Wendy ik kan me er idd ook wel iets bij voorstellen dat als je de enige bent in je vriendengroep die een kleintje heeft, dus al je vrienden fulltime werken je wereldje dan idd ook wel klein wordt. We zijn een van de laatste die een kleintje hebben gekregen, dus meiden zat waar ik bakkies kan gaan doen. Maar dan nog vind ik het fijn om lekker op mijn werk te zitten en me eigen bezig te houden met hele andere dingen. Ik heb idd een hele fijn meedenkende baas. Ik besef maar al te goed dat er daar maar weinig meer van zijn. De vrijdag is ook wel een lange dag hoor. Maar ik vind het wel fijn want zo maak ik toch wel aardig wat uurtjes maar ik hoef hem maar 2 dagen weg te brengen en 1 keer in de 3 weken dan 3 dagen. En vind het ook wel fijn dat papa dan met hem eet en hem op bedje legt, want ik ben zo'n type die al snel zegt oh ik doe het wel. En nu moet papa gewoon. Jij hebt het zo ook wel goed geregeld en op zich ook wel lekker de dagen dat jij thuis bent dat hij dan s'ochtends naar de PSZ is. Vooral als er straks een kleintje bij komt, heb je die ook even 2 ochtendjes voor je alleen. Lin hoe is het in het ziekenhuis afgelopen? Wel spannend!? Oeeh en helemaal spannend dat je nu het wachtbankje op gaat. We zien het of de pendel gelijk gaat krijgen wat zwanger worden betreft. O.ja Joan ging testen, spannend spannend. Nou meid hopelijk een positest in je handen. En dan kan je lekker op een roze wolkje (hihi of blauwe) gaan zitten.
hey meiden, Ik heb vandaag getest en...... ik ben zwanger! kan het nog niet helemaal geloven... zo onwerkelijk nog! maar zoooo leuk!
Joan van harte gefeliciteerd meid, wat super super super leuk voor je. Nou hopen dat er vele mogen volgen
zo heb ook gelijk maar even bijgelezen! verena; heeft de voedingsconsulent nog gebeld? linda84; ik ben jobcoach en werk met jongeren met een licht verstandelijke beperking; zij volgen een leer traject en gaan daarna verder leren in een 'regulier' bedrijf met als uiteindelijke doel dat ze een betaalde baan kunnen krijgen. Het lijkt me wel heel leuk werk wat je doet! Isra; wat fijn dat je als manager kon blijven werken na je zwangerschapsverlof! Lizab; gaat het al weer wat beter met je meisje? Nou ik had wel een vermoeden dat het raak zou zijn, maar ik durfde het niet hardop te zeggen.. maar mijn gevoel had het toch goed Rosa; fijn dat je eindelijk ongi bent! Hopelijk is het snel raak... zweden of denemarken lijkt mij ook heel leuk om heen te gaan... Wendy; spannend! hoop dat het uitkomt! Leuk vooruitzicht een weekendje weg... Lin; leuk dat jullie weekend geslaagd was! Jammer dat je zo ver weg woont, was graag komen badderen in jullie nieuwe badkamer spannend, hoop dat het raak is deze keer! Meiden bedankt voor jullie felicitaties! Ik kan het nog niet echt geloven.. de test ligt in de woonkamer en als ik er langs loop kijk ik toch even of ik het goed gezien had en of er wel echt 2 streepjes op staan! haha maar het is echt zo... Fijne avond nog.... Liefs,
21 wannabe zwanger in 2009 2 zwanger!! Januari MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 2 - 2e kindje Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Vermanen - Ronde ?? - 2e kindje Februari Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Maart Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje linda84 - Ronde 1 - 2e Kindje Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Vriesje 1e kindje, NODLIJST: Rosa84 - 6 maart Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!) Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo Ik heb mezelf op roze gezet
We zijn gisterenmiddag naar het ziekenhuis geweest alwaar Anouk een echo voor haar heupjes heeft gehad. Gelukkig was hier niets op te zien. Maandag hoor ik van de huisarts of er verder nog iets gedaan word in verband met haar beenlengte verschil. Lekker Wendy een weekend weg. Hum hum zeg ik dan. Wij gaan in Maart nog weer een weekend weg maar dan met ons 2tjes. Ach wat een slecht leven hebben wij toch. Sterkte met de ziekenboeg Miss. Hoe zou het met vermanen en Marjon zijn. En zo waren er meer dames die zich hadden gemeld toch........... Krijg straks een vriendin op de koffie, ik spreek jullie later.
Goedenmorgen allemaal, Lin, dat vraag ik me ook wel eens af. Maar zo zijn er wel meer mensen op het forum die ik uit het oog verloren ben. En fijn dat het met Anouk goed is gegaan. Qua lengte/gewicht komt ze aardig overeen met Fenna (al is die een paar maandjes jonger) Joan, Mama van Bas, weet jullie partner het al of gaan jullie het op een speciale manier vertellen? Eigenlijk ook een vraagje voor de rest: hoe willen jullie het doen? Samen testen, meteen bellen/zeggen of ga je het op een andere manier vertellen? Miss, hoe gaat het met de ziekenboeg? Beterschap! Isra, fijn zo'n meedenkende baas, en super dat je het zo met de opvang hebt kunnen regelen. Nou, hier weer een rustig dagje thuis. Ik dacht gister dat het wel goed ging met Fenna, maar toen ik haar op ging halen van de creche bleek ze toch geen top dag gehad te hebben. Weer koorts, en veel huilen. Arm meisje. Vannacht was ook wat nieuws. We proberen van de nachtfles af te komen. (die heeft ze sinds een paar weken weer, zal wel een sprongetje zijn) Voor het naar bed gaan had ik dus een fles kokend water/thee gemaakt, en die in doeken naast mijn bed gezet (beetje lui, hoef ik neit naar beneden) toen ze wakker werd, gaf ik deze, begon ze toch te krijsen. Verschrikkelijk. Ze was helemaal overstuur, en we kregen haar niet stil. UIteindelijk toch toegegeven en een fles melk gemaakt. En jawel hoor.... Mevrouw was weer stil. Weet nu echt niet hoe ik van die fles af moet komen. Ik kan haar best even laten huilen, maar dit was echt zielig... Verder heb ik me aangemeld voor de oudercommissie van het KDV van Fenna. Ben benieuwd. Ze hebben adviesrecht, en kunnen daardoor een aantal beslissingen beïnvloeden. Daarnaast lijkt het me ook erg leuk.
Joan gefeliciteerd! Ik kom maar eventjes kort, Ik ben (eindelijk) na een cyclus van 40dagen ongesteld MET de pil.. Knap he? EN sjezus... ik lag vanmorgend dubbel van de buikpijn, heb ik nog niet eerder gehad
OH Joan ik vind het zo leuk voor je. Nou lekker gaan genieten hoor van al het leuks wat komen gaat. Lin gelukkig dat er niks te zien was op de echo's. Vermanen is ook een april mama, dus klets daar ook nog mee. Met haar gaat alles naar omstandigheden wel goed. Ze is veel moe en voelt zich niet helemaal lekker, een hardnekkige langdurige griep. Maar ze is nog niet zwanger. Met Marjon weet ik niet hoe het gaat. Maar zo zijn er idd wel meerdere die een paar keer iets geschreven hebben en waar we niks meer van horen, jammer! Lizab wij willen als het zover is samen gaan testen. Och zielig hoor om je meisje s'nachts zo overstuur te hebben. Ik heb vrienden en die gaven na 1 jaar ook nog een nachtfles, maar het CB heeft ze geadviseerd om toch maar even 3 nachten door de zure appel heen te bijten en het gehuil aan te moeten horen. En uiteindelijk is dat ook gelukt. Ik weet het heel zielig, maar misschien ook voor jullie meisje de oplossing. Verena wat vervelend zeg dat je zoveel pijn hebt, beterschap.
Jaaa joan wat goed! Gefeliciteerd! Zo gaat het goed zeg, al 2 zwanger! Ik zal nu even de rest gaan lezen
Jee Verena das zeker knap. Wel balen dat je zo'n pijn in je buik hebt. Dan is jouw dochter groot voor haar leeftijd Liza. Want Anouk is al lang voor haar doen. Zeker jammer dat je van sommigen dan niets meer hoort. Wij gaan ook zeker samen testen. Ik vind dat toch echt een moment van samen . Wij hebben samen besloten om voor een tweede te gaan, hebben samen geknutseld tja en dan ook samen testen............
@Linda, hier geen hoge functie hoor, werk in een winkel, dus ons loon zal elkaar niet zo ontlopen Daar gaat het mij ook niet om, mijn man heeft al een hele goede baan! (en dan is het ook nog eens iets wat hij echt heel leuk vind, de mazzelaar) Haha wendy handig die flessen in het donker inleveren Isra fijn zeg zo'n flexibele baas! Dat gaat wel eens heel anders! Hier ook weinig vrienden met kinderen, 1 stel eigenlijk maar, de rest blijft nog hangen in het studentenleven Ik wil straks als het allemaal lukt trouwens wel graag thuisblijven, heb daar geen problemen mee ik vermaak me altijd wel! linda bij jou is het dus ook spannend, ik hoop dat je nummer 3 wordt! Lin fijn dat de echo goed was van Anouk! Over de meiden die er niet meer zijn, hier zitten er ook een paar: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=128172 is natuurlijk ook hele anders als je al een tijdje bezig bent, de meesten hier beginnen echt in 2009 Ach arme Fenna, beterschap! Van die nachtfles heb ik geen idee, sorry! Jeetje verena....maar toch fijn dat er nog wel iets gekomen is!
ZO weer ff snel,. we hebben het hartstikke druk. Onze Matroos is onverwachts naar huis gegaan wegens familieomstandigheden, We balen enorm en we hadden gehoopt dat hij vandaag weer aan boord ozu zijn, niet dus! Gelukkig hebben we gisteren bijna de hele dag stil gelegen waardoor we alles hebben kunnen schoonmaken, maar buiten hebben we niets kunnen doen. Ja mijn droger naar binnen gezet Ik heb alweer een stel ibu's ingenomen dus het valt nu wel weer mee met mijn buik, maar ik wist echt even neit wat er aan de hand was tot ik naar de wc ging Dalijk toch maar even de HA bellen wat ik hier mee aan moet, want het zint me totaal neit. Trouwens die voedingsconsulent heeft wel nog gebeld (maandag) ikw erd echt een beetje boos. Eeerst zegt ze: u zult uw hond minder voer moeten geven, want dit is te veel. Dus ik vermeld dat de hond al minder voer krijgt, ja zegt ze dat is ook neit goed want dan breekt hij spiermassa af :s gek mens. Daarna zegt ze: tja die chemische castratie is al 10weken geleden, en dat hij dan 1 kilo is aangekomen is helemaal neit veel hoor... Pardon? Heeft u het dossier wel gelezen? Hij is in tien dagen na de chemische castratie 1,7kilo aangekomen! O ja sorry,e n om wat voor hond gaat het... Nou werkelijk ik had geenklompen aan maar die braken hoor! Geloof maar! Ik zoek het wel lekker zelf uit. Ik ga dlaijk verder lezen, maar eerst mijn was wegwerken...
Lizab, beterschap voor je meisje. Ja die fles die krijgt Julia al heel lang niet meer. Ook al is ze slaapt ze lang niet altijd door. Ze kan een slokje water krijgen maar meer niet. En soms duurt het uren voordat ze weer slaapt. Maar snap dat het lastig is, vooral als ze met fles gelijk weer gaat slapen. Ik ben na een cyclus van 25 dagen ongesteld geworden. Toch stiekum wel blij want willen toch nog tot april wachten. Al was het wel even spannend