WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 26 wannabe zwanger in 2009 5 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380- zwanger tweede kindje - 10 april 1e echo AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje linda84 - Ronde 3 - 2e Kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 1 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 4 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 NODLIJST: Linda84- ? Serendipity - 16 maart Lin71 - 12 april Rosa84 - onbekend, cyclus van slag April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo[/quote] Enne mijn 400ste berichtje ![/quote]
Heb je op de lijst gezet Wendy. Heb je een beetje kunnen slapen? Hier druk druk druk met werken en alle andere dingen.
Dreamgirl: Dit keer was het verassend snel. We hebben in februari proef gedraaid en zijn er in maart voor gegaan en het was meteen raak. Ik heb zelf heel lang geleden de pil geslikt. Kon niet zo goed tegen de hormonen en zijn het daarna gewoon op de ouder wetse manier gaan doen met condoom. Isra: Bij Michelle was ik ook erg misselijk en moe alleen dan bij het avond eten en niet de hele dag. Vandaag gaat het redelijk. Ik heb toen tot week 14 last gehad en op het laatst weer vanaf week 30 ongeveer. Dus het wordt even door bikkelen en tussen door vol op genieten. groetjes Tanna
Och meiden, wat is het toch een heerlijk weertje! Hier kan ik nu echt heel vrolijk van worden Niet van het feit dat ik net ontzettend hard naar de wc moest hollen door de buikrampen. Hopelijk blijft het bij een keer.... Lin: heb heel slecht geslapen. Vanaf 3 uur constant wakker...pff! Nu slaap ik de laatste tijd wel vaker slecht dus ja...hopelijk gaat dat snel wat beter. Verder gaat het hier wel goed hoor... Nog steeds beetje ongeloof en moet iedere keer naar de test kijken.
Wendy had je buikkrampen van je darmen ? Ik hoop voor je dat je nu geen buikgriep krijgt. Dat slechte slapen had ik ook in het begin van mijn zwangerschap, gek werd ik er van. Heerlijk he het weertje. Heb de hele middag op het balkon gezeten. Snel huisje schoon gemaakt en zitten maar.
goedemorgen allemaal, Ik kan me heel goed voorstellen dat je nog steeds vol ongeloof naar je test kijkt. ( Foto kunnen we meekijken ). Tja dat slechte slapen schijnt erbij te horen. Nog maals gefeliciteerd! Wie weet hoeveel verschil in 10de graden er in je temp zitten als je eisprong is geweest? Rosa hoe is het bij jou? Hoe is het met alle zwangere? En vriesje en kiwietje heb ik ook al een poosje niet meer gezien. Hier zometeen op kleding jacht. We hebben morgen een trouwerij ( hahahaha ja ik weet het lekker optijd ) maar ik moet nog achter kleren aan. Aaaaaaaaarrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhh. Enne Linda hoe voel jij je? Mogen we samen testen? Ik zelf denk van niet. Ik denk dat ik namelijk weer een cyclus van 24 dagen heb. Dat zou dan vorige week woensdag op donderdag zijn geweest en door de nachtdienst hebben wij die maandag geknutseld en daarna pas weer toen ik uit de nachtdienst kwam. Dus zal wel niet een posi test zijn voor ons deze maand.
Mogge! Nou Lin, het is me gelukt! Er staan 2 foto's in m'n album. Vind het knap van mezelf dat het gelukt is Heb vannacht prima geslapen en geen last van buikkrampen meer...gelukkig! Lin, heb zelf nooit getempt, maar heb ergens gelezen dat je temp ong 0,2 omhoog gaat. Enne...hopelijk slaag je voor kleding vandaag! Hoe gaat het verder met iedereen? xx
@Isra, jeetje, tot zijn 5e jaar kan het duren die BHS....ik hoop voor je dat je het niet (te vaak) meer hoeft mee te maken hoor! Hoe gaat het eigenlijk met klussen? (ehh, daarmee bedoel ik, hoe zit je in je cylus, ik hoef geen details ) @Marjon, jeetje, ruim 10 weken al zwanger...wat naar meid! Ik hoop ook dat je je snel weer beter gaat voelen @linda, ooh kan me voorstellen dat het dan gaat kriebelen! Daar is het goede bericht van Wendy weer, die had ik al gefeliciteerd Vind het zo leuk! En geeft me stiekem een beetje hoop voor mezelf dat het ook met een rare cyclus nog wel kan! @Tanna, wat vervelend dat je zo moe en misselijk bent! Hopelijk gaat het snel beter! @Dreamygirl leuk dat je ook weer even langskomt! Er komt steeds meer roze op de lijst, staat mooi! @Lin, meestal is de stijging ongeveer 0,2 graden, maar het kan ook 0,1 zijn of 0,3. Het gaat niet zozeer om hoeveel de temp stijgt, maar meer omdat de temp een aantal dagen hoger is dan de dagen daarvoor! Heb je je temperatuur in een kaartje gezet? @Wendy, superduidelijk die foto's van je test! Daar kan je niet omheen! Hier is alles prima, afgezien van het feit dat er nog steed geen schot in mijn cyclus zit. Maar ik geniet van het weer en van mijn man dus hier gaat alles goed! We hebben maar besloten nog zoveel mogelijk te genieten van het met zijn 2en zijn zo lang ik nog niet zwanger ben, dus lekker spontaan weg, laat opblijven, uitslapen....zit er toch nog iets positiefs aan!
Jeee Wendy die spat echt van het beeldscherm die testen van je ! Super. Hoe lang blijft je temp dan hoog? 1 dag of 2 dagen enz. Mijn temp heb ik zelf in een bestandje staan op mijn pc . Bij ff kan ik geen account aanmaken. Wrom weet ik niet.
Als het goed is blijft je temp dan hoog tot aan je menstruatie! Of als je zwanger bent blijft hij hoog
Mijn temp blijft schommelen van 37,1 naaqr 37,3 . Dus zeg het maar. Ik zit vanaf dag 1 al op 37,1 t/m 37,5. Jaaaaaaaaaa heb een leuke blouse en een bolero gekocht. Tadaaaaaaaaaaaaaaa
Leuk Lin, heerlijk altijd he nieuwe kleren Als je je lijstje met temperaturen even naar me opstuurt via PB ofzo wil ik het ook wel even in een kaartje zetten? Is zo een beetje moeilijk te zeggen namelijk
Tanna idd lekker van genieten meid. Ook al was ik zo moe ik genoot er toch van. Ik ging ook vaak s'avonds even lekker in bad liggen en een tijdschriftje lezen, heerlijk! Lin succes met het kopen van nieuwe kleren, hopelijk dat je wat leuks kan vinden. Het voordeel van op het laatst kleding kopen is wel dat je het weer kan afwachten! Rosa vorig weekend (volgens mijn berekeningen ) zal ik mijn eisprong gehad moeten hebben. Ik zou dan op 10 april (Ryan zijn verjaardag) mijn NOD hebben. Zou toch wel een heel leuk cadeau zijn. Joh lin je bent al geslaag, lekker hoor! Gisteren bij Nederland - Macedonie geweest, echt heel gaaf. Ik was nog nooit bij een voetbal wedstrijd geweest, maar vond het toch wel heel gaaf om een keer in het echt te zien.
Ooh spannend Isra, dat zou wel een heel mooi cadeau zijn ja! Leuk zeg dat je naar NL-marcedonie bent geweest. Ik heb helemaal niks met voetbal maar kan me wel voorstellen dat de sfeer in zo'n stadion heel gaaf is om eens mee te maken.
Rosa ik heb eigenlijk ook niks met voetbal ik kijk alleen het Nederlands elftal tijdens WK of EK's. Maar die sfeer wat in zo'n stadion hangt dat is wel echt geweldig.
hihi nou zelfs die wedstrijden kijk ik niet Mijn man ook niet trouwens die heeft er zelfs echt een hekel aan! Ik niet hoor het interesseert me alleen niet. We gaan vaak iets leuks doen als er voetbal is want dan is het overal zo lekker rustig
Weet iemand eigenlijk hoe het met Vriesje is? Ze was hier voor het laatst 19 maart en toen was het volgens mij bijna haar NOD.
Lin ik voel me prima hoor. Heb alleen het idee dat er een blaasonsteking aan ziet te komen. Blijf naar de wc gaan en het uitplassen is pijnlijk Ik denk niet dat we samen gaan testen want heb volgends mij nog geen ovulatie heb gehad. Afwachten maar weer. Moet zeggen dat ik het niet zo heel erg vind als het deze maand niet raak is want rond de kerst bevallen lijkt me geen hele fijne tijd. (zeg ik nu ) Wendy woooww wat een mooie donkere teststreep. Je bent vast al iets verder dan 4 weken. (ik had in ieder geval pas met 5 weken zo`n donkere streep) Rosa groot gelijk meid. Nog even lekker genieten van het leven zonder kind, en wie weet is het opeens raak. Uitslapen is ook heerlijk ! Isra ik zij juist gisteren tegen mijn man dat het me heel bijzonder lijkt om in een stadion te zitten als het muis stil is tijdens de minuut stilte. Tenminste op tv hoorde je niets.
Nou vandaag voor het eerst ongesteld geworden na stoppen met de pil. Ik ben benieuwd hoelang het duurt het ontpillen aankomende maand. Bij de eerste keer van Thomas toen had ik z'n lange cyclus, heel vervelend. had nooit enig idee wanneer ik overtijd was. Ging toen maar gewoon om de 4 weken testen. ha ha. Hopen dat het deze keer beter gaat. Afwachten maar.