We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    He bah Isra wat naar dat hij het nou weer had :( Gelukkig kon je nu rustig blijven, heel knap trouwens! Gaat het nu weer goed met hem? Of heeft hij er achteraf geen last van?

Wendy was het gezellig vandaag?
    Linda jij een fijne dag morgen!

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Rosa nadat het gebeurd is hij heel moe. Dus ik heb hem op zijn bedje neer gelegd en toen heeft hij zo'n 2 uur geslapen en daarna niks meer aan de hand.

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    He Isra wat vervelend dat Ryan weer een bhs heeft gehad. Knap van je hoor dat je rustig bleef.

Hier heb ik alle visite gehad. Heerlijk hoor. Vanochtend even volle bak en nu alles weer opgeruimd en kunnen we vanmiddag nog even naar buiten.

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hallo allemaal,

Morgen gaat de laatste pil mijn mondje in, en dan ontpillen maar! Dus ook ik ga ervoor in 2009 :) :)

Mag ik gezellig met jullie meekletsen?

Gr, Tinkerbel ;)

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Tinkerbel welkom hier. Natuurlijk hoe meer meiden hoe gezelliger !
    Spannend hoor. Is dit je 2e kindje ? Hoe oud is je 1e ? Zie namelijk alleen een gewicht staan en geen banner.

6. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hoi,

Dank je wel. Banner had denk ik storing, nu is hij wel in zicht als het goed is. Mijn mannetje is nu 11 maanden.

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Welkom Tinkerbel [​IMG]

8. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    tinkerbel welkom hier, gezellig! Ik hoop dat je snel zwanger mag worden!

Hoe is het verder hier meiden? Zijn er al die bijna kunnen testen?
    Hier schiet het nog niet op, nog steeds hetzelfde verhaal, geen ei, geen ongi!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dames , ben hier allang niet meer geweest , er is ook veel gebeurd , ben ondertussen zwanger geweest en is weer niet goed gegaan en heb een cuuretage gehad , heb niet alles teruggelezen , maar kom maar weer eens meekletsen , als ik het allemaal kan bijhouden !

10. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    welkom terug marjon! Geeft niks hoor dat je even niet bent geweest!
    Wat naar dat het weer mis is gegaan :( Veel sterkte nog en ik zal duimen voor je dat het toch weer mag lukken!

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Marjon [​IMG] en welkom terug

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marjon wat balen zeg dat het weer niet zo mocht zijn. Veel sterkte!
    En leuk dat je weer bij ons mee komt kletsen.

Tinkerbel welkom.

O meiden wat is het toch lekker weer, krijg helemaal zomer kriebels. Vanmorgen al lekker met Ryan en de hond buiten geweest en vanmiddag lekker fietsen met Ryan. Hij ligt nu op bed dus kwam jullie even snel gedag zeggen en ga nu even lekker rommelen in de tuin. En lekker ook dat het nu een uur langer ligt is en Hihi Ryan slaapt nu ook weer een uur langer HEERLIJK!

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Welkom Tinkerbel . Hopelijk snel een positieve test voor jullie.

Welkom terug Marjon.

Heee Linda ik zie dat wel even gelijk lopen. Wat betreft eisprong enz. Mits mij cyclus weer normaal doet.

Jee rosa nog steeds geen ei.

Balen zeg Isra. Kun je er verder ook iets mee ? Worden jullie ook begeleid ofzo?

Wnedy hoe is het met jou?

14. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Meiden wat een heerlijk weertje zeg ! Heb net al lekker op het balkon gezeten. En julia vond het reuze interresant al die voorbijkomende mensen. Roepen naar de vuiliniswagen en kindjes die voorbij liepen.

Lin het gelijk op lopen is denk maar voor even want heb vandaag nog geen eisprong gehad (denk ik ). Heb mijn banner maar op de kortste cyclus gezet dan weet ik vanaf wanneer ik heb ongeveer kan verwachten.

Rosa wat KL**e nog dat je nog geen teken van een ei hebt.

Marjon balen dat het weer mis ging. Hoe lang was je zwanger ? Sterkte ermee.

15. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ben ik weer!

Tinkerbel: welkom!

Marjon: welkom terug! Lees nog regelmatig mee bij onderwerp bbz dus weet een beetje wat je doorstaan hebt! Gaat het nu goed met je?

Lin: leuk weekend gehad? Flink geklust op zolder ;)

Hier ook nog steeds nix! Heb besloten dat ik morgen nog een test ga doen en als die negatief is ga ik de dokter bellen.

Jahoeeeeeeeee ben vandaag jarig! :) Zaterdag gevierd en was ontzettend gezellig. Lag om 5 uur (nwe tijd) in bed :confused:

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Wendy GEFELICITEERD [​IMG]

17. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    ooooh wendy helemaal vergeten, sorry!
    Alsnog van harte!

Ben benieuwd wat de huisarts zeg morgen! Alhoewel het natuurlijk mooier is als dat niet meer nodig is ;)

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Het gaat hier wel weer een beetje , ik ben met 10,5 weken gecurreteerd en heb er ook nog bekkeninstabiliteit bij gekregen , maar ja dat gaat hopelijk wel weer snel over , neem aan dat de hormoontjes nu wel snel mijn lichaam uit zullen zijn !

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @wendy30380: Gefeliciteerd met je verjaardag hoor! Maak er een leuke dag/avond van.

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    proficiat wendy !

Deel Deze Pagina