Heb geen idee, maar dacht dat het wel duidelijk was dat wij geen sexuele voorlichting meer nodig hadden aangezien er al een beebje was? En tja een BMI van 15, schrok al. Dan mag er bij mij namelijk nog wel het eea af!
Verena: gefeliciteerd met je ondertrouw! Sakina: is idd spannend voor je zeg! Wanneer ga je testen?!? Ik ben maar een kleintje denk, 1.70 en pas ook in maatje 42. Vind mezelf echt te zwaar en sport veel. Maar ja, als ik zo door blijf snoepen dan helpt dat sporten niet echt Vandaag naar de apotheek op medicijnen op te halen....zijn ze er morgen pas! Dus ben nog niet begonnen... Rosa: zit nu 66 (!) dagen... MissC: heb niet echt tips voor je om de kleine door te laten slapen. Sem slaapt vanaf 3/4 maanden al door dus heb niet echt veel dingen uitgeprobeerd. Hij sliep door toen ik met babymassage was begonnen. Ieder kind is verschillend en weet zeker dat het bij jullie ook goedkomt! We gaan vrijdag lekker een weekendje weg. Met vrienden naar Port Zelande. Iemand al een keer daar geweest?! xxx
Rosa als je je zelf er goed bij voelt is het toch geen enkel probleem. Verena gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Wendy oh lekker pizza. Wij eten op woensdag altijd bij mijn schoonouders, omdat ik op woensdag altijd werk en Ryan daar is. Wij hebben spagetti op, jammie jammie. Lin och die moeheid, praat me er niet van. Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook zo moe. Raar he dat zo'n beginnende zwangerschap je lichaamelijk helemaal kan uitputten. Er gebeurd natuurlijk ook wel veel in je lichaam, maar toch?! Ik woog voor mijn zwangerschap 58 kg, ben in totaal 18 kilo aangekomen. En ben toen flink aan het lijnen gegaan dat ik op een gegeven moment 55 woog. Ik was echt wel trots op me zelf, het liefst had ik er nog een paar kilo af, maar ik was het lijnen zo zat dat ik even gestopt was stiekem zaten er inmiddels al weer snel 3,5 kilo aan. Maar ben nu weer aan het lijnen en vanmorgen 56.9 dus ik ga weer de goeie kant op. Oh Lin je maakt me wel jaloers met je appelflap of 2 Wendy leuk naar Port Zeelande. Ik ben er zo'n 8 jaar geleden een keer geweest. Ik vond het echt super leuk. Een overdekt plaza, tropisch zwembad(je) erbij, die vond ik niet overdreven groot. En wij hadden een huisje aan het water bij de haven, vond dat ook wel heel leuk, je zag precies alle bootjes liggen. Veel plezier.
@ lin & wendy pff ik weet niet het liefst zou ik morgen al willen testen maar ben bang dat het dan een teleustelling wordt, ik wil als ik het kan gewoon w8en tot 2 dagen of 3 na mijn nod datum, maar denk neit dat ik het vol kan houden zit nu al helemaal in de zenuwen en ik heb ook nog mijn testen terug gevonden dat is helemaal niet goed voor mij had ze vanstrakke al in me handen en zat te twijfelen dus ik weet niet maar ik probeer me morgen vroeg in te houden en de andere dagen en dan denk ik dat ik maandag ga testen ( als mijn nod ni komt)
goeiemorgen! Nou onze eenzame koude nacht weer overleefd. Gisteravond lekker in bad geweest bij mijn ouders. Tygho heeft eventjes alleen in het grote bad gezeten(voor het eerst) en eventjes lekker samen met mama half 11 waren we thuis. Dubbele dekbed gemaakt(ene helft lag nog bij mijn ouders omdat onze oude wasmachine een te kleine trommel had om die te wassen) Dus minder koud gehad vanacht. Tygho bij mij op de kamer gehad in het campingbedje, het slapen ging redelijk, niet super maar ook niet slecht. Gelukkig is Harmen vandaag vroeg weer terug uit Belgie, de storing was sneller verholpen dat ze haddn verwacht. 8 uur zouden ze komen voor de ketel maar ze waren en kwart voor 8 al. Ik was amper klaar met Tygho de fles geven en mezelf aankleden joh! Altijd slechte afsprakenmakers die lui Die menen vast dat ik om half 6 fris en fruitig naast mn bed sta om de kleine onder handen te nemen. Heb nu dus ook geen water meer totdat de nieuwe ketel erin zit... 2 emmers water voor de wc en een waterkoker vol en 2 flesjes voor het geval dat het nodig is Maargoed straks een spiksplinternieuwe HR-ketel Dat gaan we vast merken
Missco waarschijnlijk hangt ie binnen een paar uurtjes, en heb jij weer een lekker warm huis ! Sakina succes met wachten ! Isra heb 3 appelflappen op !
Hier zijn we druk aan het inpakkenl...blegh heb ik een hekel aan. Ben altijd bang dat ik wat vergeet Loop altijd te stressen hoor als we weggaan dus let maar niet op mij Miss: hopelijk is de monteur sneller klaar! Dan zit je er daarna weer lekker warmpies bij! Sakina: knap hoor dat je je zo kan inhouden! Ik heb er inmiddels al aardig wat testjes tegenaan gegooit Duim voor je...
Sakina knap hoor dat je je eigen zo goed kunt inhouden met testen. Maar ik kan me je teleurstelling helemaal indenken mocht je negatief testen. Nou duim voor je dat je ook op je roze wolk mag gaan zitten. En Miss merk je het al dat je een nieuwe ketel hebt? Ohh linda 3 appelflappen, jammie jammie ik wil ook. Wendy inpakse en veel plezier. Ik zie trouwens in je onderschrift dat je een hoop pendels binnen hebt gekregen voor april, spannend hoor. Net even lekker de hond uitgelaten, Ryan ook mee in zijn fietsje. Het is wel super lekker weer, wel koud maar daar kan je je eigen altijd wel goed tegen kleden.
Nog steeds in de kou hier... Het heeft niet zozeer met de ketel te maken maar met de afzuiging ofzo? Daar moet een slang doorheen maar dat is lastiger omdat wij ook bovenburen hebben (die ook een nieuwe ketel krijgen vandaag) n daar moet alles ook door de kast heen blijkbaar en dan nog het dak op... heel ingewikkeld iig kan dus nog wel ff duren
Pff Missc dat klinkt lastig. Een hele verbouwing bijna. Maar het gebeurt iig en dat is mooi! Zijn de bovenburen even blij dat jullie ketel kapot ging
@ Wendy30380 en Isra ja het is heel moeilijk maja we w8en nog lekker af,, ik ben alleen beetje bang hehehe alle pendels die ik heb gedaan heb er vandaag weer een binnen geven allemaal april jongen aan en 1 april meisje duss pfff ik hoop dat april februari is hehehe..
heej meiden hehe heb net naar mijn dag horoscoop zitten kijken voor de lol heheh staat wel iets kei leuks in heheh kijk bij liefde heheh Daghoroscoop Weegschaal 23 september ~ 22 oktober Blijf rustig, wat er ook gebeurt, en luister niet naar personen die paniek willen zaaien. Er liggen nieuwe kansen op je weg, je hoeft ze alleen maar te pakken. Er is een tijd van handelen aangebroken.. Gezondheid Geef niet te snel op. Vanaf het midden van de dag voel je je sterker dan je tot nu toe gevoeld hebt en dan kunnen ziektesymptomen spontaan verdwijnen. Probeer ziektes te vermijden door veel beweging in de frisse lucht en door voeding die rijk is aan vitamines.. Liefde Op jouw weg naar geluk staan geen hindernissen. Een onverwachte vrolijke gebeurtenis zorgt ervoor, dat je een gat in de lucht springt van blijdschap. Wees niet te streng voor je vriend(in), ook niet als hem/haar iets te verwijten valt.. Werk Als je ergens niet met hart en ziel achter kunt staan, sla dan snel het roer om. Deze dag is gunstig voor alles wat met je werk te maken heeft. Ook voor onderhandelingen en het afsluiten van transacties is deze dag gunstig..
hihi sakina...hoopgevende horoscoop heb je! Nou wij zitten ook weer warm! Mag ook wel na bijna 7uur werk! Vermanen, de bovenburen zijn idd blij!
Hoi Dames, Ik moet nog even wennen hoor ik lees veel mee op forra's maar ben nooit zo goed in posten. Missc: lekker dat je er weer warm bij zit zeker met een kleintje in huis. Sakina: Ik duim voor je dat het inderdaad feb is en niet in april pas. Hoe werkt dat eigenlijk die pendels? Heel raar maar ik weet dat we deze maand nog niet serieus begonnen zijn maar stiekum hoop ik toch dat de ongi uit blijft. knuf tanna
hier is de link daar kun je het lezen hoe het in zijn werk gaat en wat je kunt doen om voor je te laten pendelen.. liefs sakina http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431
@ Sakina Suc6 met je inhouden @ oOMissCOo Fijn een nieuwe ketel! @ Wendy Veel plezier ************************************************************************ Hallo, Vandaag bij de reumatoloog geweest. Ik was helemaal vergeten dat het vandaag was. Ik had Damian lekker eten gegeven en verzorgt en ging toen met mijn thee achter de pc zitten en bedacht me dat ik eigenlijk weer niks te melden had op het forum en dat ik wel weer wat te babbelen heb als ik bij de reumatoloog ben geweest....oeps dat is vandaag...het was iets over 10 en ik moest 10.45 uur er zijn....het is 45 min rijden. -vies woord- opschieten, Rob zijn bed uit geschopt, mijn ouders op getrommeld en als de bliksem naar Nijmegen gereden, even gebeld en we waren een 15 min te laat. Viel nog mee. Maar Mijn schouders waren nog meer achteruit gegaan. Het kraakbeen tussen kop en kom zijn weer minder en de 2 hapjes die eruit gegeten zijn door de reuma zijn ook weer wat groter. Het is echt de artrose wat zo'n pijn doet en vooral nu door veel gebruik en getil. Maar we konden er wel even nieuwe schouders in hangen Welja dat is ook heel normaal. Maarja nu moet ik dus weer naar de orthopeed, hele leuke man, heeft mijn polsen ook vervangen. Of dat voor of na een 2e kind moet, moet ik met dr. de Vos bespreken. Dus dat wachten we dan nog maar even af. We zijn ook nog niet zo ver. Verder met Damian alles prima, zit heel de dag achter zijn kont aan in de woonkamer, alles is leuk en interessant, behalve zijn eigen speelgoed. Klein draakje -in love-