hi, Lizab durf je niet te vertellen hoe het pendelen werkt, ik heb het niet laten doen en ga het ook niet doen. Rosa volgens mij heb je ook inleveren punten van MvM, dus dan hoef je ze niet aan de deur te zetten, misschien dat dat iets voor je is. Enne een vakantie naar Denemarken en Zweden is ook wel heel gaaf hoor. En wat goed zeg dat je eindelijk ongesteld bent geworden en spannend spannend dat jullie nu ook voor het echie gaan. 6 maart klinkt nog wel een hele poos weg zeg. Lizab wat sneu dat je meisje op haar feestje ziek was. Ik ze goed verwend?
Het is echt weer schitterend weer. Net even lekker de hond uitgelaten en als de kleine man straks uit bed komt even wandelen naar het dorp.
Hmm 6 maart is dag 40 bedenk ik me net, dus dan moet mijn NOD 7 maart zijn, begint al lekker ik reken het nu al verkeerd uit, even aanpassen Isra bedankt voor de tip dat zou inderdaad wel een oplossing kunnen zijn zo'n inleverpunt!
21 wannabe zwanger in 2009 1 zwanger!! Januari MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 2 - 2e kindje Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Joan81 - Ronde 1 Vermanen - Ronde ?? - 2e kindje Februari Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Maart Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje linda84 - Ronde 1 - 2e Kindje Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Vriesje 1e kindje, NODLIJST: Joan81 - 25 januari Rosa84 - 7 maart Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!) Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo
Nou meiden ik hoor dat jullie allemaal hoge functies hebben. Jullia willen vast niet het loon hebben van een kraamverzorgster rosa: Fijn dat je weer ongi bent geworden. Op naar een kleine wondertje ! Ik heb bij Julia ook mee gedaan met moeder voor moeders. Ik bracht de kannen elke dinsdag avond naar mijn moeder en mijn vader zette het woensdagochtend buiten. Ik wilde ook niet dat heel het app complex het wist. Denk niet dat ik het een 2e keer nog doe. Heb er simpelweg de ruimte niet voor. En bij een 2e wil ik het de eerste tijd nog geheim houden voor mijn ouders.
Linda is dat echt zo slecht joh het loon van een kraamverzorgster? Nou moet ik zeggen dat de reiswereld ook niet goed verdiend hoor. Het is dat ik het werk super leuk vind en ik regelmatig per jaar op studiereis ga en vakantie met kortingen heb, dus dat maakt het dan wel weer goed.
En ook de uitzendbranche betaald niet top. Het wordt beter wanneer je richting de hogere detacheringsbureau's gaat of als accountmanager. (behalve in mijn functie dan geloof ik. hahahaha)
De zorg ja dat betaald slecht. Moet het echte en beetje van mijn onregelmatigheids toeslag werken. En moet ook in weekenden/nachten en feestdagen werken.
Nou kheb mn eerste antwoord binnen van het pendelen: april 2009 zwanger van een meisje. We shall see Eerst maar us ongesteld worden...aarghh Betaald de zorg echt zo slecht Linda? Ik denk dat ik wel redelijk verdien...1300 euro voor 2 1/2 dag. Kan me niet echt met iemand die ik ken vergelijken dus weet niet of het veel of weinig is. We kunnen er goed van rondkomen gelukkig... Lin: leuk weekend gehad?!? Ik kon iedere week de flessen van MvM inleveren bij een vrouw thuis en gelijk weer nieuwes meenemen. Was ook in de winterperiode, dus lekker donker 's avonds. Niemand die me zag Morgen even de dokter bellen voor Sem. Hij kwijlde de laatste tijd erg veel en lag ook flink te snurken...nu hebben we vandaag in zn mondje gekeken en daar hangen flinke kwabben van amandelen! Kijken wat de dokter zegt... Liefs
Lin, onregelmatigheidstoeslag tikt wel aardig aan toch? WEndy, Leuk, de eerste pendel. ik wacht ook in spanning af. Ben heel benieuwd (helemaal omdat de komende maanden de spiraal er nog niet uit gaat, dus zwanger worden gaat nog niet lukken lijkt mij) En veel sterkte met Sem! en 1300 voor 2,5 dag is echt zo gek nog niet! ik zit voor 36 uur ong. op het dubbele maar dat is incl. auto en telefoon. BIj de zwangerschap van Fenna heb ik ook meegedaan aan MvM. Vond het wel ok, alleen het plassen op mijn werk heb ik niet gedaan. Nou, fijne avond!
Goedemorgen Dames, Heb even snel een beetje bij gelezen. We hebben een heerlijk weekend gehad. Zo wel wij als de kleinste van ons 3 tjes heeft genoten met een grote G !. Ach ik klaag niet wat ik verdien in de zorg. Het is alleen niet te vergelijken met profit bedrijven. De zorg is non profit . Maar het kan nog slechter hoor. De politie verdiend nog slechter en die hebben meer gevaar. Spannend Joan.. . . . . . . . . . Hopelijk ben jij nr 2 die zwanger is op dit topic. Wauw rosa nu voor het ecchie. Ik duim voor jullie dat er maar snel roze te zien is bij jullie. Mocht ik ook deze keer weer zwanger worden dan doe ik zeker met MvM mee. Ach en we zien wel hoe ik het doe met de flessen. Ik denk dat ik ze achter het huis zet. Wij hebben geen achterburen ( althans niet direct. ) Jee wendy nog geen bij je? Balen hoor . Verder heb ik niet alles opgeslagen. Ik zit weer met manlief op het wachtbankje. prettig dag. De badkamer word prachtig ! Dus roep maar een data dat je wilt komen badderen. Groetjes Lin
Wendy nou spannend april 2009. Straks kijken of het idd zo is En ik vind dat jij idd niet slecht verdien voor 2,5 dag. Ik heb het iig niet. Maar gelukkig is mijn salaris alleen maar extra. Maar misschien dat je het wel eens gezegd heb, maar dan ben ik het vergeten want wat voor werk doe jij? Aah wat zielig voor Sem, waarschijnlijk zouden ze er dan wel uit moeten zijn amandelen. Lin goed om te horen dat jullie het zo naar jullie zin gehad hebben. En wat heerlijk dat de badkamer ook al op schiet en helemaal naar je zin is.
Mogge allemaal: Lin: fijn dat jullie zo genoten hebben! Wij gaan met vrienden het weekend van Valentijnsdag naar Port Zelande. Sem is het enige kleintje dus hoop dat hij zich gedraagt Hier idd nog STEEDS geen Isra: ik werk op de kwaliteitsafdeling van een bedrijf dat handelt in roestvrijstalenbuizen etc. Zit dus heel de dag op m'n kont Mijn salaris is ook extra. Thuis zitten is niets voor mij, dus ben na m'n verlof gelijk weer aan de slag gegaan. Zat 14 weken thuis na de bevalling en was blij dat ik weer aan het werk kon. Klinkt raar, maar Sem sliep al goed en zat lekker in een ritme dus vond het weer lekker om onder de mensen te komen. 2 1/2 vind ik nu ideaal te combineren...even kijken hoe we het moeten doen als er nog een kleintje bijkomt. Ach, dat zien we dan wel weer... Vanochtend even de dokter gebeld voor Sem en hij vind het nu nog niet nodig om z'n amandelen te knippen. Hij slaapt en eet nog goed dus we moeten het nu nog 2 weken aankijken en als het kwijlen etc dan nog niet over is kunnen we weer bellen. Ga zo maar even fijn stofzuigen...
Wendy ik heb wel heel erg getwijfeld om thuis te blijven nadat ik Ryan heb gekregen. In 1ste instantie wilde ik niet meer werken, dit gevoel werd misschien ook wel verergerd omdat ik wist dat ik voor het geld niet uit werken moest. Ik heb dit toen ook kenbaar gemaakt aan mijn baas, dat ik er heel erg tegenop zag om weer te gaan werken. Dit had niet te maken dat Ryan zo onrustig was, want die sliep ook al door en was/is zo'n tevreden mannetje. Ik ben toen in overleg met mijn baas weer aan het werk gegaan om het aan te kijken. We hadden er een periode voor uit getrokken van 2 maanden. Had ik na die 2 maanden nog steeds het gevoel van NEE, dan mocht ik zonder opzegtermijn stoppen. De eerste paar dagen vond ik het verschrikkelijk om hem weg te moeten brengen en moet je nagaan dat hij nog naar mijn ouders en naar mijn schoonouders gaat. Maar eigenlijk ging dat steeds beter. En nu vind ik het heerlijk om 2,5 dag te werken. Hoe zijn jou dagen verdeeld? Ik werk de woensdag van 09.00 tot 17.30 en de vrijdag. En vrijdag hebben we koopavond, dus ik maak dan gelijk een lange dag van 09.00 tot 20.00. En 1 keer in de 3 weken op zaterdag van 10.00 tot 16.00 dus dat is heel goed te doen.
Isra: Dat ik weer graag aan het werk wilde komt misschien ook door het feit dat wij weinig vrienden hebben met kinderen. Doordeweeks was ik alleen maar met de kleine bezig en ging af en toe een bakkie bij m'n ouders doen. Vrienden waren allemaal gewoon aan het werk. Vond het na m'n verlof dus weer heerlijk om heel de dag onder de mensen te zijn. Fijne baas heb je volgens mij. Zijn er maar weinig die zo met je meedenken. Gelukkig vind je het nu wel prettig om te werken De vrijdag is trouwens wel een lange dag voor je zeg! Ik werk maandag en vrijdag van half 9 tot 5 uur en de woensdagochtend van half 9 tot half 1. Dus om en om zeg maar. Ouders en schoonouders passen ook op dus dat is ideaal! Sem gaat op de dinsdagmiddag en donderdagmorgen (dus als ik niet werk) naar de peuterspeelzaal. Andere dagen zaten helemaal vol. Vind ik nu toch ook wel erg fijn. Kan ik even lekker snel in huis werken en kom ik aan klusjes toe die al een tijdje zijn blijven liggen! En even op het forum kijken.... xx
Heerlijk he om aan het werk te zijn. Dat is ook de reden waarom ik aan het werk ben. Ik heb twee maanden alleen maar voor de huishouding en Anouk gezorgd en werd daar niet echt vrolijk van. Daarom werk ik nu ook weer en ik doe dat 24 uur per week. Vanmorgen met Anouk naar het Cb geweest. Anouk weer nu 10,6 kg en is 84 cm. Een lange slanke dame. | Verder moet ik vanmiddag met haar naar het ziekenhuis voor een foto van haar heupjes. Anouk loopt met o benen en heeft een been lengte verschil . Om alles uit tesluiten dus een foto. Zodra ze wakker is gaan we maar even heen. Verder heb ik net behoorlijke steken links gehad en ik denk dat dat mijn ei sprong is geweest. Dit is dan de eerste keer dat ik hem heb gevoeld. We hebben geknutseld en nu maar wachten wat de natuur gaat doen, Volgens de eerste pendel zou ik febr zwanger worden van een meisje. We wachten het af.
Nee oeps. Febr een jongen. Zou mooi zijn een koningskoppel................. Maar de natuur laat zich niet dwingen.
Lizab, dan verdien heel goed. Toen ik 80 % werkte verdiende ik rond de 1100/1200 euro. En dat is incl onregelmatigheids toeslag en km vergoeding. Toen reed ik snel 1 tank van 80 euro leeg voor mijn werk. Lijkt me wel lekker als je niet perse hoeft te werken. Mijn man is timmerman en kan je vertellen dat is helemaal geen vetpot. Ik moet dus echt blijven werken. Ik had vandaag wat bruinverlies. Denk dat mijn ongi er aan komt. Al blijft het wel spannend want de dag voor de test van Julia had ik ook bruinverlies. Zit even te denken, er ging toch iemand testen ?
Linda: voor jou is het dan ook spannend zeg! Volgens mij ging Joan testen: ennnnnn...?!?! Lin: een koningskoppel....zou ik ook wel willen!