Haai meiden, ben ik weer! Nick & Simon was erg leuk! Ondanks dat ik 70% niet mee kon zingen... Linda: balen, balen en nog eens balen! Op naar de volgende ronde dan maar... Vriesje: al getest? Knap hoor als je het tot woensdag vol kan houden! Enne...hoe gaat het met Sjonnie? Vandaag was het echt verukkelijk weer zeg! Heel de dag buiten geweest. Ramen gelapt, tuinpad met de hogedruk gedaan etc. Jammer dat Sem alleen heel de dag vervelend was Fijne avond xx
Wendy heerlijk he dat weer. Waarom was Sem vervelend ? Vind ie het niet leuk buiten ? Mijn werkweek zit er weer op. Ben vanmiddag even lekker naar het strand geweest met Julia. Ze waggelt nog wel wat onwennig over het zand. En vond het maar raar dat zand. En ze vond het ook niet lekker smaken
Linda: Sem is het liefst heel de dag buiten. Hij wilde tussen de middag al niet slapen. Toch nog een uurtje stil geweest, maar hij was gewoon moe en moest om alles huilen. Misschien komt er weer een verkoudheidje aan of had hij gewoon z'n dag niet.... Hoeveel dagen ben je nu vrij? Jammer dat het weer slechter gaat worden...
Goeiemorgen! Celleke, meis, gewoon bellen! Het is al naar genoeg om naar de tandarts te moeten laat staan op zo'n manier. Is echt geen gezeur hoor, je moet goed op jezelf passen! He linda wat balen dat je ongesteld bent geworden Hopelijk deze ronde meer geluk! Vriesje hoe is het bij jou? Hmm nou ik heb ineens weer een ei 'gekregen' van de temperatuursite Ik geloof er niks meer van maar we zullen zien!
Goedemorgen Dames, Waar is de zon? Jammer hoor hier word steeds gevraagd of we naar buiten gaan. Ze heeft het helemaal ondekt zeker nu er een zandbak staat. IK heb het weekend gewerkt en het was ontzettend druk op het werk. Ben blij dat ik nu even vrij ben tot morgen nacht. Hier momenteel een discussie. Manlief snapt mij verdriet niet vanwege MK en tja dat geeft spanningen. Ik voel me af en toe echt in mijn uppie in dit geheel. Grrrrrrrrrrrr .............. Verder als ik naar temp kaartjes kijk is de mijne wel heel hoog. Ik zit steeds rond 36.9 tot 37.2 . zal wel oke zijn denk ik. Hier de badkamer maar eens goed onderhanden nemen en leuke dingen doen met dochterlief. Prettige dag Lin
Goeiemorgen! Lin wat vervelend dat je man dat niet helemaal begrijpt. Wat kunnen mannen en vrouwen dan soms anders zijn he. Misschien is het ook wel omdat het voor hem nog helemaal niet tastbaar was, jij hebt je lichaam al voelen veranderen door de kleine in je buik dus er al op een of andere manier 'contact' mee gehad. En je bent niet in je uppie hoor je mag je verhaal hier altijd kwijt! Dikke knuffel! Hoge temp maakt trouwens niks uit, het is bij iedereen anders, die van mij is weer relatief laag bijvoorbeeld. Hoe is het met de rest? Allemaal een leuk weekend gehad? Zal wel want het was rustig hier!
Dat is inderdaad vervelend dat je man je niet echt begrijpt Lin Weekend niet zo heel erg veel bijzonders gedaan. Zaterdag even een grote ronde gelopen in het park met de hondjes en daarna wat in de tuin gezeten. Mijn ouders waren langsgeweest. Zondag voelde ik me zwaar -piep- Ik had heel erg last van mijn hyperventilatie enzo. Kon ook weer moeilijk eten (heb een stikfobie). Maar dat komt omdat ik ongesteld ben en dan laat mijn lichaam mij helemaal in de steek :thumbdown: Smiddag is mijn broer met zijn vriedin geweest en daarna kwam mijn schoonzus met haar man en 4 kids ook nog even binnen gewipt om 4 doosjes met kleren te geven voor onze Damian. Dat is dan altijd wel weer leuk Vandaag moet ik even naar therapie en dan ga ik thuis maar eens wat doen
heej meiden ben ik weer van weg geweest ik heb me vorige maand voorgenomen om er even niet meer zo mee bezig tte zijn wert helemaal gek van het getress.. zoals jullie dus al weten was ik vorige maand 3 dagen overtijd en kreeg iik dus hevige menstruatie op dag 31. dokter gebeld en het kon een miskraam zijn maar dus ook gewoon menstruatie dus ik weethet niet. ik ga gewoon van uit dat het de menstruatie was en dat het door het stressen iets of wat was uitgelopen. nou deze maand dus helemaal niet mee bezig geweest en heb dus ook alleen maar 1,5 weken na de menstruatie 2 x geklust. want manlief was voor zijn werk weg. nou had ik zelf ook 31 dagen aangehouden.. maar nou tot mijn grote verbazing merkte ik gister dat ik al op dag 35 nu zit ik w8 tot vrijdag miss dat het weer uitloopt of zoo.. het lijkt me sterk dat ik door 2 klussen ( de zelfde dag) zwanger ben geraakt en ook nog wel 1,5 weken na mentruatie .. dus gewoon lekker w8en tot vrijdag.. hihi pffff wou er me dus egt ni mee bezig houden en sinds gister begin ik weer met broekloeren pffff maar hoe is het hier verder? nog zwangere bij? ALL THE NEW PEOPLE WELCOME!
Linda bedankt voor je uitleg over de zenuwbehandeling/kiestrekken. Chelleke gewoon bellen hoor naar de tandarts dat je die vrouw niet wilt en je eigen tandarts wil. Mocht je er tegen op zien kan je ook altijd nog een mail sturen, is misschien net wat makkelijker om het mondeling te bespreken. hihi Linda bah zand Rosa wat een nare cyclus heb jij toch. Succes ermee. Lin ik denk dat je man er minder van begrijpt omdat hij er toch wat verder vanaf staat. Een vrouw moet alles doorstaan en meemaken en een man heeft het toekijken. Neemt natuurlijk niet weg dat hij je niet kan steunen, maar ik denk dat veel mannen er niet zo bij stil staan hoeveel wij er mee bezig zijn! Dikke knuf voor je meid! Hier het weekend ook niet zoveel bijzonders gedaan. Ryan en ik alle 2 ziek geweest. Ryan is alweer fit, maar mams nog niet! Sakina nou spannend hoor meid. Ik duim stiekempjes voor je
Geen idee wat het is met die mannen, maar ik weet wel dat ik er behoorlijk van baal. Als ik er iets over zeg dan krijg ik als antwoord ben je er niet te veel mee bezig. Pffff dan hou ik mijn mond liever dicht. Spannend Sakina. Ik duim voor je. Tja zand .........Vind het zelf ook niet zo , maar goed we doen het voor Anoukje. Ben wel blij dat de deur nog niet open staat anders heb ik zand door het hele huis. Straks naar de dokter. Heb een moedervlekachtige dingetje aan mijn hals zitten en die is natuurlijk super intressant voor ANouk. Die krabbelt er aan. NIet fijn zoals jullie kunnen begrijpen, die word dan ook weg gehaald.
He Sakina, toevallig zat ik me vanochtend (op de fiets richting de supermarkt ) nog af te vragen hoe het eigenlijk met jou is! Spannend hoor, je weet maar nooit, 1 keer klussen kan genoeg zijn he! Isra beterschap! Lijkt me inderdaad niet fijn Lin die moedervlek, ik heb er eentje waar de rand van mijn broek regelmatig tegenaan zit en dat doet soms echt pijn!
@ rosa jaa ik d8 echt dat het miss niet genoeg was want het was 1,5 weken na mijn menstruatie , en ja hielt het op 31 dagen en ja 14 dageb daarvoor komt ei dus ik heb ruim een week voor ei dan geklust dus jaa voor mijn gevoel kon het gewoon niet,... en tot mijn grote verbazing overtijd hehehe en ja nu wel 4 dagen hehe vorig maand 3 en wert ik ongii..
plekje is weg gebrand. Viel gelukkig mee, alleen de verdoving was wat pijnlijk. Maar goed nu kan Anouk er niet meer aan krabbelen.
Lin wat vervelend dat je er niet met je man over kan praten. Zo zie je maar mannen denken toch anders als vrouwen. Jij bent zwanger geweest en voor een man word het vaak pas "echt" als ze de kleine gezien hebben. Als je wat kwijt wilt lucht gerust je hart hier. Sakina wat spannend. De kans is klein maar zeker aanwezig ! Ik zit te twijfelen of ik zal gaan tempen of ovulatie testen zal bestellen. Dan weet ik misschien wanneer ik ongeveer mijn ei sprong heb. Want was zaterdag net op tijd terug van mijn werk (witte broek was rood )
Lin: kl*te zeg dat je man je niet goed begrijpt (om het maar even grof te zeggen). Lijkt soms echt of ze van een andere wereld komen. Hier kun je alles vertellen, dus spui maar lekker hoor! Na de bbz had de mijne er een handje van om helemaal niets meer erover te zeggen...das ook wat! Nu zit ik ermee dat het allemaal niet op gang komt enzo...hij ziet het probleem niet Hey Sakina, welkom terug! Is toch weer beetje spannend bij je... Ben een beetje down nu, net wezen condoleren (buurman). Straks lekker bedje opzoeken...xx