We laten de natuur zijn gang gaan. als het lichaam er niet klaar voor is zal er ook wel niets gebeuren en anders ...................
Oooh Lin wat verdrietig Had het nog zo gehoopt voor jullie! Dikke knuffel! @Vrouwtje, mijn temp kan je zien in de link in mijn onderschrift, is wel iets lager omdat ik onder de tong temp. Mijn eisprong is niet heel duidelijk, ben ook nog niet 100% overtuigd dat ik er een gehad heb.
Lin wat erg . Ik had nog een kleine hoop dat er iets zat voor je. Een dikke knuffel. Hier vandaag bij mijn schoonzusje met kleine wezen knuffelen. 3 weekjes oud. Ik kan niet wachten om zelf weer zo'n kleintje te hebben. gr Tanna
Hoi allemaal! Vrouwtje81, welkom in dit topic! Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak! Linda, wat leuk, een wii! Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken. Lin, wat jammer voor jullie, zeg. Sterkte! Hier gaat alles z'n gangetje. Ik heb een lekker druk weekje. Net even lekker onder de zonnebank gelegen. Verder een rustig avondje voor de boeg en daarna nog twee drukke werkdagen. Fijne avond allemaal!
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 28 wannabe zwanger in 2009 2 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Tanne - ronde1 - 2e kindje linda84 - Ronde 2 - 2e Kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 1 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 3 - 2e kindje. Vrouwtje81 - ronde 2 - 1e kindje Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 NODLIJST: Tanna - 19 feb Vrouwtje81 - 5 maart Rosa84 - 9 maart Linda84- 15 maart Serendipity - 16 maart April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Juli Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje Sterretjes die schitteren in de nacht - Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!) Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo[/quote] Lin wat ontzettend verdrietig voor jullie Hopelijk is het snel weer raak, en mag het dan die keer ook blijven!
Hallo meiden! Sorry dat ik al zo lang niks van me heb laten horen hier maar ik merk dat ik er teveel mee bezig ben terwijl we toch echt tot juni willen wachten met het stoppen met de pil. Lin; ik lees dat je een miskraam hebt gehad; wat ongelooflijk verdrietig. Veel sterkte en een dikke knuff! 2 weken geleden is Joan81 bij mij op visite geweest en hebben we heerlijk geshopt en gekletst. Dat was echt supergezellig en leuk om elkaar nu eens in het echt te zien! Hoorde trouwens vandaag van een zwangere collega dat zij hun aanstaand dochtertje de naam geven die wij ons volgende meisje (als we weer een meisje krijgen) willen geven. Ze wist dit ook want ik had haar mijn namenboekje uitgeleend en daarin was de naam gearceerd en daar zei ze toen destijds wat over. Aan de ene kant vind ik het heel erg leuk maar aan de andere kant baal ik heel erg want straks denkt iedereen dat ik de naam van haar heb 'gejat' terwijl het andersom is Nou meiden, klus ze allemaal en hopelijk veel goede zwangerschappen in 2009!
Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal. Zoals ik al een paar keer had aangegeven had ik er zelf niet echt meer een gevoel bij. Ergens heel ver weg was er nog maar een paar % hoop en bij het zien van een leeg echoscherm werd het snel duidelijk. De gyn zei heel lief, beter zo dan over 9 maanden een ongelukkig kindje. alleen weet u dat wel met uw verstand maar uw gevoel spreekt anders. Spannend Rosa ik zie dat je vandaag kan testen. Wanneer ga je testen als er geen duivels komen? @ Tanna zo zag ik afgelopen dinsdag een klein mannetje van 5 weken oud. Zucht . Lekker Kiwietje even zonnebanken. @ Manuela das echt balen zeker als je het al aan hebt gegeven. Tja wat doe je in zo'n geval. misschien toch nog op zoek naar een andere naam . Mijn schoonzus roept al sinds Anouk geboren is een naam die wij voor een tweede meisje in gedachten hebben. Ook hier twijfels . IK ben nu eerst lekker vrij tot volgende week donderdag. Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik ga het hele huis maar eens goed van boven tot onder schoonmaken . en verder lekker genieten van ons gezinnetje.
Goeiemorgen! @Manueala wat vervelend van die naam. Maar ik zou me er niet door laten tegenhouden hoor, jullie weten hoe het zit toch? @Lin, ik ga voorlopig nog niet testen, pas volgend weekend als ik dan nog niet ongi ben. Mijn cyclus is zo raar, en ik ben ook niet zeker of ik wel of geen eisprong heb gehad. Vanochtend was mijn temp ineens heel laag en nu is de datum van mijn eisprong verplaatst volgens de tempsite?!? Ik weet het niet meer, wacht het maar rustig af.
Ja zo veel mogelijk, alleen soms word ik eerder wakker en moet ik naar de wc dus dan moet het wel eerder Dat zijn die witte bolletjes (vanochtend dus ook, toen was ik een uur eerder)
Hmmm Oke, ik zit er zelf ook aan te denken maar goed omdat ik onregelmatig werk kan ik ook niet echt op een vaste tijd temp. Zeker omdat er ook dagen bij zijn dat ik om 06;00 uur op moet en ik geen zin heb om op mijn vrije dagen ook de wekker op die tijd te horen. Zeker niet na een late dienst.
Dames... Ik ga jullie verlaten. Gisteravond een gesprek met vriendlief gehad. En eigelijk zijn de kriebels voor een 2e kindje afgezakt. We genieten zo ontzettend van onze kleine handenbinder, hij is zo leuk! We genieten zo van hem dus hebben we afgesproken dat we eerst in alle rust opzoek gaan naar een andere woning... En aangezien we ook zo snel nog niet een andere woning zullen vinden zou het alleen maar moeilijker zijn om steeds op te blijven schuiven terwijl we eigelijk in ons achterhoofd wel weten dat het toch niet dit jaar meer word. Dus dames, ik wens jullie heel veel klusplezier en succes met zwanger worden! En hopelijk gaan wij voor 2010
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 27 wannabe zwanger in 2009 2 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Tanne - ronde1 - 2e kindje linda84 - Ronde 2 - 2e Kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 1 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 3 - 2e kindje. Vrouwtje81 - ronde 2 - 1e kindje Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 NODLIJST: Tanna - 19 feb Vrouwtje81 - 5 maart Rosa84 - 9 maart Linda84- 15 maart Serendipity - 16 maart April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Juli Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht - Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!) Nou dames.. dat was het dan voor mij!
Miss: jammer hoor! Kan jullie keuze goed begrijpen. Maarree....wie moet nu DE lijst bijhouden? Manuela: hoe gaat het met Joan? En over die naam....jullie weten hoe het zit, dus laat de andere mensen dan maar lekker denken! Tanna: owww heerlijk zeg die kleintjes! Gister wat kleding gekocht mt 50 voor m'n nichtje die zwanger is...zooo lief! Wil het echt bijna zelf houden... Vriesje: denk dat bij ons hetzelfde zal gebeuren bij de WII. Staat hier een ps2 al maanden stil in de kast...Misschien ga ik wel een Nintendo DS kopen. Had 'm even de leen van m'n moeder en was toch wel erg leuk. Ben bijna jarig, dus ga vriendje even heeeel lief aankijken!
Jammer Miss maar ook begrijpelijk. Tja en de lijst......................Je komt zo af en toe maar eens langs hoor hahaha . Hier hezelfde hoor. ik zou ook wel een wii willen maar ik denk dat het even hot is en daarna werkeloos. Ja een DS is ook leuk maar dat had ik na een weekje te hebben geleend van een nichtje ook wel bekeken.
Ik zou het helemaal niet leuk vinden @ oOMissCOo Hopelijk in 2010 Lekker genieten van je mannetje en suc6 met woning zoeken
Hey meiden, Hier ben ik weer eens! Schaam me diep, ben al zolang niet meer geweest... Heb het erg druk en als ik dan ff tijd heb dan ben ik moe en heb ik geen energie meer om alles te lezen en te reageren. Het gaat allemaal goed! Mag echt niet klagen ik kan nog veel doen en heb weinig last van kwaaltjes, ben alleen veel moe. Lig dan ook elke avond om 9 uur in mijn bed... Vanmorgen hebben we een termijnecho laten maken! Erg spannend was dat... Maar alles is goed! Het hartje klopt en ik ben iets korter zwanger dan we dachten. Ik ben 7 oktober uitgerekend ipv 4 oktober... over 3 weken, als ik 12 weken ben, krijg ik nog een keer een echo, vanmorgen ook al gelijk een afspraak gemaakt.. 30 maart mogen we weer...... Ik ga vanaf nu weer proberen om me wat vaker te laten zien hier! Ik moet me namelijk ook weer meer gaan richten op mijn afstuderen (dan ben ik ook weer wat vaker online!), anders ben ik niet op tijd klaar voordat de kleine komt... Ik moet mijn afstuderen eind mei inleveren, maar weet niet of ik dat ga halen maar wil zelf alles uiterlijk eind juni inleveren en dan kan ik in september afstuderen! Nieuwe meiden welkom hier! Verena; hoe is het met je teen? Lizab; nog gefeliciteerd met je neefje! Vriesje; wat fijn dat het huis eindelijk verkocht is! Kunnen jullie eindelijk aan het klussen beginnen! Vrouwtje81; Ik zie in je banner dat je overtijd bent, weet je al wanneer je wilt gaan testen? spannend hoor! Ik duim voor je... Lin71; jeetje meid ik lees net dat je een miskraam hebt gehad... Wat erg voor jullie, ik had stiekem toch gehoopt dat jullie kleintje bij jullie zou blijven... veel sterkte en dikke knuffel voor je... oOMissCOo; jammer dat je ons gaat verlaten, maar begrijp jullie keuze wel heel goed! Veel succes met de zoektocht naar jullie nieuwe huisje en geniet van jullie kleine man... En hopelijk is 2010 wel jullie jaar! Nou ik ga maar eens eten koken! Fijne avond meiden en tot snel weer! Liefs
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 27 wannabe zwanger in 2009 2 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger van 1ste kindje - 7 oktober AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Tanne - ronde1 - 2e kindje linda84 - Ronde 2 - 2e Kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 1 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 3 - 2e kindje. Vrouwtje81 - ronde 2 - 1e kindje Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 NODLIJST: Tanna - 19 feb Vrouwtje81 - 5 maart Rosa84 - 9 maart Linda84- 15 maart Serendipity - 16 maart April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Juli Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht - Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!)
hi meiden, Linda wat leuk zeg een WI, ben je al lekker aan het WII fitten Lin meid ik lees dat het toch niet goed zat. Denk aan je meid. Enne succes met je vruchtbare dagen. Kan me voorstellen dat je opgelucht bent in de zin van je weet nu waar je aan toe bent. Ik hoop dat je snel opnieuw zwanger zult raken. Dikke knuf. Tanne heb ook weer zin in zo'n klein baby'tje. Lekker knuffelen en kroelen. Mijn kleine boef wil niet meer knuffelen -snif- Manuela wat leuk dat Joan en jij elkaar ontmoet hebben. Konden jullie elkaar al vanuit een ander topic? Kan me voorstellen dat je baalt over die naam. Zal ik ook hebben. Zo zal ik het ook niet leuk vinden als vrienden en / of kennissen hun zoontje ook opeens Ryan zouden noemen. Maar bij jou is het nu nog een stukje ingewikkelder Misschien vinden jullie nog een hele leuke andere naam. Rosa lastig hoor met je tempratuur. Miss jammer dat je ons gaat verlaten maar wel heel logisch. Je moet er samen voor de volle 100% achter staan. En idd continu je wens maar uit moeten stellen omdat jullie nog geen andere woning hebben is ook niet leuk. Succes met het opzoek gaan naar een nieuwe woning. Maar in het april topic kletsen we gewoon gezellig verder Wendy ik heb ook een DS en sinds dinsdag uitgevonden hoe ik spelletjes kan downloaden. Ik heb er echt veel plezier van. Ook vaak voordat ik ga slapen en kan nog niet echt slapen speel ik vaak tetris of sudoku. Joan wat leuk om ook weer wat van je te horen. Wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap.
Nou morgen met vakantie, heerlijk heb er helemaal zin in. Hopelijk kom ik dit keer zonder iets gebroken te hebben terug. Denk niet dat ik morgen nog online zal zijn. Moet nog een hoop doen. Koffers inpakken, huis aan kant maken, laatste boodschapjes, nog even met de auto langs de garage. Dus tot over een week. Hopelijk zijn er dan weer wat nieuwe zwangere meiden. Als ik terug ben gaat hier ook de pil het raam uit JOEHOE, dus dan doe ik ook officieel echt mee.