Spannend Lin , ik hoop voor jullie snel een positieve test ! Ik kan je alleen adviseren om te proberen er niet teveel mee bezig te zijn , dat doe ik namelijk zelf wel en das niet altijd leuk ! Maar we gaan er met z'n alleen voor dat we heel snel een topic we zijn allemaal zwanger kunnen openen !
IK ben er nog niet echt heel erg meebezig, maar goed dat komt ook omdat we officieel pas over een maand er echt voor gaan. De vorige keer waren we met vakantie 16 dagen en in de tijd zat ik ook in mijn vruchtbare dagen. We hebben ons er toen ook niet echt mee bezig gehouden. Alleen toen ik was roze afscheiding had, bleek dus innesteling te zijn. Voordat ik het toen wist was het 1 december en toen had ik een mega positieve test in mijn handen. Ging sneller dan verwacht toen. Nu als mijn cyclus niet van slag is zitten we met mijn vruchtbare dagen in Center Parcs. Hahaha zou het weer een souvenier worden...................... groetjes ook ik duim mee voor een snelle wij zijn zwanger geworden in 2009 topic.
Haha dat zou mooi zijn weer zo'n souvenirtje Ik hoop het voor je Lin! Pff mijn cyclus wil nog niet echt hoor, ik zit inmiddels alweer op dag 45?!?
nou wij gaan ook gewoon verder in 2009.. word allemaal wat lastiger dan.. dan is mn vriend voor zn werk alleen in het weekend thuis....dus word passen en meten maar we gaan er vanuit dat het dan ook gewoon gaat lukken...3 dagen geleden bloeding gehad.. was zo blij met mnposi test.. maarja gaan gewoon weer verder.. misschien gaat het nog net lukken... geloof dat ik tussen kerst en oud en nieuw in mn goeie dagen zit dus wie weet lukt het nog nét in 2008
oohhh Roeltje ,wat erg vervelend zeg !Vooral als die positieve test in handen hebt gehad ! Dat had ik ook , ik voelde me alleen heel slecht en later bleek ook dat het niet goed was en het een buitenbaarmoederlijke zs was , en toen hebben ze het vruchtzakje bij 10 weken (ik noem het liever ons vlindermeisje) weggehaald ....... Maar dat wordt idd plannen als manlief in het weekend alleen thuis is ,hoop voor je dat het tooch weer snel lukt ! @Jeetje Rosa wat een lange cyclus , ik zou dan al een boel testen versleten hebben ...
Hey meiden, ik ben niet helemaal nieuw hier..heb begin van dit jaar al wat berichten geplaatst omdat ik toen een bbz heb gehad. Weet niet of ik hier helemaal goed zit, maar ben vorige week gestopt met de pil omdat we toch graag weer zwanger willen worden. Wil dit graag met jullie delen! xxx
Hoi wendy , welkom hier , ik heb afgelopen juni ook een bbz gehad en we willen ook weer verder voor een derde maar wil nog niet zo lukken ,vandaar dat ik nu ook hier aan het meekletsen ben , maar hopelijk mag ik eind 2008 al een positieve test in handen houden ...........duim je mee?
Hallo dames, He bah Roeltje wat vervelend allemaal. Wij zitten zo goed als gelijk in onze dagen .........Wie weet alle twee begin januari een positieve test. Gezellig Wendy . Hopelijk voor jou ook snel een goede test. Wanneer is jou NOD dan Marjon? Waar wonen jullie allemaal ongeveer. Wij wonen in het noordelijkste gedeelte van groningen. Wij zouden eerst nog wachten tot mijn eerste duivels na de pil. Maar wij hebben besloten waarom wachten. Spannend dus. Groetjes Lin
mijn nod is ong 28 /29 december , verschilt een beetje ! Heb me voorgenomen om nog geen testen in huis te halen tot het mijn nod is ,of ik moet wel niet zoveel kwaaltjes krijgen ! Ik mag ook niet te lang wachten omdat de kans op herhaling van bbz bij mij best groot is ,ong 1 op 4 a 5 ....
Welkom Roeltje en Wendy! Roeltje wat vervelend zeg, hopelijk ga je nog net zwanger 2009 in! Wendy hebben jullie al een kindje? Omdat je schrijft dat jullie weer zwanger willen worden, ben benieuwd! @Marjon, er zijn ook al wat testen doorheen gegaan hier hoor Maar alles negatief. Moet ook wel want we hebben alleen met condoom geklust, maarja je weet nooit he. @Lin, ik woon in het oosten van het land!
Ik ga me hier ook aanmelden, vanaf maart 2009 gaan wij ook voor een tweede kindje! Dit omdat mijn FSH gehalte wat aan de hoge kant ligt, als je dat vergelijkt met iemand van mijn leeftijd. En omdat we gaan trouwen op 17-07-09, willen we niet riskeren dat ik met eenbolle buik in he tgemeente huis sta. Zodoende maart 2009! Mijn dochter word 27-12 1 jaar, ik ben 21 woon samen met mijn vriend die 26 is. we hebben een eigen bedrijf, en wonen en werken op een binnenvaart schip. Groetjes!
hi meiden Ben ik ook weer, helaas eerder dan gepland. Dag 1 al mijn pols gebroken op 2 plekken -baal baal- Typen gaat nu niet echt makkelijk, dus sorry zal niet op iedereen reageren. Welkom nieuwe meiden, gezellig dat jullie ook mee komen kletsen.
Isra , ik zei nog zo ,niet vallen ! Wat een pech zeg ! Gaat het een beetje met de pijn ? Zal ook niet mevallen om je kleine ventje te verzorgen nu , of heb je hulp ? Dikke knuffel Klavertje vier had ik misschien beter kunnnen sturebn voordat je ging skien !
Heb gelukkig hulp want zonder hulp red ik het niet. Ik kan de kleine man niet eens zelf uit zijn bedje halen en/of optillen. Ik zit nog steeds aan de pijnstillers dus gelukkig geen pijn, maar op het moment dat het gebeurde deed het heel veel pijn. Ja dat klavertje had je idd beter kunnen sturen voordat ik wegging , maar ik vind hem nu ook wel heel lief hoor.
He bah wat vervelend Isra. Lijkt me erg moeilijk om niets te kunnen, maar gelukkig heb je hulp. Ik hoop dat jij zwanger het jaar uit gaat marjon. Wel spannend hoor. Ik duim met je mee. Groetjes Lin
Hoi allemaal, wij hebben idd al een zoontje, Sem is nu 2 1/2. Nov 07 gestopt met de pil en mrt 08 helaas een bbz. Daarna weer aan de pil gegaan, wilde even geen poespas meer aan mn lijf! Nu gaat het toch weer kriebelen en gaan we weer voor een 2e...
@Wendy ,kan me voorstellen dast je ff geen poespas meer wilde. Is jou bbz operatief verwijderd, of uit zichzelf? Ik heb een kijkoperatie gaehad omdat mijn hcg bleef stijgen en werd gevaarlijk voor mijzelf... Mijn eileider is gespaard maar wel beschadigd , dus kans op herhling is best wel groot , 20 a 25 %...... Wegaan er met z'n allen voor Wendy !