Jee das een drukke zondag dan voor jullie. Is het niet erg wennen voor je geweest om 6 dagen per week op een boot te zitten ? Hoe gaat het als dayenne naar school toe gaat ? Komt ze dan alleen het weekend thuis? Hoe hebben jullie dat dan gedaan rond haar geboorte ? Lagen jullie toen wel ergens aan ? Ben helemaal niet nieuwschierig hoor
Dayenne is 27december geboren Dus dat is tusesn kerst en oud op nieuw toen lagen we stil.. Maar we voeren toen nog voor een baas, en ik ben met 37weken gestopt met werken (woensdag voor de kerst toen) en 10dagen na de bevalling weer begonnen MEt school tja dat is een beslissing die ik tegen die tijd moet gaanmaken NU zegik: ik peins er neit over om haar naar een internaat te sturen. wie weet zeg ik dan wel wat anders:lol Maar ik weet bijna zeker dat ik tegen die tijd aan de wal ga. Wennen? nee het enigste waari k meoite mee had en heb is dat ik als we naar het zuiden gaan geen eigen plek meer heb, we hebben ons huisje toen opgezegt, omdat we alleen dan nog daar zouden zijn om te poetsen. en daar had en heb ik geen zin in. Maar als ik met Dayenne naar het CB moet, moet ik bij mijn ouders of schoonouders slapen en dat vind ik wat minder... Maar het is voor een goed doel. VErder vind ik het wel lekker hoor. Ik ben altijd bij mijn gezinnetje. Allen als ik boodschappen doe niet, maar als ik die op zondag doe is ook mijn gezin bij me. ALs je meer wilt weten vraag maar gerust!
Wij willen dit jaar naar een leuke camping in Nederland. Weet iemand nog leukes? Gaan niet echt kamperen hoor...willen dan in een huisje of stacaravan. Toch nog iets van luxe Vorig jaar hebben we nog gevlogen met de kleine, maar nu moeten we voor hem ook het volle pond betalen en dat vind ik net iets te veel van het goede. Heb gekeken voor een weekje Turkije, is toch wel errug duur! Joan: heb je al getest Of heb je nog steeds niks in huis? Vriesje: zo jullie zijn er idd lekker vroeg bij met boeken. Italie lijkt me ook errug leuk, nog nooit geweest. Lizab: nog gefeliciteerd met je dochter! xx
Lizab je ben lekker druk. Fijne dag morgen. Ook ik ben niet echt een kampeer type, maar ik moet zeggen nu we een kleintje hebben kijk ik er ook wel weer anders tegen aan, dus wie weet ooit haha. LInda mooie foto van je meisje. Pff verena heftig hoor, niet eens een zwangerschapsverlof. Gisteren feestje gehad, was super gezellig, maar nu wel een beetje brak. Straks komen vrienden bij ons eten dus moet mezelf weer een beetje gaan opbeuren.
haha nee ik heb nog niet getest, ik heb de verleiding weerstaan om testen te kopen.. als er geen ongi komt dan ga ik dinsdag een test kopen en testen natuurlijk... Wendy; wij zijn een keer naar een camping geweest van Ardoer, dat was heel leuk en goed verzorgd. Zij hebben campings door heel nederland... met huisjes, stacaravans en van die wigwams! Ook voor kinderen is er veel te doen... Verena; krijg je maandag een telefoontje van de voedingsconsulent? Hopelijk belt ze nu wel dan! Lizab; fijne verjaardag morgen! Isra; veel plezier vanavond.. Ik ga maar eens koken, mijn broer en zijn vriendin komen hier eten... Fijne avond meiden! Liefs,
@isra Het is gelukkig wel een luxe tent met keukentje en gewoon bed, dus hij moet niet zeuren! @linda Ja heb iknooit geweten, we gaan ook normaal nooit in de bouwvak. Ik was gelukkig net op tijd. Wat voor werk doe je eigenlijk? @missCo Is ook lekker toch, een weekendje met kerst. Ben je er ff lekker uit. @verena Wat een druk schema joh! Maar jullie hebben dus maar 1 dag weekend? Oh ik zie het al. Heb bewondering voor je hoor. en zo snel weer aan het werk na je bevalling. Dan heb wij het (straks) luxe met 10 weken. @wendy Zijn volgen mij genoeg leuke campings in nederland. zijn vorig jaar ergens bij bergen geweest. Zal is opzoeken. Was een hele leuke, en niet zo vresenlijk massaal @isra Is het nog gelukt met je diner? Heb je uitgebreid gekookt? @joan wow ik ben trots op je, niet eens getest. Ga je ons maandag verlossen van deze spanning? Hier gezellig 2 kids te logeren. meisje van 6 en 1 van 11. gezellig hoor, lekker vanmiddag de stad in geweest, net lekker gegeten en zo tineke Schouten kijken. En dan ben ik moeeeeeee!
Vriesje: Ik ben kraamverzorgster. Werk 1 keer per maand 7 dagen. En dan wat avondwachten erbij. Werd om 12 uur opgeroepen. Ben nu aan het werk in een gezin met een kindje van 2300 gram. Inie minie mensje dus ! Wendy: wij zijn een aantal keer naar rcn de jagerstee geweest in epe op de veluwe.
JA okbewondering en aale lof ik vind het wel leuk hoor. Maar het werkt hier gewoon anders als aan de wal. Ik doe wat ik wil wanneer ik wil. Heb ik vandaag geen zin om te schrobben? dan doe ik dat morgen! TOen ik net bevallen was rende ik thuis alweer trap op en af. Tijdens mijn zwangerschap heb ik gewoon mijn boodschappen gedaan en gesjouwt. ok ik kreeg af en toe op me mieter (bwv) maar M had er vaak de tijd neit voor om mij te helpen.. Maar goed, ik heb er flink van gebaald want ook met kraamvisite schitterde M in afwezigheid omdat er aan boord gewerkt moest worden. En ik heb me wel voorgenomen dat ik, als ik nu weer zwanger ga zijn, er veel meer van ga genieten. Maar we hebben nu een matroos en dat geeft meer rust ZO hoop jullie nu nog meer duidelijk heid te hebben gegeven Het leven is hier eigenlijk zo ontzettend anders als aan de wal. Doordeweeks, als je vaart is het lekker rustig, Maar als je dan ook eenmaal aan de wal komt, doe je in 1 dag wat een normaal mens in een week doet als boodschappen visite en doktersbezoekjes.
hi, Oh Joan helemaal spannend zeg. En wat goed zeg dat je nog geen test gekocht heb. Nou ook ik kijk uit voor je naar een dinsdag. Vriesje dat is idd wel een voordeel een keukentje en een gewoon bed. Dan dat je 1 a 2 weken op een gasbrander moet koken en op een luchtbed moet slapen. En het is nog helemaal goed gekomen met mijn diner. Ik had varkenshaas sate gemaakt, ziet er super leuk uit, maar lekker simpel om te maken. Oh linda dat is ook een kleintje zeg 2300 gram. Lijkt me ook wel een mooie beroep wat jij hebt. Vind jij dat het goed te combineren is met een kleintje? En als je dan 7 dagen achter elkaar gaat werken, heb je dan een vaste oppas aan huis of gaat ze naar opa en oma? Ben daar is even benieuwd naar.
Isra: Ja heel leuk beroep (al baal ik wel eens hoor als ik weer sta te strijken ) Lekker afwisselend, ieder gezin is anders. Echt goed te combineren is het niet. Ik moet namelijk 7 dagen achter elkaar werken. Ik zou graag 2 of 3 dagen per maand werken. Nu werk ik gemiddeld 50 uur per maand en dat is best weinig. Ik heb ook geen rooster, dit kan niet omdat ik maar 30% werk. In het weekend is mijn man er. Op maandag, donderdag en vrijdag past mijn moeder op. En dinsdag en woensdag mijn schoonmoeder. Mijn moeder neemt elke maand de maandag vrij van haar werk omdat ik anders geen opvang heb. Ideaal is het dus niet. Maar in deze tijd wil ik mijn vaste baan behouden en zou ook niet weten wat ik anders leuk zou vinden. Wat doen jullie voor werk meiden ?
Linda: waar zouden we zijn zonder ouders en schoonouders!?! Lijkt me idd lastig als je 7 dagen achter elkaar moet werken. Maar je hebt gelijk: een vaste baan is op dit moment wel erg prettig. Ik werk 2 1/2 dag op de kwaliteitsafdeling bij een bedrijf dat handelt in o.a. roestvrijstalen buizen etc. Heb al meerdere functies gehad binnen dit bedrijf, maar nu zit ik denk ik echt op m'n plek! Erg leuke collega's en erg leuk werk..Zit er nu 5 jaar en blijf er voorlopig nog wel zitten hoor Fijne avond allemaal xx
Linda nee niet echt heel ideaal ivm de opvang van je kleine meisje. Maar ik kan me voorstellen dat je nu je baan wilt behouden. Ik ben office manager op een reisbureau, ook super leuk werk. Maar soms ben ik ook wel is aan het kijken wat ik verder nog leuk zo vinden. Zo lijkt kraamverzorgster mij ook heel leuk, maar lijkt me ook niet zo ideaal met een kleintje. En eigenlijk heb ik het wel heel goed met de baan waar ik zit, want ik werk maar 2,5 dag maar kon toch mijn functie behouden. En ik denk niet dat ik gauw ergens als manager aan de gang kan met dit aantal uur.
Als ik ooitmet dit werk zou moeten stoppen zou ik niet weten wat ik zou moetne gaan doen. Kraamverzorgster lijkt mij inderdad heel leuk werk. Of op een creche werken...
Hallo meiden, Ben ik weer! Is me echt niet gelukt om eerder weer even te komen kijken. Za. onwijs druk met de voorbereiding voor zondag, en zondag veel visite. Gelukkig een aantal zieken, was dus niet zo druk als verwacht. Echter is Fenna ook ziek. Zal je net zien. Op de dag dat we haar verjaardag vieren. Zo zielig. Zelf ook niet fit, dus we wachten lekker af. Vandaag gelukkig vrij genomen, en woensdag roostervrij, dus als het echt niet gaat hoef ik enkel morgen vrij te nemen. Nou, Ik zag van alles voorbij komen: Joan, Lees ik nu dat je dinsdag gaat testen? Spannend! Denk je zelf dat het raak is? Vriesje, Over werk: Ik werk als relatiebeheerder/accountmanager bij een landelijke uitzendorganisatie. Ik rij 1/3 deel van Nl door om de contacten met alle managers/P&O afdelingen en directeuren van een groot ministerie (contractklant) te onderhouden. Leuk, maar toch wel erg zwaar. Kwam er van de week achter dat een werkgever ouderschapsverlof niet mag weigeren. Dat is dus wel iets voor de toekomst. Of ik ga op zoek naar iets anders voor 28 uur oid. Isra, klinkt erg leuk, bij een reisbureau. En idd, ik denk dat je mazzel hebt dat je deze functie hebt terwijl je maar 2,5 dag werkt. Wendy, ook jouw baan klinkt prima! Erg belangrijk dat je iig leuke collega's hebt. MIss, weekendje einde van het jaar is ook lekker! En fijn dat jullie al 2 goede nachten hebben gehad. Verena, Ik vind het wel een heftig leven hoor, wat jullie hebben. Natuurlijk zitter er voornamelijk ontzettend leuke kanten aan, maar ik weet niet of ik het zou kunnen. Wie vroeg er ook weer naar vakantieparken in nederland? Land van Bartje is er leuk, maar die hebben alleen een buitenbad. Verder is Marveld Recreatie in Groenlo erg leuk! Ook als je kinderen wat ouder zijn. ehm... hunzedal schijnt ook leuk te zien (zit vlak bij land van bartje) Ik weet niet waar je naar toe wilt? Wij zijn ook nog eens in de katjeskelder geweest. (oosterhout) viel op de een of andere manier wel een beetje tegen. (lag niet aan het park,weet niet precies wat het was) HIer weet ik nog niet of er een vakantie in zit. WIj willen wel graag naar het buitenland, maar op het moment is onze financiele situatie niet echt om over te juigen. Hadden net alle spullen voor Fenna haar kamer gekocht, kreeg ik een rekening van de belastingdienst a 500 euries. En daarnaast een bon van melvin voor te hard rijden (a 144 euro) en de eindafrekening van Essent (560 euro) daarnaast hadden we in de maand december iets te veel geld uitgegeven, dus nu is het echt op. Baalde er wel van. Net die vloer gekocht, en toen kwam de brief van de belastingdienst. ALs ik het eerder had geweten, had ik die vloer wel later gekocht. En aangezien we ook net een nieuwe badkamer hebben, was het spaargeld echt op. heb gister zitten rekenen, en hebben precies 200 euro om de rest van de maand boodschappen van te doen. Baal dus als een stekker. Maar goed, eerst maar weer een beetje reserve op de bank, en dan pas verder kijken of we op vakantie gaan. Linda, kan me indenken dat jouw baan lastig te combineren is met kinderopvang. Is het niet eens lastig dat je dan niet de volledige tijd bij een gezin kan vullen (is toch 10dgn?) Isra, alweer een beetje uitgerust? Nou, ik ga verder met opruimen! Tot later!
Ha meiden! Ik ga zo even bijlezen, maar eerst eens goed nieuws: ik ben eindelijk ongesteld! En we gaan ook meteen aan ronde 1 beginnen, het is nou toch bijna februari! Waaaahh ik ben helemaal hyper Ik hou voor mijn cyclus maar 40 dagen aan, is wel een beetje een wilde gok maar ik weet het anders ook niet, mijn NOD komt dan op 6 maart. Man....dat klinkt nog ver weg zeg! Ik zal het even in de lijst zetten!
21 wannabe zwanger in 2009 1 zwanger!! Januari MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 2 - 2e kindje Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Joan81 - Ronde 1 Vermanen - Ronde ?? - 2e kindje Februari Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Maart Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje linda84 - Ronde 1 - 2e Kindje Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Vriesje 1e kindje, NODLIJST: Joan81 - 25 januari Rosa84 - 6 maart Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!) Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo
Even bijlezen: Hmm als je de pil vergeet moet je er toch echt twee tegelijk innemen, niet een dag opschuiven hoor! Dayenne is een vlotte...leuk toch! Woeha Vriesje...als jij met jouw cyclus gek bent, wat moet ik met die van mij dan wel niet zijn Vervelend zeg Verena dat je hond zo reageert op de castratie, gelukkig is het tijdelijk! He mamma van bas fijn dat het goed gaat! MvM....ik wil wel graag mee doen straks, maar ik wil niet dat meteen de hele flat weet dat ik zwanger ben! Dus moet nog eens na gaan denken hoe ik dat op moet lossen. Vakanties....wij willen wel graag op vakantie dit jaar, maar is nog even de vraag of dat er in zit (als er niks stuk gaat wel ). We gaan dan kamperen, waarschijnlijk in Denemarken en/of Zweden.Iedereen gaat naar exotische en warme landen, niks voor mij! Pendelen ga ik niet laten doen, ik 'geloof' daar wel in, maar niet voor dit soort voorspellingen, alleen bij het maken van beslissingen. Liza nog gefeliciteerd met Fenna! He joan ik zie dat je al twee dagen overtijd bent, spannend! Haha Vriesje, lekker aan het oefenen met twee kids? Ik had er dit weekend 1 over de vloer van 2,5 in de uitprobeerfase, ook vermoeiend maar wel heel leuk! Ooh kraamverzorgster lijkt mij ook heel leuk, maar omdat het me zo moeilijk lijkt te combineren met kleine kinderen heb ik het niet gedaan. Misschien wel later, als ze op school zitten! Op dit moment heb ik geen vast werk, volg een studie en val af en toe in op mijn oude werk (winkel) als er iemand ziek is (en dat is vrij regelmatig ) Zo, weer bijgelezen!
Meiden, vraagje. Hoe werkt dat eigenlijk met pendelen? ik ben wel nieuwsgierig. Helemaal omdat ik natuurlijk nu nog die spiraal heb en hij voorlopig op mei staat, maar, er is nog niks zeker.