierenarts nog gebeld? Lizab; gefeliciteerd met meisje! Isra; veel plezier vanavond!
nee, klinkt inderdaad niet prettig, maar misschien is het voor een goed doel Wordt nu wel spannend hé doe je van het weekend een testje, of wacht je nog even? wow ik kan quoten!
Ik heb van de week al mijn zomervakantie geboekt, nog nooit zo vroeg gedaan overigens. Maar we gaan met vrienden mee camperen, en dat schijn je vroeg te moeten boeken. Gaan naar Italie, gardameer. Vrienden hebben een boot, dus zie het wel zitten beetje dobberen op het water met een rosetje in de hand. alhoewel, Er gaat een dame van 10 mee en een tweeling van 6 Ben benieuwd hoe vriendlief het camperen vind, is niet echt een camping typje, meer hoteltypje. Linda Mallorca is ook leuk! ben ik een aantal jaren geleden geweedt, erg gezellig. Mooi eiland ook wel, had ik niet verwacht. Maar je kan je met die dikke buik dan natuurlijk wel heerlijk laten verwennen. Vind er wel één nadeel aan zo vroeg boeken: Het duurt nog zo lang!
Hé wat goed dat het lukt! Ik weet het nog niet, ik denk dat ik wacht.. alhoewel ik dat wel heel moeilijk vind... ik heb geen testen in huis en ga er morgen ook proberen geen kopen.. haha maar of dat lukt Ik ben ook heel benieuwd hoe je vriend het zal vinden vriesje, ik ben ook geen camping type en 2 jaar geleden zijn we een weekje op vakantie geweest in een TENT! hahaha erg gelachen en heel leuk gehad al was ik wel blij dat we weer naar huis gingen
J aheb gebeld, maar ik krijg maandag een telefoontje. Bleeehe ik zou niet willen ruilen met VRiesje vaar genoeg IK ben het ff kwijt..;. zit er met em koppie niet bij
verena: Even een stukje wandelen buiten of bij een vriendin even op bezoek gaan is voor jou niet zo makkelijk zeker ? Varen jullie in het weekend ook of hebben jullie dat vrij ? Ik ben zelf al 2 keer eerder in mallorca geweest. In playa de palma. We hebben toen ook een auto gehuurd en zijn de bergen in gegaan. Was super leuk. Toch zijn we weer gevallen voor playa de palma omdat het maar 10 min van het vliegeveld is. Dit keer wel in een rustiger gedeelte en een kindvriendelijk hotel. Direct aan het strand. Heerlijk !
joan: Spannend zeg ! Ik kon ook nooit wachten hoor en teste voor julia vaak al een dag te vroeg of op mijn nod. Ik duim voor je ! Vriesje: Jij nog nooit zo vroeg. Ik was voor mijn doen laat. Ik boekte altijd eind december. Maar we gingen altijd in de bouwvak en om dan nog een goed en betaalbaar hotel te vinden direct aan de boulevard (eis van mij hihi) was best lastig. Leuk zeg naar een camping. Ik ben ook meer een hotel type maar als julia groter is wil ik zeker eens gaan camperen. Lizab: Nog gefeliciteerd met je meisje ! Ja een houten vloer is wel erg mooi he. Ik zit nu in de wacht om 7 dagen te gaan werken. Kom maar op met die baby`s ! Zo zonde van mijn dag als ik niet opgeroepen word.
goeiemorgen dames! Wat hebben jullie druk gekletst zeg! Vooral over vakanties zie ik. Helaas zit het er voor ons niet in dit jaar om ver op vakantie te gaan...het zou wel kunnen maar we gebruiken dat geld liever om te sparen(of hoooopelijk een huis op te knappen ) Heeeeel misschien gaan we eind van het jaar naar centerparcs of landal, tussen kerst en oud en nieuw... ook afhankelijk van een eventuele zwangerschap enzo. Vanacht, de 2e goeie nacht op rij! Heb sinds gisternacht een lampje aan bij Tygho op de kamer en waarempel we hebben er nog niet uitgehoeven Hij word wakker en doet een paar keer eh en dan gaatie zelf weer slapen! En vanmorgen werd hij zelfs pas om 6 uur wakker. Helaas met een poepbroek dus slapen zat er niet meer in
Linda, we hebben op zondag vrij. vertrekken dan meestal om 9uur van boord, gaan naar mijn ouders, daar gaat Dayenne dan haar middagdutje doen, en wij gaan in die tijd boodschappen doen. Daarna terug voor Dayenne, dan kan ze even eten, daarna door naar schoonouders of vrienden maar meestal het eerste. EN dan terug naar boord rond een uur of 6, omdan met honger aan boord aan te komen, boodschappen uitte laden koken of wat halen en dan uitgeput in bed belanden. En vanaf dit weekend komen er ook verjaardagen bij waar we eigenlijk naar toe MOETEN, directe familie, peetoom van Dayenne enz enz... Of het lukt is een tweede. Ik probeer meestal voor het weekend boodschappen te doen, maar de laatste tijd lukt dat neit.. EN daar baal ik van, want dat zijn bijvoorbeeld wel weer 2uurtjes die ik me bespaar...