We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo ff een beetje bijgelezen maar ben echt een warhoofd de laatste dagen :rolleyes:

Verena, wat raar van die voedingsconsulent zeg! :confused: lekker meegaand ook...
    Wel fijn dat je ongesteld bent geworden, balen dat je er zo'n last van hebt!

Nou deel 1 van de ziekenboeg is weer opgeknapt.
    Harmen is weer naar z'n werk.
    Tygho is nog steeds ziek.
    Hij wil ook niks eten, alleen beetje water/diksap drinken...
    Nouja goed hij zal zichzelf heus niet laten verhongeren toch?

2. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

:D :D :D :D :D VAN HARTE GEFELICITEERD

SUPER!

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo allemaal!

Lin, Fenna is idd erg groot (+2,5) en idd een slanke dame. ze is nu 83 cm en 10,2 kg.

Verena, wat een vreemde voedingsconsulent. Daar gaat je vertrouwen in zo'n mens.

linda84, is Julia echt een tijd wakker dan? Ook met huilen (niet heel hard)? Ik heb nl. de neiging om meteen mijn bed uit te springen als Fenna gaat huilen. Ik denk idd dat we er even doorheen moeten. Wacht even tot ze weer helemaal fit is, en dan zal ze er toch aan moeten geloven.

Miss, fijn dat de ziekenboeg weer aan het opknappen is. Beterschap voor Tygho nog!

MamavanBas, hoe voel je je? Al last van kwaaltjes?

Zo, ik ga weer een beetje relaxen. Heb nog geen uitslag mbt het pendelen. Hoe lang duurde dat bij jullie dames?

Hier weet ik trouwens niet hoe het zal gaan qua testen. Vorige keer samen getest. Was ontzettend grappig: Melvin wist al dat ik zwanger was, voordat ik het zelf wist. Hij riep het vanaf dag 1 (dus zeg maar 2 wkn. voor de test) zo gek.. Toen de test (op moederdag) eenmaal 2 streepjes op leverde trok hij toch even wit weg. Hij zegt ook nog steeds af en toe dat hij toen echt zijn hele leven aan zich voorbij zag trekken. hahahaha. Volgende keer zou ik het eigenlijk best op een speciale manier willen vertellen, ben alleen bang dat hij het dan ook meteen vanaf moment 1 weer door heeft. :)

4. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Was ik weer...

Joan: kan je het al helemaal geloven? Vind het echt super voor je! Hopelijk blijven de kwaaltjes je bespaard :)

Lin: gelukkig was de echo goed! Het is altijd maar afwachten of ze iets geks zien. Sem loopt met een voetje erg naar binnen toe. Vraag me iedere keer af of ik nou de dokter zou bellen...?!
    Is idd jammer dat we van sommige mensen niets meer horen...

Lizab: ik test eigenlijk altijd alleen. Vriendje lief hoort het wel als het zover is...(zijn woorden :rolleyes: ) Zou 'm natuurlijk wel gelijk bellen!
    Gaat het alweer wat beter met je meisje?
    Ik heb ook nog maar antwoord van 1 pendel (Alies), duurde 3 dagen geloof ik. Van de rest heb ik ook nog niets gehoord, even afwachten maar!

Verena: gaat t al wat beter met je buik?

Linda: een cyclus van 25 dagen :confused: Stuur die is even door naar mij... ;)

Vandaag met Sem naar de open dag van 2 basisscholen geweest. Moet hem al in gaan schrijven. Heb zoveel informatie gehad dat ik nog geen keuze kan maken. Een was christelijk en een openbaar. Vind het moeilijk om daar een keuze in te maken. Ben zelf niet christelijk, maar mijn vriend wel. Ben bang dat als ik hem naar het christelijk onderwijs doe dat hij later met allerlei vragen komt over het geloof die ik dan niet kan beantwoorden....maar goed ik ga nog een keer samen met m'n vriend (hij kon nu geen vrij krijgen) en dan kies is voor de school die gewoon het beste aanvoelt!

Meiden allemaal een fijne avond nog!

Liefs

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wendy: Hoe is jou cyclus dan ? Die van mij is altijd heel onregelmatig hoor dus sta niet raar te kijken als ie volgende maand 44 dagen is. Maar zal ik hem nu even doorsturen :)

Lizab wat een slanke lange dame heb jij. Julia was met 14 maanden 80 cm en 10.3 kg. Volgens mij heeft ze nu wel een groeispurt gehad want binnen 2 maanden waren haar schoenen al te klein :confused:
    Julia slaapt soms een week door, om ons vervolgens weer weken te spoken totdat we echt niet meer weten wat we er mee aan moeten. Ze huilt niet maar brult alles bij elkaar. Net zolang tot ik haar bij me neem. Gelukkig slaapt ze de laatste week weer door. En hoef is soms maar 1 keer naar haar toe. Heerlijk is dat ! Succes ermee. Ik zou idd pas beginnen als ze is opgeknapt.

missco: beterschap voor Tygho hoop dat ie snel opknapt. Julia was vorige week ook ziek en wilde toen ook niet eten. Komt vanzelf wel weer.

6. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Linda: zit nu al op 52 :confused: dagen...

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    goedemorgen,

Pffff mannen. Vanmorgen een heerlijke aanvaaring gehad met manlief.
    Hij zit niet lekker op zijn werk en ik kan het thuis vernemen.
    Bah bah en nog eens bah. Ik hebnu 2 late diensten dus zien we elkaar pas zaterdagmiddag weer. We komen elkaar nu dus alleen tegen in bed. Maar goed . . . . . . . . . .

Ik zou er toch eens melding van maken bij de huisarts of bij het CB Wendy, je weet nooit wat er aan de hand is. Misschien niets maar goed dan weet je dat ook.
    Zo dan alweer een cyclus van 52 dagen. Wij hebben toen wij nog in het westen woonde Anouk al moeten inschrijven op een basisschool toen zij net 6 weken was. ( Dit was een christelijke school en die doen dat , een openbare mag nooit een kind weigeren ). Anouk was toen Nr 18 op de lijst en ze konden totaal iets van 40 kindjes plaatsen.

Met 14 maanden was Anouk ook 80 cm en woog toen 9700 gram.

De badkamer is nu echt bijna klaar. Yes yes yes. Ik heb kan het weekend dus erg nuttig besteden. Schoonmaken en nog een schoonmaken.

Hoest met de ziekenboeg Miss.

Hoe is het met de zwangere dames?

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Goedemorgen dames,

eerste 2 pendeluitslagen binnen!

Heb ze in mijn voettekst gezet. 2x een meisje. aug en okt. ben benieuwd!

nou, ga weer snel verder werken.

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Mogge allemaal,

Lin: hier hetzelfde...vriendjelief zat tegen het overspannen aan eind vorig jaar. Gaat nu gelukkig al een stuk beter en is weer aan het werk. Ze zeggen toch: de mensen van wie je het meeste houdt moeten het bezuren ;)

Inschrijven op een school toen ze 6 (!) weken was...jemig dat ik wel heel erg vroeg. Woon je nu ergens anders dan?

Trouwens hier en erg rotte nacht gehad. Sem werd om 11 uur flink hoestend wakker. Leek wel een zeehond :) Heeft hij wel vaker, maar nu was hij ook erg benauwd. Was bijna in staat om de huisartsenpost te bellen, maar hij viel rond 12 uur toch weer in slaap. Half 3 en half 6 er weer uit geweest voor hem :( Hij klinkt nog wel wat benauwd, maar lijkt nu net of er niets meer aan de hand is...loopt te spelen en eet en drinkt goed dus ja...waar doe je goed aan dan?! Kijk het nog even aan en als ik het niet vertrouw bel ik vanmiddag (alweer!) de dokter, wil niet nog zo'n nacht...

Heb trouwens weer een antwoord van een pendel: mei 2009 zwanger van een meisje....

xx

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Een vriendin van mij is vanacht bevallen van een dochter Maaike. -kriebel kriebel- :D Ik ga van het weekend even bij haar kijken, het liefst was ik vandaag al gegaan maar ze woont anderhalf uur bij mij vandaan, dus vind dat voor een uurtje zo gesleep met Ryan dat ik echt van het weekend pas kan gaan zodat mijn ouders even bij Ryan kunnen blijven.

Ray gaat vanavond op wintersport -jaloers- hopelijk brengt hij het er beter vanaf als mij :D . Toch wel raar zo 5 dagen alleen.

Verena hoe is het met je buikpijn?

Miss fijn dat Harmen weer is opgeknapt. Hopelijk gaat het met je kleine mannetje ook snel beter.

Wendy jeetje zeg weer een fase verder al naar de opendagen van basisscholen. Ryan gaat straks naar de Katholieke school, daar heeft Ray vroeger ook op school gezeten en die heeft daar een goed gevoel bij. Het maakt mij niet uit, maar ik wilde niet dat hij naar de openbare school gaat. Vraag me niet waarom, maar heb daar geen goed gevoel bij. Terwijl ikzelf helemaal niet gelovig ben.

Lin wat vervelend meid ruzie met je man. Ook nog is zo vervelend dat je elkaar pas zaterdag ziet. Sterkte meis.

Lizab en wendy nou spannend, kijken of de pendels gelijk gaan hebben.

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo meiden! Alles goed hier?

Joan; hier ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik vind het soms moeilijk om bij te blijven kletsen hier omdat wij natuurlijk pas in juni gaan stoppen met de pil daardoor ben ik al een tijdje niet geweest. Ook heeft mijn beste vriendin haar vriend zondag in coma aangetroffen en hij ligt op de ic. Gelukkig gaat het de goede kant op want hij is een beetje bijgekomen maar het is nog afwachten hoe het verdere herstel zal gaan en of er geen hersenletsel is ontstaan.

Vanochtend bij het cb geweest en ben er achteraf een beetje naar van. Louise is heel slank/lang en eet ook niet heel echt denderend... nou ik moest haar toch echt meer eten geven en ze mocht niet meer uit een tuitbeker drinken etc... het kwam een beetje over alsof ik haar expres niet genoeg eten gaf... nou je wilt niet weten wat voor toeren ik soms uit moet halen om haar aan het eten te krijgen. Ik kan het er moeilijk met geweld inproppen!

Gisteren heb ik gewerkt en wat een drama zeg... heel Utrecht stond vast, uiteindelijk na 1,5 uur stilstaan ben ik naar een collega gereden in Nieuwegein want ik moest zooooooo nodig plassen. Daar even een uurtje geweest en toen naar huis (gelukkig zonder file), Ik kwam dus pas om 9 uur thuis.... ik was echt gebroken!

Wendy; sterkte met Sem, als je het niet vertrouwd, gewoon de ha bellen hoor!

Isra; vind je het niet heel naar om 5 dagen alleen te zijn? Hopelijk heeft hij een leuke vakantie! En gefeliciteerd met Maaike, dan gaat het nog harder kriebelen he ;)

MissC; veel beterschap voor Tygho!

Liza; wat grappig dat Melvin het al wist voordat je het zelf wist! Wie weet is dat met eent tweede weer zo.

12. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Goeiemiddag allemaal,

Hier ben ik ook weer een keer. :oops: Ik lees wel het meeste mee, maar voor mij duurt het nog even, voordat ik stop met de pil (zie banner ;) ). Ik ben er nu dus nog niet zoveel mee bezig, richt me meer op de bruiloft die komen gaat! Het gaat allemaal goed met de voorbereidingen. Vandaag een afspraak gemaakt met de bruidswinkel om alle accessoires uit te zoeken, zin in!

Joan, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Manuela, volgens mij zijn wij de enigen hier, die 'pas' in juni met de pil gaan stoppen! Nog maar 4 maandjes. ;) Vervelend dat je een naar gevoel hebt door het CB. Wat je zelf ook al zegt, je kunt het er moeilijk gaan inproppen! :(

Isra, wat leuk dat je vriendin een dochtertje heeft gekregen. Logisch dat het dan gaat kriebelen! Ik werk met baby's, waarvan de kleinsten ongeveer 10 weekjes zijn. Nou, dan kriebelt het bij mij ook, hoor! :p

Wendy, hoe is het nu met Sem?

Lin, wat vervelend dat je een aanvaring had met je man. :( Leuk dat de badkamer bijna klaar is!

MissC, beterschap!

Verena, las dat je buikpijn had, nu weer beter? Hoe is het met de trouwvoorbereidingen?

Nou, ik ga er weer vandoor. Tot de volgende keer!

13. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Manuela, balen van het CB zeg.
    Hoe lang en zwaar is Louise dan?

Kiwietje, leuk dat je even langs komt!

Nou ga hier weer verder, kom zo nog wel even kijken.

14. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hoihoi,

Vandaag toch weer even naar de dokter geweest en nu blijkt Sem pseudo kroep te hebben....pufje en zetpillen meegekregen. Hij is lief gaan slapen dus we zullen zien!

Zo even lekker Wie is de Mol kijken....zijn er nog meer mensen die dit volgen?!?

Doeg
    xx

15. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Jaaa wendy ik ook! Maar ik heb geen idee wie de mol is, ben daar zo slecht in het raden!
    Vervelend trouwens van Sem, beterschap!

Leuk dat iedereen toch af en toe even binnen komt vallen, het is toch ook niet verplicht om alles bij te houden, lukt mij ook niet!

Hier begint de ongi minder te worden dus we kunnen bijna beginnen :D

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise is 83 cm en weegt 9925 gram. Maar als ik op het topic van hoe groot/zwaar is jouw peuter kijk, dan zijn er kindjes die ouder zijn maar niet zo heel veel meer wegen dan Louise... ach ja, geen enkel kindje is hetzelfde en ze is nou eenmaal altijd al een slank meisje geweest... Het is ook nooit goed ;)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen!
    Daar ben ik ook weer even.
    Ook ik merk dat ik niet zo heel vaak hier langs kom, gewoon omdat het nog niet echt speelt hier.
    Naarmate de dagen vorderen ziet het er steeds meer naar uit dat het toch langer gaat duren dan april :(

Wel werden we gister gebeld door de woningbouw of we onze woning willen kopen :(
    Maar als je ziet hoe vaak ik snachts met de swiffer voor het plafond sta te beuken omdat de bovenburen weer kabaal aan het maken zijn, lijkt het antwoord daarop me wel makkelijk.. ;)

Manuela, wa een gedoe op het cb zeg!
    Elk kindje is anders, dat zouden ze daar toch moeten snappen!
    Wat heftig an je vriendin dr vriend :( gelukkig gaat het toch de goeie kant weer uit.

Rosa veel klusplezier he ;)

Hier gister meegedaan met de bel&win van Ouders Van Nu...
    En je raadt het... GEWONNEN :D :D :D :D
    Een vakantiecheque van Canvas Holidays voor 350 euro :D
    Dus wij gaan (hopelijk in het voorjaar) lekker 5 nachtjes naar Duinrell, voor bijna gratis! :)
    Heb er super zin in :D

18. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Miss, wat leuk! Gefeliciteerd!

Manuela, fenna zit op 83 en 10,2 og geen 300 gram zwaarder dus. :) Het is idd niet zwaar, maar ze is echt kerngezond hoor.

Hier ook wat gewonnen! Een reisje naar Malta! In 2008 met ons team het meeste uren per FTE behaald in de hele regio. Nu dus naar Malta een weekendje. :)

19. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hey 2 geluksvogels heerlijk zeg !
    miss co: kom ik even een bakkie doen ;) woon er dichtbij.

lizab: heerlijk zeg ! Ga je dan samen met je collega`s ? Wanneer ga je ?

Manuela, ieder kind is toch anders. Laat ze maar lekker kletsen hoor. Jij doet wat goed is voor je kind.

Wendy sterkte met Sem.

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Zo dan dat doen jullie goed die prijzen winnen.
    Nooit verkeerd zoiets winnen.

Ook hier word wie is de mol gevolgd.
    Wie denken jullie? Ik heb in mijn top 3 staan. Jon, Vivienne en Dennis. Maar goed ik zit meestal verkeerd.

De badkamer is nu echt helemaal klaar !

Jee Wendy Pseudo kroep das niet leuk ! Moet je nu met hem in de douche gaan zitten als hij weer een aanval krijgt?

Balen Miss dat het zo lang moet duren met het krijgen van een ander huis.

Manuele gewoon lekker laten gaan. Het word niets voor niets het Consternatie bureau genoemd. Volg je gevoel.

Hier nog een avondje werken. Hopelijk rustig . Pff was gisteren hekse ketel. Iemand slecht liggen. Iemand flippen en iedereen te gelijk bellen.

Morgen weer lekker vrij !

Ik wens iedereeen een goed weekend en tot ........

Deel Deze Pagina