Ik ben ook benieuwd tinkerbell, hoop voor je dat het snel raak is! Zo'n lange cylcus kan ik over meepraten helaas
Linda is ook wel gaaf hoor als iedereen stil is. Maar je hebt toch altijd van die debielen die het op zo'n moment heel grappig vinden om keihard en ordinair te gaan gillen. Tinkerbel ook voor jou spannend meid.
Tinkerbel: hoop voor je dat je cyclus nu normaal is, wie weet! Kan er jammer genoeg ook over meepraten net als Rosa....maarrrrrr hier is het toch gelukt Pas trouwens m'n onderschrift aan na de 10e...dan weet ik meer! Rosa: ja hoe zou het met Vriesje gaan? Ben ook wel erg benieuwd! Isra: hopelijk hebben we beide op 10 april goed nieuws Lin: fijne bruiloft vanaaf! xxx
Zo we missen een paar pagina`s ! Wendy wilde je succes wensen. Laat je weten hoe het was. Wat een mooie dag is het meiden, de zon schijnt !
Hey dames kom ff langspiepen!! Zijn er nog nieuwe zwangeren bijgekomen??? Hier gaat het zo zn gangetje, Tygho is vorige week weer heel ziek geweest antibiotica en prednisolon kuur en nu issie wel weer beter maar het was een heftige week. Nu druk aan het voorbereiden voor z'n verjaardag! Superveel zin in maar toch ook wel een beetje een emo-moment Tygho kan nu trouwens ook helemaal zelf lopen!! Ben uiteraard supertrots! Liefs
Meiden!! Hier ben ik even! Het zit op de goede plaats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben toch zooooo blij...moet over 2 1.2 wk terugkomen, want ze kon niet precies zien hoe lang ik zwanger ben. Tis dus nog erg pril.........
Goedemorgen allemaal, Het is al weer prachtig weer , lekker we gaan zo maar weer genieten van het buitenleven. Heb je een beetje kunnen slapen Wendy? Heb je een echo foto mee gekregen?? Ik ben gisterenavond naar Nick & Simon geweest en het was erg leuk , alleen jammer dat ik lang niet alles nummer ken. Wel ben ik schor van het meezingen met Rosanne. IK wens jullie allemaal fijne paasdagen ( ik mag werken maar goed dan benik met de pinksteren vrij !)
Mogge! Hier goed kunnen slapen hoor Heb idd 2 foto's meegekregen. Ben waarschijnlijk nog geen 6 weken zwanger dus het is nog errug klein (5/6mm), maar er was al wel hartactie. Echt heeeeel bijzonder!! 28-4 moet ik weer terug en dan kunnen ze de evt uitgerekende datum bepalen. Moest denken aan begin december. Isra: hoe was de verjaardag van Ryan? Heeft hij lekker met taart lopen gooien? Allemaal fijne dagen! Gaan jullie nog iets leuks doen? Wij hebben morgen alleen een brunch en verder niks. xxx
Wendy van harte meid, ben zo blij voor jullie! De verjaardag van Ryan was echt heel leuk. We hebben er met zijn 3tjes super van genoten. Hij is ontzettend verwend. T'ja en die taart, hij mocht er lekker in knetteren van ons maar hij vond het niet zo interesant. Wij waren drukker rondom die taart dan dat hij zelf was.
Isra nog gefeliciteerd met je Ryan. Fijn dat het zo`n leuke dag was. Blijft toch altijd bijzonder zo`n eerste verjaardag. Wendy wauw wel al hartactie. Heerlijk gevoel moet dat zijn. Meiden allemaal fijne paasdagen. Ik sta nu op wacht en werk dus ook met pasen. Maar ik ben dan met pinksteren vrij. En dat ik ook wel lekker.
Oeps vergeten. Isra nog gefeliciteerd met de 1e mijlpaal van jullie zoon ! Ik vond het wel een beetje een emo moment. Zelf heb ik de bevalling enz nog eens nagelopen en toen begon het bij ons ook te kriebelen voor een 2de.
Linda ja vond het ook een speciale dag. Werkse van het weekend. Lin, ben idd ook de hele dag bezig geweest met een jaar geleden. Toen ik wakker werd dacht ik vorig jaar rond deze tijd lag ik al in het ziekenhuis. Om 10 uur dacht ik oh een jaar geleden waren met weeen echt heel heftig. Om 10.30 dacht ik en nu kreeg ik een jaar geleden mijn ruggenprik. En om 13.00 uur zaten Ray en ik even te eten toen zei ik ook tegen hem een jaar geleden rond deze tijd lag ik te slapen (ideaal zo'n ruggenprik) En om 16.00 werd er een jaar geleden het woord keizersnede uitgesproken. Om 18.00 werd ik na de OK gereden en om 18.53 is hij geboren. Maar ook vanmorgen toen ik wakker werd had ik het nog. Toen dacht ik ook een jaar geleden was jij net geboren en was dit de 1ste ochtend dat je lekker naast me in mijn bed lag. En vanochtend hadden we hem ook toen hij wakker werd bij ons in bed genomen, maar dat rustige liggen zit er niet meer in haha Gewoon alweer 1 jaar, de tijd is echt voorbij gevlogen.
Wendy gefeliciteerd!!!!!!!! Wat super zeg, en ook al hartactie, helemaal geweldig!! Ga er nu maar echt van genieten!! Isra nog gefeliciteerd met Ryan!! Raar zeg dat er een paar pagina's weg zijn. Ik ga weer richting de bank, heb van 6 uur 's ochtends tot half 7 gewerkt dus ben echt kapot!!!
Hoi meiden! Ik schaam me diep dat ik nu pas weer een reactie hier achterlaat ..... Vind het niet zo netjes om me ergens aan te melden en niks meer te posten, sorry! Ik wil ten eerste alle meiden die zwanger zijn ontzettend feliciteren en wens jullie een mooie, gezonde zwangerschap toe. De meiden die druk bezig zijn, heel veel succes en hopelijk is het snel raak. Wij hebben onze plannen om in april te stoppen iets vooruit geschoven, omdat we toch de beslissing hebben genomen eerst ons huis te willen verkopen. Zodra deze is verkocht, gaan we er weer helemaal voor, dus fingers crossed dat het een beetje wil vlotten! het is een appartement, dus voor starters wel interessant, dat scheelt hopelijk iets. Nogmaals sorry dat ik nu pas reageer, was echt niet m'n bedoeling! Liefs!
Joli geeft niks hoor! Ik hoop voor je dat het een beetje op schiet met de verkoop van het huis!! Celleke schiet lekker op bij jou!! Hoe is het met de rest? Fijne Paasdagen gehad?