We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja precies , als dat nou eens zou lukken , dan ben ik helemaal de koning te rijk !

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    komt vast goed!
    altijd vertrouwen blijven hebben he :D

En dan heb ik een vraagje..
    Ik heb sinds 2 dagen ontzettende drukkende pijn onderin mn buik, net boven het schaambeen en dan uitstralend naar de zijkanten.
    Iemand enig idee wat dit kan zijn?

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien je ei?
    Weet niet waar je in je cyclus zit ,maar dat zou denk ik kunnen

4. ja klopt!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nee dat kan et niet zijn,
    heb de 10e mn spiraal laten verwijderen en van de 12e tot de 16e ongesteld geweest...

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien dat je lichaamzich nu weer gaat aanpassen aan nieuwe situatie , anders zou ik het echt net weten ........
    Kan het niet een van de bijwerkingen nog zijn van verwijderen van spiraaltje?

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja dat zou natuurlijk ook heel goed kunnen...
    Klinkt wel het mees logische :0
    bedankt

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Gezellig nog meer dames erbij. Leuke leuk leuk.

Goed plan dat lijstje. Misschien is het ook handig als we de data's erbij zetten wanneer iemand zijn NOD heeft?

Mooie foto's van mooie kindjes zie ik voorbij komen. Wat een rijkdom is het he.

Iedereen een goed weekend

Groetjes Lin

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Miss voel me ook stukken beter naar het verwijderen. En het belangrijkste is ook dat mijn zin weer terug komt. Alhoewel ik het nu wel weer een getob vind met zo'n arm.

Nou het jaar zit er nu bijna op en dan gaan we ONS jaar in. Hopelijk kunnen we het hele topic snel verplaatsen naar "zwanger zijn"

Iedereen al leuke plannen voor de feestdagen?

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    laten we het hopen isra!

Lin, als we er echt voor gaan, dan vullen we uiteraard de NOD's van iedereen in!
    Wel zo leuk...

Isra, ook hier komt de zin weer terug :D En hoe!
    (Harmen word er een beetje moe van.... :rolleyes: :))

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    met de feestdagen lekker eens genieten dat we een paar dagen met het hele gezinnetje vrij zijn !

12. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Met de feestdagen, tja... ik heb vooral zin in eerste kerstdag.

dan zijn we bij mijn ouders met mijn zussen hun gezin, mijn gezin mijn opa en oma. en dan gaan we heerlijk uitgebreid eten en genieten.

tweede kerstdag zijn we bij mijn schoonouders, waar we 's morgens eerst mijn dochters verjaardag vieren voor de schoonfamilie, daarna naar een overdekt speelparadijs gaan, en daarna gaan eten met de familie.

de 27e is mijn dochter jarig en word ze een jaar. ik kijk daar met gemengde gevoelens naar uit. niet dat ik niet blij ben dat ze jarig is hoor. integendeel. maar het jaar is me te snel gegaan

de 27e gaan we 's avonds ook weer terug naar boord, de 28e kan ik lekker wassen, uitpakken en wook weer inpakken want de 29e gaan we er even een midweekje tussenuit. en daar zijn we ook wel aan toe dan.

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Klinkt gezelli Verena !
    En idd de tijd gaat wel erg n snel ,maar geloof me het wordt alleen maar leuker !

14. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Wat een leuk topic! Ik heb me nog niet helemaal in kunnen lezen, want ik moet nu m'n zoontje gaan voeden, maar ook wij willen in 2009 gaan proberen zwanger te raken van ons 2e wonder! Ik hoop dat het ons nogmaals gegeven is!

Ik kom morgen ff terug om alles goed door te lezen en me 'officieel' aan te melden bij de club, goed?!

Voor nu: Weltrusten!

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    welkom Joli !

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Welkom Joli.

Vandaag de laatste kerstcadeautjes ingeslagen en boodschappen gedaan met mijn moeder.

Wij vieren 1ste kerstdag s'ochtends bij mijn schoonouders en eind van de middag gaan we naar mijn ouders waar we lekker gaan eten.
    2de Kerstdag gaan we met een paar vrienden lekker naar het bos en ergens pannekoeken eten. Maar dan moet het uiteraard wel lekker weer zijn en anderes verzinnen we op de dag wat anders.

Vandaag 6 jaar samen met Ray, wat is dietijd toch gevlogen. We zouden lekker met zijn 3en naar Duitsland gaan een weekend maar omdat ik met mijn pols zit en maandag naar het ziekenhuis moet,zijn we thuis gebleven! Baal baal!

17. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Welkom Joli!

MissC toen mijn spiraal verwijderd werd (is wel alweer een paar jaar terug) heb ik ook nog wel een tijdje last van mijn buik gehad, niet constant maar af en aan een beetje, dus zou goed daar van kunnen zijn.

Hier geen wilde plannen voor de feestdagen, we gaan richting ouders en schoonouders, die wonen aan de andere kant van het land dus daar zijn we wel even zoet mee!

18. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Rosa, wij zouden van Rotterdam naar het midden van limburg meoten rijden, maar gelukkig mogen wij bij onze schoonouders blijven slapen, Met de huisdieren. Dus dat scheelt wel gelukkig

19. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hoihoi,

Welkom Joli!

Volgens mij staat er op het lijstje bij mij nog steeds vraagtekens bij de ronde....MissC had jij toch aangepast naar 1?! (ik en computers....gaan niet samen :))

Kerstavond bij mijn ouders, cadeautjes uitpakken en 1e kerstdag lekker eten bij mijn ouders. 2e kerstdag hebben we een verjaardag, zoontje van vrienden van ons. Dus eigenlijk doen we niet veel bijzonders, maar is altijd wel errug gezellig!

Hoe is het verder met jullie allemaal?

Hier ontzettend veel zin om te klussen, bijna iedere dag wel. Zou dat komen omdat ik gewoon graag zwanger wil worden (hoe vaker hoe meer kans? of iets anders....?!?! :)

20. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo meiden,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten!

Op dit moment proberen we nog niet actief om weer zwanger te worden, maar waar we eerst heel hard riepen dat er de komende 10 jaar geen kleine meer bij zou komen, hebben we het er steeds vaker over.

Ik ben eigenlijk wel om. Wil gezien mijn vorige zwangerschap (die is niet zo soepel verlopen/ vanaf 22 weken halve dagen gewerkt/ met 33 weken in het ziekenhuis ivm voortijdige weeen etc.) het liefst wachten tot ik een vast contract heb. (mei 2009)

Enkel mijn lieve mannetje nog. Hij is een beetje bang om er nog één bij te krijgen. Hij is zelfs bang dat hij straks minder van Fenna gaat houden omdat hij zijn liefde moet "delen". Vond het ontzettend lief klinken. Weet echt dat het niet zo is, maar snap wel wat hij bedoelt. Lopen jullie hier ook tegen aan?

nou, fijne avond!

Deel Deze Pagina