Whieeeeehooooeeeeee!!! Gefeliciteerd Linda....ow wat een leuk nieuws!! You made my day Wel balen dat je nu al misselijk bent! Hopelijk heb je een leuke bruiloft vandaag. Meiden ik ben er zondag/maandag pas weer. Vanavond vroeg naar bed. Druk weekend voor de boeg. Fijn weekend allemaal xxx
JAAAAAAA Linda gefeliciteerd!!!! Wat super zeg!!! Geniet er maar lekker van, ik ben benieuwd of je het voor je kan houden
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 24 wannabe zwanger in 2009 6 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380- zwanger tweede kindje - Linda84 - ronde 3- zwanger van tweede kindje- 25 december 2009 AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 2 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 4 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 NODLIJST: Serendipity - 24 april Lin71 - onbekend, cyclus van slag Rosa84 - onbekend, cyclus van slag April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo[/quote][/quote]
Ik kwam even snel langs waaien. Ben weer begonnen met een studie fotografie en ben hier heel druk mee. Het is echt super leuk, maar het kost heel veel tijd. Maar ik zag dat Linda zwanger is, meid van harte gefeliciteerd.
Zeg meiden, ik ben er een beetje uit sinds de vorige zwangerschap. Hoe zat het ook al weer met eten, je kan beter nu toch al niet meer dingen zoals rauw vlees eten, aangezien je nooit van te voren weet wanneer je zwanger bent? En hoe zit het met Parmaham? wel of niet?
Ha meiden, alles goed? Leuk weekend gehad? Hier is mijn temperatuurlijst ineens heel spannend, weet niet wat ik er van moet deken....ik wacht het maar af! @tinkerbell, ik weet het niet zo goed eerlijk gezegd, ik doe zelf niks anders maar ik rook en drink niet en wil mijn vlees altijd doorbakken dus hoef ook niks te veranderen
Wat is er met je Temp? Ik zie als leek geen echt verschil. Kun je het eens uitleggen? Hoe is het met de zwangeren onder ons? Voelen jullie je een beetje goed? Wij hebben sinds vrijdag 2 jonge konijntjes en Anouk is gelijk een stuk ondeugender . Ze probeert van alles uit als wij de konijntjes even op schoot hebben. Hahahah het spookje noemen we haar nu even. De konijntjes heten hoe orgineel Pip en Woesel. Ik ga snel de was buiten hangen . Tot laterssss
Hey Hey Allemaal, Ik ben hier redelijk nieuw en ik kreeg de tip van Wendy om hier een keer te komen kijken ze heeft me dit weekend in maastricht haar geheimpje verteld (ik dacht al waarom proeft ze die wijn nou niet ) En jah toen ze der grote nieuws vertelde was dat duidelijk. Toen vertelde ze dat ze mij ook op het forum gezien heeft dus ons geheimpje dat wij ook zwanger willen worden is nu voor haar ook geen geheimpje meer. We zijn nu sinds juli gestopt met de pil en nog niet zwanger....moet wel zeggen dat ik in oktober nog een operatie heb gehad ik had namelijk Galstenen ik weet niet hoe lang zoiets in je systeem blijft..... Wendy raadde me aan om te gaan temperaturen daar ga ik volgende maand mee beginnen als ik weer ongi ben. Het was afgelopen maand namelijk weer niet raak nu maar weer flink klussen zit op dag 8 van me 26 dagen cyclus...dus hard klussen deze week Ik vind het fijn om met jullie van alles te kunnen delen vooral omdat jullie al ervaring hebben zeg maar. Ook heb ik een tijdje Etos zwanger worden geslikt daar werd ik gewoon niet ongi van ..... dus test gedaan was negatief dus maar weer gewoon Foliumzuur gaan slikken.... deze maand was ik ook 4 dagen overtijd dus ik een test gekocht en me voorgenomen die op maandag 2e paasdag te doen toen werd ik toch ineens maandag ongesteld dus is me cyclus iets langer geworden dan normaal. Maar Wendy bedankt voor je tip om hier me hartje te luchten en ik ga lekker met jullie mee kwebbelen Groetjes Cynnie
@Lin, als je kijkt van dag 76 tot 81 zie je dat hij eerst omlaag gaat, en dan steeds meer omhoog. Als hij vandaar nog hoog was geweest had ik volgens die site op dag 79 een eisprong gehad. Maar hij was weer laag, dus waarschijnlijk is het weer niks! Cynnie welkom hier!! Ik hoop dat je snel zwanger mag worden, vervelend zeg dat het tot nu toe nog niet is gelukt! In ieder geval veel kletsplezier hier, ik zal je even op de lijst zetten.
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 24 wannabe zwanger in 2009 6 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380- zwanger tweede kindje - Linda84 - ronde 3- zwanger van tweede kindje- 25 december 2009 AAN DE KLUS! Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje - Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Suzanne78 - Ronde ? - ? kindje Serendipity - Ronde 2 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 4 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 Cynnie1984 - 1e kindje NODLIJST: Serendipity - 24 april Lin71 - onbekend, cyclus van slag Rosa84 - onbekend, cyclus van slag Cynnie 1984 - ? April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo[/quote][/quote]
Hoi Cynnie, Welkom en gezellig dat je mee komt kletsen. Oke Rosa bedankt . Dus het zou inhouden dat mijn bloeding Beetje rose bij het afvegen afgelopen vrijdag een eisprong kan zijn geweest. Pfff word het bij mij ook spannend want mijn temp loopt op en op. Vandaag zat ik op 37,3 Zaterdag 4-apr 37,2 X Zondag 5-apr 37,1 x Maandag 6-apr 37,1 x Dinsdag 7-apr 37 x Woensdag 8-apr 36,9 x Donderdag 9-apr 37 Vrijdag 10-apr 37 Zaterdag 11-apr 37,1 Zondag 12-apr 36,7 Maandag 13-apr 36,5 Dinsdag 14-apr 36,9 Woensdag 15-apr 37 Donderdag 16-apr 36,9 Vrijdag 17-apr 37 Zaterdag 18-apr 37,2 Zondag 19-apr 37,2 Maandag 20-apr 37,3 ZO ziet het er bij mij uit. Kun jij eens een blik werpen Rosa jij bent zo thuis in tempen We zijn wel behoorlijk aan de knutsel geweest de afgelopen weken Hihih. Ik zei daar straks nog tegen manlief. Het word spannend wat word mijn cyclus deze maand weer. Ben benieuwd.
Heeeyyy Cin, je hebt ons gevonden!! Lin: leuk zeg konijntjes (bij een ander ) Ik wil zelf geen "kooi" diertjes meer. Heb ooit een cavia gehad en vond het helemaal niks. Probeert Anouk ze niet zelf uit de kooi te halen? Linda: ben je nog misselijk? Heb je trouwens een leuke bruiloft gehad vrijdag? Was het moeilijk om je mond te houden? Hier een erg leuk weekend gehad, maar ook ontzettend vermoeiend. Moet nu nog bijkomen!! Handboogschieten, geweerschieten, tokkelen, seinvlaggen, wijnproeverij, bbq etc...dus zijn echt heel de dag in touw geweest. Heerlijk (?) geslapen op de botelboot. Een meid was echt ontzettend dronken geworden...och wat sta je dan voor lul zeg!
Lin ik heb er even een kaartje van gemaakt, hij geeft aan dat de eisprong waarschijnlijk op dag 13 dus donderdag was, dus dat zou heel goed kunnen! De stippellijn ipv gewone dikke lijn is dat het niet 100% zeker die dag is, kan dus ook wel eens vrijdag zijn geweest. Spannend hoor!!!
trouwens niet op de data letten, ik kon hem niet op de juiste dagen zetten want daar staat mijn eigen temperatuur natuurlijk op!
Ziet er dan zeker heel spannend uit. We wachten maar af. Hoe is het bij jou Rosa? Jij al een ei gespot? Klinkt gezellig Wendy jullie weekendje. De konijntjes zijn echt super lief en zelfs bij ons. Nu zitten ze nog binnen maar zodra het kan gaan ze naar het buitenverblijf. ( Lees villa ). Hoe is het met Linda? Ben je nog zo misselijk??
Hey Hey, Dit is onze 10e ronde waar we mee bezig zijn ik heb een cyclus van 26 dagen dus me NOD is 8 mei..... dus word weer spanend.... Op dit moment zijn we weer flink aan het klussen want volgens me ovulatietesten ben ik meestal rond de 9e dag het meest vruchtbaar en dat is woensdag... Maar ik ben deze week een beetje gaar door het weekendje in maastricht lekker samen met Wendy op de kamer geslapen nou lekker we hadden een bedje van 1,20 en geen douche en toilet op onze kamer en warm pffff gelukkig wel een beetje geslapen maar niet lang zeg maar we hebben op de dronken troela na echt een geweldig weekend gehad!! Ojah ik heb ook nog een verborgen talent ik ben echt goed in pistoolschieten hahaha... @Lin Konijntjes schattig hoor welke kleurtjes zijn ze? @Linda: Spannend hoor wel lastig dat je misselijk bent maar jah hoort erbij toch? Nu heb ik nog een vraagje hoe voelt het nou als het eitje springt?