Linda, 27 t/m 29 mrt (vrijdag t/m zondag) idd met mijn collega's Lin, super dat de badkamer klaar is! net weer een pendel. Een tweeling. Zou wel leuk zijn. Melvin is een tweeling, zijn vader en zijn oma.
Lin; ik hoop ook dat er snel meer mogen volgen! Balen zeg dat je zo'n aanvaarding met je man hebt gehad! Lizab; ik heb alleen de test gedaan.. en heb daarna een mail naar mijn vriend gestuurd hoe laat hij dacht thuis te zijn, hij antwoordde dat hij over 20 minuten weg zou gaan. Ik stuurde terug kom maar snel naar huis ik heb een verrassing voor je! Toen hij thuis kwam gaf ik hem een kus en zei 'gefeliciteerd' hij uh? Je wordt papa! en toen heb ik hem de test laten zien! Ook hij zat gelijk op de roze wolk! hihi Wat grappig dat hij het al wist voordat je het zelf wist Heb je al een idee hoe je het hem zou willen vertellen? Verena; ook raar van die voedingsconsulent! Ik zou het zelf gaan uitzoeken wat je hond lust en waar hij niet van aankomt.. Onze hond krijgt Hills en daarvan hebben ze ook light versies, misschien dat dat helpt? Voel je je al weer een beetje beter? Wendy; ik ga het steeds meer geloven, maar ik denk dat ik het pas helemaal geloof als ik bij de vk ben geweest. Heb je al een keuze kunnen maken naar welke basisschool Sem gaat? Lijkt me wel heel moeilijk om te kiezen, maar je moet gewoon op je eigen gevoel afgaan en bij de school inschrijven waar jullie een goed gevoel bij hebben... Isra; gefeliciteerd met je vriendin! Miss & Lizab; wat leuk wat jullie gewonnen hebben! Hier gaat alles goed! Niet echt super veel last van kwaaltjes.. beetje moe en heb af en toe totaal geen zin en trek om te eten.. Ik heb net een afspraak gemaakt met de verloskundige! 27 februari en met MvM donderdag. Gelukkig kan ik het inleveren bij een inzamelpunt, en komen ze niet aan de deur... Fijne avond meiden! Liefs,
Hoooiii, Heb nog steeds geen idee Wie de Mol is hoor....denk zelf aan Vivienne. Vond Paula ook erg verdacht, maar ja die is er nu uit Had het vorig jaar in de finale zelfs nog mis, dus ja...aan mij heb je ook niet veel hahah! Manuela: laat ze maar lekker kletsen hoor op het consultatiebureau. Sem heeft altijd onder de lijn gezeten, maar ze hebben er nooit wat van gezegd gelukkig. Hij is nou eenmaal niet zo zwaar, so what. Hij lijkt niet op mij hoor... Miss: dat is even lekker dat je gewonnen hebt! Heerlijk een weekje er tussenuit. Lizab: Malta? Mag ik mee Lin: fijn dat de badkamer af is! Al lekker gebadderd? ' Gelukkig een betere nacht gehad met Sem. 's Avonds was hij wel in de weer, maar later gelukkig maar 1 keertje wakker geworden. Maar wat een getob is dat met dat pufje zeg...probeer maar eens op z'n gezichtje te zetten als hij dwars is! Het is dan echt een beer hoor.....pppfff! Lin: ik hoorde dat onder de douche zetten alleen maar een fabeltje is...heb het gister trouwens wel gedaan. Hopelijk is hij er snel vanaf... xxx
Wendy; wat vervelend dat Sem Pseudo Kroep heeft! Hopelijk is hij er idd snel vanaf! Hoop dat jullie vanavond een goede nacht hebben met Sem! Sterkte....
Joan, fijn weer van je te horen! Leuk joh dat je vriend lekker bij op de roze wolk is geklommen! Was hij verbaasd of had hij het wel verwacht? En een leek hier wat kinderziektes betreft... wat is pseudo kroep? Nou Tygho ligt met een volle buik in bed. Net lekker in bad geweest gemasseerd met babyolie en een beetje luuf gesmeerd. Flesje gemaakt met bambix en ook wat nutriton erin(schoot me ineens te binnen dat hij in de periode dat ik nutriton in zn flessen deed, behalve minder spuugde, ook nog beter sliep! proberen waard dus) En vriendlief is ff een kratje bier aant halen... En dan een avondje samen op de bank en hopen dat ons nachtrust gegund is fijne avond dames!
Miss: heb even een omschrijving van pseudo kroep opgezocht: De ziekte komt erg veel voor met name in de herfst en de winter, en bij kinderen vanaf ongeveer 6 maanden tot een jaar of 6. De incidentie ongeveer 30 per 1.000 kinderen per jaar, met een piekincidentie in het tweede en derde levensjaar. Meestal treedt de ziekte 's avonds of 's nachts op. Symptomen: Door de ontsteking zwellen de slijmvliezen rondom de stembanden op. Daardoor wordt het inademen moeilijker en kan benauwdheid optreden. Het ademen gaat vaak gepaard met een gierend geluid (= inspiratoire stridor). Het stemgeluid is meestal hees. Ook kan een stevige, blafhoest voorkomen. De lichaamstemperatuur is normaal, of hooguit 38 graden. De ziekte kan wel twee weken aanhouden. De voor de ouders zo beangstigende gierende ademhaling is vaak binnen enkele uren alweer verdwenen. Een aanval van pseudokroep kan één keer voorkomen, of een aantal avonden tot wel twee weken achter elkaar.
Pff heftig hoor Manuela van de vriend van je beste vriendin, hoe gaat het nu met hem? En ik vertel ook niet alles op het CB. Zo krijgt Ryan zijn pap uit zijn fles, ik zit daar gewoon te vertellen dat hij het heel goed vanaf zijn bord eet. Kunnen ze er niet over zeuren ook. En niet alle kindjes zijn hetzelfde gebouwd hoor. Als jij vind dat ze goed eet en drinkt dan is het toch goed. Wendy wat zielig voor Sem. Geef hem maar een dikke knuf. Jeetje echt een mazzelaars hier zeg. Met al die reisjes die gewonnen worden. Lizab nou spannend hoor je pendel. Joan heb je al een afspraak gemaakt bij de VK? En weetje al wanneer je voor het eerst mag. Leuk hoor! Haha ik lees dat je de 27ste voor het eerst mag. Krijg je dan ook gelijk al een echo? Nou miss dat moet volgens mij een gezellig avond worden met jullie 2 haha een kratje bier
Gisteren een nieuwe fiets uitgezocht. Het is de gazelle bloom geworden wit/zwart. IK krijg hem volgende week, dus als het een beetje lekker weer is kan ik gaan fietsen met mijn kleine man. Ray gisteren ook vertrokken, hij smsde vanmorgen dat hij goed was aangekomen. Vind ik dan toch altijd weer erg fijn. Nou mijn weekend zit al lekker druk gepland, dus echt tijd om hem te missen heb ik bijna niet. Maar als ik straks weer in ons grote warme bedje ga liggen, mis ik hem toch wel hoor
Goedemorgen , pfffffff zijn net een half uurtje uit bed. Wat hebben wij toch een gemakkelijk meisje zeg. Heerlijk. Heb je een plaatje van je fiets Isra? Wat lekker dat je je weekend vol gepland hebt. En logisch toch dat je Ray mist in je bedje. Als manlief hier nachtdienst heeft dan mis ik hem ook. Gelukkig heeft hij voorlopig geen nachtdienst. Ikke wel volgende week. bleh . Hier ook nog pap uit de fles. Ze wil het niet van een bord. Ook gewoon gezegd op het CB en daar doen ze hier niet moeilijk over ! Hoe is het gegaan de afgelopen nacht Wendy? Nog geen duivels te bekennen? Groetjes Lin
Halllooo! Isra: mooie fiets zeg! Is toch een mama fiets of niet? Ik heb een "gewone" fiets...gaat ook goed met bakje voorop. Sem zit nog steeds voorop, vind het kletsen met hem zo gezellig Mis je je mannetje al? Lin: hier een goede nacht gehad! Denk dat het ergste al weer voorbij is, gelukkig maar! Nog steeds geen duivels te bekennen hier....grrrr Hebben een beetje mot hier....gaat een gezellige avond hier worden, maar niet heus! Jullie allemaal een fijne avond xxx
Vind het wel erg stil ja zo zonder Raymond, maar opzich kan ik me wel prima vermaken hoor. Maar die nachten daar kan ik niet aan wennen. Vind het koud, saai en ongezellig in bed. Vooral als ik s'nachts wakker word kan ik niet eens lekker tegen hem aankruipen. Hoe gaat het bij jou, hopelijk geen mot meer maar een gezellig avond.
Hangt het in de lucht, de niet gezellig momenten deze week? Hier is het wit, geweldig. De oogjes van Anouk straalden helemaal toen ik haar de sneeuw liet zien. Straks lekker naar buiten. Prachtige fiets Isra. Ik heb ook een gewone fiets met Anouk voorop. Maar als er een tweede kindje in ons gezinnetje komt dan wil ik ook graag een mamafiets. Hoe is het met Verena? Lang niets van gehoord. Enne rosa hoe gaat het bij jullie? Vandaag de officiele maand dat jullie er voor zouden gaan. Wie zijn er nu allemaal bezig met zwanger worden? Zal de lijst eens zoeken.
21 wannabe zwanger in 2009 2 zwanger!! Januari MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 2 - 2e kindje Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Vermanen - Ronde ?? - 2e kindje Februari Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Maart Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje linda84 - Ronde 1 - 2e Kindje Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Vriesje 1e kindje, NODLIJST: Rosa84 - 6 maart Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!) Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo
Goedemorgen meiden, Manuela, hoe is het met de vriend van je beste vriendin? Joan, FIjn dat je nog weinig last van kwaaltjes hebt. Isra, mooie fiets! Heb zelf een sparta amazone trendy (die moederfiets met dat grote stuur) en Melvin heeft een sparta papazone (met een extra zitje op de stang) Ik ben echt ontzettend blij met mijn moederfiets hoor! En de pendel is idd erg spannend. linda, kan me indenken dat je bij een 2e kindje wel een moederfiets wilt. Het is echt super stevig, voel me toch fijner met Fenna op de fiets. En hoe gaat het met de rest? Ik was gister op marktplaats aan het kijken, en daar werd van Little People de boerderij, de garage en een autobus aangeboden hier niet al te ver vandaan. gebeld, en voor 27,50 mochten we allen hebben. Was eigenlijk enkel opzoek naar de boerderij want die vond ik nieuw zo duur (ruim 50,- volgens mij) Ga het spul dus straks ophalen. Mijn moeder zei altijd dat ze de spullen dan gewoon in de wasmachine deed? (ze is op vakantie, dus kan het even niet vragen) Gister hadden wij een verjaardag, en omdat Fenna nog niet helemaal top fit is, hebben wij haar een dagje naar opa en oma gebracht. Nou, wij gingen haar ophalen 's avonds, had mijn schoonmoeder een nieuwe winterjas voor Fenna gekocht. Een McGregor jas. Knettergek die vrouw. Ik keek bewust al niet naar het prijskaartje, maar Melvin dus wel. 140 euro. Nu heeft ze hem wel in de uitverkoop gekocht, maar dan nog, ik vind het echt veel te gek.