We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    huh?!? mijn berichtje van vanmiddag is ineens weg? Nouja even overnieuw dan:

MissC jammer dat 2009 toch niet jullie jaar wordt! Maar wel heel begrijpelijk. Ik hoop wel dat je af en toe nog even komt buurten hier! En succes met de huizenjacht!

Joan leuk dat je een echo gehad hebt! En alles nog goed ook, helemaal mooi!

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Isra; een hele fijne vakantie gewenst! Waar gaan jullie heen? Joan en ik hebben elkaar in dit topic leren kennen maar via msn heel veel gekletst en het klikte meteen ontzettend goed, vandaar ;)

Over de WII; mijn vriend moest en zou dat ding kopen ondanks dat ik erop tegen was... en ja, een paar weken leuk en nu staat hij al maandenlang stof te happen :) Iedere keer als mijn nu zegt dat hij iets wil kopen zeg ik, verkoop die WII maar, dan heb je weer geld ;)

Over de naam; wij gaan zeker geen nieuwe naam uitkiezen. Ik heb mijn vriend namelijk beloofd dat hij (wat ik ook tijdens mijn zwangerschap zeg) die naam moet opgeven bij de gemeente hihi. Maar het is op zich niet erg, ik vind het alleen jammer de manier waarop. Ze had ook gewoon kunnen zeggen goh ik weet dat jij die naam voor een volgend dochtertje wil maar wij vinden hem ook prachtig, vind je het erg als wij hem gebruiken? Dan is het al heel anders! Maar goed, ik moet me er maar niet meer druk om maken, wie weet wisselt een van ons van baan of krijg ik een jongetje ;)

Fijne avond allemaal!

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Manuela je hebt groot gelijk hoor. Lekker de naam blijven houden die je al had. Als het nou je zus was is het anders ;)

Lin wat balen dat de echo niet goed was. Ik hoop voor je dat je maar weer snel zwanger mag worden.

Missco jammer dat je niet meer meekletst. Maar begrijp jullie beslissing wel. Ennee 2010 word gewoon jullie jaar in een mooi nieuw huisje.

isra en de rest: Ik ben nu al wii verslaafd. Heb giga spierpijn in heel mijn lijf. Maar die wii fit is echt super leuk. Zodra Julia op bed ligt gaat ie aan.

Wij hebben ook een DS en een playstation+ gamecube. Maar de ds is wel super hoor. Alle spellen downloaden. En heb zo`n verslavend spel.

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Isra prettige vakantie !

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Oeps vergeten. Isra FIJNE vakantie ! (is je keelpijn weggegaan ?)

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen,

Iedereen goed geslapen? Hier wel goed alleen een beetje kort. Dochterlief maakt er tegenwoordig een gewoonte van om smorgen bij de eerste ochtendgloren te roepen. Mama , maaamaaaaa uit ! En daarna papa, paaaaaaapaaaaaaaaaa uit !

Wat een prut weer hier zeg, bah niets wandel weer of iets. Heb net alle ramen boven schoon gemaakt. de bedden afgehaald en nu nog even stoffen, zuigen en dweilen dan is de boven verdieping ook weer schoon. Kortom druk met de huishouding.
    Nu net even een kopje koffie en kijken of er al nieuws is van iemand.

alvast een goed weekend.

7. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ooh Isra ook al vergeten, fijne vakantie en hou alles heel he!

Manuela groot gelijk dat je de naam gewoon aanhoudt!

Lin balen van die korte nachten zeg. Ik heb hier trouwens voor het eerst in twee weken weer een volledige nacht gemaakt, geen idee waarom dat steeds niet lukte maar ik was steeds wakker.

Hmm, nou heb ik volgens mijn temp helemaal geen ei gehad :( Wordt er een beetje moedeloos van!

8. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Jammer, maar wel begrijpelijk. Wie weet tot snel hier op het forum.

Groetjes,

Vriesje

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Klopt je temp schema wel Rosa omdat je onder je tong tempt toch?

Anders misschien volgende ronde ovu testen?
    Hoelang was je vorige cyclus?

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

28 wannabe zwanger in 2009
    2 zwanger!!

ZWANGER!!
    MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September
    Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje

AAN DE KLUS!
    Danna - Ronde 1
    Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje
    Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje -
    Puck1234 - Ronde ?
    Kanjer - MMM
    Roeltje - Ronde ?
    Wendy30380 - Ronde 1
    Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje
    Tanne - ronde1 - 2e kindje
    linda84 - Ronde 2 - 2e Kindje
    Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje
    Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje
    Serendipity - Ronde 1 - 1e kindje
    Vriesje - ronde 1 - 1e kindje
    Lin71-ronde 3 - 2e kindje.
    Vrouwtje81 - ronde 2 - 1e kindje
    Isra - Ronde 1 - 2e Kindje
    Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje
    Amaryllis - Ronde 1

NODLIJST:

Tanna - 19 feb
    Vrouwtje81 - 5 maart
    Rosa84 - 9 maart
    Linda84- 15 maart
    Serendipity - 16 maart

April
    Ilar - Ronde 1
    Joli - Ronde 1

Mei
    Marlou1983 - Ronde 1
    LizaB - ronde 1 - 2e kindje
    krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje
    Happy79-2e ronde-1e kindje

Juni
    Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje
    kiwietje - Ronde 1

Juli
    Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje
    Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje

Sterretjes die schitteren in de nacht -

Sakina, Lin71

Dames die toch niet voor 2009 gaan:
    Noeska, oOMissCOo

Ik kom hier ook gezellig meekletsten als dat mag. Ben sinds november gestopt met de nuva en in februari hebben we het voor het eerst echt geprobeert. Helaas niet zwanger geworden. We gaan bewust een beetje na december plannen (aangezien dit pas de 2e ronde gaat worden) dus beginnen eind april weer voor het echhie! Spannend!

11. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Onder de tong zou niets uit moeten maken, mijn thermometer is daar speciaal voor bedoeld en ook de tempsite raad dat aan! Ovu testen kan ik inderdaad wel gaan proberen, want dit schiet ook niet op. Maar ik denk dat het niks uit had gemaakt, denk dat ik gewoon (nog?) geen ei heb gehad. Vorige cyclus was 79 dagen dus dan heb ik nog wel even!

Welkom hier happy79! Gezellig dat je ook mee komt kletsen en succes met klussen straks!

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Lin hier is het heeerlijk weertje. Ben al lekker buiten geweest. Zal ik de zon ook even naar jou toe sturen ? HIER komt ie..............

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Happy 79 welkom hier ! Knap van je dat je kan wachten om niet in dec uitgerekent te zijn. Ik wil liever ook niet in december uitgerekent zijn. Maar de wens is nu te groot om te stoppen. En ook voor mij is het de 2e ronde.

Rosa vervelend dat je je ei niet hebt gevonden. Ik ga volgende maand ook maar weer ovu testen gebruiken want heb nu nog steeds geen duidelijke tekens gehad van een ovu. Vind het wel zo fijn om te weten of en wanneer ie springt.

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Welkom Happy, gezellig dat je erbij komt.

Hier houden wij er ook geen rekening mee welke maand ik dan eventueel zou kunnen bevallen. Is het met de kerst, jammer dan.

gewoon door gaan met knutselen dus Rosa dan moet er vanzelf een ei voorbij komen toch.

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Kom maar op met de zon want van dit weer word ik niet vrolijk.............

Wacht met smart op het zonnetje.................

16. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Succes met Lief kijken! ga ook nog een s een pging doen thuis voor de Wii. Is natuurlijk ook heel goed voor de lijn! hihi vond ik zelf wel een goed argument.

17. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Hier is het ook al zulk rotweer! Gister ook al, iedereen heeft het over zon maar hier niet hoor, het regent bijna onafgebroken!
    Ik moet echt de deur uit maar zie het niet echt zitten met dit weer!

18. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @joan81

Nou schaam je niet hoor, bij mij stond het het ook even stil. (En ik ben niet eens zwanger!)
    Fijn dat je een goede cho hebt gehad. Gaat het toch weer wat meer leven denk ik.
    Misschien heb je het al eens verteld hoor, maar wat voor een opleiding doe je?

Groet,

19. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @ isra
    Hele fijne vakantie!

20. Vriesje