Manlief dacht gisteren dat hij toch maar eens moest proberen om steun te geven. Ik heb hem maar uitgelegd dat als hij het niet meent ik er ook niets mee kan. Maar goed dat we daarin verschillen weten we alle twee ook wel. Manlief wil graag met me praten hierover maar dat lukt niet wat het draait iedere keer uit op een telleurstelling. Pfffff kunnnen we die mannen niet samen op een eiland zetten met helemaal niets alleen elkaar? Nog geen ongesteldheid bij je wendy? Toch misschien dokkie weer bellen? Wat kunnen het ook lompe boeren zijn he die mannen van ons ! ( uitzonderingen daar gelaten ).
Lin gelukkig dat het meeviel bij de dokter. Lastig he die mannen....maar ik vind het altijd wel lief dat ze het toch proberen, ook al lijkt het dan nergens op Oeps linda niet handig van die witte broek...misschien wel een idee ja. Ik vind zelf tempen handiger, maar ovutesten geven weer van tevoren aan wanneer je 'moet' klussen, dat is ook wel fijn. Wendy lijkt er bij jou al schot in te zitten? Celleke hoe gaat het zonder 'spuit'? Of merk je dat niet zo snel?
Hee Rosa je hebt je banner weg gehaald. Nog steeds geen duivels bij je? Balen zeg. Hoe lang duurt je cyclus nu? Ik moet met mijn werk ook een witte broek aan ik als ik dan moet werken doe ik een tampon en een maandverband en iedere 2 uur naar het toilet . Das wel een nadeel van witte kleding.
Ja ik zie het....maar ik heb hem niet bewust weggehaald. Eens kijken wat er aan de hand is. Nog steeds geen duivels trouwens, dag 55... Maar volgens mij ook nog geen ei, dus er komen nog minstens twee weken bij.
Yep Rosa je banner staat er weer! Dag 55...schiet ook niet op zeg! Wordt je ook niet gek van die onzekerheid? Met ieder krampje die ik voel ren ik naar de wc... Heb trouwens zondag nog een test gedaan, negatief! Nog steeds geen ongie hier en weet niet goed wat te doen. Denk dat ik nog een week wacht met de dokter bellen. Denk dat de april pendels niet uitkomen
Haha lin ja een goed idee, alleen hoe raken we dan zwanger Ach iedere man heeft iets leuk toch. De mijne is niet zo`n prater maar hij houd wel van winkelen. Heerlijk is dat Wendy balen zeg. Hoeveel dagen duurt jouw cyclus nu ?
Nee echt gek wordt ik er niet van, vooral omdat ik mijn temperatuur bijhoudt weet ik toch een beetje wat er aan de hand is. En ik heb dus hoogstwaarschijnlijk nog geen ei gehad, dus hoef ik ook niet bang te zijn voor een ongi als ik wat voel! Maar onzeker word ik er wel van...krijg ik ooit nog een normale cyclus en betekend dit nou dat ik misschien wel geen kinderen kan krijgen?!?! Vooral 's avonds spoken die gedachten wel eens door mijn hoofd! Ik ben toch al bijna een jaar van de pil af dan zou het toch eens normaal moeten zijn!
Heb je wel het idee dat je ooit een ei sprong hebt gehad Rosa? Als je Cyclus al een jaar aan het rommelen is zou ik er toch maar eens mee naar de dokter gaan. Puur omdat je niet van je cyclus opaan kunt. Jemig Wendy bij jou ook al een rommeltje. Ik zou denk ik morgen al bij de dok op de stoep staan. Tja hoe moeten we dat doen als de mannen bij elkaar zitten. Geen idee dan maar zo blijven zoals het is........................... Dochterlief ligt al bijna 3 uur te slapen.
Ik heb eigenlijk geen idee of ik ooit een eisprong gehad heb. Voordat ik aan de pil was (zo'n 4 jaar geleden) had ik wel een cyclus, wel vrij lang 5-6 weken, maar hij was er wel altijd, is nooit langer geweest dan 6 weken. En toen ik net met de pil gestopt was ben ik ook een aantal keer normaal ongesteld geworden, eigenlijk is het pas de laatste twee cyclussen zo raar! Naar de arts, tsja, ik wil nog niet. Ik weet wel dat ik wel al zou 'mogen', maar we zitten nog maar in ronde 1....Ik wil dat nog niet, al dat klinische gedoe, onderzoeken, hormonen.... Natuurlijk misschien weten we dan wat er is, maar voorlopig wil ik nog even relatief 'onbezorgd' bezig zijn met zwanger worden, want het is niet zo dat ik me constant zorgen maak hoor! Is maar af en toe... Ik wil gewoon het idee hebben dat we samen in ons eigen bed een kindje kunnen maken, dat daar geen dokter tussen hoeft te staan. Gewoon die hoop nog even hebben... Ik weet wel dat er een kans is dat er een hele makkelijke oplossing is (clomid bijvoorbeeld), maar ik wil niet het risico dat ik volgende maand ineens weet dat het er voor ons misschien wel niet in zit... Sorry, een heel verhaal, maar ik kan het moeilijk uit leggen! Hoop dat het toch een beetje duidelijk is!
Ik had al best veel last maar ik merk dat het nu weer ietsjes meer begint te worden. Ik moet echt beginnen met 6 tot 8 paracetamollen per dag, dan blijft het nog wat beter gaan Iedereen een dikke knuffel en duimen
Je bent duidelijk hoor, ik snap wel wat je bedoelt. Ik hoop voor je dat het allemaal weer normaal wordt en dat jullie zonder poespas in jullie eigen bedje een lief klein wondertje kunnen maken.
Oei balen Celleke dat je er toch meer last van krijgt. Maar het is wel voor een goed doel gelukkig! Thanks Isra Haha die van mij heeft een hekel aan winkelen, praat alleen als het écht écht écht niet anders kan maar hij is wel ZO lief is maar goed dat hij dit niet leest
whahahaha die van mij is ook wel lief hoor ! Laat het winkelen aan de dames over en is zeer attent vandaag even van genieten. Heb al een paar hele lieve smsjes gehad. hihihi. Ja ik snap heel goed wat je bedoelt Rosa hoor. Enne ik duim voor je dat je een eigen gemaakt kindje gaat dragen ! Whahahahah Isra ! Ze zeggen toch niet voor niets mannen komen van Mars en vrouwen van Venus. Bah vannacht aan het werk en ik heb totaal geen zin. maar goed had ik maar een vak moeten leren.
Lin hij doet nogal zijn best ! Rosa lastig hoor. Ik duim voor je hoor dat je binnekort gewoon lekker zwanger bent zonder al die rompslomp. Ik ben vanochtend met julia langs de huisarts gegaan. Ze bleef hoesten,verkouden en naar oren grijpen. Voor het hoesten hebben we nu een babyinhaler gekregen. We moete over 2 weken terug komen. In mei moeten we nog eens naar het vocht achter haar oortjes laten kijken en als het er dan nog zit moeten we naar de kno arts.
Hallo Allemaal, Daar ben ik dan weer even. Ik heb het de laatste tijd erg druk. Naast het werken is het ook het eind van het schaats seizoen en dan valt er veel te regelen. Diplomaschaatsen, clubkampioenschappen en de mini-elfsteden. Dit weekend het laatste drukke weekend en dan heb ik hopelijk even wat rust. @rosa: Ik hoop dat je snel je ei vind en lekker op een ontspanne en lekker in je eigen bedje een wondertje mag maken. @chelleke: Ik hoop voor je dat je de klachten een beetje kan verzachten met de paracetamol. Heel veel sterkte. @ de rest: Ik duim voor degene die wachten tot ze kunnen testen of al overtijd zijn. Degene die net de langs hebben gehad en deze niet hadden willen zien een dikke knuf. En mannen hier een schat van een man die wel wil praten, maar dan meestal op de meest onmogelijke tijden. Met mij gaat het goed mijn borsten groeien helaas al wel flink. En bij mij is dit helaas inderdaad. Ik heb van mij zelf al dd75/e75. Toen ik zwanger was van mijn dochter is dit geexplodeert tot H 80. Ik zit nu al op F75 en begin dus nu al last te krijgen van mijn rug. Voor de rest heb ik nergens last van in tegen stelling tot de vorige keer, toen was ik erg misselijk. Dit maakt me soms wel onzeker of het wel echt goed zit. Morgen komt moeders voor moeders langs dan heb ik weer een test in handen. Ik ga proberen om vanaf nu wat vaker langs te komen en mee te kletsen. groetjes Tanna
Ha Tanna, fijn dat het goed gaat! Wel balen van die groeiende borsten inderdaad, lijkt me geen pretje! Succes morgen met de test, het zit vast goed hoor! Linda wat vervelend dat ze zo blijft hoesten. Helpt die inhaler al een beetje?