We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Lin nee we worden hierin niet begeleid. We weten dat we zelf rustig moeten blijven en dat hij er altijd uitkomt. Hij kan dit houden tot zijn 5de jaar want dan kan hij pas met zijn emoties overweg door te zeggen wat hij wel en/of niet leuk vind en hoe hij zich voelt.

Wendy gefeliciteerd. Fijn om te horen dat je feestje geslaagd was.

Marjon heftig hoor met 10,5 week. Pff zal wel een moeilijke periode zijn geweest.
    Vind dat je een mooi onderschrift hebt, met bijpassende tekst.

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Marjon jee wat heftig met 10,5 week.

Wendy gefeliciteerd met je verjaardag !

Kom net van mijn werk en heb weer een bevalling bij mogen wonen. Ohhh wat gaat het dan kriebelen, ik wil ook !

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    morge dames t , kan ik me wel iets bij voorstellen Linda dat het dan kriebelt !Zou ik ook hebben ..................................
    Maar komt voor ons allemaal goed , duurt misschien iets langer , maar ja !

4. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Mogge meiden,

Heb vanmorgen een test gedaan en zat al met de telefoon klaar om de dokter te bellen......verschijnen er gewoon 2 streepjes! Dit is zooooo raar....zit helemaal hyper hier achter de pc :confused: Zo eerst maar even het ziekenhuis bellen voor een afspraak met de gyneacoloog. Kan er nog niet van genieten denk ik voordat ik weet of het goed zit of niet.

xxx

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    oohh Wendy , das goed nieuws !PROFICIAT!
    Hoop voor je dat je snel een echo kan krijgen , en duidelijkheid !
    spannend !

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden

7. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Vrijdag 10 april moet ik naar de gynaecoloog....spannend! Heb het vriendjelief al verteld en die zit helemaal met zn hoofd in de wolken :D Hij kan zich niet meer concentreren op zn werk...had ik het dan vanavond maar pas verteld. Ach ja...moest het gewoon kwijt!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Spannend Wendy , hopelijk in de baarmoeder en misschien al een mooi kloppend hartje ? Hoever ben je als je de echo hebt ?

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Marjon, ik heb Provera gehad omdat ik maar niet ongesteld werd. 23 februari was de eerste dag van de bloeding. Nu zit ik op dag 36 dus weet niet precies hoe lang ik nu zwanger ben, omdat ik geen idee heb wat m'n cyclus is...

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Wendy JOEHOE, gefeliciteerd meid. Ik hoop dat je er heel snelt van kunt gaan genieten. Spannend hoor 10 april, ga heel hard voor jullie duimen. Leuk een broertje of zusje voor Sem.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dat maakt het idd helemaal spannend !
    mag het maar snel 10 april zijn !

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Jaaaaaa Wendy gefeliciteerd ! Ik duim voor een mooi kloppend hartje in je baarmoeder 10 april.
    Hoe voel je je ? Geen klachten nog ?

Ik kom net uit het zwembad, ben wezen peuterzwemmen. En wat vind ze dat leuk, heerlijk dat lachende koppie.
    Nu lekker slapen en straks weer naar buiten. Want wat een lekker weer is het !

13. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Hallo allemaal daar ben ik weer even kijken wat ik nog heb onthouden van wat ik gelezen heb.

@linda84: Leuke verjaardag gehad van man?

@tinkernel: Hartelijk welkom en klets maar lekker mee. Ik hoop dat het net zo snel mag gaan als bij mij :D

@Isra: Lijkt me wel moeilijk om je kleine man zo te zien en dan rustig te blijven. Knap hoor.

Hier: is het op het moment erg zwaar ben de hele dag misselijk en heeeeel moe. Ik denk dat de misselijkheid gelinkt is aan de vermoeidheid. Daar heb ik normaal ook wel last van. Ik hoop het maar, anders worden het hele zware weken de komende tijd, maar als ik dan vooruit denk en aan het wondertje in mijn buik dan heb ik het er dubbel en dwars voor over. Ik ga nu maar eens proberen wat te doen.

groetjes Tanna

14. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Wendy: Super op naar 10 april en dan lekker gaan genieten.

Gefeliciteerd :) Wel een mooi verjaardags cadeau zo toch :whistle:

DUBBEL GEFELICITEERD

15. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    O ja ik mag 14 april naar onze kleine frummel kijken.

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

Ben ff niet op het forum geweest omdat ik het veels te druk had, heb geprobeerd alles te lezen maar das best een hoop hihihi....

@Marjan: Heel veel sterkte!

@Linda: Kan me voorstellen dat het dan gaat kriebelen! Bij mij kriebelt het ongeveer elke keer als ik een baby zie, een zwangere dame voorbij zie lopen met mijn vriendin kletst die zwanger is etc....nog even geduld, want in juli pas stoppen met de pil..

@Wendy: Van harte gefelicteerd meis! Wat heerlijk joh. Spannend 10 april, wat zal je daar naar uitkijken. Ik weet jou achtergrond niet dus vandaar dat ik het toch maar even vraag, hoelang zijn jullie bezig geweest om zwanger te worden?

@ Tanna: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat moet dat een heerlijk gevoel zijn, nou ja behalve de misselijkheid dan haha, maar je weet waar het doorkomt. Hoelang zijn jullie bezig geweest? Heb je daarvoor ook de pil geslikt? Ik slik namelijk al vanaf mijn 14e de pil en ga in juli stoppen, ben zo benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik zwanger mag raken...

Nou meiden, geniet van het heerlijk weer!

Groetjes,
    DreamyGirl

17. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Wendy: Gefeliciteerd alvast! Is vast gauw 10 April.

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Super wendy !

Ik sta bijna tespringen hier in de kamer.

Gefeliciteerd !

Morgen kom ik uitgebreider langs er staat zo visite op de stoep.

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Tanna ik was bij mijn zwangerschap van Ryan ook heel moe, maar niet misselijk. Rond de 12 weken werd het iets minder bij mij, maar heb er toch wel mijn hele zwangerschap last van gehad. Maar dat was dan ook het enige waar ik last van had.
    Spannend hoor 14 april echo.

20. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ik heb nog niet alles bijgelezen, doe ik binnenkort weer want ik ben heel druk met werk, maar ik las heel goed nieuws!

Wendy gefeliciteerd! Wat super zeg! Ik duim voor je dat de kleine op de goede plek zit! Maar in ieder geval heerlijk weer een zwangere erbij!

Deel Deze Pagina