Tanna: beter voor je dat je niet misselijk bent! Wel jammer dat je nu al last hebt van je rug...je moet nog zo lang Wel leuk om te horen dat het verder goed met je gaat! Linda: hoe lang mijn cyclus nu is?! Ik heb helemaal nog geen cyclus...4 weken geleden een bloeding gehad d.m.v Provera en nu nog steeds aan het wachten op mn eerste echte ongi...(sinds dec 08 )
Linda veel kindjes hebben er volgens mij last van verkoudheid, hoesten etc. Ryan had het vorig weekend ook flink te pakken, maar nu gaat het gelukkig weer stukken beter. Tanna nou dat zijn idd flinke (.)(.) wat is het toch oneerlijk verdeeld. Ik met mijn kleine A en na mijn zwangerschap is het een inimini piepkleine A. Fijn dat je nergens last van hebt, hopelijk blijft dit zo. Vandaag weer gewerkt, het was lekker druk dus de tijd vliegt dan ook wel. Nu ligt de kleine man op bed en ik heb een huis vol mannen, ze zitten te klaverjassen!
Bedankt voor jullie reactie's En Isra ik zou zo wat van mijn (.)(.) geven aan je als het kon. Ik heb alleen iets te vroeg gejuicht. Vanavond geen hap kunnen eten en voor mijn kleine meid kokhalsend eten staan koken. Ik hoop dat het een malig is.
Hoop met je mee Tanna dat het eenmalig is voor je. Vervelend dat je nu al last van je rug hebt en je moet nog wel een poos. Sterkte ! Hopelijk knapt je meisje snel weer op Linda. Beterschap voor Julia. Hier mijn eerste nacht werken weer gehad. Nog 2 te gaan en het is zo lekker rustig . Lekker relax werken. Iedereen weltrusten. Ik ga de lijst maar eens weeropzoeken en even naar boven halen anders is die straks wel heel ver weg.
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 27 wannabe zwanger in 2009 4 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje linda84 - Ronde 3 - 2e Kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 1 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 4 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 NODLIJST: Linda84- ? Serendipity - 16 maart Lin71 - 12 april Rosa84 - onbekend, cyclus van slag April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo[/quote] Enne mijn 400ste berichtje !
Tanna wat vervelend zeg dat je zo`n last hebt van je (.)(.) Dat is waar ik op hoopte in mijn zwangerschap (niet die grote cup hoor) Maar ik heb een kleine A en zijn net als Isra weinig gegroeit. Ik hoop voor je dat die misselijkheid eenmalig was. Wendy wel vervelend hoor dat je nu helemaal geen cyclus hebt. Ik doelde even op hoe lang het geleden is dat je een bloeding hebt gehad. Zal voor je duimen ! Lin werkse de komende 2 nachten ! Hier heb ik nog niet het idee dat die puf werkt. Het za wel even tijd nodig hebben. Het is wel een gedoe hoor. De mag hem eerst zelf vasthouden en bij haar pop op het mondje doen. Maar daarna krijgt ze hem zelf op haar neus/mond en dit vind ze niet leuk. Dus heb haar dan in de houdgreep.
Dadelijk naar CB voor Damian zijn prikjes En langs mijn mama, die is gisteren geopereerd. Gelukkig gaat alles goed. Ze blijven haar ook opereren Eerst 2 nekhernia's (nu heeft ze de derde, op een plaats wat zelden voorkomt, de hoofdprijs winnen in de loterij gebeurd nog eerder zeiden de artsen ) en nu in haar voorhoofdholtes enzo. Daar zitten bacteriën en die vreten haar kaakbotten enzo op. Ze had vorig jaar alle tanden enzo laten trekken voor een kunstgebit. Maar die valt er steeds uit. Haar mond zag eruit of ze haar al 30 jaar geleden alles hadden getrokken, allemaal weggevreten Ik vind mijn mama wel een kei hoor, altijd zorg voor mijn broer gehad en nog steeds, veel zorg over mij en nog steeds, zorg over mijn vader gehad vanwege kanker en hartafwijking en dan zelf dit ook nog op je boterham krijgen, vind het zo zielig Mijn mama is lief
Haha Celleke, ik dacht al, hij stond toch wel goed Gefeliciteerd met de 11 maanden! Nog maar een maandje zeg dan is hij alweer een jaar! Jeetje, jouw moeder krijgt inderdaad veel op haar bord zo. Geef haar maar een dikke knuffel straks!
Dank je wel Rosa We zijn net terug van het consultatiebureau. Alles weer goed met Damian en hij doet het ook heel goed. Zijn gewicht en lengte waren ook super: 02-02-2009: 9800 gr 73,0 cm en zijn hoofdje 46,2 cm 26-03-2009: 10380 gr 75,4 cm en zijn hoofdje 47.1 cm Hij kan sinds een week handje klappen, tot staan optrekken en kruipen. Even een sprongetje gemaakt dus Hij heeft ook weer zijn prikjes gehad. Hij mocht nu lekker bij mama op schoot blijven zitten. De eerste prik was prima, 2e prikje was wat gemener maar was maar heel even een klein kikje van Damian. Daarna kan hij weer vrolijk lachen naar de arts. We moesten namelijk ook nog even naar de arts, Damian zijn ogen na laten kijken. Wij vinden namelijk dat hij een beetje loenst. Zijn rechter oogje is ook wat kleiner (overblijfsel van zijn scheve koppie). We zijn nu doorgestuurd naar de oogarts. Het hoeft niet perse iets te zijn maar omdat ik oog heel erg heb geloenst moet hij toch even nagekeken worden. Altijd goed toch? Nouja verder zijn we allemaal dik tevreden Zijn groeicurve: http://www.koolwaaij.nl/groei/mijnpagin ... d=a573f020
linda hopelijk snel zwanger en grotere (.)(.) hihi, maar dan niet te hopen dat er helemaal niks meer van overblijft. Chelleke wat zielig zeg voor je moeder, het zit jullie echt niet mee. Mooi dat alles super was met Damian. Misschien een lui oogje wel fijn dat er even na gekeken wordt. Vanmorgen even met mijn moeder en Ryan de stad in geweest. Mocht een cadeau uitzoeken voor Ryan zijn verjaardag, maar aangezien hij vast veel speelgoed zal krijgen hebben we leuke kleertjes voor hem gekocht. Een superleuke zomerjas en 2 broekjes en een trui krijgt hij van mijn ouders. Mijn moeder wilde eventueel ook geld op zijn spaarrekening zetten, maar vond dat net wat minder leuk. Hij krijgt even zo goed al vaak iets op zijn spaarrekening gestort van mijn ouders dus vind het dan wel leuk dat hij iets krijgt wat hij kan uitpakken. En had nog geen jas dus dit komt mooi uit.
Haha isra idd dan blijft er helemaal niets van over ! Chelleke jeetje jou moeder (en jullie helemaal fam als ik het zo hoor) krijgt ook wat te voorduren zeg. Zielig altijd he die prikjes. Altijd goed om even naar zijn oogjes te laten kijken. Wij vonden ook dat Julia loenst het cb zag het niet zo. En bleek toch oogafwijkingen te hebben. Hopelijk is het bij damian niets.
@Linda84: Balen dat de puf nog niet echt werkt. Kan je iets op de puf plakken van een beestje waar je dochter naar kan kijken tijdens het inhaleren. @chelleke: Jouw familie krijgt het wel voor zijn kiezen als ik dat zo lees. een hele dikke knuffel. En jullie zijn wel door zetters en vechters zeg als ik dat zo lees. Gefeliciteerd met Damian en wat een kanjer zeg met zijn prikken. @Isra: Ik heb inderdaad ook voor Michelle's verjaardag van mijn moeder een ski pakje gehad. Ze krijgen al zoveel speelgoed. En is altijd handig om kleding te krijgen. Hier gaat alles lekker. Vanochtend moeders voor moeders op bezoek gehad en de test was super. De test streep was net zo dik als de controlestreep. Ik begin nu alleen wel weer misselijk te worden rond het avond eten en vooral vlees en vis zijn niet zo prettig. Ik herken het van mijn vorige zwangerschap ik hoop alleen niet dat het ook zo hard door zet als de vorige keer. groetjes Annemarie
Goedemorgen dames, ehm middag al. Hier zitten mijn nachten er weer op en gelukkig had ik het afgelopen nacht een beetje drukker dan normaal. Jee Chelleke wat een nare dingen in jullie familie. Sterkte er mee ! Wij gaan het weekend naar mijn schoonfamilie, Oeps dat word knutselen op zolder. Het schijnt dat mijn vruchtbare dagen eraan komen. Hoe is het verder met iedereen? Nog geen roze erbij. Word wel tijd vinden jullie ook niet. Ik wens iedereen alvast een goed weekend en tot .........
Wip even snel aan! Lin: fijn weekend! Geven wel slecht weer op Morgen verjaardag vieren. Vanaaf 3 cakes gebakken...jajaja ben zo'n bakwonder Morgenochtend nog even wat boodschappies doen en schoonmaken. Fijn weekend allemaal! xxx
Lin fijn weekend, en klusse op die zolderkamer hihi Mmm lekker cake... Iedereen een fijn weekend. Ik ga zo even lekker shoppen en daarna ook bakken want manlief is morgen jarig.
Tanna lekker hoor ook bij MvM weer een dikke streep, die blijven leuk om te zien. Balen hoor dat je weer misselijk begint te worden, hopelijk ben je er snel weer vanaf. Wendy fijne avond met het vieren van je verjaardag. Lekker cake gebakken jammie jammie. Lin alvast gefeliciteerd met je man. Vandaag heeft Ryan weer een BHS aanval gehad. Doordat ik wist wat het was kon ik nu gelukkig rustig blijven. Maar vond het wel weer een verschrikkelijk gezicht toen zijn oogjes wegdraaide en hij paarse lipjes kreeg. Maar gelukkig kwam hij snel weer bij.