Isra: Ik krijg er een brok van in mijn keel. Een hele dikke knuffel. En weet verder even niet wat te zeggen. Misscoo: Heel veel sterkte met Tycho en ik hoop dat hij snel weer op knapt. En vanacht een goede nacht heeft. Hier niet veel te melden gaat allemaal z'n gangetje. Tanna
Nog niet terug gelezen maar hier gaat het voor mijn gevoel niet goed. Ik heb sinds vrijdag steeds een beetje bloed verlies. Maak me ongerust en ben hierdoor verdrietig. Manlief belt straks naar de dokter. Ik moet werken. Spreek jullie.
Misscoo hoe is de nacht gegaan ? Lin wat rot zeg dat bloedverlies, is het helderrood ? Of na het vrijen. Ik had er na het vrijen de eerste maanden ook last van.
Lin: Mijn schoonzusje heeft hier ook veel last van gehad meerdere bloedingen in de zwangerschap. En ze heeft nu een prachte dochter Wel even na laten kijken. Een dikke knuffel Tanna
Ooh Isra wat moeten jullie geschrokken zijn zeg! Gelukkig dat alles toch goed is afgelopen! Ik duim hard voor je dat het nooit meer gebeurd! MissC veel sterkte met je zieke mannetje! Lin71 wat naar dat bloedverlies. Het hoeft niks te betekenen maar dat weet je zelf ook wel, dat maakt de angst niet minder denk ik. Hopelijk krijg je toch goed nieuws!
goeiemorgen dames. Allereerst, Lin meid niet meteen gaan doemdenken he! Heel veel vrouwen hebben bloedverlies in de zwangerschap. Kan heel veel redenen hebben. Goed dat je ff contact op neemt met de dokter hoor! Doe rustig aan. Hier een redelijke nacht gehad. Tygho heeft beter geslapen dan dattie normaal doet dus daar zijn we blij van. Helaas begin ik nu ook ziek te worden Keelpijn,Hoofdpijn,Buikpijn en ga zo maar door. Met Tygho leek het wat beter te gaan maar vanmorgen heeft hij toch weer overgegeven. De hele box zat onder De koorts is wel al gezakt gelukkig naar 38,2 dus hij is ook een stuk vrolijker. Nou ik ga weer op de bank hangen want ik voel me behoorlijk beroerd
He wat vervelend allemaal: @ Lin, al wat gehoord van de ha? @ MIssc, bankhangze dan maar. Heel vervelend dat je nu zelf ook ziek bent terwijl Tygho ook niet in orde is. Gelukkig is de koorts nu wat gezakt. Vergeet niet dat de koorts stijgt naarmate de dag vordert. Dat is heel normaal. Niet te warm aankleden, dan kan de warmte goed weg. En in principe is koorts een goed iets, het betekend namelijk dat zijn lichaam aan het vechten is om weer beter te worden. Dikke knuf voor jullie allemaal!
Lin, jeetje kan me voorstellen dat dat heel erg schrikken is, maar moed blijven houden hoor. Ik snap dat je erg verdrietig bent. Dikke knuf! Och miss jij begint nu ook ziek te worden, bah bah. Nou hopelijk knapt de familie Miss snel weer op. Sterkte en beterschap.
@ isra ik ga morgen testen hehehe heb gister een test gedaan maar negatief dus morgen nog een ik heb gelezen dat om de twee dagen hcg vermeerderd dus miss morgen posi,, mijn gevoel zegt namelijk 90 % zwanger
Oh wat spannend meid. En ook nog steeds niet ongi geworden dus dat is ook wel positief. Nou meid ik blijf duimen voor je. Ik had het bij de zwangerschap van Ryan ook. Vrijdag teste ik en die was negatief en zaterdag teste ik weer en die was positief.
Sakina spannend zeg ! Ik duim voor je hoor. Heb je veel tekenen dat je zwanger kan zijn ? MIssco Heel veel beterschap !
@ isra ja had jij dat ook en was die die dag erop gewoon vet duidelijk of gewoon betje maar wel zichtbaar? @ linda nou tekenen wel ja linker tepel hof is ietsjes donkerder, lichte steekjes in me onder buik soms ter hoogte van me navel aan de rechterkant ook steken, en ik heb heel dikke witte afscheiding :O
oow en het viel me op al 3 dagen lang elke nacht als ik in bed lig dan met omdraaien zeg maar dan komt er lijkt wel iets zuurs nar boven maar er gelukkig niet uit .. en daarna wer weg
Sakina ik had die testen van clearblue die zeggen 'zwanger' of 'niet zwanger' dus niet met streepjes. En vrijdag was het echt niet zwanger en zaterdag stond er ZWANGER! Dat geeft moed he?
jaa dat geeft zeker moed ff vraagje hoe duur zijn die dingen die zwanger neit zwanger aangeven heheh ik ga meestal bij kruidvat die van 7 euro halen maar heb eigenlijk niet gekeken naar die clearblue ken je die daar ook halen dan? want dan zwanger neit zwanger lijkt me wel duidelijker dan die treepjes heheh
ja had het gezien kom net trug van de kruidvat ik wou die te kopen maar ja ik heb er ma een nodig je kan ze nergens appart krijgen jmmr, dus heb ik maar die predictor gekocht die zal tog ook wel goed zijn