We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Sakina ik vond het wel lekker dat er 3 inzitten. Mocht je toevallig weer negatief testen heb je er altijd nog 2 liggen!

Want ik teste eerst vrijdag negatief, toen zaterdag positief en maandag kreeg ik in eens twijfels hihi dus toen hebben we nog een test gedaan :D

Of mocht het toch bijvoorbeeld deze maand niet raak zijn, heb je er altijd nog 2 liggen voor de volgende :D

2. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    ja oke dat wel jaa maar heb er nu 2 in huis en mochten die nog niet aanslaan dan ga ik wel zoon cb halen,, maar ja miss na morgen hoef het neit of miss wel:(

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hè wat spannend is het hier toch ;)
    Ben benieuwd morgen hoor :D

4. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hey allemaal, ich bin wieder zuruck! :) Heeeeerlijk weekend gehad, maar ben wel uitgeput. Natuurlijk veels te laat naar bed gegaan en jammer genoeg weer vroeg op :(

Lin: snap dat je heel erg ongerust bent! Ben je al bij de ha geweest?

Isra: wat een verhaal zeg over jullie knulletje! Heb het wel eens meer gehoord, maar zo me echt geen raad weten als het ons zou overkomen.

Sakina: nog steeds spannend voor jou zeg! Laat je het morgen gelijk weten?!

Ik ben vanavond begonnen met de medicijnen...

Ik ga lekker bankhangen...xxx

5. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ow ja...heb weer 2 pendels binnen: april zwanger van een meisje. Zal ze zo even erbij zetten...

6. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hey Wendy, ook welkom terug!

Hier gisteravond onverwacht nog even gezellig gehad in bed ;) Vandaag vroeg naar bed, want ben wel moe....:)

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    wendy leuk dat je weekend zo geslaagd was, vond je het een mooi park? En als je de pendels moet geloven dat gaat het volgens mij echt april worden hoor :D

Vermanen hihi, moet lachen om je!

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo meiden,

Want een verhalen allemaal!

Isra, kan me voorstellen dat je echt enorm geschrokken bent. Fijn dat jullie er veel over hebben gevonden, en dat er dus geen kans op hersenbeschadiging is. Bah..

Missco. Beterschap voor Tygho! Hoe voel je je zelf nu?

Sakina, succes met testen!

Lin, hoe is het nu met je?

Dat waren de laatste 3 pag. de rest heb ik neit doorgelezen.

Hier in ieder geval goed nieuws. Ik heb een nieuwe baan. Vandaag 2e sollicitatie gesprek gehad en ben aangenomen! Krijg van de week een aanbod op papier en als ik akkoord ben, dan kan ik per 1 april beginnen. Ga er qua salaris echt enorm op vooruit, dus dat is natuurlijk erg fijn. :)

Ik heb niet echt de puf om steeds bij te lezen. Ga weer wat meer mijn best doen hoor! Voordeel van mijn nieuwe baan is dat ik meteen een contract voor onbepaalde tijd krijg. Na de proeftijd (2 mnd) gaan wij dus officieel helemaal zeker voor een 2e! We schuiven dus 1 maandje door naar juni. (april, mei proeftijd en per 1 juni dus onbepaalde tijd en dan gaan we er voor!)

Nou, groetjes en tot snel!

9. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Lizab: Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Sakina: Ik duim voor je hopen dat je morgen positief test.

Ik kan een maand door weet nog niet precies welke datum. Ik ben 4 dagen eerder ongesteld geworden. :( voor mij een hele rare gewaarwording. Je kan bij mij meestal de klok er op gelijk zetten. Maar ja was toch een proef ronde. Als de :evil: weer weg zijn gaan we er voor.

groetjes Tanna

10. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    @ iedereen ik hoop egt dat het positief is morgen:) zodra ik heb getest laat ik hier weten:)

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Lizab, gefeliciteerd met je nieuwe baan.

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Missco: gaat het alweer wat beterder ?

Lizab gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wel lekker dat je zo snel een vast contract krijgt.

Tanna: Jammer zeg dat je al ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde en er dan officieel voor gaan.

Sakina: Succes met testen, ik ben erg benieuwd !

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Morgen naar de gyn, moet ervan uitgaan dat het niet goed is volgens de huisarts.

Afwachten dus.

Ik laat morgen wel weten hoe en wat.

14. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Mogge!

Lin: och wat moet het voor jou een rotdag zijn vandaag. Hoop voor je dat de dag snel voorbij gaat en dat je morgen goed nieuws krijgt!

Lizab: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat ga je precies doen?

Isra: vond Port Zelande echt heel leuk! Mooi zwembad, plaza noem maar op. Die kleine heeft het weekend van z'n leven gehad. Volop de aandacht (we waren met z'n achten) :D Heb op Hyves al wat foto's gezet. Zal er vandaag ook wat op Sem z'n site zetten...

Joan: hoe gaat het met de zwangerschap?!

Hoe gaat het met alle andere meiden?

xxx

15. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    He meiden, ik knal er gewoon weer in. Ik heb de laatste weken weinig tijd gehad, en waarschijnlijk komt er binnenkort een einde aan mijn rustige schippersvrouw bestaan. Onze matroos gaat van boord en dan mogen we het weer saampjes doen. Is niet zo'n ramp maar dan krijg ik het wel druk.

VErder zijn we flink bezig met de bruiloft. Gisteren heb ik mijn bruidsschoenen gekocht. Bij 2 bekende lingeriezaken gevraagt of ze daar bruidslingerie verkopen, maar dat doen ze niet meer :(

Dus nu ben ik opzoek naar een andere zaak waar ze ook (betaalbaar) bruidslingerie verkopen.

Dayenne doet het goed. Ze loopt soms een stukkie los, maar echt helemaal los durft ze niet.

Ik ga nu weer goed proberen mee telezen, maar heb even geen zin om 15pagina's terug te lezen, als jullie hetniet erg vinden :)

Kusjes!

16. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Goeiemorgen!

Lisa gefeliciteerd met je nieuwe baan! Goed zeg dat je meteen een vast contract krijgt!

Tanna balen van je ongesteldheid! Op naar de eerste echte ronde dan maar!

Lin wat naar dat je nu nog niks weet, en dat de huisarts zegt dat je er vanuit moet gaan dat het niet goed is :( Sterkte morgen bij de gyn!

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Klopt leuk is anders maar goed de natuur doet zijn werk denk ik dan maar. Het maakt het verdriet daarom niet minder erg.
    Op mijn werk en het werk van manlief is erg veel begrip gelukkig.

Ach het is beter zo. En beter nu dan na een echo waarbij je hartje al hebt gezien.

18. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ja daar heb je ook gelijk in, het gaat natuurlijk niet zonder reden mis, maar het blijf naar! Dikke knuffel van hieruit!

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dikke knuf Lin!

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Lizab gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Tanna succes in de volgende ronde.

Ahh Lin dat meen je toch zeker niet. Heel veel sterkte meid een dikke digi knuffel van ons. En zoals je zelf zegt het is wel de harde realiteit en het gebeurd niet zonder reden. Maar idd dat maakt het verdriet niet minder.

Verena wat balen zeg dat jullie matroos van boord gaat. kunnen jullie niet op zoek naar een nieuwe?

En Sakina kan jij al met goed bericht komen?

Deel Deze Pagina