WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 27 wannabe zwanger in 2009 3 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Tanne - ronde1 - 2e kindje linda84 - Ronde 2 - 2e Kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 1 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 3 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 NODLIJST: Tanna - 19 feb Linda84- 24 maart Serendipity - 16 maart Lin71 - 19 maart ongeveer na MK Rosa84 - onbekend, cyclus van slag April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht - Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo
Ooh linda dat wist ik niet, nog even wachten dus Wat betreft de ibuprofen: heb je het veel genomen dan? Een keer kan volgens mij geen kwaad hoor, zeker niet op dit moment in je cyclus/eventuele zwangerschap. Maar kan me wel voorstellen dat je er geen fijn gevoel bij hebt!
Goedemorgen allemaal, Welkom terug Isra lekker hoor een weekje wintersport en prachtige foto's. Weet niet meer wie het vroeg maar het klopt ik werk onregelmatig en mijn man ook. Hoewel hij momenteel alleen maar overdag werkt. Met de opvang van onze kleine dame hebben wij een perfecte gastouder gevonden. En doordat ik vrij veel late diensten werk gaat het meestal alleen om overlapuurtjes zoals wij die noemen. Hier vanmorgen iets rood/bruin verlies .Geen idee of het doorzet . Maar anders is mijn cyclus niet echt van slag. Hoe is het verder met de dames? Ik mag vanavond weer werken. Bleh ik ben zo moe de laatste tijd.
Hier alles zijn gangetje. Van de week is tandje nr 8 doorgekomen bij Damian en sinds gisteren kent hij klap eens in je handjes. Vanmiddag naar de ortopeed. Gaan we het hebben over nieuwe schouders. Ik hoop dat hij zegt dat het beter is om na een 2e te doen. Anders gaat mijn wens dit jaar niet door. Maar we wachten maar even af wat hij zegt.
Hi meiden, Ik las iets over het slikken van Ibufrofen, dat is idd niet verstandig om te slikken tijdens een zwangerschap, paracetamol mag wel. @Wendy: Oeps, ja ik bedoelde jou ja, zoveel namen en verhalen gelezen, even de boel door elkaar heen gehaald Bedankt voor je uitleg, het zal vast bij iedereen anders aanvoelen, maar ik was gewoon benieuwd. @Lin: Ik was degene die de vraag had gesteld voor wat betreft onregelmatig werken. Ja bij ons zouden het dan ook vaak "overlap-uurtjes" zijn. Als ik een ochtend of dag heb, en mijn vriend een avond bijvoorbeeld. Ik denk dat mijn schoonouders graag willen gaan oppassen, maar anders zou een gastouder ook een goed idee zijn. Groetjes..
Wij hebben bewust voor een gastouder gekozen omdat wij vinden dat opa en oma ook opa en oma moeten blijven. Nu passen mijn ouders af en toe op. En nu durven we ze ook te vragen als wij een keer een avondje weg willen, maar als ze nu standaard iedere week 2 x een overlap zouden hebben dan zou ik ze verder niet vragen.
@Lin: Dat ben ik helemaal met je eens, opa en oma moeten absoluut opa en oma blijven. Het moet een uitje voor je kind(eren) zijn om daar dan heen te mogen en niet dat ze daar al standaard een paar dagen per week zijn. Zo'n gastouder vindt je neem ik aan via een gastouder bureau? Mag ik vragen wat dat ongeveer kost? Hoe weet je dat je een goede gevonden hebt?
Klopt wij hebben via een gastouderbureau aangeven wat onze waarden en normen zijn. Hierna zijn zij op zoek gegaan voor ons. Wij betalen 6,10 per uur en krijgen dan nog geld terug van de belasting. Wij betalen zelf iets van ongeveer 1 euro per uur. dames ik ga op rood. Heb mijn banner al verandert zal de lijst ook nog even doen.
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 27 wannabe zwanger in 2009 3 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Tanne - ronde1 - 2e kindje linda84 - Ronde 2 - 2e Kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 1 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 4 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 NODLIJST: Tanna - 19 feb Linda84- 24 maart Serendipity - 16 maart Lin71 - 12 april Rosa84 - onbekend, cyclus van slag April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht - Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo[/quote]
Hallo allemaal, Hier ben ik weer. Ik ben een tijdje uit de lucht geweest. Was er teveel mee bezig en kon niet wachten tot ik mocht testen. Er is veel geschreven heb helaas nu niet de tijd om bij te lezen. De kleine meid ligt nu te slapen en is altijd maar de vraag voor hoelang. Zijn er nog spannende dingen gebeurd? Ik zie dat vrouwtje 81 zwanger isGefeliciteerd Ik heb ook nieuws had het eigenlijk niet verwacht deze ronde, bij de kleine meid moesten we wat langer oefenen. maar de test laat echt twee streepjes zien. Ik ben dus nu 4 weekjes ZWANGER.
Wauw Tanna wat goed, gefeliciteerd! En zo snel al, leuk hoor! Lin balen dat je ongesteld bent geworden, maar aan de andere kant ook wel fijn dat je lijf kennelijk niet te erg van slag is geraakt toch?
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 27 wannabe zwanger in 2009 3 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje linda84 - Ronde 2 - 2e Kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 1 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 4 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 NODLIJST: Linda84- 24 maart Serendipity - 16 maart Lin71 - 12 april Rosa84 - onbekend, cyclus van slag April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht - Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo
Tanna klopt het zo, ook dat het ronde 2 raak was? Je NOD stond namelijk op 19 feb dus ik wist het niet zeker
Klopt, Eerste ronde was een hele erge mischien omdat het na vruchtbare periode was. bedankt voor het aanpassen.
Wendy idd de pil het raam uit. Ik vind het wel heel spannend. We willen vooral in het begin niet klussen op de kalender, als het komt dan komt het en dan zijn we uiteraard de 2 gelukkigste mensen die op deze aardbol rondlopen, maar zo niet dan vinden we het op dit moment nog niet zo erg. Hihi maar ik ben wel benieuwd hoelang we dit allebei zullen blijven zeggen! Lin lekker hoor dat jullie een gastouder hebben die jullie overlap uurtjes kan opvangen. HIer passen beide opa's en oma's 1 dag op. Ik vind het juist leuk dat de Ryan bij beide 1 dag is zodat hij ook een band krijgt met zijn opa's en oma's. En op de dag dat hij daar is zijn opa en oma ook echt wel opa en oma hoor. Maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk! Chelleke succes vanmiddag bij de ortopeed. Ik hoop voor je dat de operatie uitgesteld kan worden. Tanna gefeliciteerd meid. Super dat je zwanger bent, ga er lekker van genieten.