We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    joan81 Leuk he hihi de spanning van de 20 weken echo haha, ik voel met je mee hihi

Wendy30380 Dat ben je gauw genoeg, hihi geloof me, ik weet nog dat ik dacht, pfffff moet nog zooooooo lang hihi, ben net begonnen en nu alweer bijna op de helft, als je het iedereen mag vertellen dan gaat het ineens heeeeeeel vlot

Lin71 Heb heel sterk het gevoel dat het een meisje is, maar over 2 weekjes zullen we het eindelijk weten hihi, vind het allemaal goed, als het maar gezond is..

Liefsssssss

2. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
  3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nu we zeg maar gewoon zijn begonnen met klussen heb ik geen idee hoelang mijn cyclus is deze maand. Dat is wel een nadeel van niet ontpillen. Telde in mijn agenda dat ik aankomende zondag op 24 dagen al zit, als ik dan nog niet ongie ben gooi ik er voor de zekerheid maar even een test tegen denk ik. Zou leuk zijn! ha ha. Heb wel heel braaf om de dag lopen klussen. hi hi.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Zo meiden weer even bijgelezen. Er is weer veel gekletst.

Lin spannend zeg ! Ik duim voor je, dat je ongi maar lekker weg mag blijven en je aan mag sluiten bij het clubje.

Tinkerbell voor jou ook spannend zeg. Dat is idd een nadeel. Al wist ik het ook niet precies omdat mijn cyclus wat onregelmatig was. Succes !

Joan zoo jij schiet ook alweer op. Heerlijk zeg die 12 weken grens voorbij. Op naar de 20 weken echo!

mama van bas spannend hoor de 20 weken echo, wil je weten wat het word ?

Isra wat sneu zeg dat Ryan in het kaarvet greep. Ik lees dat meer kindjes er niet ingrepen. Mijn dochtertje greep er gelijk naar en heeft daarna een heel stuk met haar handen op zitten eten. Mooi mannetje is het hoor. (je hebt dezelfde kinderstoel en zitje als mij :D )

Met mij gaat het goed. Af en toe heb ik last van misselijkheid. Maar als ik wat eet zakt het weg. Wel ben ik veel duizelig en heb ik wat last van steekjes onderin mijn buik. Maar dat zal er wel bijhoren. Ik ga dit keer naar een andere vk praktijk en heb net een mail van ze gekregen. Hele leuke meiden met een kleine praktijk. Met mijn dochtertje liep ik bij een drukke praktijk. Het leuke is dat ik ze allemaal ken :D

Sorry voor de meiden die ik vergeten ben.

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    oh ja we kunnen wel een clubje beginnen voor meiden uit dit forum die zwanger zijn geworden ! Vind die maandforums zoooo groot.

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Goedemorgen Allemaal,

Ik ben zo gaar vandaag pffff kwam vanmorgen gewoon me bedje niet uit! zou wel door al dat klussen komen ;)

Linda: Hoe ver ben je al?? (of staat dat in je banner die doet het namelijk niet op me computer)

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren, ik heb wel sinds gisteren een soort harde buiken gevoel onderin mijn buik. Een tintelend/krampend gevoel. En dat is iets wat ik bij mijn zwanger zijn en toen MK ook heb gehad.
    Zaterdag zit ik op 21 dagen .

Spannend hoor Tinkerbell. Ik hoop dat jij niet hoeft te ontpillen maar een positieve test in je handen krijgt.

Ik zal ook eens weer wat pendels aan vragen. Ik weet alleen dat ik nog 1 pendel had staan en die was mei 09 een meisje. Toen ik hem binnenkreeg had ik wel zoiets van pffff dat duurt lang maar goed we zitten al weer bijna in mei.
    Spannend hoor Wendy. Wanneer mag jij voor de echo?
    En wie heeft er nog meer echo afspraken? Misschien kunnen we die ook in het schema zetten.

Jee Joan jij zit ook al weer op 16 weken. Pff ik zou nu anders 14 weken zijn geweest liep ik mij gisteren ineens te bedenken.
    Stom he eigelijk.

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Cynnie ik ben vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger. Heel kort nog dus. Haha niet teveel klussen he :D

Oh ja er vroeg nog iemand hoe de bruiloft was (ben even kwijt wie). Maar het was een hele mooie dag. Gelukkig hadden we redelijk goed weer. Al had ik het wel koud. Vond het wel heel bijzonder om het geheim te houden. Tot nu toe gaat het me goed af om het niet te verklappen.

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Rosa nee haha hij moest niks meer van die taart hebben.

Wendy oog voor detail haha, ja ik vind mijn slippers ook erg leuk :D

Joan wat vervelend meid dat je last heb van je heup en onderrug. Leuk leuk dat je al een zwanger buikje begint te krijgen. Binnenkort ga je het ook al voelen, heerlijk! Ik voelde Ryan al best snel ik geloof met iets van 17 weken.
    Succes morgen bij de HA.

Linda ja dat had mij ook zo leuk geleken dat hij in de taart zou gaan graaien. Ik stond al helemaal klaar met de filmcamera, maar nee hoor hoor. Ideale kinderstoel he, hij zit er in als een prins!
    Leuk ook weer naar de VK. Ik vond het echt altijd een uitstapje, ik kan niet wachten tot ik weer kan :)

Ik moet straks met Ryan naar de HA. Gisterenmorgen werd hij wakker en toen had hij gespuugd in zijn slaap, echt zo zielig. En gisteren ook de hele dag overgegeven. Vanmorgen was hij nog steeds niet fit en wilde alleen maar bij mij zitten. Maar nadat hij zijn fles gedronken had kreeg hij zonder aanleiding een BHS aanval, maar ik twijfel dus of het een BHS aanval geweest is want er was geen aanleiding toe. Dus ik ben bang dat hij een koortstuip gehad heeft. Ik heb wel zijn temp opgenomen maar geen koortsverschijnselen, maar heb toch maar even de HA gebeld en die dacht niet aan een koortstuip omdat hij geen koorts meer had, maar ze wilde hem toch even zien. Dus om 11.10 hebben we een afspraak.

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Knuffel voor Ryan

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Beterschap voor Ryan . Knuffel .

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Isra dat was weer schrikken ! Beterschap. Laat je nog even weten hoe het bij de ha was ?

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Stekte bij he HA met Ryan

14. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Sterkte met Ryan bij de HA ik ben benieuwd wat het is.

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ben je al weer terug Isra?

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Nou ik ben net bij de HA geweest, pff was heftig.
    De HA twijfeld of de aanvallen wel BHS aanvallen zijn. Hij krijgt ze de laatste tijd namelijk heel vaak, zo'n 4 keer in de week. En de HA vind dit ook wel veel en aangezien hij er vanochtend 1 kreeg zonder enige aanleiding wil hij toch dat Ryan binnen een week onderzocht moet worden door een kinderarts. Mijn vader heeft namelijk epileptie en de kenmerken die horen bij een BHS kunnen ook bij een epileptie aanval horen . De HA wil geen risico nemen en neemt het zekere voor het onzekere en wil Ryan daarom deze week al bij een kinderarts hebben voor onderzoeken. Mijn lieve kleine mannetje *snif*

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hee bah wat vervelend Isra. Ik weet verder even niet wat ik moet zeggen, maar van onze kant een digi knuf en ik duim voor jullie voor een goede uitslag. !

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Jeetje Isra, dat is heftig zeg.... Meid heel veel sterkte met de onderzoeken. Ik duim voor jullie dat het geen epilepsie is.

19. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Verdorie nooit leuk zulk nieuws!!! Maar wees wel blij dat er word onderzocht wat er nu aan de hand is en ze hem niet laten doorlopen. Ik hoop dat het niets ernstigs is. Ik ga voor Ryan duimen en voor jou ook natuurlijk!

Wanneer kan je terecht bij de Kinderarts?

En miss nog een stomme vraag wat is BHS?

20. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Verdorie nooit leuk zulk nieuws!!! Maar wees wel blij dat er word onderzocht wat er nu aan de hand is en ze hem niet laten doorlopen. Ik hoop dat het niets ernstigs is. Ik ga voor Ryan duimen en voor jou ook natuurlijk!

Wanneer kan je terecht bij de Kinderarts?

En miss nog een stomme vraag wat is BHS?

Deel Deze Pagina