Bedankt voor het uitrekenen van mijn BMI, is dit goed? Zo te lezen heb jij wel een goed figuur, lang en slang!? Doordat ik zo klein ben, lijk ik al gauw op een klein dik propje (moet eerlijk toegeven, dit is wat overdreven ) maar zo voelt het!
Nou meneer monteur is geweest. Onze ketel is gewoon harstikke KAPOT! Helemaal vol met water Hij komt dalijk wat elektrische verwarmingsdingen brengen zodat Tygho het in elk geval niet koud heeft vanacht. Op z'n vroegst donderdag wordt de boel vervangen.. het kost wat meer werk dan bij een normale woning omdat wij bovenburen hebben, en onze pijpen lopen ook door hun ketelkast Heeeeeel handig! Zitten we dus zowieso tot donderdag zonder verwarming en warm water Linda, geeft niet hoor, had maarzo gekund dat hij nog nachtvoeding kreeg. Isra ik heb je tip opgevolgd. Tygho na z'n fles, om 8 uur op zn buik in bed gelegd, strak ingestopt en hij ligt vooralsnog heel rustig te slapen Ben benieuwd of dit DE methode is!
De komende dagen ben ik even niet of erg weinig online. Ik mag drie nachten werken en het weekend gaan we naar vrienden. Tot snel en dan wil ik graag roze zien !
ik ben 1,75 en weeg 64 kilo, een bmi van 20.9 helemaal goed dus! voor de zwangerschap had ik een bmi van 18, dus krap aan genoeg! ik ben erg tevreden zo!
ha meiden! Sorry dat ik zo weinig lang kom, heb het heel druk gehad de laatste tijd! Maar vandaag heb ik wel tijd dus ik ga even bijlezen, eens zien of ik nog belangrijke dingen gemist heb!
goeiemorgen. Nou de nacht is redelijk gegaan. Wel regelmatig wakker geweest maargoed harmen moest er ook om 4 uur uit, Tygho werd rond middernacht in paniek wakker, speentje gegeven. En rond 5uur ook weer...weer was speentje voldoende. Half 7 was meneer wakker ipv de standaard half 6. Hij heeft het gelukkig niet koud gehad(in tegenstelling tot z''n mama die met een gebreid vest en sokken aan in bed lag )
Ik was op bladzijde 62 gebleven zie ik.. @wendy, wat balen van je te lange gordijnen. Kan je ze niet wat hoger hangen (met die haakjes bovenin)? Maar goed, beter te lang als te kort, dat heb ik een keer gehad en daar valt niks meer aan te doen! Ooh ik zie al dat je moeder geholpen heeft. Hihi, ik kan zelf ook niks met de naaimachine, heb er niet eens 1! @Lin, ooh van de ikea wordt ik ook altijd hebberig! Mijn halve inrichting komt er vandaan, ze hebben zulke leuke dingen! Iedereen is altijd verbaasd als ik vertel dat het van de ikea is, veel mensen denken toch nog steeds dat het alleen maar goedkope rotzooi is daar, maar dat is echt niet zo! Waaah nou scroll ik verder en zie ik een zwangerschapsbanner onder je naam, wat goed!! Gefeliciteerd!! @Linda, beterschap! Hoop dat het inmiddels wat beter gaat! @Vermanen, wat leuk dat je dat allemaal zelf maakt! Ik zou het ook graag willen kunnen, maarja... ik wil wel meer @Isra, wat knap van Ryan! Lijkt me heerlijk om je kindje zo nieuwe dingen te zien leren. @sakina, wat schattig die puppies! Gefeliciteerd! @kiwietje, nog maar 5 pilstrips te gaan, je zal zien dat het snel gaat hoor! Zeker met die voorbereidingen voor de bruiloft er bij. @linda, hihi stiekem toch al begonnen dus, ben benieuwd of het al wat oplevert @sakina, spannend hoor, hoop voor je dat het raak is! @vermanen, super dat alles er zo goed uit zag op de echo! @krokodieltje, welkom hier! @Lin, wat mooi die reactie van je man! Kan niet wachten tot ik zulk nieuws mag brengen.. @MissC, wat vervelend dat tycho zo slecht slaapt. Ik was zelf vroeger ook een nachtbraker, is wel goedgekomen, maar pas met een paar jaar geloof ik. @Tanna, welkom! @Krokodieltje, heftig die medicijnen! Maar klopt het dat er een kans is dat je je als MS patient tijdens de zwangerschap beter voelt? Of heb ik dat verkeerd begrepen? @Wendy, fijn dat de dokter even gaat 'helpen', hoop ook voor je dat het hierna weer normaal wordt. Op hoeveel dagen zat je nou? Jeetje allemaal meiden met een nette BMI Hier is hij 28,5, te zwaar dus. Maar ik maak me er niet heel erg druk om, ik ben namelijk altijd al zo geweest en voel me er prima bij. Het is ook niet heel erg te zien, heb maat 42 en vind dat eigenlijk wel netjes. Gewicht zegt niet alles natuurlijk! Maar ik zou er graag een paar kilo aftoveren hoor. @MissC, pffff wat een gedoe met die ketel zeg! Is hem geraden ook ja dat hij nog dezelfde avond komt! OOh jee nou lees ik ook nog dat het lang gaat duren, dat is ook wat....kan je niet een paar dagen naar ouders/schoonouders? Zo, dat was het alweer Hier alles prima, we zijn fijn aan de klus 8) maar volgens mij nog geen eisprong gehad dus we gaan nog even door, is geen straf gelukkig
Hier ook geen straf... Heb nog een grappige anekdote van de gyn trouwens. Die vroeg of we anti-conceptie gebruikten. Nee zei ik. Hij aarzelend: dan kán je zwanger worden of is dat de bedoeling. Ja zei ik kalm. Maar van binnen lag ik in een deuk!
Ik kom ook weer even spieken hier ikke ben 1.70 maar te zwaar Ikke weeg rond de 80 kilo. Voor ik zwanger van Dayenne was woog ik er 93. tijdens de zwangerschap afgevallen. Einde zwangerschap 87,5 kilo. 3dagen na de bevalling woog ik er 80... Hier ook maatje 42, en ik vind het wel goed zo. Ik kom niets aan, maar val ook niet meer af. Dit komt mede door mijn te traag werkende schildklier. Gisteren zijn wij officieel in ondertrouw gegaan. Dayenne krijgt een kies door. Dus die schijt me alles onder, heeft vanacht ook gespuugt ( tegen de muur op) en heeft weer luier uitslag. Dat laatste heeft ze altijd als ze tandjes krijgt... Dayenne word wakker ik kom straks weer.
Ik geloof dat ik dan wel een van de langste ben met mijn 185 cm en ik weeg zo rond de 80 kilo. Voor de zwangerschap van Anouk was ikke 73 kg maar dat was ook nog voor ik stopte met roken. Ik voel me er prima bij en pas ook in maatje 42. Ik hoop op meer nog betere nachten Miss. Anders breng je Tygo maar even hier. Ik moet toch nog 2 nachtjes werken. Hahahaha Vernamen. Dank je Rosa jij de volgende samen met Sakina? Hoe is het verder met alle dames? Wendy jij al aan de medicijnen? Ik ga zo de pizza maar in de oven doen. Wij eten Pizza !
heej dames alles goed hier zoo ik zie jullie zijn weer een heel eind met kletsen ik hou ut af en toe niet meer bij eheheh lol. hier verder alles goed op pijnelijke tepels na en de krampen zijn iets minder gelukkig.. verder heb ik een nieuwe verslaving eheh roller coaster tycoon 2, een eigen pretpark bouwen helemaal geweldig
Ik ben vreselijk moe en de koffie vind ik ook niet echt lekker momenteel. Dit had ik eigelijk al voor het weekend. Nog voor de test. Verder nog erg onwerkelijk. Volgende week maar eens bellen naar een VK . Ben benieuwd wanneer we dan voor een echo mogen. Klusse. Spannend hoor Sakina. Wanneer ga je eventueel testen?
Een goede BMI is tussen de 18 en 25 volgens het voedingscentrum kijk eens op deze site is een bmi meter van het voedingscentrum: http://games.voedingscentrum.nl/body_ma ... _mass.html
Missco: jeetje wat balen zeg, wel fijn dat Tygho redelijk geslapen heeft. Is jullie husi zo koud dan zonder verwarming aan ? Sterkte ermee. Rosa ja idd toch al stiekum bezig, maar zijn er niet bewust mee bezig als het komt komt het. Blijven een beetje in tweestrijd. Aan de ene kant willen we nu al en aan de andere kant nog even wachten. Vermanen: haha wat dat de gyn wat je kwam doen dan Verena: Gefeliteerd met je ondertrouw. Vervelend zeg dat dayenne zo ziek is van een kies. Hoop dat ie snel door is.
Vermanan lees net dat ik een foutje had gemaakt ! Zou wel slecht zijn een BMI van 15 Ik woog voor mijn zwangerschap 70 kg en ben na mijn zwangerschap snel 10 kg afgevallen (was ook maar 5 kg bijgekomen) Ik moet er nu juist alles aan doen om niet verder af te vallen. Ik vind mezelf nu eigenlijk net wat te mager vooral op mijn bovenlichaam. Ik niet mooi om zo botterig te zijn. Dus ga zo maar even een appelflap eten Of 2 !