Bedankt meiden, we hebben een super dag gehad hoor. Ik voelde me weer stuk beter. Mooi weer gehad, hij keek zijn ogen uit naar de dieren. Ik vier het verder zondag dus hij heeft alleen nog maar ons kado gehad. Een schildpad zandbak. Zal zondag wel wat foto's spammen van feestje.
Even een ego bericht. Geen idee wat mijn lijf aan het doen is maar ik had net roze afscheiding op het toiletpapier , vreselijk warm dus het lijkt erop dat er al weer duivels aankomen bij mij. Ik hoop het niet maar goed afwachten Einde ego bericht.
He bah Lin...op hoeveel dagen zit je nu dan? Hier moeite om de ene voet voor de andere te zetten! Komt ook door Sem...die is 's nachts flink aan het spoken
Ik zit nu net op dag 12 . ( Zit me net te bedenken zou misschien ook innesteling kunnen zijn ?? ) of is de wens de vader van mijn gedachten.......... Zeg het maar. Wel heb ik een ongie gevoel. Nog 2 weken Wendy dan mag jij jullie kruimel weer bewonderen toch? Linda hoe is het bij jou??? Oe Chelleke ook jullie mannetje is bijna 1 jaar.
Oh Lin ik duim zo voor je dat het een innesteling is...! Zou wel heeeel raar zijn als je nu ongi zou worden. Yep nog een kleine 2 weken en dan mag ik weer Benieuwd hoe groot het nu is en wanneer ik uitgerekend ben (begin dec?). Zaterdag een vrijgezellenfeestje. Heel de dag in touw met tokkelen, handboogschieten etc...zal wel lekker vermoeiend zijn! Helemaal naar Maastricht dus is nog wel endje tuffen...
Ben zelf ook wel benieuwd. Als ik uit ga van een cyclus van 20 dagen zou ik nu mijn innesteling hebben. Ga ik uit van ongeveer 24 dagen heb ik nu mijn ei sprong en anders weet ik het niet meer. Maar geloof me ik ben toch al de kluts kwijt. Hahahah. Wel leuk een vrijgezellen feest maar in Maastricht pffff. Wij gaan zaterdag heerlijk stadten met ons 3 tjes en dan gaan we onze konijntjes halen.
@Lin71: Spanned hoor, misschien inderdaad innesteling. Zal voor je duimen hoor. Heb je al voor de grap gekeken of je tempratuur hoger is?
Mijn temp is niet hoger. Ik heb wel via de calculator gekeken en het kan beide zijn, zowel eisprong als innesteling dus zeg het maar. ik had de onderstaande temp afgelopen tijd. Zaterdag 4-apr 37,2 Zondag 5-apr 37,1 Maandag 6-apr 37,1 Dinsdag 7-apr 37 Woensdag 8-apr 36,9 Donderdag 9-apr 37 Vrijdag 10-apr 37 Zaterdag 11-apr 37,1 Zondag 12-apr 36,7 smorgens om 06:00 uur Maandag 13-apr 36,5 smorgens om 06:00 uur Dinsdag 14-apr 36,9 Woensdag 15-apr 37 Donderdag 16-apr 36,9 De andere dagen is het meestal 07:30 uur dat ik temp. Spannend is het wel maar begrijpen doe ik het niet.
Lin vervelend he die onzekerheid. Ik heb ook wel vaker last van roze slijmverlies gehad. Dat was dan 5 dagen na mijn ei. Ik zal voor je duimen hoor ! Wendy meid succes zaterdag. Gaat een vermoeiens dageje voor je worden. Ik had gisteravond last van steken in mijn onderbuik. Ook zeurt ie af en toe wat. Vanochtend was ik misselijk. Ik word nu wel heel erg benieuwd of het raak zal zijn. Op tampon nog niets te bekennen.
Jemig linda nou wordt het wel heel spannend bij jou hoor!! Ik duim voor je! @Lin, als ik je temperatuur zie lijkt het me eerder een eisprong want er zit nog geen duidelijke stijging in toch? Vorige keer ging hij naar 37,5 of niet?
Ja dat klopt alleen had ik toen nachtdienst en daardoor was mijn temp zo wie zo hoger. Ik slaap dan ook onrustiger.
Meiden ik heb leuk nieuws. Vanochtend getest en er staat een 2e streepje !! Voorzichtig zeg ik ik ben ZWANGER ! En ben nu al wat misselijk, dit had ik bij mijn dochtertje pas met 7 weken.
Whaaaa super Linda gefeliciteerd. Ik hoop dat je een zorgeloze zwangerschap hebt. En dat op de trouwdag van je broer zo groot nieuws te dragen is wel helemaal speciaal denk ik. Geniet ervan en alvast gefelicteerd !!!!!!
Dank je Lin, ja dat word een lange dag met alle familie om ons heen. Ik ga dit keer echt proberen mijn mond te houden tot de echo. Vorige keer heb ik het met 5 weken verteld. Toen kon ik mijn mond niet meer houden. Heb net nog een digitale van CB gedaan en die gaf ook zwanger aan. Kom net terug van de kapper. Ga me even opmaken en aankleden en dan hopen op mooi weer ! Fijne dag meiden
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 24 wannabe zwanger in 2009 6 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380- zwanger tweede kindje - Linda84 - ronde ?- zwanger van tweede kindje AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 2 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 4 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 NODLIJST: Serendipity - 24 april Lin71 - onbekend, cyclus van slag Rosa84 - onbekend, cyclus van slag April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo[/quote][/quote]