Joli geeft niets hoor. Succes met het verkopen van jullie huis. Hebben jullie al iets anders op het oog ? Ik ben erg benieuwd wanneer ik nou ongi ga worden (of nou ja wanneer de dag is dat ik het kan verwachten) Ik heb gistermiddag en vandaag gewerkt. Hebben jullie nog wat leuks gedaan ?
Spannend Linda, Hopelijk word je niet ongesteld en heb je over een paar dagen een mooie positieve test in je handen. Ik heb de paasdagen gewerkt, nu nog 2 late diensten en dan heerlijk een week vrij ! Hoe is het met de anderen? Zijn er nog meer meiden die bijna zouden kunnen testen? Hier geen idee hoe en wat met mijn cyclus dus we knutselen gewoon maar wanneer we zin hebben. Anders word het zo dwangmatig en zou ik 3 keer in een vruchtbare periode kunnen zitten. ( cyclus 20, 24 en 28 dagen dus zeg het maar ). Heee Rosa ik kan jou temp lijst van FF niet meer zien hier op dit forum. prettige dag allemaal, Dochterlief en ik gaan straks heerlijk zwemmen.
Goeiemorgen! Linda ik ben ook benieuwd, maar hoop niet dat je ongi wordt hoor, gewoon een positieve test deze ronde!!! @Lin, groot gelijk, het moet ook geen 'verplicht nummertje' worden he Ik denk dat die lijst is weggevallen toen de avatars enzo ook verdwenen, ik zal hem er weer even bijzetten (kunnen jullie zien dat er nog steeds niks gebeurt Die rare temperaturen van de afgelopen dagen zijn door het uitslapen met de paasdagen (en die late van daarvoor door het vroege opstaan voor mijn werk)
Hey, ben ik ook weer. Erg leuk weekend gehad. Niks bijzonders gedaan, maar gewoon alles lekker op het gemakkie. Linda: spannend voor jou! Lin: heerlijk een week vrij in het vooruitzicht!! Nu moet het weer nog meezitten Donderdag en vrijdag gaat het flink regenen volgens mij Lekker gezwommen met Anouk? Zou ik ook weer eens met Sem moeten gaan doen!! Rosa: nog geen tekenen dat je ongi eraan zit te komen? Of nog beter....tekenen van zwanger zijn Dag 76...zolang was de vorige toch ook ongeveer? Hier gaat alles verder goed. Alleen erg moe, moe en nog eens moe! Ach, als dat het ergste is... Fijne dag allemaal! xx
Hallo allemaal, Ik ben een tijdje niet geweest en denk dat dit ook niet gaat veranderen. De komende tijd. Ik ben erg misselijk en ook erg moe. Ik heb op dit moment alle energie nodig voor de kleine meid en het wondertje in mijn buik. Vanochtend echo gehad en er zit een mooi pinda'tje van 8 weken. Dus alles volgens planning. Alleen nu nog wat eten binnen houden en het gaat super. groetjes Tanna Ik kom wel weer langs als ik me beter voel.
hi meiden, Allemaal leuke paasdagen gehad. Wij hebben heerlijk genoten van het zonnetje. Veel buiten geweest, lekker wandelen en fietsen. Joli succes met de verkoop van jullie huis. Lin oh lekker zwemmen, was het leuk? Bah wendy gaat het weer regenen, ben net zo aan het genieten van dat lekker weer. Vervelend die moeheid maar je weet waar het voor is Tanna 8 weken alweer. Vervelend zeg dat je je zo misselijk voelt. Hopelijk knap je snel weer op. Nou meiden ik ga nog even bijlezen bij de april mama's en dan ga ik is strijken, daar is de afgelopen dagen niks van gekomen en er ligt me er toch een berg, bah bah helemaal geen zin in. Maarja als ik het niet doe wordt hij alleen maar groter en wordt mijn zin steeeeeeeeeeeeeeeeds minder.
Het zwemmen is altijd feest, zeker op het laatste moment. Dan mogen alle kindertjes op de mat zitten net als in een trein en dan zingen we ook op een klein stationnetje. Zo lief al die lachende kindersnoetjes.......... Wij zwemmen nu een jaar maar slaan ook bijna nooit een les over. Nee verplichte nummertjes hou ik niet fan hahahahaha. Houden jullie rekening met je vruchtbare dagen??? Ik baal daar ook wel een beetje van hoor dat het weer weer slechter word, doe mij dit weer maar. Heerlijk. Lekker de hele dag buiten , de was buiten en deuren en ramen open !! Zou zo de vermoeidheid van Wendy en Tanna overwillen nemen maar dan wel met dat mooie wat die vermoeidheid veroorzaakt. Hoe zou het met mama van bas en Joan zijn. Die schieten al lekker op denk ik.
@Tanna, vervelend dat je zo moe bent maar het is voor een goed doel gelukkig En een mooie echo gehad, super zeg!! @Wendy, nee nog nergens tekenen van, aan mijn templijst is ook te zien dat ik nog geen eisprong heb gehad, dus zowel ongi als zwanger kan nog niet. Vorige cyclus was inderdaad 79 dagen! Trouwens, ik kan volgens mij wel ongi worden zonder ei, maar daar heb ik nog geen voortekens van.
Lin groot gelijk hoor geen verplichte nummers. Ik hou er ook niet van. Ook al doe ik wel iets meer mijn best in de vruchtbare periode. Tanna super dat je een mooie echo hebt gehad. Sterkte met je misselijkheid. Wendy vervelend die moeheid maar ach het is voor een heeeel goed doel ! Hier word het weer spannend deze dagen. Zal het wel of niet ? Vanochtend een tampon ingehad (wil niet weer verrast worden op mijn werk) Maar daar zat nog geen spoortje bloed in. Nu maar hopen dat het niet vrijdag komt want dan trouwt mijn broer.
Allemaal leuke pasen gehad? Ik ben helaas zo ziek geworden, flink de griep. Echt op z'n slechte tijd. Morgen wordt mijn zoontje 1!!!!!!!!!!! En we gaan naar de dierentuin, ik hoop maar dat ik me dan weer wat beter voel.
Blegh Tinkerbel...knap maar snel op!! Geven voor morgen erg mooi weer op geloof ik...naar welke dierentuin gaan jullie? Linda: vervelend zo hey...wel niet wel niet. Heb je er dan erge last van, omdat je zegt hopelijk vrijdag niet?! Alvast veel plezier een vrijdag (vergeet ik vast ) Nog even uitzweten van de spinningles, douchen en lekker naar bed! xxx
haaaaaaaaaaaai meiden hoe is het hier.. kom weer eventjes gauw spieken de eerste van het forum met het goede nieuws.. alweer 16 weken en 6 dagen onderweg dus het schiet nu op, je begint het ook goed te zien Meiden kom op he Blaaaaaaaaaaas eventjes heel veel HcGtjes naar de meiden die ze op het moment nodig hebben hou moed Het is het uiteindelijk dubbel en dwars waard SUCCES!!!!!!!!! En ik kom gauw weer eens spieken Liefss
Tinkerbell gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie zoon.\ Spannend hoor Linda, hopelijk geen duivels voor je, wel alvast een mooie trouwdag van je broer toegewenst. Heeee Mama van Bas het schiet al lekker op. Voel je al beweging enz? Geniet van het zwanger zijn . Prettige dag allemaal, het word mooi weer dus wij gaan zo maar lekker naar buiten en genieten van de zonnestraaltjes.
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 26 wannabe zwanger in 2009 5 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380- zwanger tweede kindje - 10 april 1e echo AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje linda84 - Ronde 3 - 2e Kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 2 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 4 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 NODLIJST: Linda84- ? Serendipity - 24 april Lin71 - 12 april Rosa84 - onbekend, cyclus van slag April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo[/quote]
Ik kom hier eigenlijk niet zo vaak, maar toch mijn gegevens maar even aangepast... m'n oude nod op 16 maart is ook alweer een tijdje geleden
Tinekerbell gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie zoontje ! Is het een leuke dag geweest ? En ben je wat opgeknapt ? Mama van bas jeee jij begint al weer op te schieten zeg ! Hoe voel je je ? Heerlijk he zo`n groeiend buikje. Wendy ik ben altijd erg heftig ongesteld de eerste 2 dagen. Tampon is dan niet voldoende en moet me vaak verschonen. Is niet zo handig op de bruiloft. Vandaag weer tampon ingehad en geen spoor te bekennen. Oh meiden stel je voor dat....