Nou meiden, tis m'n dag niet vandaag hoor! Kan bijna de ene voet niet voor de andere zetten. Net wel even boodschappen wezen doen, maar dat was een hele opgave! Denk dat het weekend nog flink aan het nawerken is en Sem is ook nog steeds in de weer 's nachts! Toch nog wel wezen sporten gister, maar ging niet zo best.... Cyn: ik voelde m'n ei nooit. Als je het voelt dan heb je denk ik rechts/links steken onder in je buik. Ga zo Sem even naar bed brengen...vanmiddag weer naar de psz en dan kan ik lekker uitrusten Kiwietje: hoe gaat het met jou trouwens? Trouwerij komt nu echt dichtbij... Hoe gaat het met alle andere meiden..Vriesje...Joan...etc?!
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 24 wannabe zwanger in 2009 6 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380- zwanger tweede kindje - Linda84 - ronde 3- zwanger van tweede kindje- 25 december 2009 AAN DE KLUS! Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Serendipity - Ronde 2 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 4 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 Cynnie1984 - ronde 10 - 1e kindje NODLIJST: Serendipity - 24 april Lin71 - onbekend, cyclus van slag Rosa84 - onbekend, cyclus van slag Cynnie1984 - 8 mei April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo Cynnie ik heb je data even op de lijst gezet. Ik heb ook een paar meiden bij 'aan de klus' er af gehaald die hier voor zover ik weet nooit meer komen. Mocht iemand zoiets hebben van HE waarom heb je mij nou verwijderd, dan bij voorbaat excuses, mijn geheugen is niet meer wat het geweest is Geef het even door dan zet ik je er weer op. Maar ik vond de lijst zo onoverzichtelijk worden! Er stonden meiden in ronde 1 die nu allang in ronde 3 of 4 zouden moeten zitten.
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 24 wannabe zwanger in 2009 6 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380- zwanger tweede kindje - Linda84 - ronde 3- zwanger van tweede kindje- 25 december 2009 AAN DE KLUS! Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Serendipity - Ronde 2 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 5 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 Cynnie1984 - ronde 10 - 1e kindje NODLIJST: Serendipity - 24 april Lin71 - onbekend, cyclus van slag Rosa84 - onbekend, cyclus van slag Cynnie1984 - 8 mei April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo Ik heb mijzelf nog even verandert op de lijst. Wij zijn intussen in Ronde 5 beland. Zeker spannend Cynnie. Balen wendy dat je een offday hebt. Geen idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn. Ik zie wel als ik ovr 2 weken nog geen duivels heb gespot dan waag ik misschien een test. Of er moeten al symptonen zijn die er op zouden kunnen wijzen. Je hebt gelijk Rosa er staan er een hoop op die niet meer schrijven en wat jij zegt allang een paar ronde's verder zijn. Hoe zou het met verena zijn??
hi allemaal, Cynnie welkom. Wendy leuk dat je vrijgezellendag zo geslaagd was. Haha wijnproeven dat ging hem idd niet worden voor je. Wat had je voor smoes? Rosa super dat je het lijstje even aangepast hebt. Ik ben er idd ook voor als meiden zich alleen bij ons gemeld hebben en verder niet meekletsen die dan ook niet op de lijst hoeven. Komen ze weer gezellig meekletsen, staan ze er natuurlijk zo weer bij. Ik laat mezelf nog even op ronde 1 staan. Ben wel gestopt met de pil maar nog niet super gericht aan de klus. We doen het ook niet veilig, maar het voelt nog niet dat ik er echt mee bezig ben :~ haha hoe maak ik iets heel ingewikkeld Gisteren weer naar school geweest. Ik vind het echt super super super leuk. Het is wel heel intensief maar oh zo leuk. Vanavond een serie maken van mijn collega, helemaal zin in. Nog nooit zoveel zin gehad om huiswerk te moeten maken Nou voor de dames op het wachtbankje ik duim voor jullie!
Lin: Hoe lang zou je dan al overtijd zijn??? Maar ja ik ken iemand die er pas na 25 weken achter kwam dat ze zwanger was....ze had een beetje maagpijn en naar de dokter en toen bleek ze dus zwanger te zijn!! Niet te geloven gewoon! Maaruh ik ben dus nu het langste van allemaal bezig? pfff word er ondertussen een beetje depri van! Hey Wen ga dan een keetje op tijd naar bed in het weekend!!
Ik heb geen idee meer wat mijn cyclus is Cynnie. heb 19 febr een miskraam gehad en sindsdien zijn mijn hormonen aan de haal. Ik kreeg zomaar een cyclus van 24 dagen en daarna 20 dagen en nu heb ik geen idee meer wat ik moet aanhouden. 20, 24 of 28 dagen. Daarom ga ik maar uit van 28 dagen. en als ik dan geen duivels heb test ik maar eens. Verder ben ik nu de 2de ronde aan het tempen en als ik ronde 7 zeg maar in ga mag ik naar de huisarts en vervolgens een verwijzing voor de gyn te krijgen omdat ik niet de jongste meer ben. Kan me voorstellen dat het steeds zwaarder word voor je. iedere keer weer een telleurstelling maar goed iedere ronde is niewe kansen .
Heeey meiden hier weer een kleine update.. heb vele pagina's terug gelezen, maar zwangerschap is niet goed voor je geheugen vrees ik Linda gefeliciteerd, ik zie dat jij een positieve test hebt gehad hihi alle mensen bij wie het nog niet wil vlotten, mijn duimen blijven draaien alle nieuwe meiden, SUCCES!!!!! Zie dat er hier ook veel mama's mee schrijven van wie hun kindjes in april een jaar zijn geworden.. GEFELICITEERD!!!!!!! die van mij was 5 april ook jarig maar is 2 geworden, ik ben een april 2007 mama hihi morgen hier alweer 18 weken.. en morgen over precies 2 weken 20 weken en ook die dag de 20 weken echo.. Ik voel het kindje nu steeds beter, zelf gaat het hartstikke goed, alleen blijf veel moe over 2weekjes zullen we weten wat het word.. super spannend!!! hihi Nou ik wens iedereen veel succes met de zwangerschap, en de andere meiden met het klussen, hoop dat het voor iedereen een mooi 2009 mag, worden.. Liefsssss Sil
Cyn: niet depri worden hoor! Jullie tijd komt echt wel!! Ik gun het jullie echt... Rosa: groot gelijk dat je er wat mensen afgehaald heb. Ben in ieder geval al erg blij dat jullie de lijst bijhouden...geen idee hoe het moet Dag 83 voor jou...is nu zeker wel de langste cyclus die je tot nu toe gehad hebt of niet? Isra: ik dronk al bijna nooit dus het viel niet op (dat hoop ik tenminste ) Heb je misschien nog een leuke foto van Ryan met de taart? MamavanBas: wat leuk om weer wat van je te horen! Wat fijn dat het zo goed gaat (houden zo!). Pfff...wou dat ik al op de 18 weken zat xxx
Wendy geen leuke foto met Ryan en de taart. De taart was niet zo'n succes. Hij graaide al de hele tijd naar het kaarsje, dus ik zei al tegen Ray blaas hem maar uit voordat hij hem straks te pakken heeft. Met dat Ray hem uitblies wist Ryan hem zo snel mogelijk uit de taart te grijpen met als gevolg heet kaarsvet over zijn vinger, met daar weer het gevolg van een dikke blaar , maar ik heb wel een leuke foto dat we saampjes patatjes aan het eten zijn HAHA Zal hem even uploaden. Mama van Bas leuk he die april kindjes
Lekker Jochie Isra whaha beetje jammer dat het niet goed ging met de taart is altijd zo leuk hoe ze in die taart zitten te graaien!
Leuke foto's Isra!! Wat sneu van dat taartincident ( ) zeg! Vond hij hem wel lekker nog daarna? Wendy vervelend dat je zo moe bent zeg! MammavanBas leuk dat je weer even langskomt! En fijn dat alles goed gaat! Ik zal de lijst nog even verder opschonen, was nog wat vergeten zag ik. Meiden die nog in de komende maanden staan laat ik wel staan hoor, als je nog niet aan de klus bent is het wel logisch dat je niet zo vaak langskomt.
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 24 wannabe zwanger in 2009 6 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380- zwanger tweede kindje - Linda84 - ronde 3- zwanger van tweede kindje- 25 december 2009 AAN DE KLUS! Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Vermanen - Ronde 6 - 2e kindje Serendipity - Ronde 2 - 1e kindje Vriesje - ronde 1 - 1e kindje Lin71-ronde 5 - 2e kindje. Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 10 - 1e kindje NODLIJST: Serendipity - 24 april Lin71 - onbekend, cyclus van slag Rosa84 - onbekend, cyclus van slag Cynnie1984 - 8 mei Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Happy79-2e ronde-1e kindje Chelleke - Ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Sakina, Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo
Hee Mama van Bas nog gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine ( nu nog wel ). Spannend hoor de 20 weken echo. ( Heb je een voorgevoel wat het word?) Sneu voor ryan een blaar op je verjaardag. Wat een gelukkig koppie heeft jou mannetje Isra. Heerlijk . Hee wendy jij had toen toch ook pendels ? Kloppen die een beetje? gelijk heb je rosa ruim maar op.
Isra: super die foto's! Enne..leuke slippers heb je aan! Sem heeft ook niks met een taart. Zit er wel lekker van te snoepen, maar graaien ho maar! Lin: ik had idd een aantal pendels. Ben ik allemaal kwijt geraakt toen de site omgezet is, maar ik weet nog dat ik een pendel had voor maart een jongen en 6/7x april een meisje. Mijn gevoel zegt ook een jongen...gek he. Eerst maar de komende spannende weekjes goed doorkomen...
Hey meiden!! Hier ben ik weer eens!! Ik heb veel pagina's terug moeten lezen, maar ik weet niet meer precies wat er allemaal stond heb soms zo'n last van zwangerschapsdementie haha maaaaar zag wel dat er weer zwangere bij gekomen zijn!!! Tanna, Wendy30380 en linda8 GEFELICITEEEERD!!! Hoe gaat het met jullie?? De lijst begint al aardig roze te kleuren, hopelijk komen er snel meer bij!! Zijn er nog meiden die bijna moeten testen?? Wendy; klinkt leuk jullie vrijgezellenweekendje!! Balen zeg dat je vandaag zo'n offday hebt!! Hopelijk gaat het morgen weer beter Isra; leuke foto's van je zoontje!! Lin; leuk zeg 2 konijntjes erbij!! Wij hebben ook 2 konijntjes buiten in een hok met een grote ren waar ze in kunnen wanneer ze willen en vind het altijd zo'n leuk gezicht.. Ze zitten altijd in de ren of onder het hok, nooit erin hahaha Cynnie; welkom en veel succes, ik duim voor je dat dit ook jou jaar wordt!! Mamavanbas; nog gefeliciteerd met je mannetje!! Fijn dat alles goed gaat met je!! Met mij gaat het redelijk... Heb sinds een paar dagen veel last van mijn heup en onderrug.. Heb de huisarts gebeld tijdens telefonisch spreekuur en die vertrouwde het toch niet helemaal en wilde dat ik langs kom tijdens het spreekuur. Donderdagmiddag moet ik er heen, ben benieuwd maar hoop ook dat het niets ergs is! Verder gaat het goed met me! Ik begin ook al een zwangerbuikje te krijgen We hebben 4 weken geleden nog een echo gehad en alles zag er goed uit! Volgende week dinsdag moet ik weer naar de verloskundige en dan kan ik denk ik ook gelijk een afspraak gaan maken voor de 20 weken echo. Sorry als ik iemand ben vergeten!! Liefs Joan