Ik sluit me aan. Wij willen voor een tweede kindje gaan in juni. We willen nu nog even wachten tot ik echt afgestudeerd ben. De vorige keer was ik ineens alleen maar met de zwangerschap bezig en mijn studie leed er dus onder. Nu dus netjes afwachten,
Goeiemiddag! Hoe is het met iedereen? Hier gaat alles goed, alleen een beetje jammer van dit prutweer. Vrouwtje81, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Super leuk! Wendy, succes bij de tandarts. Ik moet volgende week! Zou eigenlijk pas eind mei moeten, maar ik heb de afspraak vervroegd, want volgens mij heb ik een gaatje. Rosa, ja.. ik was wel even aan het twijfelen, wel of niet al foliumzuur kopen. Toch maar gedaan dus. Jammer dat je test negatief was. Lin, naar de tandarts en dokter op 1 dag, bah! Hoe was het bij de lammetjes? Vond je dochtertje het leuk? Bosi, welkom op het forum en gezellig dat je komt meekletsen! Fijne dag allemaal!
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 27 wannabe zwanger in 2009 3 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Tanne - ronde1 - 2e kindje linda84 - Ronde 2 - 2e Kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 1 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 3 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 NODLIJST: Tanna - 19 feb Rosa84 - 9 maart Linda84- 15 maart Serendipity - 16 maart Lin71 - 19 maart April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht - Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo
Hey allemaal, Weer terug van tandarts en het viel allemaal reuze mee! Had wel 3 (!) ipv 2 gaatjes. Zo heb je jaren niks en nu?!? Het was goed te doen zonder verdoving. Hoop voor de komende jaren weer klaar te zijn... Welkom Bosi! Wat voor studie volg je? Kiwietje: tis hier ook maar rotweer. Ze geven morgen beter weer op... Had het er gister nog met moeders over. 2 jaar geleden hadden we in april al 25 graden! Kan je je nu voorstellen dat het over een paar weken zo warm is?! Zal wel weer een rare zomer worden, net als altijd xx
Wendy, gelukkig viel het mee bij de tandarts en hopelijk ben je er inderdaad weer voor een paar jaartjes vanaf. Morgen wordt het inderdaad wat beter weer, iets minder regen. Donderdag weer een dag met prutweer, zo te zien. Ik hoop trouwens op een mooie zomer, met heel veel zonnige dagen. En dan vooral ook op 12 juni.
Ik hoop ook dat het in juni mooi weer is! De laatste 2 jaar was dat niet zo. Iig niet op 14 juni. Sem is dan jarig en met z'n 1e en 2e verjaardag hebben we binnen gezeten Ga gewoon hard duimen...
@Rosa84 en Wendy30380 Lastig zeg, dat wachten. Ben benieuwd hoe dat hier straks gaat lopen. mag voorlopig nog niet klagen, want moet nog lang niet ongi worden. En zelfs ik ben onduldig. Ik voel met jullie mee!
Vrouwtje super gefeliciteerd en geniet ervan. Ik moest ook naar de tandarts maar dochterlief heeft het voorkomen hahahaha. Ze bleef huilen waardoor ik nu een nieuwe afspraak heb. Pfff ik heb zo'n hekel aan een tandarts. Ook ik hoop op een prachtige zomer met veel buiten kunnen zijn. Wij gaan voor Anouk een zandbak hier achter ons huis maken dus willen we mooi weer ! Bosi welkom gezellig ! De lammetjes waren een succes. Verder worden we hier smorgens steeds vroeger gewekt. Tegenwoordig is het al 06:30 uur . Pfffff das smoms best even slikken. Prettige dag allemaal en tot krabbels.
Goeiemorgen! Bosi welkom hier! Succes met afstuderen. Wat voor studie doe je? Nou ik ben normaal gesproken echt een winter/herfst mens maar van mij mag dat zonnetje nu ook wel komen!
Pfff, mannen.... De fiets van mijn man is stuk (ketting er af) dus nu moet hij met de auto naar zijn werk. Heeft 'ie gisteravond het licht aan laten staan Dus ja, nou start hij niet meer natuurlijk! Moet hij op mijn fiets weg, lekker is dat, kan ik de hele dag niks! Weet iemand of je daar de ANWB voor kan bellen, een lege accu? Of valt dat niet onder pech (maar gewoon onder een stomme actie ) ?
volgens mij wel maar dan moet je wel woonplaats service hebben . Heb je zelf geen startkabels en een goede buur?
Nee we hebben iedereen al gevraagd maar niemand heeft startkabels. Moeten we vanavond de ANWB maar bellen dan, nu heeft weinig zin want er moet natuurlijk wel meteen een stuk gereden worden dan en ik heb geen rijbewijs. Woonplaats service hebben we wel trouwens!
Anders bel je de ANWB even en dan vraag je het na . Misschien kun je een afspraak maken dat ze vanavond langskomen. Hoe is het verder met je rosa nog geen duivels? Wanneer ga je weer testen?
Dat is wel een goede ja ik ga ze zo even bellen! Verder nog geen duivels hier, ik wil zondag weer testen (zou ik eigenlijk maandag doen maar nu moet ik werken). Maar ik verwacht er niks van hoor, heb nog steeds geen tempstijging dus volgens mij ook nog steeds geen eisprong.
hoelang was je vorige cyclus? Ik test zelf pas een paar dagen na mijn NOD als er geen duivels zijn. IK weet natuurlijk niet precies wat of mijn cyclus doet deze keer. Heb wel sinds gisteren af en toe een soort van kramjes/een strak gevoel alsof er een band om mijn buik heen word getrokken.
Ja lekker! Mijn vorige cylcus was 79 dagen maar die daarvoor 39 en die daarvoor weer 23 dus vandaar dat ik op dag 40 een eerste test heb gedaan. Maar wel met het idee in het achterhoofd dat het ook nog een keer zo lang kan duren!