We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hey allemaal!

Kiwietje: het was helemaal super op de kikkerschool :) Hebben er een heel goed gevoel bij en hebben Sem dus ingeschreven. Vind het wel weer een grote stap hoor...gaat hij volgend jaar gewoon naar de basisschool!

Een vrijgezellenfeestje komt er zeker voor jou, Kiwietje, ook aan of niet? Ik heb in april 2 feestjes! Met de een gaan we high-teaen, mozaiken en tapas eten en met de ander gaan we een gps-tocht doen, handboogschieten, geweerschieten, wijnproeverij en een barbecue en dan ook nog eens een overnachting in een legertent! Hoe verschillend...

Dreamy: gelukkig hebben wij niet veel vragen meer van familie en vrienden. Heb vorig jaar een bbz gehad en daarna heb ik gezegd....voorlopig niet meer voor ons. Ben toch ook nog een beetje bang dat het weer verkeerd kan gaan...

Lin: kan me goed voorstellen dat je het eng vind of het de volgende keer wel goed gaat. Heb een beetje hetzelfde gevoel...
    Enne...Jon de Mol! Vond dat er deze keer maar weinig aanwijzingen waren. Jammer dat het weer afgelopen is! Misschien leuk als ze volgende seizoen alle 10 de mollen bij elkaar zetten?!?

Meiden fijne avond allemaal! Morgen even met Sem naar een boerderij hier een dorp verderop. Lammetjes en kalfjes geboren..benieuwd hoe hij het vind (hij is er soms wel eens bang voor :confused: )

xx

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

@Kiwietje: Hahaha, ja dat getrouwde leventje van ons gaat heel wat moois brengen :)

@Linda: Kan me heel goed voorstellen dat je bang bent dat het weer verkeerd gaat. Mag ik vragen of je dat voelt dat je een BBZ hebt? Of is dat iets wat pas bemerkt wordt bij de echo? Hoelang ben je nu bezig voor de 2e? Leuke naam trouwens Sem, en confronterend he...als je je kind dan voor de basisschool moet inschrijven...ze worden dan echt groot. Veel plezier op de kinderboerderij!

Fijn weekend allemaal!

Groetjes...

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Joehoe ik leef ook nog, kreeg geen mail meer en dan zelf maar niet even bedenken om te gaan kijken :oops:
    Verder alles zijn gangetje hier ;)

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Zo wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie. We hebben ontzettend genoten en het super naar ons zin gehad. Zowel de heen als terug reis zijn ontzettend goed gegaan. De heenweg heel veel sneeuw gehad onderweg en Ryan was wel wat onrustig maar niet overgegeven. En de terugreis heeft hij de hele reis geslapen en ook niet overgegeven, ben zo trots op hem.

We hebben heel, maar dan ook heel veel sneeuw gehad deze week. We hebben eigenlijk maar 1 echte zonnige dag gehad, dat is eigenlijk wel een klein beetje jammer. Ryan vond de sneeuw ook helemaal geweldig en was niet van zijn slee af te slaan.
    Ik zelf ook nog anderhalve dag geskied en niks gebroken :D Ray 2 dagen geskied en verder lekker gewandeld, gesleed en gezwommen.

Ik zag op de lijst dat vrouwtje zwanger is, gefeliciteerd meid.

Verder nog nieuwtjes?

5. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ha Isra!
    Klinkt als een heerlijk weekje, leuk hoor! Heb je mooie foto's van Ryan in de sneeuw?

*zwaait naar celleke*

Wendy fijn dat jullie de school voor Sem hebben gekozen. Kan me voorstellen dat het raar is, wat wordt hij dan groot he! Hoe vond hij het op de boerderij?

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja rosa heb wel wat leuke foto's van Ryan in de sneeuw, zou ze even spammen.

Ryan en ik!

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht

8. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ooh superschattig zeg in zo'n warm pak! Jij staat er ook leuk op trouwens ;)

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    grote lol op zijn slee.

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Thanks ;)

Ja lief he zo'n skipak bij zo'n kleine mannetje.

11. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ooh die op de slee is ook lief zeg!
    Krijg er kriebels van, hoop maar dat het snel raak is hier ;) Zo'n mannetje wil ik ook wel!

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hoop het ook voor je. Zo'n lief mannetje daar zou je er wel 10 van willen hebben :)

13. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Hahaha ja alleen of ik over 13 jaar ook 10 van die pubers wil weet ik zo net nog niet :)

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Och niet aan denken joh, wie dan leeft wie dan zorgd ;) Nee hoor grapje. Maar serieus ik zou echt graag 5 kindjes willen krijgen. Maar mijn vriend heeft het er over 3. Dus onze meningen zijn daar nog over verdeeld. Maargoed laten we nu eerst maar kijken of we Ryan sowieso 1 broertje of zusje kunnen geven.

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    @ Isra
    Welkom terug. Fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad!
    Heerlijke foto's. Vond die laatste uit de april topic ook super :D

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Chelleke ja leuk was die foto ook he, hij was daar echt heel moe. Kort nadat ik die foto gemaakt had zette hij het ook op het brullen en hij stopte pas nadat ik hem in zijn bed had gelegd :D

17. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @Isra
    Leuke foto's, heerlijk ventje hoor!
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

18. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    He vriesje, nog maar een kleine week tot je mag testen...heb je al een gevoel erover of nog geen idee?
    Linda84 en Serendipity hoe is het bij jullie?

19. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Isra: welkom terug! Zo te lezen heb je een leuke vakantie gehad! Super...die foto's van je mannetje! Enne....pil nu het raam uitgegooid? :)

Dreamygirl: denk dat je mij bedoelde ipv Linda ;) Denk dat een bbz bij elk persoon weer anders is. Ik kreeg op dag 30 van m'n cyclus verschrikkelijke buikpijn. Ze dachten in eerste instantie aan een miskraam. omdat ik ook erg gevloeid had. Pijn werd maar erger en erger, tot ik flauwviel. Operatie gehad en daaruit bleek dat het een bbz was (in eileider). Even kort uitgelegd... :D

Heerlijk weer is het hier...net lekker even naar de speeltuin geweest. Manlief is motorrijden. Vanmiddag lekker even een stuk fietsen denk....

xx

20. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Isra wat een super leuke foto`s heb je van je mannetje (en van jou) Fijn dat je vakantie zo geslaagd was. 5 Kindjes dat zijn er best veel. Ik zou er graag 2 en heel mischien in de toekomst als we een groter huis hebben een nr 3.

Rosa mijn NOD is niet vandaag. Mijn cyclus is deze maand een stuk langer. Had mijn eisprong afgelopen dinsdag. Nog een goede week wachten dus totdat ik weet of het raak is.
    Aan de ene kant hoop ik dat het niet raak is. Want ik heb ibuprofen geslikt ivm zenuwpijn van mijn kies. En kwam er via internet achter dat het word afgeraden. Vannacht nog even aan vk gevraagd (was bij een bevalling) en die zij ook dat je het beter niet kan slikken.

Deel Deze Pagina