We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Toch spannend weer Lin, zou je het leuk vinden om meteen weer zwanger te zijn?

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ja zeker zouden wij het erg leuk vinden, zeker gezien mijn leeftijd. Manlief is 3 jaar jonger maar goed. De natuur laat zich niet dwingen.
    Wat voor foliumzuur gebruik jij dan? Men zegt toch dat die etospillen werken om je cyclus korter te maken als die in de war is. Altnahs dat is wat ik steeds lees op dat topic.

3. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ja die etospillen slik ik al twee maanden ;) Tot nu toe met weinig effect dus!

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hmm werken dus niet. Ik zelf slik gezond zwanger van kruitvat.
    Ik heb tot nu toe altijd een regematige cyclus gehad altijd keurig om de 28 dagen.
    Ik heb mijn cyclus dan ook gerekend vanaf het moment dat ik echt veel heb gevloeid. Vind het allemaal erg spannend. Manlief is er van overtuigd dat ik heel snel weer zwanger ben.
    Ook omdat ik van Anouk de eerste ronde al zwanger was en deze keer de tweede ronde al.
    Heb alleen alle pendels weg gedaan omdat ik dat het niet nodig was deze te bewaren.

5. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ik denk dat die pillen wel kunnen helpen als je cyclus een beetje van slag is, maar bij mij is er gewoon meer aan de hand denk ik. Maar het kan ook geen kwaad dus ik slik ze nog wel een tijdje door. Ik weet wel van voor de pil dat ik toen ook altijd een lange cyclus had, meestal 5/6 weken, dus ik hoop dat mijn lijf dat ritme nog aan het terugzoeken is.

Spannend hoor, ik hoop dat je man gelijk heeft!

Nou ik ga de stad even in, doe ik nog wat vandaag ;)

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    veel plezier.

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nog iets gekocht in de stad Rosa?

Vrouwtje hoe is het met je, kan je het al geloven dat je zwanger bent?

Hoe is het eigelijk met iedereeen?

Vandaag mag ik weer aan de bak, Heb 2 late diensten. Het weekend 2 verjaardagen gelukkig op een dag en op hetzelfde adres. In onze familie hebben wij iets met dubbele verjaardagen. Manlief en ik op dezelfde. MIjn broer en zijn dochter, mijn schoonzus en mijn paps op dezelfde.

Prettige dag en tot laters.

8. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Rosa: doet jullie auto het weer?

Lin: das echt bijzonder dat zoveel mensen op dezelfde dag jarig zijn. Met manlief is wel erg makkelijk lijkt mij. Wij zijn van maart en augustus dus ja..echt samen vieren zit er niet in. Ach...feestjes zijn altijd leuk! :) De 30e ben ik jarig...29 alweer! Zou toch erg leuk zijn als ik voor m'n 30e voor de tweede keer moeder ben geworden :)

Vandaag een 2e bezoek aan een basisschool. Als het gevoel echt goed is dan schrijven we Sem daar in. We noemen het de kikkerschool, omdat op de open dag het thema kikker was. Zo snapt hij het in ieder geval.. :D

Rosa: ik ben trouwens gestopt met die Etos pillen. Ik vergat er regelmatig eentje en ik voelde me opgeblazen, gewoon raar. Kan het niet echt omschrijven. Misschien komt het niet van die pillen, maar slik nu weer gewoon foliumzuur.

Lin: zou wel erg leuk zijn als je man gelijk heeft! Heeft hij ook helderziende gedachten bij andere mensen ;)

xx

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Vrouwtje fijn dat he die digitale testen ! Nu maar lekker op je roze wolkje klimmen.

Rosa vervelend dat je nog steeds het ei heb kunnen vinden met je temp. Hoelang wacht je af tot je naar de huisarts toen gaat ?

Lin spannend hoor ! Zal voor je duimen. Werkse de komende 2 dagen. Wat grappig dat er zoveel mensen op dezelfde dag jarig zijn. Wel goedkoop 2 verjaardagen in 1 ;)

Heerlijk even shoppen Rosa, veel gekocht ?

Ik heb mijn cyclus aangepast. Had dinsdag mijn ei sprong. En zal dus waarschijnlijk een cylus hebben van 32 dagen. Nog even een brutale vraag. Klussen jullie elke dag of om de dag ?

Wat een lekker weer was het gisteren he. Heerlijk gewandeld en buiten gespeeld. Jaja je word gewoon weer kind als je een kind hebt ;) Naar de geitjes geweest om een broodje te geven. Julia vond het helemaal geweldig totdat een geit in jaar vinger beet.

10. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi... Met mij gaat het nog goed.. haha.
    Ik geloof na al die test echt wel dat ik zwanger ben. Ik heb vanochtend nog eenmatcare gedaan... die had ik nog liggen... 2e streepj
    e was net zo donker als het 1e streepje.... heel donker dus!

Dit keer heb ik er om moeten lachen.. ik was op mn werk en het was echt een binnenpretje..

Ik ben niet van plan om het nu al te vertellen... wat zouden jullie doen?

11. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Vrouwtje: echt super! Als ik jou was zou ik het nog even voor me houden...er kan nog zoveel gebeuren. Heb je al wel een afspraak met de verloskundige staan?

Linda: ja heerlijk weer was het gister he! Heb ook een lekker stuk gewandeld. Enne...wij klussen wanneer het ons uitkomt. Zo vaak mogelijk natuurlijk :) Soms 3 dagen achter elkaar en dan 3 dagen weer niet...Ik zou nu wel eens m'n cyclus willen weten, dan kunnen we wat "gerichter" gaan klussen... :p

xx

12. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Goeieavond meiden!

De auto doet het weer hoor! ANWB is langsgeweest en het was in twee minuten gepiept. Alleen toen moesten we nog drie kwartier gaan rijden om de accu weer op te laden :)

@Lin, ik heb niet echt veel gekocht, maar wel een héle mooie trui. Tenminste, op zich een hele simpele, maar hij zat zo mooi.
    Apart zeg al die dubbele verjaardagen. Ben je wel snel klaar ;) Bij ons zit er trouwens maar 2 weken tussen dus we vieren het ook vaak samen.

@Wendy, ik voel me verder wel goed met die etospillen, maar ik ga er als dit doosje op is wel mee stoppen. Het helpt toch niet en dan vind ik ze nog best wel duur, ga ik gewoon over op foliumzuur.

@Linda, ik wacht in ieder geval nog 2 maanden tot ik naar de huisarts ga, ik heb niet zo'n zin in hormonen e.d.
    Over je brutale vraag: wij klussen wanneer we zin hebben, of dat nou om de dag is, iedere dag, twee keer per dag :oops: of soms ook een hele week niet! Mocht het lang gaan duren om zwanger te worden dan zou ik rond de eisprong iedere dag klussen. Om de dag is alleen 'nodig' bij mannen met zwak zaad heb ik begrepen.

@Vrouwtje, ik zou het ook nog niet vertellen op je werk, tenzij je gevaarlijk werk doet (röntgen ofzo)

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Toch Jon de mol !
    Goed gedaan . Kan me nu al verheugen op volgend jaar.
    Nog testers deze week?

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

27 wannabe zwanger in 2009
    3 zwanger!!

ZWANGER!!
    MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September
    Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje
    Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje

AAN DE KLUS!
    Danna - Ronde 1
    Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje
    Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje -
    Puck1234 - Ronde ?
    Kanjer - MMM
    Roeltje - Ronde ?
    Wendy30380 - Ronde 1
    Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje
    Tanne - ronde1 - 2e kindje
    linda84 - Ronde 2 - 2e Kindje
    Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje
    Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje
    Serendipity - Ronde 1 - 1e kindje
    Vriesje - ronde 1 - 1e kindje
    Lin71-ronde 3 - 2e kindje.
    Isra - Ronde 1 - 2e Kindje
    Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje
    Amaryllis - Ronde 1

NODLIJST:

Tanna - 19 feb
    Rosa84 - 9 maart
    Linda84- 15 maart
    Serendipity - 16 maart
    Lin71 - 19 maart ongeveer na MK

April
    Ilar - Ronde 1
    Joli - Ronde 1

Mei
    Marlou1983 - Ronde 1
    LizaB - ronde 1 - 2e kindje
    krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje
    Happy79-2e ronde-1e kindje

Juni
    Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje
    Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje
    Bosi - Ronde 1 - 2e kindje

Juli
    Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje
    Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje

Sterretjes die schitteren in de nacht -

Sakina, Lin71

Dames die toch niet voor 2009 gaan:
    Noeska, oOMissCOo[/quote]

Even de lijst weer naar boven gehaald. Kunnen we gelijk even kijken hoe wie en wat.

15. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Goeiemorgen!

Toch een paar NOD's de komende dagen, spannend meiden!
    Zal mijn NOD even aanpassen, slaat natuurlijk nergens op nu ;)

16. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

27 wannabe zwanger in 2009
    3 zwanger!!

ZWANGER!!
    MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September
    Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje
    Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje

AAN DE KLUS!
    Danna - Ronde 1
    Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje
    Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje -
    Puck1234 - Ronde ?
    Kanjer - MMM
    Roeltje - Ronde ?
    Wendy30380 - Ronde 1
    Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje
    Tanne - ronde1 - 2e kindje
    linda84 - Ronde 2 - 2e Kindje
    Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje
    Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje
    Serendipity - Ronde 1 - 1e kindje
    Vriesje - ronde 1 - 1e kindje
    Lin71-ronde 3 - 2e kindje.
    Isra - Ronde 1 - 2e Kindje
    Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje
    Amaryllis - Ronde 1

NODLIJST:

Tanna - 19 feb
    Linda84- 15 maart
    Serendipity - 16 maart
    Lin71 - 19 maart ongeveer na MK
    Rosa84 - onbekend, cyclus van slag

April
    Ilar - Ronde 1
    Joli - Ronde 1

Mei
    Marlou1983 - Ronde 1
    LizaB - ronde 1 - 2e kindje
    krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje
    Happy79-2e ronde-1e kindje

Juni
    Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje
    Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje
    Bosi - Ronde 1 - 2e kindje

Juli
    Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje
    Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje

Sterretjes die schitteren in de nacht -

Sakina, Lin71

Dames die toch niet voor 2009 gaan:
    Noeska, oOMissCOo

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Zeker spannend zat ik ook net naar te kijken.

Linda hoe is het met je? Jij een goed gevoel of?

Geen idee Wendy manlief is daar nooit echt open over. Maar met Anouk had het allemaal goed. Toen riep hij heel hard je bent zwanger en het word een meisje. Gelukkig is het geen garantie maar zou wel stiekum erg geweldig zijn, maar ook o zo eng .

18. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

Zo ik heb heel wat bij moeten lezen...ben ff niet op het forum geweest..erg druk de afgelopen weken..

@Vrouwtje: Gefelciteerd met je zwangerschap...zucht wat moet dat heerlijk zijn...kan je het al helemaal bevatten? Het lijkt me echt zo raar...je wilt het zo graag, je bent er zo mee bezig..en dan in ene is het gewoon echt zo...lijkt me echt een raar gevoel.. :)

@Bosi: Welkom, ik zie staan dat jullie in juni gaan beginnen, nog een speciale reden voor? Ben je al gestopt met de pil of stop je dan?

@Rosa: Balen dat je test negatief is...phoe weer een maand wachten...lijkt me erg moeilijk om zo geduldig te zijn..

@Lin71: Hi Lin, ik lees dat je late diensten moest draaien van de week. Kan ik daaruit opmaken dat je dus onregelmatig werkt? Mag ik vragen wat je voor werk doet en hoe je dat combineert met je kleine? Ik werk namelijk ook onregelmatig...

Ik lees trouwens dat de meiden die nu zwanger zijn toch al in de 2e ronde zwanger waren...das echt snel! Zou echt super zijn als dat bij ons ook zo zou zijn. Vorig weekend was ik met mijn vriend een wandeling aan het maken in de duinen...ik zei tegen mijn vriend dat we er rekening mee moet houden dat het of in juli gelijk raak kan zijn maar dat het ook veel langer kan duren...hij zei toen, het zou fantastisch zijn als het in juli al raak is...och..dan krijg ik kriebels in mijn buik...dan vindt ik dan zo fijn om te horen...gewoon de bevestiging dat hij dit net zo graag wilt.

Soms zit ik al vooruit te reken en te fantaseren..stel dat ik in juli zwanger zou zijn..stel..dan zou ik eind april 2010 bevallen..heerlijk bevallingsverlof in de maanden mei en juni..lekker al met je kleintje naar buiten kunnen. Lijkt me zowieso niets om hoog zwanger te zijn in de zomer..dus wat dat betreft zou het echt fijn zijn als we juli/aug of sept zwanger mogen worden..maar goed, er valt niets te plannen, het is de natuur..en die laat zich niet regelen....we wachten het geduldig af...nou ja..das best lastig :(

Hoest trouwens met jullie familie, ouders en schoonouders...de laatste tijd beginnen ze steeds over baby's, ja dat gaat vast niet lang meer duren bij jullie etc...zou fantastisch zijn om oma te zijn..bla bla...tja wat moet ik dan zeggen hahaha..Ik zeg altijd maar, nou dat zien we allemaal nog wel..eerst maar eens trouwen en wennen aan het getrouwde leven...etc...wil uiteraard dat het voor hun een grote verassing blijft..

Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb...heb het wel geprobeerd..

Meiden, fijne dag..ik ga ff lekker naar buiten toe.

19. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ha Dreamy!
    Heerlijk he dat fantaseren! Doe ik ook hoor!

Hier trouwens ook van die opmerkingen, vooral van mijn moeder :) Ik zeg altijd iets van nee nu nog niet hoor, we willen eerst nog ... (verre reis ofzo) maar volgens mij vermoeden ze wel iets :)

20. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Goeiemiddag!

Lekker weer weekend, heerlijk!

Wendy, hoe was het op de kikkerschool?

Dreamy, wij vertellen het aan niemand dat we het vanaf juni gaan proberen. Van de familie en vrienden heeft ook nog niemand er opmerkingen over gemaakt of dingen over gevraagd. Als ze dat wel gaan doen, blijf ik er gewoon lekker vaag over. Inderdaad zeggen van.. nou, we zien nog wel... Eerst maar van het getrouwde leventje genieten. :p
    Een paar collega's maken soms wel opmerkingen, maar daar ga ik niet echt op in ofzo. Ik vind het leuker als niemand ervan weet, zodat de verrassing inderdaad des te groter is, mocht het zover zijn. ;)

Nou, ik ga zo even eten. Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina