Haha de niet gezellige momenten deze week is maar goed dat Ray dan op wintersport is en wij er geen last van kunnen hebben Lin hier sneeuwde het vanochtend heel eventjes. Moet zo op kraam visite, anderhalf uur rijden, dus ik hoop dat ik onderweg niet veel vies weer krijg. Lizab nou dat is nog eens leuk shoppen op marktplaats. Ik heb van vrienden wel eens een hele tas met speelgoed gehad en ik deed het gewoon in de vaatwasser. Alles was super schoon en droog haha, hoef je het niet af te drogen. Nou wel heel lief van oma zeg. Mijn moeder is ook zo dat ze Ryan zo ontzettend verwend. Ze zegt al, het zal wel goed zijn als er een kleinkindje bij komt want nu zeg ik continu "ach ik heb er maar 1" maar ik denk dat als ze er 2 heeft, dan ze dan zegt, "ach ik heb er maar 2".
goeiemorgen! Isra mooie fiets hoor! Hahahah ja hoor was een gezellig avondje... maar het kratje bier was niet voor ONS, maar voor mn vriend. Hahahah en na 3 flesjes hield hij ermee op Hoe gaat het met alle "niet-zo-gezellige" stellen? Hier ligt alleen sneeuw in de voegen tussen de stenen..en ik ben er blij van! Wij hebben ons portie al wel gehad dacht ik zo! Wel is de ijsbaan weer open Hopelijk morgenavond ook nog! Gisteravond lekker wezen stijldansen, balavond van mn oude dansschool.Was erg gezellig en het dansen kriebelt me echt weer! Als blijkt dat een 2e kindje nog even op de lange baan moet worden geschoven, dan ga ik in september weer beginnen
Hey meiden! Isra; wat een prachtige fiets! Zoiets zou ik ook willen hebben. Lin; veel plezier in de sneeuw! Hier zijn een paar vlokjes gevallen maar die hebben de grond niet gered Liza; wat super dat je al die spullen op mp hebt gekocht! Dat is nog eens leuk shoppen Ik zou het ook in de vaatwasser stoppen zoals Isra voorstelt. En wat super zo'n nieuwe jas! Ik zou het geld er ook niet voor over hebben hoor maar ja, als cadeau is het ontzettend leuk! MissC; wat gaaf dat dansen! Lijkt mij ook erg leuk maar vriendlief lijkt het niks... Ik heb het misschien niet helemaal gevolgd maar waarom zou de wens voor een tweede kindje opgeschoven moeten worden? De vriend van mijn vriendin is gelukkig weer bijgekomen uit zijn coma. Hij moet nog allerlei onderzoeken ondergaan maar het ziet er erg goed uit. Hij heeft alweer wat gesproken maar zijn motoriek is nog niet wat het moet zijn. We zijn iig erg opgelucht dat hij weer bij is en weer kan praten. Hij weet zich niks te herinneren van hoe het is gebeurd maar dat komt misschien nog. Ik ga zo even (heel saai) de administratie doen want dat is echt hoognodig en aangezien voor 1 april de aangifte voor de belastingdienst weer weg moet zijn is het wel handig als alles netjes in de mappen zit. Fijne dag allemaal!
Hij had het wel een beetje verwacht maar was ook wel verbaasd dat het zo snel raak was! We hebben gister nog een test gedaan, we hadden er nog eentje liggen (anders hadden we het niet gedaan) en hij wilde graag nog een test doen.. Nou en die was nog duidelijker! Al moet ik wel zeggen dat ik die tweede test wel heel spannend vond, net of dat er nu uit zou komen dat ik niet zwanger zou zijn... Hij begint nu steeds meer aan het idee te wennen, zegt hij opeens uit het niets 'ik wordt papa' met een grote glimlach op zijn gezicht!
hoi hoi mag ik meekletsen hier? ik ben begin december gestopt met de pil en hoop dit jaar zwanger te worden we gaan nu me 3de ronde in dus elke maand wel spannend
heeej dames ik klets in ''wie nog meer eerste ronde'', en was net dus een beetje rond aan het neuzen want ben al een lange tijd nbiet meer hier op geweest i.v.m. mijn verhuizing. en kwam deze topic tegen. ik heb 10 dec. 2007 een mk gehad.ze vermoeden toen der tijd bbz maar ze konden via ego niets zien, nergens was een vruchtje te bekennen, de dag later verloor ik het vruchtje dus blijkbaar heeft het de dag ervoor zich geschuilt in mijn baarmoedermond.. dus tog gewonen MK.maar vanaf die tijd heb ik een hele tijd niet geklust en ben vanaf september 2008 weer gaan denk van ik wil een baby. en ben sinds toen eigenlijk er wel vaker aan gaan denken en proberen uit te vissen waneer ikhet beste kon klussen. het kwam erg genoeg niet altijd op de perfecte tijd en dag uit dus ben het erg mims gelopen.. ik had deze maand jan. de kans om het op de goede dag te doen maar kwam toen in mijn verhuizing en d8 nee volgende maand maar op de juiste dag klussen want kon het niet gebruiken moest namelijk zware dinggen verrichte dus kwam niet egt gelegen. ik had dus dit weekend mijn ei voelde hem gister en ben dus vanaf vrijdag aan het klussen en ja ik heb een geveoel dat het dit x raak is hoe vraag me niet ik heb gebeden want ik wil het zo graag en vanaf die dag heb ik sterk het gevoel dat het deze maand raak is maja. ik wil dus graag hier mee kletsen lijkt me wel leuk\ liefs sakina
Hoi chantal! Tuurlijk mag je meekletsen. Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst(op vorige pagina geloof) of mij je gegeven pb-en en dan pas ik de lijst zo snel mogelijk aan! Manuela, vriend en ik hebben afgesproken dat we tenminste in een grotere woning zitten voordat er een 2e komt... De woningruil gaat, zoals het er nu uitziet, niet door.. En andere woningen zijn er op het moment ook niet beschikbaar En als het op de lange baan moet, dan is dansen wel DE manier om mij bezig te houden Nou ik plof op de bank, ben helemaal niet lekker in orde. Sinds maandag al buikpijn en die word met de dag erger
Isra; nee ik weet eigenlijk niet of ik gelijk een echo krijg! Mooie fiets heb je gekocht! Wanneer is je mannetje weer thuis? Kregen jullie eigenlijk gelijk een echo bij de intake? wendy; Hopelijk hebben jullie nog een gezellig avond gehad! Lizab; dat is nog eens leuk shoppen! Vroeger deed mijn moeder ons speelgoed in een kussensloop (die dan wel dicht knopen) en dan in de wasmachine. Werd het altijd mooi schoon van! Ik heb even op internet gekeken naar die sparta papazone, maar dat is echt een hele stoere papafiets! Miss; misschien ben ik het even kwijt maar waarom zou het tweede kindje eventueel op de lange baan geschoven moeten worden? Wij hebben hier maar een paar vlokjes sneeuw gezien! Wij hebben vandaag de zolder opgeruimd, 3 vuilniszakken met troep weggegooid, wat je allemaal niet bewaard zeg... maar nu hebben we er weer ruimte! Meiden fijne avond nog.... Liefs,
Chantal; welkom! Sakina; ik duim met je mee dat het deze maand raak is! En welkom natuurlijk! Miss; ik zie je antwoord al balen zeg dat de woningruil niet door gaat! Naar wat voor huisje zijn jullie op zoek? Ja dan begrijp ik dat dansen de manier is om je bezig te houden totdat jullie een nieuwe woning hebben! Hopelijk hebben jullie snel een andere woning gevonden.... Beterschap!
Manuela nog gelukt met de administratie vandaag? Joan leuk hoor dat je vriend er ook zo van geniet dat jullie zwanger zijn. Chantal welkom, gezellig dat je bij ons mee wilt kletsen. Is dit jullie 1ste kindje? Welkom Sakina, leuk dat je ook mee komt klesten bij ons. Ook voor jou jullie 1ste kindje? Wat vervelend zeg van je MK, nooit leuke dingen om mee te moeten maken. Joan dinsdagavond komt Ray weer thuis. Kijk er nu wel weer naar uit. Hij belde vanochtend nog eventjes, heerlijk om weer even zijn stem gehoord te hebben. Ik heb echt wel diep respect voor die meiden waarvan vriend/man in Afganistan voor maanden zit zeg. Ik kijk na 5 dagen al weer uit naar zijn thuiskomst.
Heeeyyy meiden, Weer 2 pendels binnen: April zwanger van een meisje....lijkt er toch echt op dat het een meisje gaat worden en misschien wel april.... Ik ga vanavond weer even bijlezen (zit nu op m'n werk). Fijne dag allemaal! xxx
Hoi, Hier weinig te melden, behalve dat ik nog een week op het wachtbankje zit. Welkom Chantal en Sakina. Gezellig hoor weer 2 nieuwe dames erbij. Ik mag nu weer 3 avonden werken dus weinig online. Lees vannacht nog wel even bij.
Chantal en Sakina welkom ! Hoop dat het snel raak mag zijn. Missco hoe is het met je buikpijn ? Nou hier kleine vlokjes sneeuw die niet blijven liggen. Wij hebben nog helemaal geen sneeuw gehad dit jaar. Zou wel leuk zijn om een echt pak sneeuw te hebben. Ben benieuwd hoe Julia het zal vinden.
Goedenavond meiden! Isra; fijn dat Ray alweer bijna thuis is! Nou idd het is heftig hoor als je vriend/man zoveel maanden van huis is! Ik vind het ook fijn als mijn vriend elke avond gewoon weer thuis is en dat we samen kunnen slapen.. zo'n leeg bed vind ik maar niets! Wendy; spannende pendels! Duim voor je dat ze uitkomen.... Lin; succes met je avonddiensten! Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik ga vanavond lekker vroeg slapen, er komen weer een paar drukke dagen aan Meiden fijne avond nog! Liefs,
Goedenavond allemaal, Welkom nieuwe meiden! Isra: nog 1 nachtje Joan: volgens mij krijg je altijd wel een echo bij het eerste bezoek aan de verloskundige. Althans zo gaat het hier. Eerste afspraak rond de 12 weken (wachten duurt dan lang ). Wij hebben hier trouwens 2 mannelijke verloskundigen. Als ik nu evt zwanger word dan mag ik met 7 wkn naar de gynaecoloog om te kijken of het op de "juiste" plaats zit.... Net even terug van een uurtje sporten....heerlijk weer even alle frustraties weg Mot is trouwens weer bijgelegd hoor... xxx
Lin spannend hoor op het wachtbankje. Joan ja JOEHOE nog 1 nachtje, heerlijk en dan is hij weer thuis. Hoe voel je je? Begint het al een beetje tot je door te dringen dat je zwanger bent? Wendy ik mocht met 6 weken al naar de VK en kreeg toen al gelijk een echo tijdens mijn intake. En met 10/11 weken kreeg ik weer een echo. Onze VK praktijk heeft ook een eigen echo apparaat, dat is wel een voordeel hoor. En 2 mannelijke VK's dat hoor je niet zo vaak. Gelukkig dat jullie het weer bijgelegd hebben. Manuela krijg jij ook continu een melding van mij op MSN. Ik schijn naar andere meiden een virus te hebben gestuurd, waar ik zelf niks vanaf weet.
hoi, ja dit word ons 1ste kindje en ik hoop echt dat het snel raak is.heb echt heel wat jaren moeten wachten tot me vriend er klaar voor was maar nu eindelijk gaan we ervoor wat moet ik op de lijst zetten?
ja lijkt me ook leuk en gezellig om hier te komen kletsn, ja voor mij is het het eerste kinsje en hoop ook dat het snel raak is want pff als ik zo rond kijk me schoonzusje pas een kindje me nichtje en nog meerdere om me heen hehehe IK WIL OOK en het w8en duurt altijd zoooo lang hehe.. en jij isra? ben je ook bezig, hoe lang al en ook voor je eerste kindje?