Nou dames, dank voor jullie hartelijke welkom! Ik ga maar eens richting mijn strijkplank, de kleine man slaapt weer dus heb ik ff 1,5-2 uur de tijd Tot later!
FSH waardes, zijn Follikel Stimulerend Hormoon Ik ben een lange tijd niet ongesteld geworden ondanks de pil. Utieindelijk weeti k veel hoeveel testen versleten, menstruatieopwekkers gehad die neit werkten. Bleod en urine onderzoeken gehad. Uit die laatste onderzoeken is gebleken dat mijn FSH hoger ligt als die van een 'normaal' iemand van mijn leftijd. Als je het in leeftijd uit drukt zijn zebij mij zo'n 6jaar ouder. Niet dat er iets mis is met iemand die met 27zwanger wilt raken hoor, maar wij wilden eigenlijk pas over een jaar of 3 voor een tweede gaan. Dan is mijn FSH waarschijnlijk ook van iemand van 30. En zo als vele weten is de kans dat je zwanger raakt met eenleeftijd van 30 of ouder minder als die van iemand van 21 of 25. Dus gaan we er eerder voor. Maar we wilden niet direct ervoor gaan ivm onze geplande bruiloft die we al een paar keer hebben uitgesteld, doro zwangershap, door geld gebrek. En nu willen we wel dat de bruiloft door gaat. Hoop dat je nu wat meer duidelijkheid hebt missc
Leuk die lijst zo! De kleine ligt nu ook even lekker te slapen...even tijd voor mezelf! Hij is vannacht flink in de weer geweest
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 13 wannabe 2009 mama's! Januari MamaVanBas - Ronde 1 Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 1 Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Februari oOMissCOo - Ronde 1 (geen anticonceptie!) Amaryllis - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 Maart Isra - Ronde 1 Verena87 - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo ----------------------------------------------------------------------------------- Wendy ik heb je ronde naar 1 gewijzigd!
Isra en Missc: Zag jullie hier staan en dacht even reageren! Ik wil jullie heel veel succes wensen met het klussen! Die grote mannen van jullie willen en vast wel een broertje/zusje bij! Ik ga jullie wel in de gaten houden natuurlijk he! Liefs Simoon
hahaha isra heeft nog niet eens gezien dat er een lijst is... MAargoed die heeft natuurlijk wel meer aan dr hoofd nu...
Rosa wat vervelend zeg van je kat. Lin heerlijk een weekje vrij. He Miss wat leuk dat je hier ook mee komt kletsen. Mama van bas ook welkom. Miss mooi lijstje! Simoon haha leuk je inbraak en dank je wel he Nou hier eigenlijk naar omstandigheden wel alles ok. Ik baal ontzettend ik kan helemaal niks en ben er nu al gefrustreerd van en ik moet nog 5,5 week. Ik ben zo afhankelijk van andere en daar baal ik van ik ben een heel zelfstandig iemand en moet nu maar toe zien hoe iedereen alles bij mij thuis doet en met mijn kleine man omgaat. Begrijp me niet verkeerd ik ben alle hulp heel dankbaar maar ik hoop dat ik heel snel weer het e.e.a zelf kan.
hey isra, kan me voorstellen dat je flin baalt! Moeilijk hoor, om alles uit handen te geven... Gewoon zeggen als iets je niet aanstaat hoor! Hoe voel jij je verder trouwens na het verwijderen van de spiraal? Hier gaat het echt super Geen hoofdpijn,haaruitval,krampen meer... en bovenal begint mn libido terug te komen
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 13 wannabe 2009 mama's! Januari MamaVanBas - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 1 Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde ? M@rjon ronde 6 na bbz Februari oOMissCOo - Ronde 1 (geen anticonceptie!) Amaryllis - Ronde 1 Maart Isra - Ronde 1 Verena87 - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo ----------------------------------------------------------------------------------- We zijn al met 13 zoals jullie zien Ik heb even t/m april in een lijst gezet. Tot nu zijn dat de maanden dat we er voor gaan, Heb bij iedereen die er in een bepaalde maand voor gaat, ronde 1 gezet, en een ? bij iedereen waarvan ik het niet weet. Zodra 2009 van start gaat lijkt het me leuk om bij iedereen ook de NOD erachter te zetten...
Welkom nieuwe dames .gezelli als het steeds drukker wordt ! Heb het lijstje aangepast , maar hoop nog net in december op het roze wolkje te gaan zitten ! @Wat een schatje jullie Tycho ! Ik heb trouwens ook foto's in mijn album staan van mijn schatjes !
Marjon... alle tekst onder de streepjes hoef je niet te quoten hoor Dankje Ik ga nu ff jou schatjes bekijken
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 14 wannabe 2009 mama's! Januari MamaVanBas - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 1 Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde ? M@rjon ronde 6 na bbz Februari oOMissCOo - Ronde 1 (geen anticonceptie!) Amaryllis - Ronde 1 Maart Isra - Ronde 1 Verena87 - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo ----------------------------------------------------------------------------------- Heb even aangepast naar 14!